ik weet niet of t al gelijk weer dezelfde cyclus moet hebben maar ik bent geweest toen lisanne 7 weken oud was toen een week niet en toen weer wel en dat is nu weer 3.5 week geleden.
Hier inderdaad er van genoten!! Lekker gewandeld, en nog even naar een kermis in de buurt geweest. En weet je wat nou zo grappig is... Hoe meer lawaai! Hoe beter Stan slaapt!! Hihi!! Ik dacht altijd van, je gaat toch niet met zo´n kleine baby naar een kermis, daar worden ze toch hysterisch van, maar dat hoeft dus écht niet zo te wezen!! Mijn kleine vent bewijst dat wel weer! En jij dan? Ook nog een beetje kunnen genieten van het heerlijke weer? Ik vind trouwens wel dat het flink waait! Danny is nu een BEHOORLIJKE poepluier aan het verschonen!! Ik heb er schik van, wat Stan hem nu bezorgd heeft, poeh!! Dat was flink te ruiken!! En om 18.00 geeft Danny hem ook de fles... Heeft mama even de handen vrij om op de computer wat dingetjes bij te werken!! (wil even weer op stemwijzer.nl kijken voor verkiezingen) Gaan jullie ook stemmen?? Liefssss
nou iedereen bedankt voor het stemmen Maar Esmay staat nu weer op de 2de plaats, een uur van te voren heeft dat mens ineens 3 wedstrijden op de site gewonnen (jaja wel toevallig dat ze ze dan alle 3 wint terwijl ik daar ook aan mee heb gedaan met foto's) waardoor ze nu weer ruim voor staat, 3 dagen terug was dat dus ook al (toevallig won zij ze toen ook weer alle 3! ra ra hoe kan dat?) en nu staat ze dus weer ver voor! De organisatie hoopt daar natuurlijk mee dat mijn broertje, zus en ouders weer volop gaan bellen maar ze zoeken het allemaal maar uit! Voor mij is 1 ding zeker: het is allemaal doorgestoken kaart! Esmay kon nog de jury prijs winnen maar ook die heeft ze niet gewonnen! Zoveel mensen die voor haar hebben gebeld en gesmst en dan ineens wint dat mens weer "toevallig" 3 wedstrijden! Het is niet zo dat ik niet tegen mijn verlies kan maar op deze manier is het allemaal oneerlijk, of zie ik dat nu verkeerd? Ga in ieder geval wel een mail sturen naar de organisatie!
Euhm Kleintje......Jij doet toch precies hetzelfde?? Kan me herinneren dat zij een paar dagen geleden dik voorstond, toen ging jouw hele familie bellen/smsen en stond jij weer dik voor...Nu is het andersom en is het niet eerlijk?? Misschien bedoel je het anders hoor, dan heb ik niks gezegd wel erg winstgevend trouwens voor de organisator van die fotowedstrijd Hier hebben we ons ook goed vermaakt met het mooie weer, heerlijk!!!
@ Floor, ik denk dat kleintje bedoeld dat het nu wel erg toevallig is dat ze ineens 3 wedstrijden heeft gewonnen en dat daar de twijfel vandaan komt...
@ kleintje: wat balen zeg.. dat is idd niet echt leuk als dat mens in een keer 3 wedstrijden wint.. Kan goed zijn dat zulke sites doorgestoken kaart zijn hoor... Had dat mens trouwens niet gezegd dat ze niet meer zou gaan stemmen ofzoiets??
Wel alles gelezen, maar even geen puf om te antwoorden sorry! Beetje een baaldag vandaag. Hard gewerkt in huis, maar nog lang niet alles is af, dus een beetje een onvoldaan gevoel...
yep geert wilders!!! hier lekker binnen gezeten vandaag en in huis gerommeld ff de badkamer grondig gesopt. we wonen op een hoek en bij ons in de tuin is t dus extra winderig. haha dat heeft lisanne ook hoor hoe harder geluid ze wordt er niet wakker van maar t geeft ook niets als t stil is
nee het gaat niet om smsen of bellen maar idd om die wedstrijden waarmee je extra punten kon winnen... die heeft zij alle 3 gewonnen en 3 dagen terug ook al 2, dat vond ik zo vreemd aangezien er zoveel deelnemers waren... overigens stuurt ze nu ook steeds van die stomme berichten erg triest maar ja... morgen is de casting voor het kledingmerk ben benieuwd! donderdag hebben Esmay en ik samen een fotoshoot
grom wilde reageren op jullie alles weg omdat internet eruit knikkert morgen reageer ik ben nu doodop sorry...
meiden ik ga naar bed. mogen moet ik vroeg op omdat ik om half 7 al mn medicatie in moet nemen voor t gebeuren voor mijn kaak. ik word om 8.30 geholpen en mijn moeder gaat met me mee en dan past ze gelijk op lisanne, ben nu nog niet zenuwachtig maar dat komt morgen misschien wel. ik ben alleen bang voor de pijn die ik ga krijgen. woensdag heeft steef gelukkig vrij genomen zodat hij voor lisanne kan zorgen als ik pijn heb en gewoon op bed wil liggen dus dat is wel fijn. ik weet ook niet of ik morgen of komende dagen zin of fut heb om online te komen dus ik zie wel. weltruste voor strakjes.
heyyy kleintje beetje vaag zeg dat ze dan ineens wint, zal idd ok een mailtje sturen en vragen hoe dat kan. setti ahhh die met dat jurkje is echt schattig!!veel suc6 morgen, wat gaan ze eigenlijk precies doen? kussie aahhhh dan voel je je kut he met zo.n nageltje, gelukkig heeft stan er niks van gemertk, dus dan zal het wel meevallen. wat fjn zeg dat danny je zo goed helpt, geniet er lekker van meid! linda lekker he met dit weer terasje zitten en dan lekker met de kids erbij, heerlijk joh.en je huisje nog lekker schoon? een 2e:wij willen zeker graag een 2e als het ons gegund is.waarschijnlijk beginnen met proberen als zij 1,5 is ofzo, maar ach dat zien we dan wel. hier:gister en vandaag hele dagen weggeweest.kon t wel merken want gisteravond voor t slapen ff 10minuten krijsen en vandaag ook 2 keer, maar nu slaapt ze lekker.verder was ze wel heel makkelijk gelukkig. gister van zoetermeer naar arnhem gereden en vervolgens naar brabant en weer de hele rit terug.en tussendoor ergens flesje gegeven, ze vond t allemaal wel prima. vandaag op visite geweest visite gehad en uit eten, ging gelukkig ook allemaal goed. en nu komt t::::::::: ik moet morgen weer werken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mijn verlof zit er dus op. volgens mij ben ik de eerste die weer gaat werken he?hebben jullie er allemaal vakantie aangeplakt ofzo???? nou ga alles klaarzetten voor morgen voor neomi en dan lekker slapen. xx
Werk ze morgen ano!! Jeetje, nu alweer...wat vliegt de tijd toch he. Succes! Ik heb nog een maand onbetaald verlof er achter aan . @ stemmen: Ik ga ook stemmen! Ik weet nog niet waarop eigenlijk. Heb altijd sp gestemd, maar twijfel nu.. de stemwijzer kwam d66, groenlinks en sp uit.. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet echt heel erg in verdiep, haha. Misschien dit jaar maar eens meer gaan doen . @ ano: jaa huisje boven is nog steeds schoon! hihi. Wel nog wat stoffig, maar dat komt omdat het een tijd niet fatsoenlijk gestoft is, en dat stof krijgt ze niet in 1 poetsbeurt weg. Morgen komt ze de beneden verdieping grondig doen. Fijn, want ook dat is hard nodig! hihi. En dan doet ze vort elke week het hele huis. ik ga morgen eens kijken naar de kinderopvangtoeslag en combinatiekorting . kinderopvangtoeslag is wel lastig; ik moet dus omdat ik de kindjes onregelmatig breng elke maand op de belastingsite het aantal uren aanpassen dat we opvang gebruiken. lekker bewerkelijk! maar goed.