Mamzie, wat een schrik Arm ventje... Moeders nog bibberend op de benen zeker Vannacht zeker wekken, is een goed idee, hij moet wel goed reageren op je dan. @slapen: met een 2e word je toch makkelijker, lees ik Hier dezelfde adviezen gehad t.t.v. Ollie, maar hij sliep 's avonds in de box, in bed, in de kinderwagen, noem het maar op. Megan idem, zij slaapt ook overal, ook bij ons in bed (uiteraard voorzorgsmaatregelen genomen tegen uit bed vallen/stikken/etc.) We hebben aan Ollie een supermakkelijk kind overgehouden, dat werkelijk overal kan slapen, ook op reis. Ik vind die strakke maatregels alleen opgaan voor ouders met zeer prikkelbare kindjes. Anders: gewoon niet moeilijk doen en doen wat goed voelt, zou ik zeggen
@ Darcy: Madonna houding?? Hoe is dat dan? @ Mamzie: jeeetje, wat een schrik!!!! pfoe, dat je kleine zomaar van de trap af viel!! Arm mannetje! Gelukkig gaat het wel goed en lijkt er niets aan de hand! pfoe! Sterkte met Owen...! Hopelijk gaat ie gauw aan de voeding wennen.
Lindavnr, ik snap je onzekerheid wel, maar grote kans dat je man hier niet naar kijkt en als ie kijkt, dan denkt: daar hebben mijn prachtige kinderen in mogen groeien. Dat dus
Dat is gewoon liggend in je armen. Zittend is makkelijker, dan leunt je kleintje ook op je arm, maar zit (logisch, Darce) lekker op je been.
Ga nu even kijken bij Meg, ze heeft een uurtje geleden haar eerste vaccinatie gehad, zo zielig was dat weer Ze is nu ook aan het huilen.
AAh oke, nou ik vind het prima dat ze lekker in slaap vallen hoor! Anders zouden ze 3 uur wakker moeten liggen beneden..dat gaat ze niet lukken! En wat Darcy zegt; zo wen je ze in ieder geval aan dat ze lekker rustig kunnen zijn en worden, waar ze ook in zitten of liggen. Maar goed, wil ntuurlijk niet zeggen dat ze de hele dag in de box moeten slapen he
hopen dat t snel beter gaat met owen en natuurlijk ook met de oudste t wordt zo te lezen een druk nachtje.
ik heb lisanne gewoon een schone luier aangedaan en daaroverheen een zwembroekje want de zwemluiers gaan pas vanaf 6 kilo. en over je buik. dat heb ik ook hoor en steef vind dat ik niet zo moet zeuren want hij vind me nogsteeds aantrekkelijk en die strepen vind hij niet zo erg want hij heeft er iets heel moois voor terug zei hij. helaas halen die lieve woorden van je partner je eigen gevoel er niet over weg maar ik heb t dus ook dat ik me mega onsexy voel en helemaal als ik op mn zij lig. dan hang t een beetje zeg maar omdat t zo slap is.
@ hier: vanavond gesprek met iemand die misschien onze poetshulp wordt.. Dat scheelt echt een heeeeele hoop verwacht ik zo als we een huishoudster hebben! Want pff, ik kom nu echt niet aan poetsen toe..dus echt heel schoon is het in huis niet Ben benieuwd!
Ja hier is het ook nog wat slap..ook al zo onaantrekkelijk. Inderdaad wel lief dat hij zegt dat het niet erg is en je nog steeds mooi vind, zegt Arno ook, maar je blijft toch met je eigen gevoel zitten. Hihi, een gewone luier ja? gaat dat ook een beetje goed? die zit toch gelijk vol geabsorbeerd? Had je toen eigenlijk ook een badpak aan dan? of toch gewoon een bikini?
haha ik snap je helemaal, ik heb 1 kind en ook ik heb soms geen zin in t huishouden. en heb er ook niet altijd tijd voor. dus laat staan met een twins.
haha t was gelijk volgezogen met zwembadwater maar die kleintjes mogen toch niet langer dan 30 min in t zwembad ivm dat ze t koud krijgen. ik had gewoon mn bikini aan en die was nog al een beetje aan de kleine kant haha ik moest niet t water inspringen want dan lagen mn tepels eruit. hihi. heel charmant. ik ga pas een andere bikini kopen als ik wat meer mn oude figuur terug heb.
aah oke dat scheelt.. bij mij zit het tot mn navel..dus ik kan ook best een heeeel oncharmant bikinibroekje kopen wat tot heel ver boven mijn heupen komt?! hahaha. hahaha dan lagen je tepels eruit. dusss haha. Hmm 30 minuutjes maar? op de hele middag dat je daar bent? of mogen ze dan na een tijdje weer in het water?
dat weet ik niet maar iig 30 min achter elkaar int water en toen was lisanne 6 weken dus weet niet hoe t nu zou zijn maar toen werd ze ook een beetje blauw na een half uur. dus lekker met haar onder de warme douche geweest.
ooh hahah hè toch! blauw! hahah. Maar half uurtje gezwommen dus, toen ionder de douche..en toen.. naar huis ?
ja we zijn toen wel naar huis gegaan, dat is ook de reden dat we nog niet voor de 2e x zijn geweest omdat t echt een heel gedoe was met vanalles meeslepen aan en uitkleden van de kleine dat alles voor maar 30 min en intotaal ben je bijna 1.5 uur bezig met alles.
kleintje haha ik heb net weer gestemd met happy hour, en ik denk dat je niet meer ingehaald gaat worden hoor!!! esmay loopt bijna 2000 stemmen voor hahahaha
Oohh dan ga ik ook weer stemmen! . hihi. @ hier: haha Had daan op zn zij in bed gelegd, hydrofiele luiers ervoor en erachter.. maar meneer ligt zo te wroeten dat ie zojuist toch op zn buik gedraaid was haha. Sukkeltje Gelukkig laat ie zich wel horen als er iets is. (al huilt ie ook wel een paar keer als dr niets aan de hand is en loop ik voor niks naar boven ) Oh, weer een vraagje: slapen jullie kindjes overdag nog goed van voeding tot voeding? Hier zijn ze bijna altijd ruim een uur te vroeg alweer wakker.. als het niet langer is. Is dat bij jullie ook? Ze krijgen allebei 180cc voeding x 5.. dus ik zou denken dat dat wel genoeg is (900ml per dag.. dus ze zouden nog wel omhoog mogen..) Ze kunnen beide best wel meer op na de fles, maja, zou ik dat wel doen Dan zou ik 200cc moeten maken en dan afgieten naar 190? is dat niet veel als ze beide pas 4.5 kilo zijn?