Hoi Dames, Ik heb net de huisarts gebeld ofdat ik zo snel mogelijk mag langskomen. Het gaat helemaal fout met mij. Ik kan helemaal niks verdragen van Rowan. Ik voel me zooo klote en schuldig. Zo erg dat ik geen raad meer weet. Ik kan het gehuil niet verdragen heb geen gedult voor de fles. En vanacht heeft hij amper geslapen waardoor ik nu compleet uitgeput ben..... Dus om 12:10 heb ik de afspraak en ga niet weg zonder directe hulp. gelukkig is de thuiszorg er nu en helpt me met Rowan. Morgen heb ik de intake met GGZ maar daar word verder oook niks gedaan :x Dus nu maar even zo want zie het echt niet meer zitten. Zeker het alleen zijn. Moeders is onderweg naar mij toe. Sorry dames maar moest het even kwijt Dammm wat voel ik me schuldig naar Rowan. En ik had me gevoel zo veel anders voorgesteld.
lynette dikke knuffel meid, ik hoop dat je een start kan meken met de juiste hulp. en ik begrijp je heel goed dat je je schuldig voelt tegenover rowan. en dat hoeft ook eigenlijk niet hoor want je ziet zelf in dat t niet goed gaat en je vraagt hulp dus dat is echt al heel goed van je
Lieve meis!! Allereerst, hoezeer ik ook begrijp dat je je schuldig voelt, dat is ZOO NIET EERLIJK TEGENOVER JEZELF!! Je kan hier totaal nix aan doen. Het is iets wat je overkomt, écht een soort van ziekte.. En wát je er aan kan doen dat DOE jij al!! Ik ben hartstikke trots op je!! En Rowan mag harstikke trots zijn op een moeder als jij! Want je blijft er niet mee rond lopen, maar zoekt hulp, juist omdat je een lieve goede mama wil zijn, nou BEN JE DAT DAN NIET JUIST doordat je dit doet???!!! Ik hoop voor je dat de huisarts inziet dat het menus is! En dat hij zorgt dat je gelijk terecht kan bij het GGZ, dit moet niet langer duren, dat is zwaar belachelijk!! Maar JIJ kan daar nix aan doen!! JIJ doet al wat je kan meissie!! *hele dikke knuffel voor jou* En blijf praten heh, hier tegen ons, of tegen een goede vriendin/moeder!! Hou je taai! Wij zijn er allemaal voor je!! Ook al is het dan digitaal! Liefss
@ Setti, dat meen je niet!! Dan krijgt Stan veelste veel!! Hij krijgt al weken 6 voedingen van 135cc!! Hmm, ook geen wonder dat hij groeit als kool!! Ik las trouwens wel ergens een schemaatje, dat als ze tussen de 4,5 en 5 kilo zijn ze 165cc mogen?? (op 5 voedingen??) Ik begrijp het allemaal niet hoor, die gekke regeltjes ervoor!! Ik zal anders het CB wel weer bellen!! Durf al haast nie meer.. Ze zullen wel denken, wat een muts!
ow Lynette dikke knuff voor je! Ik begrijp hoe je je voelt. Nuja, niet helemaal. Heb alleen in lichte mate depressie gehad. Ook nu kan ik niet goed tegen het huilen van Owen. Als ie zo huilt en niks is goed ga ik buiten zitten en ga roken ( ben na 3 jaar weer begonnen ) en wacht tot het huilen is gestopt. Ik hoop zo voor je dat je snel goede hulp krijgt! Sterkte en hele dikke knuff voor je! Als het helpt ; blijf hier van je afpraten. We zijn er voor je meis!
@Ano; echt prachtig, dat canvas! Echt super... Wat betreft het platte achterhoofdje; ik zie het hiero ook wel een beetje eigenlijk. Niet zoals bij jou, maar ik zal er denk ik ook voor uit moeten kijken, hier ligt ze ook erg veel op dr achterhoofd. Nu ligt ze op dr zij in de box. Wat had het CB gezegd erover, trekt dat nog bij? @Linea negra; die zwangerschapsstreep, wannneer trekt die weg??? Stom ding @Eliesah; heb je de etos-zwangerkadoos al? Daarin zit een bon voor 10 euro korting bij 3 pakken pampers. @setti; wat fijn dat het goed ging bij het kdv! En lekker toch, winkelen alleen. Ik ga vaak effe alleen weg, heerlijk met muziekje aan in de auto. @Kussie; hey, jij hebt ook hoofdpijn dus 's ochtends? Dat heb ik namelijk ook! Heb ik gemist waarom? Ik snap er niks van! Ik dacht dat het met de bv te maken heef,t maar jij geeft geen bv dus dat kan niet. Sorry, verder kan ik niet meer lezen en reageren, prulleke zit te brullen en ze moet in bad en eten.
Hiero trouwens alles oke. Goede nacht gehad, van 23.30 tot 6 uur en dan weer van 6.45 uur tot 9.45 uur! Netjes hoor. Ze is denk ik over haar sprongetje heen, ze is keilief en slaapt heel veel! Lekker hoor. Gisteren laten wegen bij cb: weer 500 gram erbij in twee weken! Dus nu weegt ze 4840 gram. Super hoor.
Lynette: Heel veel sterkte! Hopelijk zien ze nu eens in dat er echt zo snel mogelijk iets moet gebeuren! Setti: Fijn dat het goed ging op het kdv Kussie: Maak je niet teveel zorgen over die voedingen als Stan maar niet boven de liter uit komt. Hier hebben ze ook een tijdje 6*135 cc gehad hoor! Mamzie: Ook sterkte voor jou, zo'n depri gevoel lijkt me heel lastig... Hier: Net lekker een uur in de zon gezten, we hebben een slechte nacht achter de rug./ Pepijn liep vanaf 3 uur steeds een beetje te huilen, dan weer stil, dan weer huilen. Werd er een beetje gek van... Straks krijgen ze prikjes, hopelijk zullen ze er niet teveel last van krijgen! Oh jka en ik kijk net in de box zie ik ineens dat ik ze matching heb aangekleed. Echt geheel per ongeluk, maar goed ik laat het maar zo...
Lynette, wilde even zeggen dat ik het super knap van je vind dat je er over praat en dat je zelf hulp inschakeld! Hopelijk gaan ze nu dan ook direct actie ondernemen! Dikke knuffel voor jou meid!
@Lynette; Goed van je!!! Super dat je gebeld hebt! Ik hoop echt dat ze je kunnen helpen. Ik begrijp je gevoel, maar probeer in te zien dat zit vaker voorkomt en dat er hulp voor je beschikbaar is! Hebben ze ook geen medicijnen die je kunnen helpen? Succes meid. *KNUFFEL* @Marije; oo dat is toch wel erg schattig hoor, dat matching met die kleertjes haha. Succes vanmiddag met de prikjes! En hopelijk wordt deze nacht weer beter voor je... @Flesvoeding; jemig zeg. Ik stap voorlopig toch nog maar niet over op flesvoeding... wat een gedoe af en toe zeg met die hoeveelheden en harde poep. Ik dacht altijd dat het veel makkelijker was dan de borst geven, maar jullie hebben me overtuigd
ha meiden, ik ga zo bijlezen maar eerst even een trots berichtje plaatsen! (hihi de poetshulp komt trouwens net aan..ben benieuwd. Ze is al een sopje aan het maken en is dr net een minuut goed bezig dus ) Vanmorgen op t bureau geweest! Wat een kanjers met de prikjes! Ze huilden allebei tijdens het prikken, maar binnen een minuut waren ze stil! Nu liggen ze beneden, net de fles gehad, en als ze dadelijk wat moe worden lekker hun bedje in. Inbakeren mocht vannacht al mits de temp. de hele dag goed is zei dat vrouwtje van het bureau? Maar kijk wel even of ik dat ga doen of niet.. Verder hebben ze toch beginnende berg, ondanks dat het gewoon wit is en niet vettig, maar juist heel droog en schilferig. Dat was volgens haar beginnende berg dus. Ze raadde aan om er lanette vaseline op te smeren, dat is goed vettig. Of Neutral olie, dus zonder parfum erin. Verder was Jesse's hoofdje prima, geen afplatting of iets, gewoon mooi rond. Daan zag ze inderdaad wel maar ze vond het nog heel erg meevallen en we moeten hem overdag op de zij leggen zo veel mogelijk. Fysio hoefde nog niet omdat het zo weg kan trekken als we er op letten. Verder zijn ze weer super gegroeid; Jesse 4730 en 58.2 cm lang en hoofdomtrek 38,6. En Daan 4560 en 56,3 cm lang en hoofdomtrek 39,6! Ze zitten met lengte, gewicht en hoofdje allemaal net onder de middelste lijn dus super. en ze groeien heel goed in hun eigen tempo . Trotse ik!!
wauw te gek Linda. Super! En laat de poetshulp maar lekker soppen. Straks weer een lekker fris en schoon huisje
Kussie: maak je geen zorgen om de voeding hoor... De ene heeft wat meer nodig dan de ander en als je idd niet boven de liter uitkomt kan het niet veel kwaad! Marye: Wat een schattige foto Lynette: knuffel voor jou meid! Sterkte Linda; fijn dat ze het zo goed doen hopelijk krijgen ze niet veel last van de prikjes..... Hier: net naar de winkel geweest om alvast spullen te kopen voor de barbecue zondag (mooi alles in de diepvries gegooid want als ik morgen of over morgen ga is alles op natuurlijk) dan komen mijn ouders broertje en zus hier naartoe... Toen ik terug kwam bij de auto en Esmay in de maxi cosi wilde doen zag ik bij mijn spiegel dat er iemand tegen aan heeft gezeten (ik denk met een winkel wagentje ofzo?) en natuurlijk hebben ze geen briefje achtergelaten maar volgens mij valt de schade wel mee, alleen wat krasjes! Maar dan nog is het balen!
@ lynette: heeeele dikke knuffel en heel veel sterkte meid.... @ Kussie: geen zorgen hoor! Hier hebben ze altijd al boven het aantal cc gezeten dan ze mogen. en da's geen probleem hoor! cb vindt dat prima als ze het goed doen, geen kramp hebben, niet spugen. Daan en jesse drinken net zoveel als een baby die een kilo zwaarder is als ze zelf zijn. je moet gewoon aanhouden dat je niet meer als een liter geeft, en goed op letten dat je hem niet teveel geeft. Dat zie je dus als ie kramp krijgt, spuugt, enz. @ marye: whahah leuk zo die kleertjes!! heel lief @ kdv: hmmm ik heb onregelmatige dagen op het kdv, ik weet dus pas een maand van te voren welke dagen ze er heen gaan. hoe moet ik dat dan opgeven