Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

stelletje zuiplappen,

hahaha lisanne drinkt maar 4x 165 en toevallig zit er vandaag een voeding van 200 tussen voor t eerst. overdag doet ze alleen maar hazeslaapjes en snachts laat ze er 10 uur tussen zitten

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: mooie foto's :)

Mamzie: wat schrikken zeg! Sterkte met je kinderen...

Lindavnr: succes met de misschien toekomstige huishoudster, ik hoop dat het een geschikte is!
    Ik zou dat ook wel willen haha :p

Setti: kan me voorstellen dat dat een gedoe is als de kleintjes maar 30 minuten in het water mogen... je moet ze tenslotte toch aankleden enz!

Slapen overdag: gisteren en vandaag heeft ze het wel gedaan maar dat komt denk ik door de prikjes, normaal doet ze dat eigenlijk bijna niet meer....

Stemmen: bedankt allemaal :) ik hoop idd niet meer ingehaald te worden :p Mijn broertje heeft als een gek gebeld tijdens de happy hours haha!
    Setti heb ook nog een keer voor jou gestemd nou ja op lisanne dan ;)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kleintje: is ze dan de hele dag beneden?

@setti: hmm kon je niet maar 1x stemmen bij die fotowedstrijd van jou? dat stond er dacht ik!
    dan zalk nog eens stmmen hihi

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik heb al 2 x kunnen stemmen op Lisanne?

Nee Esmay blijft niet de hele dag beneden... Vandaag heeft ze b.v heel veel op bed gelegen (maar goed komt ook door de prikjes natuurlijk) maar normaal gesproken dan gaat ze om 9.30 - 10.00 mee naar beneden, in de box en dan om 13.30 krijgt ze vaak een flesje en dan gaat ze als we niet weg gaan naar boven tot een uurtje of 16.00 - 16.30 en dan vind ze het wel genoeg geweest :p
    Wij hebben een cameraatje en ik kijk dan weleens naar haar maar bijna altijd ligt ze met haar ogen open een beetje rond te kijken... Soms een enkele keer doet ze een heel kort slaapje maar de meeste tijd ligt ze gewoon wat rond te kijken!
    maar ja op het KDV moet ze ook een keer naar bed dus ik blijf haar gewoon steeds op bed leggen...

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ikzelf mag niet meer stemmen hij blijft aangeven dat ik al een x gestemd heb!!

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hihi wat een grote stoel voor zo'n klein meisje. haha. maar die is trouwens wel errug relaxed hoor! Die schommelt uit zichzelf he.. Ik heb enkel een trilstoel. Werkt ook als een tierelier.

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mooi! Maar inderdaad wel eng ja, komt het zo dichtbij. Maar ook wel hartstikke goed.

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kan ook met bv hoor! Dan moet je het mengen met water en met een lepeltje naar bhinnen werken. maar hier werkt dan niet, want ze vindt het erg smerig. Dus kolf ik soms eerst 20 ml af en meng dan een half schepje nutriton erdoor heen. Daarna weer drinken aan de borst.

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier slaapt ze vaak overdag in de wipstoel of in de box. En 's avonds vaak op de domoo op de bank, want dat vind ik zo gezellig. Vaak leg ik haar na 13 uur ofzo in haar bedje. Maar soms ga ikjuist s'middags weg en dan ligt ze er 's avonds pas in. Ze slaapt dan ook in de maxicosy smiddags

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vanmiddag allemaal jurkjes gepast in de stad. Maar ik baalde zo van mijn lichaam in die paskamers! Ik ben alweer op mijn oude gewicht, maar ze voelt het totaal niet. Mijn borsten zijn nog steeds enorm door die BV en die voedingsbeha's hangen nu ook al. Ik heb ook een aantal striae strepen op mijn buik en mijn benen, nou deze zomer geen rokjes vrees ik.

Balen hoor.

Heb gelukkig nog wel een mooie rok kunnen kopen, maar daar gaat toch mooi een zwarte legging onder voorlopig ;)

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja hier nog een die baalt van dr buik en benen. ik hoef nog maar 3.3 kilo ofzo maar t voelt alsof ik nog een olifant ben! hihi.

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lindavnr: Fijn dat er eindelijk een datum is voor Daan!! Kan me goed voorstellen dat je het eng vind. Het is een heftige operatie, ook voor jullie.
    Ik heb de foto's bekeken, maar vind de stoma er heel netjes uitzien.

Zelf ben ik ook nog onzeker over mijn figuur tegenover mijn man. Ondanks dat ik 2 streepjes striae op mijn buik heb, en verder ik er ook niet over mag klagen, is mijn figuur wel "anders".

@ Eliesah: Ik hoop voor je dat de Lactulose de oplossing is.

@ Setti: Hopelijk krijgt Lisanne niet te veel last van haar prikjes

@ Kussie: Wouw 7 uurtjes, dat is uitslapen!!
    De tijd gaat inderdaad erg snel. Mijn zwangerschap vond ik voor geen meter opschieten, maar nu....... De dagen vliegen voorbij.
    Als hij in de box inslaap is gevallen, gewoon lekker laten liggen. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan;)
    Lekker ventje!!
    Zo te lezen jezelf ook lekker verwent met een abbo en nieuwe telefoon

@ Lynette: Ik dacht dat er al spoed achter je hulpverlening was gezet? Vind het zo knap van je dat je optijd aan de bel trekt, en dan kunnen ze pas in Juni?

@ Mamzie:$:$ Dat is schrikken van je oudste zoon....... Gelukkig niks aan overgehouden! Beterschap

@ Slapen overdag: Hier houd ze het inclusief voeden een kleine 3 kwartier vol om wakker te zijn. Daarna gaat ze weer terug naar bed, en slaapt ze makkelijk door tot de volgende voeding.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vandaag het grootste gedeelte van de dag op pad geweest. Nou dat is ook wel te merken ook aan Joënna. Ze is helemaal overprikkelt en te moe om te gaan slapen.

De score van vandaag: Babybjorn met cape voor als het koeler is.

Morgen belt de kinderarts om te bespreken hoe het nu met Joënna gaat.

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dat was voor de heupjes toch??

lisanne heeft tot nu toe nog geen koorts dus hopen dat t zo blijft

15. Floor20

Floor20 Niet meer actief

mamzie, wat schrikken zeg dat je oudste van de trap gevallen is! Wij hadden het gister ook nog, we hebben zo'n Little tikes glijbaan met 4 treden. oudste viel er ineens vanaf!:$ Wij stonden net de andere kant op te kijken natuurlijk.... Hij begon gelukkig meteen te huilen maar jee wat schrokken wij zeg! Het was even huilen en toen speelde hij gelukkig weer verder, ging ook meteen weer van de glijbaan!

Hopelijk went Owen snel aan de nieuwe voeding en merk je snel verbetering!

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nee, dit is voor haar reflux:D

Gelukkig!! Hopelijk blijft het zo.

17. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Linda, heb ook je foto's bekeken, leuk stel heb je! :)
    Ik had ook alleen nog maar volwassenen met stoma gezien, ziet er netjes uit bij Daan. Maar wat een groot zakje in verhouding tot zo'n klein manneke! Het litteken ziet er ook "mooi" uit zeg!

18. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Kussie, ik zou hem ook gewoon lekker in de box laten slapen hoor! Bij mn oudste deden we dat ook, dat was een hele moeilijke slaper wat we ook probeerden. Dan was ik allang blij dat hij sliep, waar dan ook :) Ik probeerde hem dan voor zn middagslaap wel in zn bedje te laten slapen, dat slaapje blijft nl nog wel even, de rest valt er redelijk snel af (bij hem iig) En voor de nacht ook in zn eigen bedje.
    Ivar is zo'n makkelijk kind, die slaapt gewoon in zn bedje. (waar wij dus nog steeds verbaasd over zijn omdat de oudste dat dus helemaal niet deed haha ;)) De oudste was altijd de halve nacht wakker (en slaapt nog steeds niet heel erg goed), Ivar slaapt al een paar weekjes van 20.00 tot 8.00 (en dan moet ik hem vaak nog wakker maker maken!) We kunnen het nog steeds niet geloven, een baby die 's nachts slaapt:$ ;)

19. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zwaai....eindelijk even de tijd om wat neer te zetten. Zit nu steeds minder achter de pc. Zeker met het mooie weer, dan zijn we lekker aan de wandel of in de speeltuin.
    Probeer nog wel alles te lezen, maar dat lukt ook niet altijd.

Lindavnr, wel lekker dat er een datum is. Je kan het maar achter de rug hebben.

Kussiex, lekker weer in je eigen huisje. Wat lamzak is die ex van jou zeg. Dat noem ik geen vader, maar de verwekker.
    Doe het maar rustig aan met je vriend, tijd zat. Er is zoveel op jullie afgekomen de laatste tijd, dat heeft even tijd nodig om een plekje te krijgen.

Mamzie, poehee, hartverzakking erbij. Gelukkig viel alles mee.
    Sterkte met Owen en hopelijk gaat het beter met de nieuwe voeding.

Voeding, jeetje, wat eten sommige kleintjes al veel zeg. Hier 5 flessen van 150/5 en daar blijft meestal wel wat over.

Slapen, we zijn in de hazeslaapjes overdag beland. Kan me nog van de vorige herinneren, dat die dat ook een tijdje had. Ze ligt overdag in bed. Anders komt ze niet goed tot haar rust, omdat er altijd wel herrie beneden is.
    'avonds is ze eigenlijk altijd beneden. Dan dut ze vaak in mijn armen, tot de voeding van 21.00/21.30 uur en daarna naar bed. Dan horen we ze na 6 uur pas weer.

Hihi, ik hou een spiegel voor Nienke en ze vind zichzlf erg leuk, want er verschijnt een grote bigsmile.:D

Nog even een spam. Vandaag gemaakt.

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Mamzie, allemachies meid, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit!!
    Wat zul je geschrokken zijn!! Ik zou kleine Erik dan ook zeker gewoon wekken vanacht, dat is om de 2 uur of niet?
    Succes daarmee en hopelijk valt het allemaal mee!
    Dikke knuffel meid!

@ slapen, hmm daar zit wel wat in.. Als hij dus in het vervolg in slaap valt in de box laat ik hem ook lekker liggen... Want
    vond het zelf ook al nix om zijn slaap te onderbreken door hem in bedje te leggen..

@ Setti, hahaha, charmant in bikini!! Prachtig!! Volgens mij valt het allemaal hard mee!!

@ Floor, maar Stan slaapt juist 's morgens langer (tot 11 uur) en 's middags dus helemaal niet... :(
    En dan tegen 6 uur probeer ik hem in bed te leggen.. (na de fles)
    En nu is hij alweer een uur wakker... Wat zeg ik, al anderhalf uur...
    (hij kreeg om 7 uur de fles vanavond ;))

Thanks meiden voor jullie ervaringen met hoe en waar jullie kids slapen!! Ik ga hier nu iets makkelijker in worden heb ik al besloten!!

Liefssss

Deel Deze Pagina