kom zo lezen maar moet even wat kwijt... was Esmay haar nagels aan het knippen toen ze ineens haar hand terug trok heb in haar vinger geknipt :O wat heb ik gebrult (de kleine meid ook natuurlijk) en wat voel ik me schuldig!! bleef ook maar bloeden het lijkt nu te stoppen maar als het weer op komt en ijs niet helpt om het te stoppen moeten we na de ha-post arme meid en stomme mama wie doet dat dan ook grom!! en ik stond mijn vriend boven te roepen en hij reageerde niet dus ik riep harder dat het echt spoed is stormt hij naar boven en zegt boos: ik stond met de buurvrouw een afspraak te maken voor kraamvisite! ja dan had ze eerder moeten komen!! en als ik roep dat het spoed is dan is het dat!! sorry voor mijn geklaag...
Gelukkig is het toch nog vanzelf gestopt met een beetje ijs en hoeven we dus niet naar de Ha-post! Esmay is ook weer lekker vrolijk en was volop naar me aan het lachen dus die heeft het me ook vergeven Maar pfffff voel me er wel klote om En nu ga ik even lezen en reageren!
Aaaahhh, kleintje wat zul jij je klote voelen Gelukkig is het bloeden gestopt en Esmay weer lekker vrolijk. Kan iedereen overkomen meid!!!
Kleintje, niet schuldig voelen. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal en vaak zijn die kleintjes er zo overheen. Er komen nog zat van zulke stomme ongelukjes waar je helemaal niks aan kan doen. Laatst stond dochterlief ineens achter me. Ik had haar niet gehoord en doe een stap naar achteren. Toen was het boink en een hoop gebrul, had ik haar omver gelopen. Even troosten en een hoop kusjes en het is weer over.
Gweonlyn: Thanx voor je stem... Maar mutsje van Daan? Ik heb nog steeds een meisje dat Esmay heet Denk dat je Daan van Linda bedoeld Misschien kan je proberen om vandaag 4 flessen te geven en dat wat meer? Dat doe ik ook als Esmay laat wakker is..... Wij geven meestal rond 21.00 - 21.30 de laatste fles en dan slaapt ze door tot 5.30 - 6.00 maar soms zelfs 7 of 7.30 Stroopie: fijn dat NIenke zo goed heeft doorgeslapen Kussie: hier ook een beetje een hangbuik :O echt een slappe buik! Maar het gaat gelukkig al iets beter nu ik meer sport... En wat leuk dat Stan lacht lief he En naar mate ze ouder worden gaan ze steeds leukere dingen doen... Hier nu b.v een kleine meid die in het wipstoeltje tegen de beestjes aan het "praten" en lachen is, ook altijd weer zo schattig om te zien Boomer: fijn dat Fenna zo goed heeft geslapen Lindavnr: Daan en Jesse zijn geboren op 10-03-10 dus wonen ze dit jaar wel minimaal 6 maanden bij jullie.... Ze zijn namelijk in Maart geboren en 6 maanden erbij tellen dan kom je in September dus in totaal wonen de kindjes dus 9 maanden bij jullie dit jaar, waardoor je wel recht hebt op die korting! + ze zijn geboren na 1997, wij zouden iets van 1250 ofzo terug krijgen voor dit jaar! En idd het is gebasseerd op het laagste inkomen! Boomer: Ja lijkt me prima wat ze aan heeft hoor! Ik heb Esmay nu alleen maar een rompertje en een jurkje aangedaan met blote beentjes en blote armpjes.... Als je twijfelt of het te koud is dan kan je even in haar nekje voelen als het wat aan de koude kant is heeft ze het waarschijnlijk te koud maar als het gewoon warm is dan heeft ze het niet koud (zo zei de kraamverzorgster tegen ons dat we het konden bepalen of ze het koud heeft of niet) 2de: ik zou er wel over na willen denken als Esmay een jaar is (al doe ik dat nu ook weleens al ) maar mijn vriend wil zowiezo wachten tot ze 2 is geloof ik... Nou ja we zullen het wel zien, eerst even lekker genieten van de kleine meid! Stemmen: bedankt allemaal Lijkt me niet dat Esmay nu nog ingehaald kan worden, en als dat wel zo is dan is het een oplichters zooi want die vrouw had al gezegd zelf niet te gaan bellen en smsen enz.... Chantal had gisteren en vandaag ook gestemd! Setti gestemd! Hier: zometeen even lekker met mijn ouders, broertje en zus naar de markt en dan vanavond lekker BBQ! Morgen middag komt de buurvrouw op kraamvisite, van mij hoeft dat eigenlijk niet meer zo want ik heb echt zoiets van: Hallo ze is al 2 maanden en dan nog op kraamvisite komen? Maar ach vooruit dan maar weer Een tante van mijn vriend is b.v ook nog niet geweest, had ik ook totaal niet verwacht dat ze nog niet geweest zou zijn! Maar ach ja van mijn kant zijn er ook nog veel niet geweest... Maar volgende week is het feest van mijn ouders ik denk dat ze haar daar gewoon willen bewonderen, maar dus echt niet dat iemand haar dan vast mag houden hoor Dan hadden ze maar op visite moeten komen
Kleertjes, Nienke ligt in een rompertje met korte mouwtjes. Het is in de caravan nu erg warm, meer kleren zou wel erg warm worden nu. Vanavond krijgt ze een dikke pyama aan en een kruikje, want de nachten zijn hier weer erg koud. Kussiex, het is idd heerlijk zo'n 2de 'huis'. Het is maar driekwartier rijden, we zitten er zo. We zitten nu lekker buiten onder de parasol en dochterlief zit te kliederen met een verfkast in haar badje. Handjes kijken, daar is Nienke nu mee bezig. Is zo'n schattig gezicht. Dan zie je ineens 2 schele oogjes naar dat handje turen.
oh, even wat er, als ik alles onthouden heb, in die doos van jan linders zat: pak koffie, 4 rollen pepermunt, zak snoep, 2 groente/fruit-hapjes, 4x kleine verpakking peperkoek, 1 klein pakje peperkoek, 1 barleduc, 1 red bull, 1 fles friso fruitdrink, 1 pak kinderkoekjes, 1 bon om een pak muisjes te halen, zakje kippensoep, nog een zak snoep, doosje thee, een rol beschuit, babyshampoo, fles dove voor te douchen, en als laatste appelstroop (jakkie ) En dat keer 2, want we kregen 2 dozen, hihi. wel maf, want deze doos is veel minder gericht op baby's als alle andere supermarktdozen. Hier zaten geen proefpakketje luiers in, geen billendoekjes enzo. Maar wel leuk, want hier zit dus van alles lekkers in voor ons hihi. Was in ieder geval tot nu toe de leukste en volste doos die ik heb gekregen vond ik! .
Gauw even een teken van leven van mijn kant Ik geniet de laatste dagen lekker vh weer en zit dan weinig op internet, soms even op hyves maar das dan ook alles Alles gaat goed hier & met Sem ook.. hij slaapt de laatste dagen steeds van +- 23.30 tot +- 05.30 dus t gaat weer de goede kant op gelukkig hij vind t warme weer alleen niet zo.. hij zweet gewoon.. echt sneu! Zn haartjes zijn gewoon nat & dan heb ik m echt niet te warm aangekleed.. dus ja, lekker elke avond mee onder de douche of in zn badje zal de laatste pagina's eens ff doorlezen & dan ga ik weer de zon in geniet ervan meiden!
Wat ik net al schreef, Sem heeft het zo warm.. t is gewoon een heethoofd hij ligt nu binnen in de box in zn rompertje en een t-shirtje met korte mouwtjes.. t is hier binnen ook 23,5 graden.. op zn slaapkamer is t gewoon 25 graden!! terwijl het rolluik dicht zit.. met wat gaatjes open dan en het raam op de haken, dus ook niet potdicht.. als ie dadelijk naar bedje gaat, gaan zn shirtje uit.. zo in zn dunste slaapzakje zo op bed.. en s nachts ligt ie wel onder een dekentje natuurlijk maar zo overdag met die warmte dus niet.. is echt veel te warm! Als we nu gaan wandelen bijv, trek ik m wel zn shirtje en broekje aan en dan zo de wagen in (als t iets frisser is een jasje /sokjes erbij).. met dat windding (hoes?) erover heen.. geen deken er meer in.. dat doe pas weer als t echt frisser is.. maar geloof nie dat t te koud is want hij voelt zo warm aan in zn nekje Heb vandaag ook al paar x een washandje nat gemaakt en deze op zn handje hoofdje en voetjes gehouden.. je zag m gelijk ontspannen t is wat.. dat warme weer voor die ukkies!
Ik wilde ook eigenlijk nog effe wandelen met de wagen, maar volgens mij is het zelfs te warm ervoor nu. Heb een zwarte wagen en als die zon naar binne schijnt is het denk ik niet te doen.
heb je geen parasolletje dan? dat houdt ieder geval de zon weg uit de wagen.. @hier, dadelijk lekker aan de barbeque zin in!!
Gwenolyn: Karel was op twee maanden na twee toen Toon geboren werd. Inderdaad een mooie leeftijd. Al een beetje zelfstandig, maar nog klein genoeg om alles te nemen zoals het gaat. Enige nadeel vind ik dat hij niet lang de kans krijgt om de baby thuis te zijn. Hij is nog zo jong en al wel de grote broer! We hebben mijn zwager en schoonzus gevraagd om voor Karel te zorgen als wij er niet meer zijn. Toon hebben we nog niet erbij gevraagd, en we hebben het ook nog niet officieel geregeld, alleen aan de meesten in de familie laten weten. Boomer: ik denk dat er iets in de lucht zit: Toon heeft vannacht ook van 21 tot 5.30 geslapen! Heerlijk, ik heb er enorm veel energie uitgehaald! Te meer omdat Karel om 7 uur een half uurtje wakker was en toen tot 10.30 heeft geslapen . Vandaag heerlijk bij vrienden in Den Haag geweest. lekker in de tuin gelounged en genoten van de zon!
jeej! Tis weer sale bij villa happ vanaf deze week! (ofja ik heb een mail over de villa happ in helmond, dat die 27 mei met de sale starten, maar als vip klant (omdat ik mail ontvang van hun, haha) mag je vanaf dinsdag al komen shoppen. Maarr zijn weer die ronde prijzen, dus veel kleding voor 5, 7.50 en 10 euro! Leuk shoppen is dat!! Nu nog even kijken of ik een keer tijd heb om te gaan @ hier: Lekker terrasje gepikt vanmiddag en daarna wezen uit eten op het terras met vrienden. Tussendoor even naar huis de kids gevoed, en ging allemaal super. Ze zijn erg lief geweest . Verder nu gauw naar bed want ben moe! pff..we waren een film aan het kijken maar helaas houd ik mn ogen niet meer open. Truste allemaal! .
@ kleintje: oh, 's nachts krijg je meer tijdens happy hour! Leuk! 7 punten erbij! hihi. Nu ga ik echt slapen
hihi en 's ochtends weer als eerste op 't forum . Wat een weertje! Even snel ontbijten, wat opruimen in huis, en dan lekker op pad na de voeding! Fijne dag vandaag meiden!
@ kleintje: oh nee, nu is het weer +7..en niet 's nachts. Is dat omdat het bijna afgelopen is? Hopelijk ga je winnen!
Hahahahaha, ik lees het terug, heb ik het bij de verkeerde neergezet over het mutsje. Echt dom. Ik bedoelden inderdaad Daan van Lindavnr. Gisteren heeft ze het op 4 flessen gedaan, en dit ging hartstikke goed. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Moet ik dan wel alle 4 de flessen 180 geven? Ze heeft gisteren 2x 180 en 2x 160 (niet afgegoten) op. @ Lindavnr: Wat een luxe iedere nacht 9,5 uur slapen! @ Nijnja: Dat lijkt mij ook prettig, dat ze al een klein beetje zelfstandig zijn, maar nog wel "kneedbaar". @ Hier: Gisteren lekker bij mijn ouders wezen BBQ. Hartstikke gezellig, alleen Joënna wilden niet slapen. Dan sliep ze bijna, en schrok ze weer ergens van wakker. Heb haar maar lekker bij me gehouden. Tegen 22.30 heeft ze thuis haar laatste fles gehad, en meteen naar boven toe. Normaal als ze bij mij in slaap valt, word ze wakker als ik haar neer leg, en dan slaapt ze verder, nu sliep ze gewoon verder toen ik haar het rupsenpakje aan trok. Vanochtend om 08.00 uur melden ze zich weer!! Nog 2 weken en dan weer aan het werk. Wil eigenlijk de komende 2 weken gaan kijken, hoe vroeg ze de avond/nacht in kan gaan, zodat ze rond 06.00 uur meld voor de eerste fles (is het tijdstip dat ik opsta om te gaan werken). Vanmiddag gaan we even naar de baby & tienerstore in Sliedrecht toe. Heb niks nodig, maar zin om rond te struinen. Neem de draagzak mee, kijken of ze erin wil.
Goedemorgen dames! Mijn laatste weekje vrij is aangebroken.... Ik moet vanaf volgende week maandag weer aan de slag.. Bleh! @ Kleertjes, gisteren had ik Milan een driekwartbroekje en een lange mouw rompertje aan met een polo erover.. Misschien aan de bovenkant wel wat warm maar we moesten 2,5 uur in de auto zitten naar het noorden en dan kan het met de airco af en toe wel wat fris worden.. @ BBQ, heerlijk! Wij hebben zaterdag een nieuwe BBQ gekocht bij de LIDL en hebben dus zaterdagavond lekker geBBQt met z'n 2en... @ Gwenolyn, was het lekker? @ Kleintje, ik heb weer gestemd hoor! Dat kan niet meer fout gaan zou je zeggen. @ Lindavnr, Bij jouw kan het ook niet meer fout gaan he Je staat ook ruim voor met stemmen... volgende maand doet Milan mee.. @ Peter / Meter, bij ons hebben we mijn schoonzusje en zwager gevraagd om Peter en Meter van Milan te worden. Ze hebben zelf ook al 2 kinderen en zijn helemaal verliefd op mijn kleine mannetje.. uuuh ons kleine mannetje.. @ hier, Dadelijk Milan maar eens lekker in bad doen.. De terugreis gisteren in de auto vond hij niet meer zo leuk en besloot hij om het eens even flink op een krijsen te zetten het laatste half uur.. Hij was dus kleddernat toen we thuiskwamen.. Echt zo zielig. Had het echt met het manneke te doen. Heb hem snel maar even gewassen en dan vandaag lekker uitgebreid badderen.. Gisteren zijn we naar mijn familie in het Noorden van het Land geweest ( voor de geïnteresseerden e Wilp / Leek en Norg). Hij had dus veel prikkels en weigerde overdag te slapen.. Om 7 uur wilde hij bij mijn opa geeneens z'n flesje meer hebben.. Uiteindelijk heb ik de helft erin gekregen en zijn we maar gaan rijden.. dan kon hij eindelijk gaan slapen.. Dat ging dus goed totdat we een half uur voor Etten-Leur waren... hihihihi. De heenreis heeft hij trouwens 2,5 uur geslapen.