Lynette fijn meid dat de medicijnen beginnen te werken. Hopelijk voel je je snel wat beter. Dikke knuffel topper.. Liam is donderdag bij me ouders blijven slapen hij lag zo lekker te slapen dat ik het zielig vond om hem wakker te maken dus hein en ik lopend naar huis vond het heel raar dat hij er niet was heb hem heel erg gemist hihi.. Hij heeft heerlijk tot 7uur doorgeslapen. Deze mama gaat ook lekker op stap vanavond met vriendinnen ben benieuwd is lang geleden...
Kom weer even binnenvallen. Marleen ligt even tv te kijken. Die was wel heel erg vroeg wakker vanmorgen. Om half 7 al en wij lagen nog te slapen en toen is ze Nienke maar wakker gaan maken. Grrrrr, wat was ik nijdig zeg. :x Maar goed, dag was vroeg begonnen en ik liep zodoende al om 8 uur in de supermarkt. Afgelopen donderdag met Nienke bij de ka geweest. Ze doet het gewoon goed. Hij zag geen afwijkende dingen. Nu moeten we over 3 maanden weer terugkomen en dan moeten we eerst naar de fysio en daarna naar de ka. Ze weegt nu 4890 gram en is 59.5 cm. Je zag op de groeigrafiek, dat ze nu langszaam het groene vlak in begon te komen. Nienke heeft het slapen nu echt ontdekt en komt 's morgens tegen 8 uur pas eens kijken. Dan ligt ze er vanaf 10 uur in. Nadeel is, dat we met die 5 voedingen in de knel komen te zitten. Dat haalt ze dus gewoon niet. Nu krijgt ze 4 voedingen van 180/6 en daar doet ze het goed op. CB zal het er wel niet mee eens zijn, maar ik kijk naar mijn kind en wat ze aankunnen.
Hoe kan een dag wisselen, he? Gisteren een rot morgen gehad. Toon heeft veel gehuild. Karel was eerst heel lief, maar op een gegeven moment ging hij toch ook aandacht opeisen... Zat er helemaal doorheen. Na het middagslaapje lekker buiten gezeten in het zonnetje. Karel heeft zich een paar uur vermaakt met een badje en Toon lag heerlijk te lachen (jawel, hij kan het!) in zijn wipstoeltje. Genieten dus! Het lijken wel twee verschillende dagen, zo anders waren de dagdelen.
Lynette, gelukkig krijg je medicijnen. Hopelijk knap je snel op. Veel sterkte meid, zulke dingen zijn geen pretje en voor je omgeving vaak lastig te begrijpen. Kussiex, fijn dat het nu goed gaat met jullie. En balen, dat je foon nog niet binnen is. Marije, veel plezier vanavond. Kleintje, waar kan ik stemmen? Lindavnr, ik zie je al helemaal zitten met van die dollartekens in je ogen, haha Heerlijk he, om geld te krijgen en het dan weer lekker uit te kunnen geven. Ik zit ook op de belastingcentjes te wachten, maar vrees dat dat nog even gaat duren, want het is pas na 1 april ingediend. Setti, Een vriendin van mij is pas in het pipodorp geweest. Die vond het voor de kids helemaal geweldig. Maar die zijn wel wat ouder. Wij hebben via de felicitas een huisje in cp geboekt voor in december. Laatste jaar, dat we nog buiten de schoolvakanties kunnen gaan. Ik ga de tassen inpakken. We vertrekken vanavond naar Ouddorp, daar hebben we een vaste stacaravan staan. Hubbie staat nu nog oude zooi te verkopen, maar zodra die terug is, gaan we rijden.
Stroopie: Voor stemmen zie de link in mijn handtekening En 4 voedingen ach als jou kind het daar goed op doet moet het CB niet zeuren toch? Veel plezier in Ouddopr Lynette: fijn dat het lijkt te helpen Hier: ohhh wat is een cd van de efteling opzetten een uitkomst Esmay was flink aan het huilen terwijl ik aan het poetsen was had haar al in de wipstoel gezet maar vond ze maar eventjes leuk daarna muziek opgezet en gedanst met dr en dat vond ze natuurlijk prachtig maar toen ik haar terug zette was het weer huilen! Toen dacht he ik ga de cd van de efteling opzetten Eerst gek gedaan met de carnaval en ze was volop aan het lachen... Daarna het liedje van de droomvlucht opgezet en die is nu steeds aan het herhalen en daar slaapt ze nu op haha
@ Stroopie: ik had het over pipodorp, niet setti . (of misschien ook? haha) Ja heerlijk, als je rekening ineens weer mooi gevuld is! hihi. Maar niet uitgeven hoor! Lekker sparen..en een klein beetje uitgeven. Heb 2 kinderstoelen besteld via internet, echt super handige dingen. Eigenlijk dezelfde als de tripp trap stoelen, maar dan met afneembaar eetblad..wat die triptrap niet heeft (heeft helemaal geen blad) en dat vind ik heel onhandig! Dan moet ie precies aan tafel passen. En deze was ook nog een goedkoper, 85 euro per stuk. En heel erg mooi! hihi. en nja, een deel is natuurlijk voor de vakantie..
Spam: Daan was even model aan het staan voor mijn gekochte petje en mutsje hihi... Hier het mutsje....stoer he 8)
pf, had van alles gepland voor vandaag. Arno moest werken en zou rond 1 uur thuis zijn, en dan wilde ik naar het dorp toe, voor de jongens de volgende voeding moeten om half 4. Heeft meneer uitgebreid kibbeling gehaald bij zo'n viswagen en die zit ie nu in alle rust op te eten. (en ja, hij eet óntzettend sloom...soms heel irritant, als je ergens heen wilt :x) Dus nu is het dadelijk al te laat om te gaan, aangezien de jongens echt niet rustig blijven tot half 4...die worden meestal een uur voor de voeding jengelig... zucht.. dus ik zit me gruwelijk te ergeren nu. En als ik iets zeg wordt ie boos. gezelligg..
Ahh balen Linda Mannen kunnen soms ook zo ontactisch zijn Wat een leuke foto's trouwens Oh jullie krijgen allemaal veel geld terug en hier stromen de rekeningen vandaag ineens binnen Dat is niet zo grappig Gelukkig krijg ik het geld wat mijn vriend van de belasting krijgt van hem omdat ik nog wat geld van hem tegoed had
Wat is het rustig zeg Iedereen natuurlijk lekker in de tuin Hier ook met de laptop en Esmay naast me... Nou ja dan kom ik maar weer even spammen
he meiden kleintje haha das ook lekker meegenomen toch?maar hebben jullie jullie geld dan niet samen ofzo?omdat jij van hem geld krijgt?leuke fotos van esmay!! linda he das balen ja, dan zit je je echt te ergeren he, zou ik ook hebben...hoop dat je planning toch nog n beetje gelukt is!leuke foto's ook! ow kleintje huild..
Nee wij hebben ieder een aparte rekening en de rekeningen verdeeld... Hij heeft in Februari / Maart een erg slechte periode gehad op het werk en met onverwachte rekeningen waardoor ik het een en ander voor hem heb betaald, nu zit hij weer helemaal goed en had met hem afgesproken dat we het zouden verekenen met belasting...
Hoi klets mama's hihi.. Ow wat een lekker weertje is het toch he? Alleen waarom is het dan ineens weer zo heet, ach ja t is ook nooit gehad met Hollanders he hahaha. Pff ik ben sinds gister toch ongesteld, jeetje lijkt wel of ik net bevallen ben zo erg vloei ik. Kan het bijna niet bijhouden met tampons en maandverband haha. Ach ja wel fijn dat dan ook weer geweest is ! Taleah wil nog steeds niet zo graag slapen vandaag, al is ze wel wat vrolijker. Behalve als ze ineens toch echt wel heel moe is .. Merk wel dat ze ineens veel meer geluidjes maakt en nog meer lacht, zo gezellig. Hele verhalen kan ze al vertellen hihi.. Dat kan ook met een sprongetje te maken hebben toch? Kleintje; wij hebben dat ook zo geregeld hoor met aparte rekening en rekeningen verdeeld. Vind ik veel fijner! Gezellig de cd van de Efteling, als je bij mij in de tuin staat en heel goed luisterd hoor je ook de Efteling haha. Echt hoor, vaak horen we de stoomtrein. Mooie beebjes kwamen er weer voorbij !! Linda; hopelijk hebben jullie toch nog wat leuks kunnen doen vanmiddag. Pff verder weet ik het even niet meer, gaan vanaaf lekker bank hangen. Haha, bijna elke zaterdag avond al een paar maanden. Fijne avond en lees weer via mn foon mee.. Pff hoezo verslaafd aan het forum !
wat een rust idd . haha ja heb nog wel kunnen doen wat ik wilde Wel met veel gechagrijn door mij aangezien ik het niet leuk vond. Maar ach.. Kinders zijn vandaag beetje jengelig. Is de een stil, begint de ander... best wel vermoeiend!
kleintje en eliesah okeej jullie doen dat allemaal apart dus? kan me dat niet voorstellen haha, wij hebben gewoon een en/of rekening waar allebei onze salarissen op worden gestort en daar gaan alle rekeningen af, lijkt me zo'n gehannis anders. en maar goed ook, want ik werk straks nog maar 9 uur per week dus das weinig geld hahahah dan zou ik niet ver komen met me eigen centjes. maar goed iedereen vind wat anders fijn natuurlijk. eliesah mijn ongie was de eerste keer ook heel zwaar idd, kon t ook amper bijhouden haha.maja dan ben je wel weer god schoon he!wel grappig dat je de efteling hoort, lekker makkelijk om straks dus heen te gaan als Taleah wat ouder is. hier niks bijzonders te melden. xxx
Lindavnr: bij jou ook al zo jengelig? pfff Esmay ook al!! Vanmiddag is ze verder wel lief geweest maar nu ligt ze echt flink te huilen in bed!! Zal misschien met het weer te maken hebben? Het is wel warm op haar kamertje (23 graden) maar ze heeft ook weinig aan een rompertje en een slaapzakje.... Ze voelt ook wel vrij warm aan maar ja kan haar niet nog minder aandoen want vannacht wordt het weer kouder...