@ kleintje; ja er huilerig. Ze voelen ook warm, dus idd de hitte denk ik. gaan nu de laatste voeding doen en dan gauw hun bed in!
@ Stroopie, veel plezier! @ Kleintje, heb weer op je meisje gestemd hoor! @ Centjes, hier hebben Tony en ik ook samen 1 rekening.. Vind dat persoonlijk ook fijner.. @ Slapen, gelukkig duurde het huilen niet lang kleintje! Even een vraagje voor iedereen. Huilt jullie kindje ook als je hem/haar op bed legt? Hier is het altijd hommeles als ik Milan op bed leg.. Zo ja, hoelang huilt hij dan? @ Ongesteld.. Ik was vorige week maandag ongesteld geworden.. Heb 5 dagen een beetje gebloed. Afgelopen maandag heb ik de Mirena laten zetten en sinds vandaag bloed ik weer.. NU wel erger dan vorige week. @ Belastingdienst, Wij krijgen iets van Eur. 4000,- terug van de hypotheekrenteaftrek. en we krijgen geloof ik iets van Eur. 1133,- terug van de inkomensafhankelijke combinatiekorting.. Dit krijgen we elke maand gestort..
@ Chantal: Wel fijn, die inkomensafhankelijke korting. Dat hoef je niet aan te vragen toch? Volgens mij hebben wij d'r geen recht op maar ik weet 't niet zeker. Oh wacht, je kan dat ook gewoon in 1 keer terug vragen bij de belastingaangifte toch? @ Jan linders doos: Iemand die al opgehaald?? Die is écht de moeite waard!!! Zit super veel in en ook allemaal leuke nuttige en lekkere dingen voor zowel baby, als voor jezelf . Ja, erg leuk!! @ Chantal: hier huilen ze nooit als ik ze op bed leg..als ze er in liggen en nog wakker zijn, jengelen ze wat, maar niet huilen. Wel als ze wakker worden na een uurtje of 3 slapen.. dan huilen ze wel. haha. Ga nu gauw weer afsluiten! Truste!
inkomensafhankelijke combinatiekorting moeten wij ook nog aanvragen.wanneer je werkt heb je daar recht op en hoe meer je verdiend hoe meer je krijgt tot een max inkomen van 30.000 aLS je meer verdiend dan dat word de korting niet hoger dan de max van iets van 1800 per jaar geloof ik. das gewoon 150 per maand, das een hoop centjes vind ik, maar eens snel aanvragen!
Heb een voorlopige aanslag 2010 gedaan en als het goed is krijg ik strax ook maandelijks geld gestort.... Vind ik net wat handiger dan alles in 1 x zo hoeven we uiteindelijk zelf niks meer te betalen voor de kinderopvang...
Is toch raar dat de ene meteen de uitslag krijgt, en de andere erop moet wachten. Lijkt me trouwens wel heel apart om 2 tweelingen te hebben. @ Kussie: Ik las ergens dat het een wedstrijdbadpak is? Die zitten over het algemeen strakker. Vind het zo leuk om te lezen dat het zo goed gaat met je vriend. Heerlijk dat hij ook een nachtvoeding voor zijn rekening neemt. @ Fruithapje: Nog geen idee wanneer is ermee ga beginnen. Ze is tot nu toe geen "hongerige" baby, dus ik denk dat ik daar nog even mee wacht. @ Kleintje: Uiteraard weer gestemd! Wat een leuk mutsje van Daan. Ik heb dezelfde alleen dan in het roze @ Lindavnr: Heerlijk dat Jesse weer goed poept!!! @ Lynette: Fijn dat de medicatie werkt!! Vind het zo knap van je aan de bel blijft trekken. Ik hoop zo dat je binnenkort eindelijk echt kunt gaan genieten van je mannetje. @ Eliesah: Mijn eerste ongi is van de week ook gekomen. Het is amper bij te houden. Zelfs na mijn bevalling heb ik niet zoveel gevloeid. @ 2de kindje: Persoonlijk zou ik het mooiste vinden dat als Joënna anderhalf á 2 is om dan van de 2de te bevallen. @ Belastingdienst: Hier krijgen we het ook per maand terug. Heb net op de rekening gekeken, en het geld voor het KDV hebben we al binnen voor Juni. @ Hier: Zo heerlijk een boeren nacht gemaakt. Gisterenavond rond 23.30 de laatste fles gegeven. Vanochtend om 06.00 uur hoorden ik haar weer. Even er naar toe gelopen, speen erin, zodat ik zelf naar het toilet kon. Kom ik terug is ze weer heerlijk in dromenland. Om 09.30 kwam ze pas weer Nu kom ik wel in de knoei met mijn schema............ Want rond 06.00 uur had ze haar eerste flesje moeten hebben, en rond 10.00 uur haar tweede. @ Avondfles: Hoelaat geven jullie de laatste fles? Hier krijgt ze tussen 22.00 - 00.00 uur haar laatste fles, maar ik moet haar dan wakker maken uit een behoorlijke diepe slaap. Dit word niet gewaardeerd. Ik ben alleen bang dat als ze rond 20.00 - 21.00 uur haar laatste fles krijgt, ze weer om 04.00 uur komt. Ideeën?
Wauw, ik ben zomaar bijgelezen. Kleintje, ik heb gestemd. Het is nu happy hour. Lindavnr, hihi, als je alles maar half leest, dan mis je wel eens wat. Maar pipodorp schijnt leuk te zijn. Misschien dat wij daar ook weleens gaan kijken als Nienke iets ouder is. Chantal, Nienke huilt bijna nooit als ze op bed ligt. Maar het is toch niet erg, als ze soms een minuut of 5 huilen, voordat ze in slaap vallen? Mijn neefje had dat ook. Centjes, hier 1 rekening. Hubbie verdient en ik geef het uit. Hier, Nienke heeft haar eerste nacht in de caravan geslapen. Tegen 10 uur lag ze op bed en half 8 kwam ze eruit. We hebben weer geboft met zo'n slaperd. De oudste deed dit ook al zo lekker snel.
Gwenolyn, dit haddeb wij hier ook. Die hele late fles ging eigenlijk niet, omdat ze dan te ver in dromenland was. Ze krijgt nu om 9 uur haar laatste fles 180/6. Vanmorgen hoorde we haar om half 8. Dan kom je idd niet meer op 5 flessen uit, maar ga je van lieverlee naar 4 flessen. Komt ze vroeger, dan kom je vanzelf op 5 flessen uit. Kijk vooral naar je dochter en wat ze het fijnste vind.
@ Rekeningen: Wij hebben er 2, omdat ik eigenlijk te lui ben om alles naar 1 rekening om te zetten Joënna is net weer een uur wakker geweest! Ik zag haar gapen, opgepakt, naar boven gebracht, rupsen pakje aan, en ze viel meteen in slaap In overleg met de KA begonnen met Enfamil AR. Vrijdag en zaterdag 1 schepje Pepti vervangen voor 1 schepje Enfamil AR. Geen reactie gemerkt. Ook niet met drinken dat ze het lekker/vies vond. Vandaag en morgen vervang ik dan 2 schepjes Pepti voor Enfamil AR. Wel merk ik dat de Nutriton bijna niet meer indikt in de fles. Ik denk dat dit komt door het stofje wat in de Enfamil AR zit. Net betrapten ik haar er wel op dat ze melk in haar mondje had zitten. Ze had er overigens geen last van.
@ Stroopie: Dank je wel. Ze krijgt nu haar eerste en 5de fles 180/6 en ik zat er al aan te denken om haar 4de fles 180/6 te geven, en dan zien wanneer ze weer komt. Mocht ze dan midden in de nacht komen, eerst speentje erin om te kijken of ze dan weer verder slaapt.
Hebben jullie trouwens al over na gedacht waar jullie kinderen heen gaan als jullie beiden komen te overlijden voordat ze volwassen zijn? Wij zitten heel erg te twijfelen wie we willen vragen tussen mijn zus en zwager en de zus en zwager van mijn man. De zus en zwager van mijn man wonen in dezelfde plaats waar wij ook wonen (hierdoor behouden ze hun eigen vrienden, school etc), en mijn zus en zwager wonen in Zierikzee (zullen ze een nieuw leven moeten opbouwen). Vanmiddag gaan we naar mijn ouders toe, lekker BBQ.
@ Shezze, ik bedoelde het écht niet bemoeierig hoor!! Want indd, jij heb al een kleine meid, dus weet het zowiezo beter als ik! Sorry als het zo over kwam! En tuurlijk heb je gelijk dat je hem lekker bij je laat slapen! Wel lekker hoor, dat een vriendin over komt en je even weer lekker Shezze kan zijn!! (lekker even het mama-zijn thuis laten ) @ Eliesah, ik vind het ook allemaal best moeilijk... Ik zit ook maar te knooien met die voedingen.. Stan wil ik ook graag op 5 voedingen hebben nu.. Dus ik gaf hem 145.. maar kwam er toen achter dat hij dan opeens veel minder krijgt als toen ik nog 6 voedingen gaf van 135.. Dus gisteren opgehoogd na 150 en een klein extra flesje met 60 cc gegeven tegen de avond... Vandaag wil ik dus 160 geven en dan ook verdelen over 5 voedingen... Al heeft hij net 165 gehad... Ik zit blijkbaar ver boven wat CB aanraad... Hij zou dus maar 5x 135 mogen... Ik weet het ook precies niet hoor! Ik hoop maar dat Stan er geen last van heeft ofzo! @ Setti, wauw ik wou dat ik zulke blauwe enveloppen kreeg!! Whahahaha!! Dat word echt even uitgebreid genieten Groot gelijk! @ Marye, ook al een brief gehad dus van Belasting?? Ik heb nog helemaal nix gehoord!! Ik heb Wajong en las iets over een bedrag van ongeveer 600 euro, maar weet niet of ik dat nu krijg of dat dat standaard al bij mijn uitkering is inberekend... Zou wel super heerlijk zijn om 600 euries te krijgen, want het is best zwaar financieel, als je alleen bent en uitkering hebt! Poeh! @ Setti, heh bah, wat balen dat ze weer spruw heeft! Hopelijk werkt dat gekke spul snel en is ze er gauw weer vanaf! Wat een super avatar foto Zoo lief! Hahaha, en die foto erna!! Prachtig!! De tekst erbij ook!! Je brengt het leuk @ nijnja en setti, ik vind het ook zo prachtig om te zien, die huilgezichtjes, ja tis heel erg k weet het, maar Stan kan soms zooo zielig doen, dan lijkt het gewoon alsof hij zo'n verwend huiltje heeft... En ik weet dat het zielig is, maar moet dan ook zoo lachen nKlinkt gewoon zooo ehm verwend zeg maar! @ Boomer, zoooww goeiemorgen!! Hihi!! Wat een spetterende foto´s, Nijnja kan haar lol nie op Prachtig!! Ow en wat leuk die foto's met 3 kleine ukkies!! Zooo lief! @ Eliesah, jij had toch een nieuwe PC, dan is het toch juist extra leuk om er achter te kruipen Of was jij dat niet!! En wat een super foto van Taleah! Wat stom eigenlijk! Ik heb helemaal geen "huilfoto's" van Stan. Toch maar es doen! Hihi! @ Chantal!! Heej meid, wat fijn dat het zo super was @ Center Parcs! Fijn dat Milan uit eindelijk het zwemmen toch leuk vond! EN wauww, dat hij zo goed sliep zeg! En heb gister en zojuist nog wel even gestemd hoor op je knappe ventje! @ Kleintje, heb ook nog even op Esmay gestemd! Happy Hour dus weer 4 stemmen erbij 8) @ Chantal, oohh die foto is om te smelten!! Wat ontzettend lief zeg! Wat ligt hij heerlijk relaxed in je armen! @ Ano, duurde het ongesteld zijn 6 weken?? Goeie genade!! Ik ben het ook, en dan stopt het weer een dag en dan opeens weer best veel.. Snap er nix van!! Helemaal van de regel hier! @ Gewicht, ik was 10,2 gegroeid van Stan en ben nu 13 kilo afgevallen.. Maar ik was al wayyy to zwaar voor ik zwanger werd. Dus hier moet er van mezelf nog 7 kilo af.. Maar eigenlijk moet ik er nog wel 10 kwijt.. Alleen lukt het mij al jaren niet meer om onder de 70 kilo te blijven.. *komt ook een beetje door medicatie* Maar goed.. Leuk is anders... Heb mijn buik nu ook een end over de broek heen `hangen` eerder had ik ook een flinke buik maar die stond wel strak, haha!! En nu, tis één hang lap @ Floor, nee Nog steeds geen telefoon!! Zooo lullig, haha!! Ze zijn me vergeten, heb de hele middag voor NOP thuis gezeten.. EN door pinksteren moet ik nu wachten tot dinsdag.. Nou ben benieuwd! Ik verwacht nix meer tot ik hem ook echt in handen heb!! haha, wel lief dat je vraagt! @ Marye, dat is fijn dat Don die voedingen doet, merk daaruit dat hij het je echt gunt om er even uit te zijn!! Ow tis al zondag, je bent dus al wezen stappen!! EN EN? Hoe was het?? @ Lynette, geloof dat ik dat heb gemist, je hebt dus medicatie gekregen! Wat ontzettend fijn dat het lijkt te werken meis!! Dat gun ik je zo!! @ Stroopie, ah heerlijk! Er even tussenuit dus!! Leuk is dat als je ergens een stacaravan hebt!! Lijkt me zo fijn! @ Linda, ooww wat een mooie foto joh!! Van Daan, wat staat hem dat mutsje gaaf!! Zoiets wil ik dus ook voor Stan, mag ik vragen waar je het gekocht hebt? @ Kleintje, wat weer een mega mooie foto van Esmay!! Ze lacht ook zo lief! @ Gwenolyn, nou indd, die zitten zeker strakker, hahahaha!! Maar ach!! Ik denk maar zo, ik spring gelijk het water in en na het broodnodige zwemmen maak ik dat ik weer in de kleedkamer kom! Dus wie zal zien dat dat geval voor geen meter staat, misschien rekt ie nog wel wat, en ach, ik ben nie voor nix van plan om af te vallen! En thanks voor je lieve reactie qua mijn vriend! Ik ben zoo happy met mijn beide mannen!! Ookal ben ik soms heel bang en onzeker dat hij alsnog besluit om te gaan (het heeft er flink ingehakt) toch probeer ik er nu écht van te gaan genieten! Ow en ikheb hetzelfde; Stan ook wakker maken uit hele diepe slaap. Maar vanacht heeft hij er rustig 7 uur om door geslapen! De schat! Liefs
Woeps, da was weer een lange reactie!! Ik ben gewoon gister nie geweest, kan ik goed merken Had bliksems veel om bij te lezen, hihi, wel heerlijk!! Ik vind het forum toch zo'n aanwinst Heb toch het gevoel dat jullie een soort van ehm "vriendinnen" zijn! Je krijgt hier zoveel steun en begrip! En die heerlijke foto's die er worden gedeeld!! Vind het geweldig! @ Huilen voor het slapen! Stan heeft het soms.. Vind he heel moeilijk dan, maar sommige kindjes (en Stan dus ook) zijn het nodig heh, om even te huilen voor ze in slaap vallen.. Het schijnt dat ze zo dingen verwerken! @ DE lach, STAN LACHT!!!! Ik had al een paar keer gezien dat mij meer begint te glimlachen, maar gisteren stonden Dan en ik beide bij de commode toen ik hem verschoonde en ik weet nie meer precies wat ik zei, maar daar was ie dan!! DE LACH!! Oww wat superrr! Wat heerlijk, wat mooiiii!! Kan nie wachten tot hij dat écht vaker gaat doen!! Ow en Stan maakt zoveel nieuwe geluidjes!! Wat is het toch genieten nu!! Het word serieus steeds leuker!! Af en toe komen er toch geluidjes uit, ik lig dan echt helemaal dubbel, kan zo hard klinken!! En hij trappelt en doet met armpjes en beentjes, écht dat hij speelt enzo! Hij heeft geloof ik zijn 2e sprongetje! Want hij volgt nu ook de mobile boven de box!! Zo lieff!! Maar ze zeggen dat hij met het 2e sprongetje ook zijn handjes ontdekt? En dat ze er uren naar kunnen kijken? Dat heeft Stan dus (nog) niet... Wel dat hij mij al vastpakt, aan mijn kleren enzo!! Maar verder kijkt hij er naar mijn idee nog niet écht naar... Maar het is heerlijk als hij zich zo ontwikkeld! Ik ga hem nu maar uit bedje halen, hij is al een poos wakker!! Danny ligt nog te slapen! We hebben vanacht lang gepraat, tjah, als je net verkering hebt, dan heb je nog van die lange gesprekken heh!! Hihi!! Ik hoop dat dat blijft met hem, vind het heerlijk om zo fijn te kunnen praten met je vriend, over van alles en nog wat, en zo elkaar echt leert kennen! Heel veel liefs
Ik heb voor de bevalling al testament op laten maken ivm de vader. Mijn ouders en broer krijgen de voogdij over Stan als mij wat overkomen zal, en Willem heeft nergens wat over te zeggen qua Stan (financien enzo) Ik heb hem overal buiten laten "zetten" Ow en bbqen?? Jammiej!! Daar is het indd weer voor! Hiero ruikt het tegen de avond ook zo lekker, gister en eergister!! Hier rukken ook alle bbq's uit Bij ons gaan opa en oma vanavond oppassen en gaan Danny en ik uit eten!! Eerlijk gezegd best wel zin in!! Zie nu in (dankzij Dan) dat ik echt moet leren om Stan soms even ergens anders te laten, dat dat indd goed is voor mezelf! Dat ik er weer energie van krijg, en dat ik dan écht niet gelijk een slechte moeder ben! Dat het juist ook extra fijn is voor Stan als ik weer "hernieuwde" energie heb! Liefsss
In het water worden ze wel iets groter. Aan de andere kant houd het mooi alles op zijn plaats, net een korset Kan me heel goed voorstellen dat de schrik er nog steeds flink in zit. Dat heeft ook zijn tijd nodig om te "slijten". Net wat je zegt: Probeer er echt van te genieten, want de tijd gaat al hard zat (vind ik zelf dan) Wat een luxe!! Op deze leeftijd kwam Joënna vrolijk 1 á 2x per nacht voor voeding