Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

mooie foto zo in sepia linda! ziet er goed uit.
    ik heb ook photoshop programma,kan er ook aardig mee overweg. altijd leuk en handig.

wij willen straks ook een mooie canvas aan de muur van taleah, maar wachten nog tot ze echt kan lachen.
    ze slaapt echt heerlijk nu, mag ook wel na zon nacht en dag. er zit nu al 4,5uur tussen de fles :)! doe de fles straks ipv 120cc naar 150cc, misschien slaapt ze vannacht dan ook langer hihi..

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Dank je voor je reactie :D

@ lynette:Heb hem op groot formaat ja :).

Inderdaad zouden we dan 2 lengte-foto's naast elkaar moeten hebben, dan kan het wel weer...
    maar die heb ik niet weer 2 die bij elkaar passen, haha.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Heb deze trouwens maar 30 dagen gratis..
    durf 'm niet zomaar van een of andere site te downloaden met het risico een virus erbij te downloaden (heb ik al 2 keer vaker gedaan met zo'n groot programma downloaden haha)

@ eliesah: dankje :)
    ik zit ook nog een beetje in twijfel of het nu te bestellen of te wachten.
    We hebben nog een bon voor een fotoshoot, dus weet niet of ik zal wachten tot we die gaan gebruiken..
    maar ja, vind het zonde om de foto\s van deze shoot niet te gebruiken terwijl ze wel erg leuk zijn :)

Naja, we zien wel! :D

Fijn dat ze zo lekker ligt te slapen!!

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linda hoe heb jj t nu gedaan?de foto zwart wit en dan vervolgens de mutsjes gewoon in kleur terughalen?tja ik vind die zwart witte mooier maar dat is omdat ik daar persoonlijk meer van hou,en me huis zwart wit is, maar als jij bruintinten in je huis hebt staat dat sepia er idd beter bij.en is ook zeker erg gaaf hoor.
    wij hebben nu deze maar over een jaar ofzo wil ik wel een andere, als ze echt kan zitten enzo.
    wij hebben m besteld bij herinneringen op linnen, hij is erg mooi en scherp en niet al te duur.

lynette slordig hoor dat zulke mensen daar zo laks mee omgaan, echt niet netjes, blijf ze achter de broek zitten hoor
    !!!!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ja, foto zwart wit maken en dan met historiepenseel ofzoiets (zeg ik 't goed? :)) de mutsjes in kleur maken.

Wij hebben hier idd al een canvasdoek hangen van herinngering op linnen. Goede kwaliteit idd en vergeleken met de meeste sites de goedkoopste!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: ik vind ze beiden wel leuk :)

Lynette: balen van die instanties :( hopelijk kan je toch snel terecht!

Hier: het is zooooo vroeg :( maar we gaan zo richting Purmerend naar vrienden van ons.... Die vriendin heeft een holteontsteking en voelt zich nu weer beter dus ik ga toch maar mee! Anders zit ik ook zo saai thuis!
    De foto van Esmay die naar mij kijkt tijdens het auto rijden volgt na het weekend.....

Oh ja vergeten jullie niet op Esmay te stemmen? :p Ze staat al op plaats 4 en ze moet in de top 12 blijven om eventueel uitgekozen te worden..... (als ze nummer 1 wordt dan krijgt ze er zowiezo een)

Ik wens jullie een fijn weekend en tot maandag! (of misschien zondag avond)

7. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Kussie: goed badpak! ziet er slim uit met die strepen zo. Waar heb je het gekocht? Ik heb ook wel interesse! Ik ben trouwens woensdag weer naar de weightwatchers gegaan. Zo er moet echt veel af. Maar dat was al zo voor ik zwanger werd. Ik heb er best zin in. Omdat ik borstvoeding geef, mag ik best veel eten, dus het is eigenlijk alleen een kwestie van opletten wat ik eet, niet per se hoeveel ik eet.

Darcy: moet je nog les geven dit jaar, of alleen naar wat vergaderingen? Ik vind het ook pittig, een peuter en een baby. het gaat allemaal wel, maar ik merk dat ik veel minder tijd heb om te genieten van Toon en dat vind ik wel jammer...

mamzie: jeetje wat een naar bericht... Veel sterkte, ik hoop dat ze snel weten wat er aan de hand is.

stemmen: ik heb net weer gestemd. Jullie staan er allebei goed voor, Chantal en Kleintje! Wel raar dat er een foto op een staat die helemaal geen kinderfoto is, bij jouw wedstrijd Kleintje :(.

Hier: druk weekendje: Karel wordt vandaag twee en dat vieren we vandaag in de speeltuin en morgen thuis voor familie. Gisteren een borrel van een vriendin. Heerlijk even zonder de kinderen weg, mijn moeder vond het super om op te passen en Toon heeft zijn eerste flesje goed gedronken.

Vannacht wel een beetje boos op mijn man. Sliep hij zo diep dat hij niet wakker te porren was. Ik vind dat we de nachten samen moeten doen als hij de dag erna vrij heeft. Dus dan doe ik de voeding en hij het boertje en eventuele luier. Zegt hij vannacht tot wel drie keer: "jaja, ik doe het al," maar dus niet op staan. DUs doe ik het maar... Zeg ik er vanochtend wat van, zegt hij: "ja, ik sliep. Was wel lekker." Dus ik zeg: nou je mag op zijn minst sorry zeggen", is zijn antwoord: "hoe kan ik nou sorry zeggen, terwijl ik er niets meer van weet?":x Maar ja, ik zet me er maar overheen, heb geen zin om de hele dag bozig te doen!

8. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ik zie nu dat mijn banner niet klopt. Karel is dus vandaag precies twee!
    Naatje: gefeliciteerd met de verjaardag van Zoe!

9. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Kleintje: je moet die foto ook opsturen naar simplycolors. Dan kun je nog een bon voor 50 euro winnen!

Plaats een foto en win 50 euro!

Wij zouden het leuk vinden als u na ontvangst van uw bestelling een
    korte reactie en foto wilt achterlaten in ons gastenboek.
    Als u dit wilt, klik dan op de volgende link..

Bij het plaatsen van een foto doet u automatisch mee
    met onze fotoactie en maakt u kans op een tegoedbon van 50 euro
    voor onze webshop! Klik hier voor meer informatie over onze foto actie.https://www.simplycolors.nl/informatie.php?show=foto_actie_2009

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lekker hoor, winkelen in Antwerpen. Wil ik binnenkort ook eens gaan doen. Hebben ze een beetje leuke babykleding winkeltjes?

Kanp hoor, het eerste nachtje uit logeren! Manlief hier wil ook wel, maar ik kan het nog niet. hopelijk heb je bij kunnen slapen

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ooo *jaloers* Lekker hoor centre parcs. Wij gaan trouwens ook snel hoor. ergens in juni een weekje. Moet nog boeken.

Maar zou je dat wel doen, spiraaltje laten zetten net voordat je vertrekt? Ik zelf heb er een aantal dagen aardige buikpijn van gehad. Kan je het niet voor de zekerheid wat eerder laten doen dan?

12. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    haha, ik las Dierenarts ipv de drogist haha. Ik vond het al zo raar. :p

13. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Heyy meiden,

kom even snel langs want ben druk aan de poets enzo :D vanavond en morgen vier ik mn verjaardag dus t moet wel schoon zijn hihi ben maandag pas jarig maar iedereen werkt daarom vieren we het nu :)

ben je al uit de keuze linda? ik vind ze beide eigenlijk wel mooi! maar je moet idd kijken wat het beste past bij jullie inrichting :)

@eliesah, kom zeker met Sem keer richting Kaatsheuvel :)

@chantal, wederom gestemd!

@hiero, kreeg net een super leuk verjaardagskaartje met een foto van Sem erop :D echt super leuk gemaakt door een vriendinnetje!

Ben ook trouwens met vriendlief een hele mooie ring uit wezen kiezen vanmorgen :D;) voor mn verjaardag en nog voor de geboorte van Sem.

Setti, fijne verjaardag vast meis!!!

De rest, heeeeeeeeeeeel fijn wknd, ik weet niet of ik nog langskom want t word best druk :D maar hoop t wel beetje bij te kunnen houden (met lezen dan) hihi :p

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Gwenolyn; beterschap! doe het rustig aan. had je koorts?

@Lindavnr; ik zou zwart wit met kleur mooier vinden denk ik
    Edit; mmm... toch maar sepia, want die kleuren zijn te overheersend met zwart wit.

@Lynette; ook daar kan ik zo boos om worden. Net alsof jij alle tijd van de wereld hebt! Tis geen chronische verkoudheid ofzo! En nu moet je weer tot maandag wachten... Knuffel voor jou. Hoe was je wijntje? Ik heb er gisteren ook een op, mmm.. dat heb ik toch wel gemist tijdens mijn zwangerschap.

@Nijnja; gefeliciteerd met Karel! Heel veel plezier vandaag en succes natuurlijk, want het blijft natuurlijk wel druk zo met de visite en de kleintjes. Goed hoor dat jullie (normaal gezien dan) de taken delen 's nachts. Ik doe alles zelf in de nacht of vroege ochtend. Ik laat manlief gewoon slapen. Hoef hem er echt niet bij te hebben haha.

@Lisetje; veel plezier en succes met de drukte! Twee dagen achter alkaar, klinkt heftig!

@Setti; ben je jarig? Zo ja, gefelicteerd!!!:)

15. Appel en Peer

lisetje; heel veel plezier dit weekend! en wat gaaf een nieuwe ring :)..

zit weer op mn tel, nog steeds geen zin in de pc. haha, weet ook niet waarom :p.

joehoei, gister avond na t flesje van 150cc heeft taleah zelf gepoept! :D EINDELIJK WEER! het flesje heeft niet geholpen met doorslapen, 4uu later kwam ze weer en daarna elke keer om de 3uur.

ach ja komt vast goed, eerst nu maar dat poepen hihi..

nijnja; gefeliciteerd met Karel! Fijne dag vandaag.

Setti; jij ook een fijne verjaardag dit weekend!

wij gaan zo even naar de stad (waalwijk) ga een mama fiets uitzoeken. Via het fietsenplan van t werk van mn vriend :).
    ook gaan we kijken voor een draagzak, lijkt me erg handig! Aangezien Taleah het liefst bij me ligt heel de dag, dus als ze dr dagje niet heeft kan ze lekker bij me hangen en heb ik mn handen vrij hihi..

fijn weekend allemaal!

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier een drama nacht gehad. Het leek wel de kraamweek!
    24.00 - 0.30 uur laatste voeding. Ik had een flesje afgekolfde melk gegeven, maar ze wilde niet meer dan 100 cc drinken.
    Toen 3.15 uur weer jengelen, ik werd er wakker van en kon niet meer slapen tot 4.00 uur. af en toe zat ze te huilen, dus heb ik haar eruit gehaald om 4 uur en ze wilde even 5 minuten drinken. Toen viel ze in mijn armen in slaap dus ik hup naar bedje brengen. Ja, op het moment dat ik haar weg leg, begint ze weer te janken! Toch laten liggen. Maar 10 minuten later was ze nog steeds bezig. Dus heb ik haar weer gepakt en ze maakte echt zuigbewegingen. Dus hup mee naar ons bed en haar de andere borst gegeven. Helaas ook weer maar 5 minuten. Toen weer in slaap gevallen in mijn armen, dus heb ik haar weer in dr bedje gelegd. En toen viel ze wel rond 5 uur in slaap. Om 6.00 werd ik weer wakker want manlief was aan het spoken in huis. Vreselijk. En om 7 uur begon Fenna weer te gillen om te drinken. grrrr.... Om half 8 weer naar bed gegaan en gelukkig nog tot 10 uur kunnen slapen.

Pfffff... :( Maar voel me op zich nog oke verder hahah

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Eliesah have fun vandaag!

Zo'n draagzak... kan je daarmee ook achter de pc zitten? Heb je dan je handen vrij? ;)

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lindavnr ik vind sepia met kleur wel leuk alleen leg je dan t accent op de mutsjes ipv de kleintjes

nijnja je hebt groot gelijk hoor hij kan ook helpen als hij toch erna vrij heeft

lisetje veel plezier vandaag en hopelijk word t een leuke dag voor ons hihi

verder kan ik niet echt reageren de eerste visite komt er zo al aan. dus ik plaats ff een foto van vandaag van ons saampjes. vanochtend mn haar dus in de krul gezet

Bekijk bijlage 72040

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  20. Appel en Peer

Wuhaha, dat is wel de bedoeling indd.. :p:D
    Boomer; dat is indd wel een drama nacht. Vooral als je al weer gewend bent aan doorslapen hihi..

Joehoei, Taleah heeft net weer een volle poepluier gehad. Hoe blij kun je zijn met poep :)!!

Setti; wat een mooie moeder/dochter foto. :)
    Ow lekker tutten, wat lief..

Deel Deze Pagina