linda hahah wat een vreetzakken heb jij zeg, nee grapje hoor maar ze eten wel flink! ehh nee morgen pastr me scgoonzusje ook op.neomi gaat helemaal niet naar het kdv slaap lekker meiden
Ohw, ff verkeerd gelezen dan! Foutje! Hihi ja het zijn inderdaad flinke eters! Maar tis d'r nog niet echt af te zien; ze hebben bijna geen babyvet..haha. Waarschijnlijk zijn ze nog steeds flink aan het bijgroeien
Wouw, ik ben de eerste. Iedereen lekker aan het uitslapen Joënna heeft weer dik 8 uur geslapen. Hierdoor komen we vandaag op 4 voedingen uit. Vanmiddag lekker badderen. Ga nu voor de eerste keer shampoo gebruiken. Ben benieuwd wat ze er van vind. Mijn nichtje van 7 komt ook mee helpen. Volgende week nog vrij en dan weer aan het werk.
Gwenolyn: Ik denk dat ik om half 7 de eerste was, maar ZP lag eruit Dus ik ben toen idd mijn bed weer in gedoken. Lindavnr: Succes vandaag. Hopelijk wordt je veel wijzer., 11 junmi komt dichtbij ja, maar daarmee komen jullie ook weer een heel eind in de goede richting. Hier: Ik heb besloten vandaag eens helemaal niks te doen. Door dat rotnieuws van gisteren zit ik er ineens helemaal doorheen. Heeft er toch even flink ingehakt. Ben ook echt heel moe... Maar goed ik heb besloten me niet al te druk meer te maken, het komt vast allemaal goed.... Vandaag een baaldag nemen en dan kan ik er vanaf morgen wel weer vol goede moed tegenaan. Oh ja : Florine slaapt al een week lang bijna 12 uur per nacht! Nu hoop ik dat Pepijn nog eens gaat volgend, die slaapt er momenteel 7...
Ben ik nou echt de eerste vandaag? Allemaal lekker aan het uitslapen?! Kraamvisite: toevallig komt vanmiddag mijn baas met mijn persoonlijk leidinggevende langs. Ik merk dat de belangstelling bij de tweede echt heel wat minder is. Zelfs mijn zwager is nog niet langs geweest. Eerst was hij ziek, toen op reis etc. Hij heeft de kleine al wel gezien op moederdag, maar toen heeft hij niet eens in de wieg gekeken of ons gefeliciteerd . We hebben ook nog geen cadeautje van hem gehad. Niet dat dat nou per se hoeft, maar toch vreemd. En gisteren kwamen we iemand op straat tegen die ook nog niet langs is geweest. Ik had Toon in mijn armen, ze roept: "hallo!" en fietst gewoon door! Komt helemaal niet naar ons toe of zo. Echt absurd vond ik dat. Ik vind het wel jammer, vond al die aandacht bij Karel wel feestelijk. Werken: mijn ene baantje begint over twee weken weer, maar daar heb ik wel zin in: een zaterdagje in een museum werken is bijna een uitje in vergelijking met twee kids verzorgen! Ik ben benieuwd hoe mijn man het er dan vanaf brengt! Verder heb ik op school wat vergaderingen en losse eindjes, maar hoef ik niet echt te werken, en dan begin ik eind augustus pas weer. Heerlijk! Slapen: Toon heeft nu al vier nachten gemaakt van 9 tot 5 (haha, klinkt wel als een werkdag zo!). Heerlijk, ik hoop dat het doorzet! Ik neem me wel elke avond voor er niet op te rekenen, anders is het extra vervelend als hij zich om 2 uur meldt. Laten huilen: ik laat Toon eigenlijk nooit huilen tenzij het niet anders kan (in de auto of zo). Hij ligt dus erg veel bij mij op schoot en lang leve de draagdoek! Soms als ik met Karel iets aan het doen ben, dan wil ik dat eerst afmaken om Karel te laten zien dat hij niet op de tweede plaats staat, maar meestal zegt Karel dan zelf al: "Toon huilt, Toon pakken?" Die vindt het ook zielig om zijn broertje te laten huilen!
Kleintje: Fioj n dat de casting goed ging. Toevallig heeft Florine aardig wat kleertjes van nononsense Ano: Congenitale heupdysplasie (aangeboren heupdysplasie) - ziektebeelden - Ziekenhuis.nl Daar staat precies wat Florine heeft. HAar heupgewricht is niet goed. Ws doordat ze de hele zwangerschap in stuit lag en zo ook geboren is. GElukkig viel het werken mee!
Marye: wat bedoel je met niets doen? Niet in het huis of ook niet even wandelen of zo? Ik doe eigenlijk nooit iets aan het huishouden als ik voor de twee kinderen moet zorgen, ja hooguit even een wasje of de afwasmachine leegruimen, maar verder niets. Ik vind voor de kinderen zorgen al genoeg doen! In ieder geval succes (of plezier), met je baaldagje .
@ Marye, hahahaha, prachtig; Don verdiend het meest en jij geeft het meeste uit! @ Eliesah, hihi, dat herken ik, Danny haalt Stan ook wel es uit bed als hij dan nog maar net huilt, en ik zelf zoiets heb van, laat maar liggen, want anders begint de hele riedel weer van voren af aan... Maar hij bedoeld het harstikke goed, dus tjah.. Indd even tot 10 tellen!! @ Lindavnr en Eliesah, als die druppels en lactulose helpen, indd gewoon even doordoen ermee!! Soms zijn ze blijkbaar beetje hulp nodig. Kan toch geen kwaad? @ Marye, heh meid, dat is helemaal niet leuk Betekend dat dan nu dat ze een spreidbroekje moet? En hopelijk helpt dat spul bij Pepijn gauw, hoe komt hij dan aan exceem? Pfff wel even een dikke domper zeg!! Dikke knuffel voor jou meis!! @ Darcy, whahahaha even Inpluggen!! Hoe verzin je het!! Prachtig!! @ Lindavnr, hihi, toch maar de veilige weg gekozen!! Hopelijk lukt het helemaal met je scrapbook!! Ik wil ook wel iets doen met de foto's van Stan, maar ik kan me er nog niet toe zetten @ Ano, hoe was je eerste werkdag meid?! Heb nog aan je gedacht hoor!! @ Setti, jeetje, 3 melkkiezen?? Autsch!! En waarom was dat ook al weer nodig dan? (sorry, ik weet het écht niet meer) Hopelijk, nog steeds weinig na last! @ Lindavnr, hier blijft Stan ook hooguit een half uurtje rustig in de box!! En dan probeer ik het nog even met de fopper, en als ie die ook steeds uit spuugt neem ik hem even lekker bij me... Maar indd, zichzelf vermaken kunnen ze nog niet zo lang... Soms helpt het hier ook als ik de mobile aan zet!! Daar kan hij ook zo lief naar kijken. Maar jah, das ook altijd maar van korte duur! Zielig heh, als ze met tranen huilen en van die rode oogjes krijgen Soww, Daan kan al echt goed overeind kijken zeg!! Dat red Stan nog niet helemaal!! Ik kan nie wachten om er ook een foto van te maken dat hij dat doet! @ Eliesah, waarom mag ze niet bij jou in de groep dan? En joh, vind je dat niet erg? @ Gwenolyn, wauw wat een lange reactie van jou! Leuk is dat om te lezen, als je op iedereen reageert!! En ik moes zo lachen om je opmerking dat de honden het een leuk speeltje vinden!! Hihi! En hier ook steeds meer nieuwe geluidjes!! Vind het zo prachtig! @ Kleintje, merk je dat echt al jah, dat Esmay er gebruik van maakt dat je vriend haar niet kan laten huilen? Ondertussen al wat gehoord van de shoot? Leuk hoor dat Esmay zoveel lachte en dat die mensen haar zo geweldig vinden, een echt modelletje dus al @ Bon Prenatal, ik heb ook nog nix gehad... @ Hor, ik heb een klamboe om het bedje van Stan.. Had ik eigenlijk voor het opleuken van de kamer en omdat ik het zo mooi vind (een mooie aquablauwe) maar gebruik hem nu dus ook voor de nut, haha!! Tegen muggen dus, de klamboe gaat nu dicht als Stan op bedje ligt.. @ Marye, 12 uur per nacht slapen? Allemachies!! En dat mag ook gewoon? Zo lang door laten slapen? @ Nijnja, Hihi, kan ook, gewoon je kindje NIET laten huilen Leve de draagdoek, lijkt mij eigenlijk ook wel wat! @ Hier, jaaaaahhh, mijn telefoon is binnen, alleen had gister migraine dus er nog niet echt mee kunnen "spelen" Gisteravond was de migraine echt vreselijk heftig!! Ik was zo blij dat Danny er was en dat hij zei dat ik op bed moest en dat hij de laatste voeding over nam!! Wat een schat is het ook, want ik zei dus, tjah als ik alleen ben moet ik het ook zelf doen, en hij zei toen "Ja, maar NU ben je niet alleen dus hup je bed in!! ZOOO LIEF!! En nu gelukkig weer een stuk beter te pas! Zojuist al verwend met een flinke stinkende poepluier van mijn ventje ENNN hoewel ik net bij de reactie tegen Lindavnr zei dat Stan het nog niet zo goed kan heb ik JA JA een foto kunnen maken van hem op zijn buikje MET ZIJN HOOFDJE IN DE LUCHT!! Precies op de dag dat hij 8 weken is!! Dubbel cadeautje dus! Vind zooo leuk!! Tis toch zo'n kanjer!! Nou ik ga even mijn kleine man op schoot nemen, of wacht, volgens mij is hij in slaap gevallen, hahaha!! Nou jah, ik ben de fles aan het uitkoken, ga dat even regelen en dan es even met mijn tel aan het klungelen!! Dikke knuffel voor jullie allemaal meiden!! Ow en ik kan het eigenlijk niet laten, ik zet die foto op mijn comp en kom hem hier plaatsen hoor!! Liefs een ape trotse mama
Het forum lag er indd uit vanochtend, was er anders ook al rond 6 uur op mn foon hahaha.. Kussie; indd gebruiken we gewoon weer de lactulose, alleen mag je die niet langer dan 14 dagen gebruiken. Dus weer een weekje gebruiken en kijken we dan weer even hoe het gaat. Ze moet toch zelf kunnen poepen! Ze mag niet bij mij in de groep omdat je ze anders misschien voortrekt etc. Ik zou het zelf niet willen omdat ik dat dus juist dan ga doen denk ik hihi.. Kan ze dan echt niet laten huilen! Terwijl ik dat bij andere kids wel gewoon doe.. Oeh erg he haha. Oeh wat knap zeg van Stan! Stoere vent, ben benieuwd naar de foto. Nijnja; ow als ik dat zo lees dat jij Toon ook bijna nooit laat huilen en ook vaak vast heb voel ik me toch niet zo'n erge moeder haha. Ik kan haar ook bijna niet laten huilen hoor. Alleen als ik weet dat ze echt moe is en zo in slaap kan vallen laat ik ze eventjes huilen. Wel raar eigenlijk dat er minder mensen langs komen op visite bij een tweede. Bijna geen interesse is natuurlijk ook helemaal niks. Wel lekker hoor dat ie zo'n nacht heeft gemaakt! KOmt helemaal goed met Toon.. Gwenolyn; lekker dat Joënna ook al zo fijn en lang heeft geslapen! Ook fijn dat het ze het goed doet met de voeding. Marye; geniet van je baaldagje. Heerlijk toch een dagje helemaal niks. Setti; hoe gaat het met je? Hier; gister heeft Taleah heel de dag lekker in dr bedje geslapen. KOmt papa thuis, wil ze na de fles niet meer in dr bed . Pff in de arm slaapt ze, leg ik dr weg gelijk ogen groot open. Ga ik weg, krijsen. Wat is het toch een ding. Gister waren ook alle tijden een beetje door elkaar, helemaal niet fijn. Ze had om kwart voor 5 een fles op, die ze in 2 etappes op dronk. Toen om kwart voor 9, om half 10 eindelijk in bed geslapen. Heb dr toen gewoon laten slapen en toen kwam ze om half 2 weer, flesje op en toen werd ze rond 3uur wakker. Tutje gegeven en werd ze een uur later weer wakker en pikte ze het tutje niet. Dus even mee in bed en ja hoor in diepe slaap naast papa en mama. Toen om 6 uur de fles op en toen pas weer om half 11. Het is echt een gekke eigenwijze meid! Pff daar krijgen we nog heel wat mee te stellen, die heeft alles al zo goed door. Nou ligt ze weer heerlijk te slapen vanaf 11uur, alleen moet ik er wakker gaan maken want we moeten om half 2 naar de vk voor de na controle. Hopelijk houdt ze de fles dan wel uit tot half 3, neem voor de zekerheid maar een fles mee. Vind dat wel moeilijk altijd om een afspraak te maken ergens, ze drinkt elke dag weer op andere tijden.
Hey dames, Lang niets gepost maar ik lees wel alweer een tijdje actief mee. Dus ik dacht ik haak ook maar weer eens in met een berichtje! Hier gaat alles eigenlijk heel goed! Seph is een heel tevreden mannetje dat over het algemeen heel goed drinkt, groeit en slaapt. Vanmorgen heb ik hem in bad gedaan en hij vind dat, eigenlijk sinds vandaag, echt super leuk! Hij heeft wel een kwartier zitten trappelen en zitten kirren van plezier. Ik had er een badeend in en daar ging hij steeds tegen aan schoppen. De volgende keer toch maar ietsje minder water erin want heel de vloer is nat haha! Steef en Seph zijn ook helemaal dol op elkaar en het gaat tussen ons ook heel goed, we zitten echt op een lijn en anders bespreken we even met elkaar hoe we iets zullen gaan aanpakken. Zo doen we eigenlijk alles hetzelfde, wel zo duidelijk voor Seph. We brengen heb 's avond ook samen naar bed en zingen samen slaapliedjes voor hem. Seph gaat dan mee 'zingen' zo schattig. De laatste paar dagen gaat hij iets moeilijker slapen. En wil hij eigenlijk steeds zijn speentje. Momenteel is hij trouwens ook bezig met een erg onrustig middag slaapje hij wordt steeds wakker dat heeft hij anders nooit. Komt waarschijnlijk doordat we hem nu voortaan in zijn slaapzakje leggen ipv de Puckababy dus daar moet hij toch wel een beetje aan wennen. Alleen 's nachts slaapt hij nog in de Puckababy maar daar over zitten we wel een beetje in dubio. Zonder slaapt hij korter en onrustiger maar met kan hij niet op zijn handjes sabbelen en dat vind hij weer fijn om in slaap te komen... Volgende week moet ik weer werken! En ik heb Heluhmaal geen zin! Ik zie er enorm tegenop... blergh! Seph gaat vanaf half juni wennen op het kdv en vanaf juli heeft hij een plekje. Daarvoor lossen we het op met de opa's en de oma's en komt mijn zus een dagje! Ik vind het wel fijn dat ik dus niet gelijk op mijn eerste werkdagen me ook nog zorgen moet maken of hij het wel goed heeft enz... Seph en ik zitten al best lekker in een soort van regelmaat (al veranderd er iedere paar dagen wel weer iets hoor. Zoals nu dus die slaapjes in de slaapzak ipv de Puckababy enz) Maar om half elf 's avonds krijgt Seph de borst en gaat hij naar bed. Dan slaapt hij tot ergens tussen 5 en 7 en rekt papa dat tot zeven uur met een speentje. Om zeven uur haalt papa hem uit bed, dan krijgt hij weer de borst en gaat hij nog even terug naar bed tot ergens 9 a 10 uur. dan gaan we wassen en knuffelen en krijgt hij om half 11 de borst met afgekolfde melk (om alvast te oefenen voor als ik straks weer moet werken). Dan gaat hij zijn bed in voor een middagslaapje (die hij nu dus heel slecht doet... grrr hoor hem steeds roepen door de babyfoon). rond 14 uur wordt hij daarvan wakker en dan krijgt hij rond half drie weer een afgekolfde voeding via de fles. Dan blijft hij beneden en gaat hij in de box of heel soms in de wipper. Dan maken we ook een wandelingetje in de wagen of in de babybjorn. En dan komt papa alweer bijna thuis. Dan krijgt seph om half zeven de borst en brengen we hem naar bed. en gaat hij slapen. Om half elf maken we hem dan echt wakker voor die late avond voeding. Seph ligt dus eigenlijk alleen maar aan het einde van de middag in de box maar hij kan zich daar heel goed vermaken. Hij huilt sowieso vrij weinig. Hij probeert nu dingetjes te pakken en is fan van zo'n labeldoekje. Ook speelt hij met zijn mobiel. Ik heb er een ding aangehangen en zo kan hij hem zelf laten bewegen door daar tegenaan te slaan. Haha, scheelt papa en mama een hoop geloop om hem opnieuw aan te zwengelen. Als hij niet speelt doet hij soms ook wel eens een slaapje in de box of ligt hij gewoon wat te staren... Muggen e.a. ongedierte: hier nog helemaal geen last van, gelukkig! @ Kleintje: wat kanp dat Esmay al kan draaien en wat slaapt ze heerlijk lang zeg Wauw! En wat leuk zo'n klein modelletje, ben benieuwd of ze het geworden is. @ Marye: Jeetje wat rot voor jullie zeg! Heel veel sterkte met Florine en ik hoop dat de zalf voor Pepijn ook goed gaat helpen. @ Gwendolyn: Ik heb heel erg hard gelachen om je bericht over het jurkje! @ Setti: zo mogelijk nog harder gelachen over jouw bericht van de tandenfee. @ Lindavnr: Ik heb eigenlijk een beetje gemist hoe het met de gezondheid van Daan gaat. Maar ik lees dat je mannen flink groeien! dat klinkt goed. Maar moet Daan nog medische behandelingen ondergaan? Oh ik lees net dat je vandaag weer een afspraak hebt voor Daan, heel veel succes! @ Kussie: wat leuk om te lezen dat Stan het zo goed doet en dat jullie het erg goed redden saampjes. En leuk dan Danny er dan ook nog is om het allemaal nog leuker te maken! Yeah!! Goede foto en echt serieus wat een knap ventje! @ Eliesah: Lastig he dat voeden op verzoek... Ik ben op een gegeven moment over gegaan op 'ongeveer voeden op verzoek' en ik ben het dus een beetje gaan sturen. Zo van tussen 10 en 12 moet hij eten en wanneer mag hij zelf weten. Om 12 uur nog geen verzoek van zijn kant, dan kwam het verzoek van mijn kant haha. Voeden om mama's verzoek. Uiteindelijk zitten wij nu op een redelijk duidelijk schema en kan ik dus voor beter afspraken maken, al blijft het soms echt puzzelen. Moet nu echt gaan want het is echt hommeles hij komt ook niet meer in slaap denk ik zo....
@ Johannal, heej meid! Leuk dat je even poste!! Echt fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Seph! En dank je wel voor het compliment over mijn ventje!! Hihi @ Hier, morgen moet Stan dus zijn eerste prikjes Zie er best wel tegenop! Maar heb al zetpillen in de aanslag! Gets, ik wilde hier nog wat melden, maar ik weet het dus gewoon niet meer heh! Zooo irritant! Nou jah, mocht het weer in me op komen, meld ik het, hahaha!! Liefsss
Ook ik ben er weer hahahaha eerst even een ego berichtje dan ga ik alles weer proberen bij te lezen Willen jullie mij ergens mee helpen? en misschien ook leuk voor jezelf! Ik heb via de site van hotelkamerveiling meegedaan aan een leuke actie. Ik heb een eigen hotel ontworpen, A Wonderful Dream! Althans, het begin is gemaakt haha nu nog gasten Als ik zoveel mogelijk mensen bij mij laat inchecken, maak ik kans om dit hotel een periode lang met allemaal vrienden te kunnen betrekken!! Willen jullie mij helpen om dit te winnen? Kijk op www.vuljehotel.nl om mijn hotel op te zoeken, A Wonderful Dream. (dit zoeken kun je doen bij hotel top 100 en dan zoek en boek. Alvast bedankt Nog een klein ding, Mijn schatje is alweer 2 maand en 1 dag oud
Heb je al iets gehoord? Of heb ik er overheen gelezen ben benieuwd! @prenatalbon.. nog niks gezien maar Sem is ook pas 2 mnd en das toch pas vanaf 3 mnd? @etosbon.. heb deze bon al 3 wk in huis, morgen verloopt ie! maar in elke etos waar ik kom, is ie er niet meer :x vandaag nog voor laatste keer naar waalwijk gegaan.. ook niks meer, fijn.. een bon hebben voor iets wat overal in de buurt weg is in de periode dat je het op kunt halen.. en ik heb geen zin om een eind te gaan rijden @doorslapen, Sem slaapt al dagen van +- 23.30 tot 05.30 en geen minuut later haha echt heel grappig! overdag is ie veel wakker maar vandaag ligt ie toevallig al te slapen vanaf 13.15 uur... ook weleens lekker! ben benieuwd hoelaat ie wakker wordt
HAAA ik weet het weer!! Kindgebondenbudget! Ik las er hier al van alles over, maar dacht dat je daar voor alleen in aanmerking kwam als je ook werkt!! (En dus niet met een uitkering) Maarrrr.... Kreeg vandaag dus bericht van de belastingdienst dat ik daar ook recht op heb!! Hoeraaa! Toch weer 80 euries extra in de maand!! Ben ik super blij mee! Financieel is alleenstaande moeder zijn best wel ehm, heavy zeg maar!! Liefsss
Jee, lekker hoor .. Wij kregen vandaag ook dat bericht binnen, altijd fijn. Is allemaal al duur genoeg nu !!