@ Ano, oooohh wat is dat doek ontzettend mooi geworden zeg!! Het is een prachtig meiske, en wat staat het ontzettend goed in jullie kamer!! Vind echt heel erg mooi!! @ Mamzie, hoe ist gegaan met Owen vanacht? @ Nijnja, kan me voorstellen dat het je heel erg gelukkig maakt dat Karel écht gek met zijn broertje is!! Dat is het mooiste wat je als mama kan zien denk ik!! @ Eliesah en Linda, misschien moet ik dat ook maar doen, opblijven na de ochtendvoeding.. Ik heb nu verdorie elke dag hoofdpijn!! Bah!! Is niet zo leuk!! @ Eliesah, en glimt en blinkt de boel alweer Ow en Stan is altijd al geluiderig geweest.. Wakker, slapend, maakt allemaal niet uit, hij kreunt ook heel erg veel... @ Kleintje, dat geeft nu vast al een rustig gevoel dat Esmay het er wel naar haar zin lijkt te hebben op het KDV!! @ Setti, ik snap dat je dat zo voelt!! Ik heb dat ook met Stan, maar hij voelt zich ook bij iedereen op zijn gemak!! (soms dan hoop je gewoon dat je aan ze kan merken dat ze ECHT je herkennen en bij JOU willen zijn) Toch? Hmm, ik kan niet nog een keer stemmen Sorry! @ Kleintje, happy hour, dus weer 5 stemmen erbij @ hier, gisteren dus de hele dag thuis gebleven omdat ze mijn zwempak tussen 12 en 18 zouden brengen.. En om 18.00 was er nog nix!! Ik pissig!! Kijk in de brievenbus, hebben ze hem gewoon daarin gedaan!! MEEEENNN!! Hele middag voor nop op me kont gezeten!! Was veel liever gaan wandelen met mijn kleine ventje!! Maar goed.. Hij is dus te klein!! Dus ik ga hem strax even terug brengen en heb ondertussen al een maat groter besteld die brengen ze morgen als het goed is, maar ik blijf er niet meer voor thuis! Gelukkig kan ik er nu wel om lachen, maar had er gisteren flink de smoor in!! Ik wacht nu op mijn telefoon!! Die leveren ze tussen 12 en 4... Ben benieuwd! Daar moet ik voor betalen dus weet zeker dat ze nu aan de bel komen, hahahaha!! Stan ligt nu lekker in de box. Of nou jah, lekker, hij is weer wat aan het jammeren... Maar hij heeft vanmorgen ook al een hele poos in de box gelegen waar hij druk was met trappelen en geluidjes maken, zo lief! En hij heeft dus ook even geslapen in de box. Ik heb hem nu laten liggen! Ik geef nu om de voeding 10cc meer. En ik wil graag naar 145 cc toe. Maar ik lees dat ze vanaf 4,5 -5 kilo 165 mogen hebben en dan 5 voedingen, maar Stan krijgt er nog 6 :s Enig idee wanneer jullie naar 5 voedingen zijn overgestapt? En hoe weet ik dan of Stan niet te veel of te weinig krijgt? Liefssss
Heb nog niet durven kijken op de bank Verwacht wel dat het ergens deze week of volgende week afgehouden wordt idd.... Van de belastingdienst krijg je toch ook altijd al een maand vooruit had ik begrepen?
Oh het gaat trouwens best goed hier met sporten en afvallen Gaat wel niet zo snel maar er gaat wel steeds wat vanaf Was na 2 weken na de bevalling mijn extra gewicht van de zwangerschap al kwijt maar wil nu nog minimaal 4 kg kwijt en dan zit ik op mijn eerste streefgewicht... Dan nog eens 5 kg en dan zit ik op mijn 2de streefgewicht... Maar ben nu in ieder geval al wel 3 kg extra kwijt, nu nog 4 te gaan en dan ben ik blij
Kussie: balen zeg dat je de hele tijd hebt zitten wachten voor niks Hopelijk komt je telefoon vandaag wel op tijd en kan je nog wat gaan doen ofzo! Op 5 voedingen zaten wij al vrij snel bij 2 - 3 weken geloof ik al, maar goed Esmay is ook al vrij snel tevreden.... Hoe je het beste over kan stappen ehumm misschien morgen bij de eerste fles meer gaan geven en dan er wat langer tussen proberen te laten en dan bij het volgende flesje gewoon weer wat meer geven zodat hij toch genoeg krijgt! Esmay heeft het gisteren op 4 flessen goed gedaan maar vanmorgen werd ze weer om 5.30 wakker dus zat ze weer op haar oude schema, ik hou het voorlopig nog even op 5 flessen totdat we aan de 180 zitten (nu zit ze op 160 ) en dan kan ik na een tijdje altijd nog even kijken of we na 4 over kunnen!
pffff denk dat sem in zn 2e sprongetje zit.. weken hft ie niet gehuild en goed gegeten maar de laatste dagen.. huilen is pas vandaag begonnen, echt zoveel!! ook drinkt ie niet al zn flesjes meer leeg.. hij krijgt zeg maar 180/6 maar de ene keer drinkt ie alles op en de andere keer maar 100 of 160, gisteravond zelf maar 90 cc.. hij slaapt er echter wel goed op maar ik merk gewoon dat ie uit zn doen is.. Vannacht hft ie trouwens wel doorgeslapen.. van 23.30 tm 06.00 en toen weer tot 09.30 uur Hij is nu eindelijk stil na een uur onafgebroken gegild te hebben.. pff zo zielig gewoon!! sorry dat ik ff verder niet reageer..
Lisetje; pff zwaar is dat dan he. Vooral als je niet weet wat er aan de hand is en alles gedaan hebt wat je kan doen.. Knuffel voor jou, hopelijk is Sem snel weer de oude !
hey meiden, was ik ook weer!! Kan het allemaal niet meer bijbenen hoor en heb er ook eerlijk gezegd geen tijd meer voor! Druk met leuke dingen Dus af en toe lees ik wel wat en schrijf ik wat, hope you don't mind?? ano, ik zag van jou een mooi doek voorbij komen!! Gaaf man!! Zo heb ik pas geleden een trouwfoto op canvas laten zetten, ook zo mooi geworden!! Ik weet niet hoeveel tips je al gehad hebt over een plat hoofdje, maar Kai heeft dat ook. Hij had voorkeurshouding naar rechts. Nu geef ik hem afwisselend eten (ene keer links, andere keer rechts), ik verzorg hem ook vaker van links (effe wennen maar het lukt!!), ik ga vaker links staan om te kletsen met hem, in bad etcetc. Dus gewoon wat meer van links doen! Kai heeft nu geen voorkeurshouding meer! Nog wel een afplatting maar dit gaat niet meteen over, dat heeft even tijd nodig zeiden ze op het cb. En als ze beide kanten lekker vind dan zal ze ook sneller op de andere kant gaan liggen in bed. Kan ook zijn dat haar hoofdje naar het licht draait in bed? of heeft ze het ook in het donker?? wenochtendje, spannende he?? volgens mij is het ook meer een wenochtendje voor de mama's Kai gaat vrijdag wennen bij zijn gastouder. Het gaat supergoed met Kai! Hij lacht echt de hele dag door en kwebbelt de oren van mijn hoofd! Steeds harder! Zo leuk! Hij is nu zijn armpjes en voetjes aan het ontdekken. Schattig!! ff spam..............
Eliesah; wij hebben het meteen bij de belasting aangegeven toen Esmay geboren was en haar sofi nummer binnen was.... Lisetje: pff balen voor je meid hopelijk is hij snel weer de oude! Sprongetjes: ik merk hier eigenlijk vrij weinig van sprongetjes, ja soms heeft Esmay wel eens een dagje dat ze wat meer huilt maar ook dat valt eigenlijk allemaal nog wel mee... *even afkloppen*
Goed om te lezen dat er meer meiden het Oei ik groei boek lezen! Bas is ook bezig aan zijn tweede sprongentje of hij is net achter de rug, de afgelopen dagen was er geen land te bezeilen met hem. Af en toe krijste hij het zelfs uit. Ik merk dat ie nu weer rustig is een weer meer een dag en nachtritme heeft. Ook kan hij sinds een dag of twee speeltjes vastpakken en vasthouden, met verbazing sta ik af en toe bij de box te kijken en dan denk ik: he die olifant lag net toch echt aan de andere kant! Mooi om hem zo vooruit te zien gaan. Bas zit inmiddels wel op 5 flessen maar hij krigt wel iets meer dan 165 ml per fles. Ik doe er iets meer water en een heel klein beetje extra poeder in, als ik dat niet doe dan komt meneer al om de 2,5 uur en komen we er niet uit met het schema!
@ setti: haha ben nog nooit smiddags naar bed geweest! ook niet in mn kraamdagen (op 4 dagen ziekenhuis na dan) @ Eliesah: Jaa hij has vanmorgen voor de 1e keer in een week tijd ofzo in zijn luier gepoept!! in plaats van tijdens t verschonen. erg fijn! wel nog hard maar tis een begin. ben nu met de druppels begonnen van vsm. ben benieuwd.. @ setti: ahaha natúúrlijk heb ik die ook, maar dan de oranje rompers van mijn 1e wk! blijft grappig wat we allemaal tzelfde hebben! super dat de wenochtend zó goed ging moet je van te voren al de belasting informeren over kdv? dus niet pas als ze eenmaal gaan? @ kleintje; hier zitten ze op 190cc, 5 voedingen. 4 hhalen ze nooit..hongerlijers. @ spam: moooie foto's!! @hier; fles ant geven dus dit typt onhandig....tot zo
zoo..ben maar liefst 2.5 uur wezen wandelen! Was wel echt érg moe na het wandelen! pff..! Conditie, ho maar! haha. Maar vanavond weer volleyen, dus dit was een mooie warming up Even naar de apotheek geweest voor de vsm en vloeibare paracetamol voor Daan(zetpilletje gaat niet lukken ) indien nodig ivm spuitjes morgen. Verder even naar de hema geweest, kleertjes gekocht va neen cadeaukaart die ik nog had naar de action geweest om spullen te halen voor de poetster hihi. Die komt morgen voor de 1e keer. fijn!! Eindelijk een schoon huisje weer morgen! Kindjes deden het super. Jesse steelde elke keer de show als er iemand in de kinderwagen keek; hij zette meteen een lach op! Scheetje . (en dr kijken nogal eens wat mensen in die kinderwagen bij een tweeling ) Maar vandaag gelukkig geen mensen die er zomaar in bliekte; ze vroegen het netjes . Jesse ligt nu ook heerlij kte lachen naar zijn wipstoel speeltjes. zo lief. Daan kan zich nog wat minder goed bezig houden..maar dat kom vast ook wel . Nu even de mannen verschonen en in bed gooien .
hahah nee nee..niet hard... gewoon zodat ze nét knock out zijn en ik ze niet meer hoor de komende 4 uur . hahaha. @ jesse: Ben om kwart voor 3 begonnen met druppels kindicol geven. kwart voor 4 tweede keer druppels en hem toen verschoond. Toen kwam dr eerst een klein beetje dunne poep uitgelopen...en daarna een klein drolletje waar ik de keutels nog wel in zag, maar die waren nu zacht geworden en dus gelukkig kon ie dit makkelijk uitpoepen. Ik verwacht bij de volgende verschoning wel een poepluier! of in ieder geval vandaag...! Ik moet nu de 1e dag de komende 6 uur 3 druppels geven.. En dan vanaf de 2e dag 3 maal daags. Ben benieuwd. Wat zou het toch fijn zijn, als ie weer gewoon fijn kan poepen! hihi. Edit: hih, net weer druppels gegeven. Hij lag heerlijk in slaap..dus ik die druppels weer op zn speentje gedaan en in zn slaap begon ie de druppels eraf te smakken, zo leuk hihi. Gelukkig zijn die druppels lekker (lijkt me, want hij zijn speen elke keer maar al te graag aan met die druppels erop), is het tenminste geen gevecht om ze erin te krijgen.
Gatver had een heel verhaal getypt is het weer weg.. Kijken wat ik nog onthouden heb.. Ano wat een geweldige woonkamer heb je canvas doek is echt super geworden.. Mamzie Fijn dat Owen weer thuis is.. Hoe is het vandaag met Erik dat was goed schrikken zeg.. Lindavnr heerlijk een poetshulp ze is idd niet duur ik heb ze wel duurder gehoord.. Kleintje goed zeg dat het afvallen lekker gaat lekker op je eigen tempo.. Heerlijke foto's van Esmee... Ik heb ook ff weer gestemd. Kussie Wij hebben de laaste fles wat opgehoogd en toen sliep hij door dus dat zijn er nu nog 5 Setti raar he weg gaan zonder je meid. Dat oranje shirt heb ik ook voor Liam gekocht zo leuk hihi.. Bij jou ook ff weer gestemd.. Hier gaat alles zijn gangetje Liam had gister niet echt zijn dag dronk zijn flesjes niet leeg wou niet slapen maar vandaag is hij weer helemaal de oude constant aan het lachen heerlijk hoor.. Ben vanmiddag even wezen shoppen wou graag een spijkerbroek maar dat werd hem niet zit nog niet lekker dus heb drie leuke jurkjes gekocht. Hein is druk bezig met airco aansluiten afgelopen weekend hebben we zonnenwering gekregen het is hier altijd zo warm in huis de zon staat ook de hele dag achter het huis..