Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    schattige foto Darcy!!!

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier een leuke dag gehad.Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Meiden in bad geweest.Luca lekker met mij gedoucht. Om 11.30 was mn moeder hier met mn neefje. Dus zijn we met zn allen naar Ballorig geweest. Meiden hadden niet geslapen maar hieldenhet tot 16.00 vol. 20 minuutjes in de auto geslapen. En om 18.30 lagen ze k.o. op bed.Luca heeft zich ook voorbeeldig gedragen! Heeft de hele tijd geslapen. Had thuis om 11.15 een voeding op en om15.30 heb ik hem er maar voor wakker gemaakt.
    Hij heeft net even bij mij op bed 'gespeeld' en ligt nu naast me te slapen.
    Hij heeft het vannacht echt super gedaan! 22.00 150cc bv en toen doorgeslapen tot4.30!!

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    omdat ie moe is vh werken.. maar ja, ik ben ook weleens moe maar reageer t dan niet af..

t is gelukkig verder wel bijgetrokken, hij kwam even later weer terug want wilde toch graag dagje gezelligheid.. en had gn zin in gezeur o.i.d.

zijn uiteindelijk naar prenatal geweest :D super mooi wipstoeltje gekocht.. We hadden eerst een Doomoo voor Sem maar hij kreeg het zooo warm daarop dat we deze hebben verkocht en nu echt een wipstoeltje hebben gekocht :) en geloof wel dat ie t leuk vind! ligt maar geluidjes te maken en beetje te bewegen :D goede koop geweest dus!

@darcy, leuke foto!! :D

@linda, hoe was t volleybal ????

@kussie, hoe was je dagje weg, bepakt en bezakt ;)

@hier, begin spierpijn te krijgen :) vanmorgen iets te fanatiek gesport haha

en morgen is mn vriend ook geen hele dag meer weg maar begin vd middag weer terug.. dus das ook fijn! ;)

4. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    voor jou ook een knuffel trouwens!! fijn dat je even kunt uitrusten.. ziek worden is helemaal niet de bedoeling!!

ik was vanmiddag trouwens ook van Sem geschrokken.. wilde m uit zn bedje halen toen we weggingen, hij werd wakker en lag ook "raar" te doen in zn bedje.. t leek ook of ie bijna stikte, moest toen meteen aan jou denken.. dus hup Sem ondersteboven gehouden maar er kwam natuurlijk niks.. op zn rugje geklopt.. hij ademde wel hoor maar bleef steeds hangen en liep dan rood aan.. produceerde veel belletjes op zn lippen en maakte rara geluiden.. dit was ook na 2 min over.. verder hele dag niks meer aan de hand geweest.. hij is heel veel wakker geweest en slaapt nu sinds uurtje..

5. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Heb je dat matrasje in het grote bad of in zn eigen badje zeg maar? denk ook wel dat ik het eerdaags ga aanschaffen.. je hebt toch je handen vrij dan :)

@ kleintje, had trouwens ook nog gestemd op esmay!

thnx iedereen nog voor de knuffels :):)

volgens mij ben ik nu weer bij haha

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden
    wel gelezen maar even geen puf om te reageren op alles :)
    Zijn vanmiddag naar een jaarmarkt geweest, was leuk! Heb de eerste schoentjes voor de mannen gekocht, echt ZOOO"N gave schoentjes! zijn wel schoentjes die bedoeld zijn voor wanneer ze gaan kruipen en wat stappen aan de hand, maar ze mogen er niet echt op lopen, dan moet je stevige schoenen hebben.
    Ze zijn zo leuk! :D:D:D

Maar was dus een drukke middag. Daarna Jesse in bad gedaan, (eindelijk fotos gemaakt en gefilmd, komt later wel een keertje dat ik die hier plaats :)), gegeten en fles gegeven en toen was er alweer kraamvisite die nu net weg is.
    dus nu eindelijk de avond voor ons zelf (en 2 wakkerige kinderen in de box)

Ik merk dat ze steeds wakkerder worden en minder slapen overdag. Prima, maar beetje jammer dat ze dan ook nogal jengelen in de box of wipstoel.
    Ze liggen niet echt vaak heel rustig wakker ofzo..dan is het altijd een beetje huilen/jengelen..

@ volley: tis goed gegaan! :D Weinig spierpijn gelukkig en het volleyen ging lang niet gek! Was erg fijn weer even eruit te zijn geweest en bezig te zijn!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

lisetje he wat naar dat je dag zo begon!ken het wel hoor, als t dan even niet lekker gaat dan wil t ook echt even niet meer en doe je bij elkaar alles verkeerd...denk dat het er soms wel bijhoord, alhoewel als ie de hele tijd weggaat is dat natuurlijk niet leuk, maar meid praat erover he das t enige wat kan helpen.gelukkig is het nu weer beter, dus houden zo hahaha.wat voor wippertje heb je gekocht?

gwenolyn goed dat je naar de ha bent geweest!!kan me vorstellen dat je dan gewoon het zekere voor t onzekere wil nemen, lijkt me ook n iet prettig om mee te maken!!en wat leuk je huis versierd!!!alvast een fijne verjaardag!!

leuke foto van megan!!!

boomer ja tis dus een goeie film?wil m ook graag zien, volgens mij is ie nu online te huur, heb net al tegen me man gezegd dat we m morgen wel kunnen gaan kijken!!

funnyme fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!leuk is dat he, ff lekker spelen met je kleintje?

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier hebben vanmiddag nieuwe fotos van Neomi gemaakt voor op een canvas.we wouden eerst die in d'r bedje doen, maar omdat de randen wegvallen werd die niet mooi op canvas, en zo'n hele naakte hoeft ook niet in me woonkamer, dus we hebben nieuwe gemaakt.me man is ze nu al 2 uur aant bewerken, ben benieuwd...als ie af i laat ik m wel even zien!
    verder namen me schoonouders ons mee uit eten, was erg lekker en gezellig en neomi heeft de hele tijd lekker liggen slapen!!
    morgen gaan we de canvas bestellen en ophalen als t goed is, ben benieuwd!!!

xxx

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Zo, voor de 3e nacht op een rij heeft Milan al doorgeslapen.. laatste flesje om 23.30 gehad en hij werd wakker om 06.00 uur.. tutje erin en toen doorgeslapen tot 08.00 uur!!

Joehoe!!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou dit word de foto op canvas !
    en hij word erg groot haha, 80x1.20:$ ben benieuwd!

Bekijk bijlage 71788

11. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    anoniempjuh: heel gaaf ik wou dat ik zo met een foto programma om kan gaan. lijkt me erg mooi aan de muur. Ik zou zeggen geniet er alvast maar van hij word dan wel groot maar je mag er trots op zijn hoor.

hier; net als de meexst van jullie hebben wij een lekkere dag gehad. mijn man eerst zijn hobby uit geoefend vanmorgen wat mij te lang duurde, en daar na zouden we naar de ikea gaan maar daar zijn we niet binnen geweest gewoon lekker over de woon boulevard gelopen en weer in een paar baby winkels aan gedaan!!!!:):D:D
    Toen ik nog een prenatal zag zitten wou ik daar ook naar binnen maar dat vond mam lief toch niet goed hahahahh ik zou weer de hele winkel leeg kopen.

Werken: mijn verlof loopt 18 mei af maar dan kan ik de ww nog in. ik zat al zonder werk dus ben ik nu weer hard aan eht zoekken naar een nieuwe baan voor 3 dagen per week.

voor de mamas die het soms moeilijk hebben sterkte je moet aan je zelf denken, en probeer lekker te genieten van jullie mooie kindjes
    gelukkig kunnen we hier onze frustratie kwijd en dat helpt een hele hoop merk ik wel.

trusten

12. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Wow !!! Wat een ontzettend mooie foto zeg !!

Hebben een babybjorn wippertje gekocht, zal zo eens een foto plaatsen :) t is niet zo'n standaard brede ieder geval

@chantal, wat heerlijk!!! Sem heeft vannacht ook weer een keer zn best gedaan.. half 12 laatste fles en kwam toen om kwart voor 6 :D

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

hoi mama's, even snel weer op mn tel. heb laatste dagen helemaal geen zin in de pc! lees wel mee via mn tel maar wat lastig om elke keer te reageren hihi..

hier alles verder wel okej. alleen met poepen nog steeds hetzelfde, de olie doet niet zn werking :(. straks naar de apotheek voor de lactulose, als dat niet werkt weet ik het ook niet meer. dan maar naar de ha, maar eerst dit weer afwachten. gister voor het eerst op visite geweest, was een verjaardag en erg druk. maar taleah deed het echt super goed, was erg vrolijk en sliep door al het geklets heen. had ik niet verwacht haha! miss dat ik straks nog even op de pc ga en anders vanaaf of morgen! fijne dag allemaal, liefs

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Sluit me erbij aan... huilende kindjes, da's zó slopend! Dikke knuffels (ondertussen huilt mijn meisje ook weer... hadden een slechte avond en nacht...)

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat een leuke canvas zal dat worden, Ano!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ano: wooowww prachtig :D Echt een mooie foto!

Eliesah; sterkte met Taleah hopelijk helpt de lactulose!

HIer: Dilemma!!! WIj zouden dit weekend naar vrienden van ons gaan want mijn vriend gaat daar klussen, ik zou dan gewoon lekker met die vriendin wat gaan ondernemen en onze kleintjes...
    Maar nu is zij al bijna de hele week ziek en erg verkouden, opzich zou ik dat niet zo heel erg vinden als er verder niks bijzonders was met Esmay bedoel ik kan haar niet overal van weg houden natuurlijk.....
    MAAARRR Esmay moet maandag eigenlijk haar prikjes krijgen en als ze verkouden zijn ofzo dan mogen ze ze niet hebben toch??
    Ik twijfel nu dus heel erg of ik wel zal gaan of niet... Mijn vriend gaat wel zowiezo en daar baal ik dan van want ik zie hem ook al zo weinig :(
    Wat zal ik nu doen??? Vind het zo moeilijk! Heb ook weinig zin om het hele weekend alleen te blijven eigenlijk en dan zou de hond ook voor niks naar het pension gaan....
    Bel zowiezo vanmiddag die vriendin nog even op want ze moest nog naar de HA om even te overleggen en te kijken wat er aan gedaan kan worden....

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Even snel een ego berichtje van hier. Owen is gisteren met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Hij huilde zo vreselijk en had zoveel pijn.
    Veel onderzoeken gehad en uit het bloedonderzoek kwam dat ie of een parasiet in zijn darmen heeft of een voedselallergie. Ze denken het laatste.

Vandaag dus nog afwachten hoe en wat.
    Probeer jullie op de hoogte te houden

Groetjes Mamzie

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oeh Mamzie veel sterkte meid :(
    Hopelijk gaat het snel beter *knuffel*

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    wowowwo die is echt heel tof!!!

20. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi, echt hetzelfde ritme... Hier half 12 naar bed (23 u de laatste borst) en ook kwart voor 6! Alleen ik was nog doodmoe en dan was het toch jammer dat ze daarna niet meer wilde slapen. :(

Deel Deze Pagina