Hey allemaal, Even weer een teken van leven. Heb het zoo druk gehad... Ano: Sterkte met werken vandaag! Werk: Ik begin 24 augustus weer. Heb Juni onbetaald verlof opgenomen en dan begint mijn 8 weken zomervakantie. Setti: Succes, hopelijk gaat het allemaal heel erg meevallen met de pijn... Kleintje: balen van die wedstrijd! Wel veel plezier met de casting. Kussie: Wel makkelijk he als ze slapen met veel herrie. Rekening: Wij hebben alles gezamenlijk.We doen ook niet aan eigen geld ofzo. Don verdient het meest en ik geef het meest uit Stappen: Ik ben dus flink wezen stappen. Kwam om 5:10 uur thuis en had toch wel iets te diep in het glaasje gekeken. Maar Don heeft goed voor de kids gezorgd. Ik lag alleen savonds om 8 uur al op bed. Ben er om half 10 nog even uitgeweest, nmaar dat was geen succes. Gisteren zijn we overdag flink aan het klussen geweest P&F waren bij opa en oma. 'savonds zijn we naar de stad gegaan en heerlijk uit eten geweest en P&F sliepen heerlijk in de wagen. Alleen nu is pepijn al sinds 5 uur wakker en wil hij alleen maar praten lachen enz, iig niet slapen. Dus ik ben alweer vroeg op. Nu gaan we zo naar het ziekenhuis voor de uitslag van de echo van Florine haar heupjes en reguliere controle voor Pepijn. Hopelijk is alles goed!
succes marye!! hopeljk is alles goed! ga je alleen naar die afspraken? knap hoor. zie dat echt niet zitten; alleen met ze naart ziekenhui ofzo. heb al 2 x mijn nacontrole bij d gyn verzet omdat ik niet alleen wil en arno elke keer niet mee kan.. haha
Hoi mama's, Hier ook weer een teken van leven hihi.. Pff beetje paar baal daagjes gehad, zat niet zo lekker in mn vel. Was echt heftig ongesteld, en met dat warme weer was het niet zo prettig. Had veel hoofdpijn, dizzy, super moe etc. Ook heb ik weer eens een flinke blaar/aft in mn mond (AU ), met de zwangerschap nergens last van gehad en nu heb ik er weer zo'n last van! En Taleah vond het warme weer ook niet zo lekker, wilde niet slapen overdag. Het poepen wilde niet lukken, dus zijn we sinds gister weer begonnen met de lactulose. Nu gaat het weer goed met poepen . Merken jullie ook als papa thuis is dat ze minder willen slapen. Nou hier dus wel haha, en papa laat zijn meisje ook niet huilen. Is ze wakker geschrokken, huilt ze gaat ie er naar toe en haalt dr gelijk uit bed. Zegt ie ja ze was klaar wakker. Maar weet zeker als ik er naar toe was geweest dat ze nog wel verder wilde slapen. Maar ja, dan tellen we maar weer even tot 10 hihi.. Nou hier net heel het huis gepoetst, was echt even nodig . KOn het niet meer aanzien.. Maar nu is alles weer lekker schoon, alle ramen en deuren open dus even luchten. Heerlijk ! Ben blij als Taleah ook door gaat slapen, het is nu elke keer dat ze 5uur tussen de fles laat. En dan weer na 3 uur! Het begint nu wel op te breken bij mij, pff.. Al 6 weken geen normale nacht gehad, nou ja langer zelfs. Toen ik hoog zwanger was sliep ik ook al slecht! Nou ja, komt wel goed.. Ano; veel succes vandaag met werken. Ben benieuwd hoe het weer was. Gaat Neomi naar het kdv? Setti; hoe was het gegaan? Alvast heel veel beterschap.. Knuffel voor jou! Marye; succes in het z'huis vandaag. KLeintje; balen zeg van dat stemmen. Als ik dat allemaal zo lees, doe ik er maar niet aan mee hihi.. Kussie; vandaag komt je telefoon binnen toch? Helemaal leuk! Lindavnr; wij moeten ook nog alles aanvragen bij de belasting. Moeten we echt snel doen voordat het te laat is.. Hoe gaat het met je mannen? En met het poepen van Jesse.. Verder weet ik het even niet meer hihi.. Joehoei, net vakantie geld met salaris binnen gekregen.. Altijd lekker !!
@ eliesah: haha arno laat ze juist wel langer liggen.. die laat ze naar mijn idee te lang liggen. Ik hoor aan de soort huil wel of ze nog gaan slapen of echt eruit willen. ach! haha belasting komt wel goed hoor. het aanvragen van de combinatiekorting kan ook gewoon met de belastingaangifte van 2011..dus als ik dat nu niet doe, kan dat gewoon nog. En kinderopvangtoeslag ben ik ook nog ruim op tijd mee aangezien ze pas 5 juli gaan. @ hier: haha kinders liggen lekker buiten in de kinderwagen. Ik ga ok maar eens buiten zitten dus! (is helemaal niks voor mij, ben geen buitenmens haha. nemen jullie de laptop dan mee naar buiten? Vink zon gedoe, moet ik weer de verlengkabel meenemen enzo.. maja..is wel leuker.. anders zit ik daar maar En lezen heb ik echt geen zin in ofzo? haha. Nja, ik was van plan een scrapboek bij te gaan houden over de kids, dus daar ga ik maar eeens een begin aan maken denk ik. @ eliesah: oh vergeten. Het poepen gaat super! Jeetje, vanmorgen echt een meeeega volle luier. Was zelfs aan de zijkant een beetje gelekt (bah ). Maar wel fijn!! Dus ik geef de druppels nog wel even door. Want afgelopen dagen wilde ik af bouwen, dus wat minder gegeven, en gelijk had ie weer een drolletje. dus hij heeft nog echt even die hulp nodig.
Even kort verslagje van het bezoek aan de kinderarts. Heb even geen zin om verder te reageren want baal verschrikkelijk. florine heeft dus heupdysplasie en wordt nu doorverwezen naar de orthopeed, daar kan ze 9 juni terecht. Een week eerder zal dus toch ook bij Pepijn een echo gemaakt worden. En misschien heeft hij het dus ook. Verder zit Pepijn van top tot teen onder de eczeem en krijgt nu zalf met steroiden. Baal er allemaal flink van. En dan hebben ze ook allebei een heel elcht humeur en is het eigenlijk heel de ochte nd huilen huilen en nog eens huilen...
Hey mama's En, hoe bevalt het de first-time mommies Ik was gewoon alweer een boel vergeten van mijn zoon, nou, daar word ik lekker op gewezen nu Megan slaapt nog niet door, ze komt voor een nachtvoeding rond 2:00 uur en daarna rond 05:00 uur nog eens. Ik schuif haar aan de borst ("Ik plug d'r effe in," zeg ik ook wel) en we tukken weer verder. Overdag in de bakerzak of zoals nu in een katoenen dekentje, het raam lekker open. Je wordt makkelijker met een 2e kindje, zegt men. Dat klopt dus! Marye, spannend vandaag, hoop op goeie berichten. Eliesah, rot van die blaar in je mond Ik heb sinds een paar dagen een aambei, ook al zo erg Ga over een uurtje naar de huisarts, die mag er even naar kijken (wegsnijden als het aan mij ligt, ik beval nog liever dan dat ik dit nog eens heb, au!) Benieuwd of mijn salaris en vakantiegeld vandaag komt. Wie heeft er al vakantieplannen gemaakt? Gaan jullie ook weg met de kids deze zomer?
Ohw meisje toch, wat ongelooflijk klote!!! Wat een rot uitslag... had zo gehoopt dat alles gewoon prima in orde was! Sterkte.. Hopelijk maken de kids het je vandaag toch nog een beetje makkelijker en worden ze wat rustiger door de dag heen. Kun je anders niet iemand bellen, die even bij je kan zijn vandaag en je even kan helpen? Want ik weet hoe moeilijk het is om nu nog gezellig en leuk te doen tegen de kinderen, en ze elke keer om en om te moeten troosten.. Een hele dikke knuffel voor jou....
@ darcy: wij hebben pas in oktober vakantie.. dus midden in de zomer wordt 'm niet... (of misschien een weekend ofzo) We willen in ieder geval wel weg dan, maar weten nog niet echt waarheen. @ hier: grr.. ik wil buiten zitten (ofja..voel me verplicht aangezien de kids daar ook staan ) maar ik word lastig gevallen door een wesp haha. En ik vind die beesten zooo eng... dus ik moet elke keer vluchten, haha.
Heey meiden, Nou ik wacht wederom op mijn telefoon.. Ze zouden vanavond tussen 4 en 8 komen, maar de koerier belde me op dat hij hier rond deze tijd in de buurt zou zijn, of hij tussen half 1 en 1 uur ook kon komen.. Dus ik heb gezegd dat dat oké is, maar ik heb nog nix gezien.. Ben dus zeerr benieuwd
@ kussie: als ie gebeld heeft, komt ie vast en zeker joh!! Jeeej, vanmiddag met je nieuwe telefoon spelen!! (hihi ik moet nu écht naar buiten..ik blijf maar bij de laptop hangen )
Marye; wat balen zeg ! Een hele dikke knuffel voor jou.. Hopelijk worden ze snel wat vrolijker of gaan ze lekker slapen! Hoe komt het dat Pepijn ineens onder eczeem zit? Lindavnr; hier dus precies hetzelfde met het poepen van Taleah. 1 dagje mee gestopt en gelijk zat het weer verstopt, zo zielig. SInds gister weer begonnen en al weer 3 poep broeken gehad. Hoe kan het toch? Hahaha, zie je al helemaal gaan op de vlucht voor een wesp. Ik blijf juist altijd rustig zitten en ze komen bijna nooit bij mij, nou ja vorig jaar was ik wel flink gestoken. Mn arm was een week dik. Darcy; AU dat is ook geen pretje zeg! Ben benieuwd wat de huisarts gaat doen bij je.. Hier kan die niks doen, heb al aanstip spul gehad. Verdoofd even maar ja dat was het. Waarschijnlijk eet ik iets waar ik niet tegen kan, maar ja wat. En Megan slaapt dus ook nog steeds niet door, ben ik niet de enige dan haha. Dacht echt dat alle maart baby's al lekker door sliepen. Haha, jij kan het altijd zo leuk brengen met je opmerkingen ! Hier geen vakantieplannen, helaas. Volgend jaar maar weer! Gaan wel gezellig dagjes weg, naar het strand, dierentuin etc.
oke, ik geef 't op! haha. Zit ik welgeteld 1 minuut buiten, is het veel te koud.. de zon is weer weg (al een kwartier ofzo ). Het zit wel erg lekker; we hebben buiten zo'n loungebank.. maja..nu zit ik dus weer binnen op de bank D&J liggen heerlijk te slapen in de kinderwagen, dus die laat ik maar lekker buiten staan haha. En dan maar hier binnen werken aan mijn scrapbook. (Wat ik eigenlijk ook veel fijner vindt hihi.)
Hahaha, ja als er geen zon schijnt is het nog best frisjes buiten. Ik zit ook gewoon lekker binnen hoor . Genieten van al het poets werk wat ik verricht heb haha.. Ik ga ook een scrapboek maken, heb al van alles gehaald bij de Action. NU alleen nog de foto's af laten drukken. Heb een deel op de laptop staan en een deel op de computer dus is nog een beetje een gedoe hihi.. Doe ik van de week wel .
haha, ja ik heb wel al de helft van de kaarten ingeplakt, met foto's erbij toen ze op kraamvisite waren. Maar dit boek ga ik vooral ook in schrijven, over de ontwikkeling enzo.. en daarbij ook wat dingen van het ziekenhuis plakken enzo. En inderdaad wat foto's tussendoor plakken, maar die moet ik ook nog wat laten afdrukken bij de kruidvat . haha, kinders staan nog steeds buiten. Af en toe wordt er een wakker en na even tuttelen met hem, slaapt ie weer. . Wel fijn zo, voel ik me tenminste niet schuldig als ik ze niet buiten heb gehad omdat ik geen tijd/ zin had om te gaan wandelen haha. Want ze komen nu meer en langer buiten als wanneer ik met ze wandel .
Goh...ano is nu gewoon aant werk. Wat onwerkelijk zeg! Al moet ik zeggen dat het nu in eens wel erg dichtbij komt..het 'weer moeten gaan werken'.
Ja, echt raar indd. Volgens mij is Ano ook gewoon de eerste.. Ik moet "pas" vanaf augustus weer werken, maar dat is het zo denk ik. Pff moet er nog echt niet aan denken!
ze is idd de 1e ja... haha nou, jesse ligt ondertussen binnen; die vond het niet meer leuk in de kinderwagen. ligt nu in zn wipstoel geluidjes te maken en een poging te doen om te slapen. Ze moeten nog 1.5 uur..ben benieuwd of ie dat rustig gaat houden. Is het bij jullie ook zo dat ze voortaan ruim een uur, en meestal wel anderhalf uur van te voren wakker worden en beginnen te zoeken voor eten? Hier wel. terwijl ze 5x185 krijgen! Nu is Jesse bijna 5 kilo en mag dus wel gauw naar 5x200, maar weet niet of dat het alleen is. Ze worden natuurlijk steeds ouder en slapen minder.. maar echt zichzelf een beetje vermaken lukt nog niet.. ze huilen toch gauw, als ze wakker liggen in de box of wipstoel. En ik kan niet continu beide kindjes troosten of vastpakken (want dan is het wel goed natuurlijk haha) lastige leeftijd! nu al !haha.