whaha jaap is leuk mensen!! . Al heb ik sinds zijn optreden van Marco Borsato - Margarita geen kippenvel meer gehad. Dat vond ik zo ongelooflijk goed.. en dat heb ik niet meer terug gehoord helaas. maar ik blijf fan hoor . Ik vind het juist een hele sympathieke gast! Mgoed . @ Kilo's: tis niets geks bij mij; ik moet nog maar 2 kilo eraf. Maar die 2 kilo's maken me niets uit...dat dat stomme hangvelletje maar weer strak wordt op mn buik!! @ setti; Toch lekker hoor dat je nu uit kunt kijken naar een weekje weg!! Lekker aftellen . Denk dat wij ook maar eens boeken binnenkort, hihi. GEEN idee waarheen alleen. Ik hoor van collega's met kindjes veel goeds over pipodorp..maar weet niet of ze daar dan al iets aan hebben.. ofja.. ze zijn dan al 7 maanden. Wat setti al zei; dan kunnen ze lekker al zitten in de buggy!
@ Boomer, ik heb hele heavy migraine, en ik vermoed dat deze hoofdpijn en de vele migraine die weer begint, puur te maken heeft met het ontbreken van regelmaat... Ik heb zeg maar met regelmaat geen regelmaat, hahahaha! @ Linda, ik geloof gelijk dat jij een hele trotse mama bent, en terecht Met je kanjers!! Ennuh, das een hele goede poetshulp, als ze al begint met poetsen voor ze goed en wel binnen is , Nu jah, ze word er ook voor betaald! @ Marye, haha geweldige foto!! Vind het wel leuk, zo matching, en toch verschil!! @ Kleintje, waarom mag je eigenlijk niet boven de liter uitkomen? Ik lees het meer hier... Dat is echt balen jah!! Van je auto!!! Wat zijn veel mensen toch asociaal, als mij dat zou overkomen zou ik echt wel een briefje achterlaten!! @ Eliesah, nou ik had dat anders ook nooit gedaan hoor, maar tis de curve, 8250, die is al wat ouder.. En dus niet zo duur (meer) en het abbo was gewoon een super aanbieding Heb 25 belminuten MEER voor 25 ct MINDER!! En ook 2 jaar internet voor maar 6,25.. Das bij Hi 17,50 en bij Vodafone dus deze aanbieding.. Anders had ik het echt niet gedaan hoor, want ben zelf ook nie van die dure telefoons, heb maar een uitkering.. Maar dit valt gewoon gunstiger Hihi! @ Marye, ik heb gister heerlijk van het mooie weer genoten, en toen ik 's avonds thuis kwam lag mijn zwempak netjes in de brievenbus, overigens OOK deze veelste strak! Geen gezicht, maar ach, zit toch in het water, en het is puur om weer op gewicht te komen, ik zwem niet om "mooi te zijn" Wat ook echt niet zal lukken, haha, met mijn figuur! En hahaha, hoe je het zegt, hun slapen en jij er tussenuit piepen! @ Eliesah wat heerlijk dat ze nu zelf heeft gepoept!! Ookal zaten jullie er beiden onder, snap dat je super blij bent! @ Lynette, ik vind het fijn om te lezen dat de wandeling met je mams en gesprek met de arts je goed heeft gedaan!! Ik hoop dat je nu dan ook EINDELIJK eens de juiste hulp krijgt zodat je inderdaad gauw kunt gaan genieten meis! @ Lindavnr, klinkt goed!! Ik wil haar ook wel even door mijn huis heen hebben @ Lynette, ik maak op uit de reactie van Lindavnr, dat je man niet zo begripvol reageerd(e) Hopelijk doet hij dat nu wel! Nu je een serieuse "diagnose" hebt gekregen, ookal moet dat eigenlijk niet nodig zijn! @ Ano, hihi, nouw deze zit net zo strak, hahahaha!! Valt wederom tegen!! (Zie reactie @ Marye) Met vriend gaat super. Hij blijft vanacht weer slapen, dus hij gaat de voedingen doen, zo fijn!! Vind zo lief!! En zojuist zijn een vriendin en haar man bij ons op kraambezoek geweest, en het is ongelofelijk maar waar.. Ze zaten net in de medische molen omdat het zwanger worden niet ging ( 2/12 jaar proberen) En wat bleek.. Nu is ze bijna 10 weken zwanger... *** Ben over de hele dag op blz 244 gekomen*** lees morgen verder!! Ben nu moe Liefssss
Kleintje: Wat een domme reactie van die meid. Esmay verdient gewoon de winst! Gwenolyn: Helaas krijg ik dinsdag pas de uitslag Chantal: Fijn dat het allemaal zo leuk was! En leuke foto's! Hier: Net X-factor gekeken. Ik wilde dat Dony eruit zou gaan, maar helaas... Oh trouwens, De laatste fles nr.5 gaat bij Pepijn en Florine steeds slechter naar binnen, Heel vaak drinken ze hem niet leeg. En vanavond spuugde Pepijn hem zelfs weer uit. Qua slaap merk ik er verder niet veel van... De tijd blijft aardig gelijk... Zou ik die laatste fles kunnen laten vervallen en over gaan naar 4 flessen?
Kussie: Balen van je badpak. En wat super dat je vriendin spontaan zwanger is geworden. Stiekem hoop ik dat het bij ons ook ooit op de normale manier gaat lukken... Maar die kans is wel heel minimaal....
@ marye: hmm geen idee of je die kan laten vervallen.. Op het cb zeggen ze altijd van niet, dus het is toch iets wat je zelf moet beslissen of je 't wilt. Wanneer wil je beginnen trouwens met fruithapjes enzo? Maandje of 4? @ hier: Hoopppaa, 9.5 uur geslapen, die mannen van ons!
Marije, wij zijn vanaf 3 maanden over op 4 flessen. Die 5de kregen we er gewoon echt niet meer in.... Fotowedstrijden, ik vind het nooit echt leuk. Vaak wint niet de mooiste foto, maar degene met de meeste vrienden/familie Zoals laatst die van linda, die vond ik echt bijzonder Maar het gebeurd niet vaak dat de mooiste foto wint... Babymodel, Ik vind het persoonlijk sneu voor baby's dat ze model moeten zijn omdat ouders dat leuk vinden Als ze ouder zijn en ze willen het zelf en kunnen het goed zelf aangeven vind ik het anders... Ano, wilde nog even zeggen dat ik het canvas doek echt super gaaf vind!! X factor, de finale gaat vast tussen Maaike en Jaap. Kussie, Heb je je telefoon al, heb ik even gemist... Stomme badpakken Kilo's, Hier nog 10 te gaan Dat was even uit mn hoofd...Sorry voor alles waar ik niet op heb gereageerd
mogguhhh' kussie haha balen zeg dat ie weer zo kelin is, zal wel aant model liggen dan... wat leuk zeg voor die vrienden, tis toch fijn als het dan zo lukt. hoop dat dat bij ons volgende keer ook zo is.. marye hahaha jij bent dus voor kelvin.die doet t ook leuk ja,maar vind jaap beter zingen hoor hahaha. maaruh jullie willen ooit dus nog wel meer kinderen ? ja das wel het leukste he, op de normale manier zwanger worden, want jij had nu icsi gehad toch? of zit ik er helemaal naast? ik heb clomid gebruikt, hoop ook dat dat bij een 2e niet meer ndoig is hahaha xxx
Floor: kindjes kunnen nu ook al goed aangeven of ze het willen of niet! Althans Esmay wel, als ze ergens niet mee eens is zet ze het op een krijsen hoor haha! We hebben ook gezegd dat als ze het niks vind dat we er meteen mee stoppen! Stemmen: er blijkt nog iemand op mijn hyves flink voor Esmay te hebben gestemd Iemand die ik niet eens goed ken maar die vond die actie zo stom en die reacties daarna na mij toe ook dat hij ook is gaan stemmen haha!
Ano: Ik wil heel graag nog 2 kindjes erbij. Of 1 ligt eraan. Ik ben zwanger via ICSI en heb nog 3 cryo's. We hebben afgesproken over 2 jaar te kijken of we het nog gaan doen of niet. Wil wel weten hoe het oprecies gaat met financien enz. Want wil ze wel graag alles geven. En misschien vind ik het dan toch te druk. Maar als we via de mmm weer zwanger gaan proberen te worden, laten we weer 2 cryo's terug plaatsen. Dus misschien kunnen we ooit nog een 2e tweeling verwachten, lijkt mij fantastisch! Lindavnr: Fruithapje. Wil bij Pepijn denk ik idd al gaan beginnen met 4 maanden, bij Florine kijk ik het nog even aan die is toch een wat moeilijkere eter dus denk dat die er pas wat later aan toe is. Maar kan ook zijn dat ik het gewoon aan ga bieden en wel zie hoe ze er op reageren. En jij wil jij tot 6 maanden wachten of ook met 4 maanden al gaan proberen? Kleintje: Heb weer gestemd, Esmay gaat gewoon winnen Hier: Ik ga vanmiddag weer klussen. En vanavond ga ik met mijn vrienden stappen. Heb er super zin in, maar ben ook wel zenuwachtig. Beetje raar, ik was altijd een echte stapper. Tot we zwanger wilden worden en de mmm in moesten. Toen ben ik per direct gestopt met roken en drinken en stappen. Nu wordt dus weer de eerste keer dat ik echt kan gaan stappen. Zonder roken overigens.... Don blijft thuis met de kindjes en doet de laatste en eerste voeding alleen, zodat ik wel een beetje kan uitslapen morgen....
@ kleintje: whahah wat grappig! LIef van die persoon! @ Floor: dankje @ x factor: van mij mag Jaap winnen, en had hij eigenlijk tegen Sumera moeten staan in de finale. Kelvin mag d'r van mij uit, (mocht ie 3 weken geleden al ) en Dony ook. haha. @ hier; Vergeten te zeggen net!! Jesse had me toch een poepluier!!! hihi. Ik meende het al te ruiken tijdens de fles..en jawel; hij zat tot op zn rug toe in de poep!!! hihi. Een overvolle luier dus, helemaal zacht! Lang leve de vsm druppels! . @ marye: zie mijn @ hier... aanrader dus! .
@ marye: Ik wil ook beginnen met 4 maanden.. kan niet wachten! Lijkt me zoooo gaaf!! fruithapjes geven! Heerlijk, dat geknoei en die gezichtjes! hihi. Wat lief dat Don de voedingen voor je overneemt. Wat een schatje! Pfoe... nog een tweeling! whaha, ik zou er niet aan moeten denken! Áls we al nog een kindje willen, dan zou ik er toch heel graag maar eentje krijgen hoor, haha. Mgoed, de kans is ook niet verhoogd nu ofzo dat we er nog een tweeling zouden krijgen, aangezien het gewoon puur toeval was . Maar ik denk dat wij het zo helemaal goed vinden en het bij 2 kindjes houden. Hebben we in ieder geval altijd gezegd. Maar ja..nu zijn het er 2 tegelijk, dus wie weet denken we er over een jaar of 2 wel anders over! ben benieuwd .
Gods, wat is mei toch een héérlijke maand!! Aan belastingteruggave en vakantiegeld van ons werk gewoon ongeveer 4500 euro gekregen Ik hou van Mei! hihi. (komt wel goed uit aangezien ik de maand Juni onbetaald verlof heb en dus een salaris misloop.. )
Marye: succes met klussen! Lindavnr: bedankt voor je stem en fijn dat hij uit zichzelf heeft gepoept Fruithapjes: hier wil ik denk ik ook beginnen met hapjes vanaf de 4 maanden... Ga dan waarschijnlijk toch ook over na gewone voeding in plaats van hypo allergeen...
Kunnen jullie ook niet meer zo goed tegen bevallingen op t.v ? Ik heb net 16 and pregnant zitten kijken en toen dat kindje werd geboren heb ik echt gejankt MIsschien komt het ook wel omdat ik dacht: waarom is het mij nou niet gelukt? of misschien ook een beetje omdat ik dat hele stuk gemist heb van geboorte tot aan 2 - 3 uur erna....
Is het niet te druk voor dr dan? Maar misschien gaat tie enkel kijken en dan kan het wel, maar dan zou ik het vóór de prikjes doen.
Ik had het met tienermoeders. Ohh heb zitten brullen. Zeker om het moment toen de baby aan de mamma's gegeven werden. Echtte tranen met tuiten @hier de medicatie werkt geloof ik redelijk. Dinsdag weer naar de GGZ en de huisarts voor controle
Lindavnr: Toevallig heb ik gisteren die druppels gekocht Lynette:"Fijn dat de medicijnen lijken te werken!