Lindavnr: De keren dat ik dat zal gaan doen, wil ik met Pepijn en Florine. Maar dan moet Don dus mee. Sowieso heb ik doordeweeks geen andere mogelijkheid, heb niemand die kan oppassen als ik maar met 1 van de 2 zou willen. Helaas werkt iedereen fulltime...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog maar 2 x heb gebruikt in huis en je voelt je rug wel wat (althans ik) maar niet dat je er echt veel last van hebt....
Ik heb sinds afgelopen zaterdag bij de kruidvat voeding gehaald voor krampjes en moeizame ontlasting en dit werkt echt super. Weet niet of je dit al hebt geprobeerd? Nu kan Rick opeens elke dag en gisteren en vandaag zelfs 2x! Voorheen was het maar 1 x 3/4 dagen!! Het is alleen niet hypoallergeen, maar volgens het buro kon ik dit gewoon proberen en er goed opletten of de huid niet opeens veel vlekjes krijgt of droog is..Tot nu toe gaat het echt super.
Oh wacht taleah is 1 maand oud en Rick al bijna 3 maanden. Volgens mij mocht ik nu over op andere voeding omdat hij bijna 3 maanden was, dus dan zou ik het wel even navragen!
Wij hebben afgelopen weekend zo'n kussen gekocht bij de prenatal. Niet die ronde maar gewoon een soort badmatrasje van Easybath, bedoel je die? Easy Bath | Delta Baby Dat badzitje beviel hier ook helemaal niet. Het enige nadeel is dat "de bovenkant" niet helemaal onder water ligt, maar ik blijf er gewoon met mijn handen wat water op gooien. Rick vindt het echt heerlijk!! Je ziet hem gewoon genieten. Dus zeker een aanrader!
Ik heb de Etos doos gisteren in Roosendaal opgehaald! Mijn zus had vorig weekend mijn bon meegenomen, maar had de zwangerkadoos meegekregen. Ik maak hem open en dacht die dingen heb ik allemaal al, hahahaha Dus gistern maar even omgeruild!
DIe van de kruidvat, extra care bedoel je? Die is wel hypo allergeen... staat als goed is ook op de verpakking voor krampjes, moeilijke ontlasting en vermindert de kans op koemelkeiwitallergie Dus dan is hij wel hypo allergeen want de koemelkeiwitten zijn in deeltjes "gehakt" hetzelfde als b.v bij de nutrilon hypo allergeen... Zitten ook precies dezelfde producten in! Esmay heeft die al vanaf de geboorte... Weinig krampen gehad maar haar ontlasting is wel erg wisselend, soms paar dagen niks dan weer diarree dan weer harde ontlasting etc. Maar goed dat heb ik ook dus dat heeft ze niet van een vreemde
Wat heeft "iedereen" eigenlijk tegen een badpak als ik vragen mag? Ik vind het heerlijk als alles zo goed mogelijk bedekt is, als ik een bikini aan heb, heb ik er een paar zwembanden overheen hangen.. En bij een badpak word bij mij de boel mooi plat gedrukt, hahahaha!! Dus ik vind ze super!! Zal zo even een fotootje plaatsen van welke ik besteld heb!!! Hoop dat ie past.. Ik vind dat altijd wel een gekloot, via internet, dat je niet weet qua maten wat je nou moet hebben.. En zo'n triangel geval, ik vind dat ook harstikke mooi, maar bij mij komen de hoe zeg ik dat de naadjes die onder je Tom en Jerry horen dus altijd halverwege Tom en Jerry, ik zeg maar zo; GEEN GEZICHT DUS! En maakt nie uit wat voor maat ik heb, ik heb blijkbaar een figuur, waar nix bij past!! ZUCHT!! Dus gewoon "rechtuut rechtan" een zwempak hier, hihi Liefsss
Hmm, mijn eerste dip is al een feit hier, qua afvallen, ik heb toch zo'n zin in een lekkere gangmaker... AAARRRGHGHGHG Ik kijk dus nog maar even een keer extra naar het mooie badpak (waar ik niet tonrond in wil) en heb mezelf nu 2 kiwi's onder de neus gedrukt! Die ga ik opeten, dan douchen en dan als een speer naar bed, hahaha, voor ik er aan toe ga geven!! Welterusten lieve meiden!!
Kussie: Hou je in, hou je in Hier ook ontzettende trek in iets lekkers maar nee ik doe het niet!! Zit ondertussen SOS Sonja te kijken en dan gaat mijn trek vanzelf weg haha EN je tom en Jerry? haha bedoel je daarmee je borsten? Ik noemde ze laatst Winnie en Pooh ik weet niet meer hoe ik erbij kwam (volgens mij was ik aan het spelen met Esmay en haar winnie the pooh rammelaar) maar mijn vriend kwam even vervelen en ik zei "Blijf van Winnie en Pooh af " Ik zoek trouwens ook nog steeds een mooi badpak.... Is best moeilijk!
Oh die heb ik inderdaad. Wist niet dat ie wel hypoallergeen is! Hier al bijna 4 weken ongesteld, wordt er niet goed van! En nu ik weer met de pil ben begonnen ook weer last van migraine, gisteren en vandaag de hele dag op bed gelegen, Zo balen!! Had voor ik met de pil was gestopt om de week migraine, hoop niet dat alles weer opnieuw gaat beginnen! En nu heb ik zelfs de lichtste pil! Hebben hier soms meer mensen last van?
ram; zit even op mn telefoon en lees je berichtje. maar ik ben al overgegaan op die voeding. krampen waren gelijk over maar ontlasting blijft, ging een paar dagen goed. ook 2x op een dag en ineens is het weer foute boel. olie werkt ook nog niet echt volgens mij. we moesten een week volhouden maarre vrijdag sta ik toch bij de apotheek als die open is hihi.. maar erg bedankt voor het mee denken!
heyyy badpak/bikini/zwemmen::van de week haden een aantal meiden gereageerd op me trouwfotos op hyves, en zodoende zat ik er zelf nog eens naar te kijken, ff lekker nagenieten haha, maar man man wat een verschil met nu, als ik die trouw/strandfoto's zie dan denk ik echt van waarom vond ik mezelf daar dik? ik vond toen dat ik echt een behoorlijke buik had, maar nu, hahah nu kan ik daar alleen van dromen vind dat ik er echt niet uitzie, en moet er ook echt veel meer aan gaan doen, want t is echt een hangend vel met strepen helaas hou ik ook niet echt van badpakken maar van bikini's, maar zit er sterk aan te denken een tankini te kopen haha, word t toch bedekt... wij hadden van iemand als kraamcadeau een 10ritten kaart voor babyzwemmen, we wilden misschien vrijdag gaan, maar eens kijken of dat kan. setti: dat rijstebloem is toch pas voor als ze 4 maanden zijn ofzo of vergis ik me? kleintje ziet er handig uit!! kussie hahaha tom en jerry hoe kom je erop! al en tijdje niks van shezze gehoord he? ow nog even neomi spam haha rechtop zitten, na deze foto zakte ze helemaal onderuit lol. ze kon r gelukkig wel om lachen, alleen op de foto natuurlijk net weer niet haha Bekijk bijlage 71602