De mama's van feb 2010 ; heb vragen!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yasminaa, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    heey,
    ik heb een zoon en is geboren op 1 februari.. en ik ken niemand anders van mijn zoon leeftijd;

mijn zoon kan nog niet helemaal goed recht zitten soms gaat hij helemaal naar voren toe vooral als ik hem op me schoot heb;
    is het ook bij jullie zo? of kunnen ze al goed zitten? zoja? is er tips of tricks?

hij slaapt niet hele nacht door ik geef hem laatste fles om 11 uur of 12 uur en dan kan ik hem nog wel 4 uuren laten slapen maar nadat dan hoor ik hem bewegen en dan schoppen en alles van honger?! ik weet het ook niet goed!?
    slapen jullie kinderen de nacht door of hebben ze ook nog nachtfles? is het nodig of moet ik echt gaan beginnen met afbouwen van nachtfles?
    zoja hoe doe ik het dan?

mijn zoon slaapt echt niet alleen moet heletijd wel in mijn armen hem gaan wiegen met muziek bij; lang verhaal! ...maar wordt er gek van!
    ik heb zovaak geprobeerd hem alleen laten slapen .. maar hij geeft echt niet op! hoe kapot moe hij ook is ..en dan bedoel ik ook echt moeeeeeeee want zie het aan zijn ogen en alles.. maar nee als hij te lang alleen is dan gaat hij klagen en huilen en boos worden!
    IEMAND TIPS??????

ik heb echt vragen en wil het graag weten van mams of 2010 february!
    dank jullie wel!

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Hallo Yasmina,

Mijn zoontje is op de zelfde dag geboren als jouw zoontje. Mijn zoontje kan ook nog niet recht op zitten en valt naar voren. Volgens mij hoeft dit ook nog helemaal niet en ieder kindje doet het op zijn eigen tempo.
    Met de nachtfles die je geeft bedoel je denk ik de fles van 23 uur? Wij geven die nu denk ik 2 weken niet meer maar dat was meer toevallig dat hij een keertje tot 9.00 uur sliep in de ochtend en toen hadden we zoiets van zullen we het proberen en het werkte. Alleen was het voor heen zo dat hij om 20.00 uur sliep nu krijgt hij de fles om die tijd en slaapt pas om 21.00 uur en soms veel later.
    Kijk goed naar je kindje en niet naar de richtlijnen. Als jouw zoontje nog niet zonder kan dan moet je dat nog niet doen. Wil je het wel dan kun je kijken of hij tot de volgende dag slaapt als je bijvoorbeeld de fles om 22.00 uur geeft?

Mijn zoontje was altijd erg onrustig met slapen en toen hebben wij hem ingebakerd. Maar ik denk niet dat onrust een probleem is. Hij wil gewoon graag bij zijn mama zijn. Ik kan je hier verder niet mee helpen want mijn zoontje is juist altijd heel erg graag op zichzelf geweest en nu nog.Mijn vriendin haar dochter was ook een slechte slaper maar als ze meteen na de fles op bed wordt gelegd kan ze zo slapen tot de volgende voeding. Misschien kun je dat proberen?

Laat je niet gek maken door wat jouw kindje allemaal wel niet moet kunnen. Misschien loopt jouw kindje wel weer eerder of is sneller met woordjes.

Deel Deze Pagina