ja dat probleem had ik dus ook alleen ik heb geen flessenwarmer. en ze zuigt de difrax ook vacuum en de tommy niet. ik hoop dat t wat is voor je.
@hier; jesse nu aan t voeden, en daan voor me in de wipstoel die is lekkerr rustig op zn broer aan t wachten
zo nu eerst alle kleertjes uitwassen die lisanne net aan had. tijdens t flesje vna half 3 ging ze mega poepen en dat was zo dun en kwam met mag 3 uit haar poepert zetten dat ze tot haar oren onder zat dus ik heb haar in t badzitje gezet en t badje vollaten lopen en ze vond t heerlijk maar natuurlijk spugen want ja na een voeding kunnen ze misselijk worden als ze gelijk in bad gaan. dus ze heeft en de fles en de borst gehad. hihi. dus nu eerst ff soppen en gelijk de wasmachine aan zetten.
@ Boomer, Idd, wat Setti zegt. Haal lekker een kolf en ga kolven. Het is niet de bedoeling dat je gaat opkijken tegen de voedingsmomenten.. @ Kussiexxx, Heb je je ex inmiddels al weer gezien?? Hopelijk laat Stan gauw wat meer tijd tussen zijn voedingen zitten. @ Gwenolyn, Hoe zijn jullie erachter gekomen dat je kleintje waarschijnlijk koemelkallergie heeft? @ Stroopie, Wat een mooie foto van Nienke! Lekker ding hoor Zullen we haar uithuwelijken aan Milan? @ Tampons / Mirena / Sex, Hier ben ik nog niet ongesteld geworden. Maar zodra ik ongesteld word moet ik een afspraak maken bij de ha om de Mirena te laten plaatsen. Vind het best wel spannend. Heel stom maar ben bang dat het zeer gaat doen zo na de bevalling. Moet eerlijk zeggen dat ik ook nog geen sex heb gehad. Kijk er best een beetje tegenop dat er weer iets in gaat zeg maar @ Lachen, Milan kan ook zo lekker lachen.. Vannacht ging ik zijn luier verschonen voor nachtvoeding en meneer zette een lekker lachebekje op.. Ik was meteen klaarwakker. 8) @ Flesjes, Ik was helemaal tevreden over de Tommee Tippee maar sinds ik vorige week op aanraden van het forum iets gelezen had over de Born Free flessen heb ik daar ook eentje van aangeschaft en ben helemaal lyrisch hierover. Gisteren had ik Milan nog een voeding aangeboden in de Tommee Tippee fles en hij begon ineens tijdens het voeden keihard te krijsen van de krampjes. Ik heb de voeding overgegoten in de Born Free fles en het was over.. Ben meteen naar de Babyplanet gereden om nog 2 Born Free flessen te halen.. Echt een aanrader dus. Ik geloof dat deze flessen hetzelfde principe hebben als de Dr. Brown flessen. www.schatteboutjes.nl @ Hier, Milan ligt nog steeds lekker te slapen.. Ben net lekker onder de zonnebank geweest (schijnt goed te zijn voor de strepen op de buik) en ga zo ook maar eens op de Wii Fit aan de gang (tnkx voor de tip kleintje!)
@ Kleintje, Woow 8,5 uur!! Zit er iets in de lucht bij jullie ofzo dat ze zo goed slaapt.. Blaas het hier ook eens naartoe? @ Eliesah, wat goed dat Taleah het zo goed doet.. Idd schrikken met dat geel zien! Gelukkig is alles goed..Hier moet Milan 4 mei voor zijn prikjes.. Vind het ook helemaal niks @ Wennepen, Het schijnt dat die Dr. Brown flessen helemaal geweldig zijn. Ik gebruik nu zelf sinds kort de Born Free flessen (volgens mij hetzelfde principe) en Milan doet nu 2x zo lang over zijn flessen. Eerder had hij ook zijn flesje binnen 10 minuten op. Met als gevolg krampjes. @ Wennepen, ik laat bij mijn eerst volgende menstruatie ook de Mirena zetten. Heb er verder geen ervaring mee helaas. @ Lindavnr, Hier ook iemand die pas om 13.00 uur aan haar ontbijt zat @ LindaVnr, Ik heb de brief van het UWV ook ontvangen... Zuur he Ik moet 15 mei weer aan de slag. Maar heb daarna nog lekker 2 weken vakantie. Dus moet officieel 30 mei pas. Eerst nog even genieten mama's! @ Setti, wat kijkt Lisanne lekker wijs uit haar oogjes zeg! heerlijk! @ Setti, hier ook gisteren een mega mega poepluier.. Het zat werkelijk overal!! Zelfs in de Maxi Cosi voetenzak.. Het arme prutsje had het ook bijna in zijn nekje zitten.. @ Vijlen, heb bij Milan nog niet hoeven vijlen (Gelukkig) Het lijkt me helemaal niks... Zo priegelig @ Kaal worden, Hier nog geen last van, maar het schijnt wel dat het normaal is rond deze leeftijd @ Lisetje, jij ook al zo'n mooie foto!! Ik denk dat ik dadelijk ook ff ga spammen @ Alies, Nog zo'n lachebekje!! Mooie foto hoor! @ Babyzitje, Werkt dit bij jullie? Ik had hem gisteren in het badje gezet maar hij bleek eerst niet zitten. En toen hij eindelijk bleef "kleven"aan het badje ging dat "tegenhoud" stuk de hele tijd los.. @ Tip voor vieze poepvlekken... Biotex voor de gekleurde kleertjes met vlekken en eventjes in de bleek met water leggen voor de hydrofiel luiers.. Ideaal..
poepvlekken en urine vlekken ik gebruik vanish en dat werkt perfect. badzitje lisanne past er ook pas sinds een week ofzo goed in hoor eerder niet. en ts in t begin wel ff prutsen om t goed er in te krijgen want je kleintje gaat zich afzetten met de voetjes en dan schuift t in zijn geheel wat op maar als de zuignappen goedzitten is er niets aan de hand en dan kan je lekker de douche straal op je kindje zetten en vinden ze heerlijk. zo hoef je t badje niet van te voren vol te laten lopen.
handig zeg! En die zet je dan...in het babybadje? Of in je eigen ligbad? hahah, of vraag ik nu iets doms! Ziet er wel handig uit, heb je tenminste je handen vrij om ze fatsoenlijk te wassen!
hmm oke, toch eens even tussen mijn papieren kijken dan of ik hem toch niet al heb! Of hebben jullie hem pas net ontvangen? IK weet wel dat ik pas rond 1 juli hoef te beginnen, dus ik heb nog lang! Ik heb een maand onbetaald verlof opgenomen na mijn zwangers.verlof... lekker dus! Ik gebruik iets vanish-achtigs van het Plus merk. (Zat gratis in een boodschappendoos een keer haha). Dat werkt ook goed; doe gewoon de vieze spullen in een emmer, schepje van dat spul erbij en dan zodra ik de wasmachine aanzet de vieze spullen erin. Biotex gaf mijn kraamhulp inderdaad als tip..maar hier dus nog niet nodig gehad.
die zet je gewoon in t baby badje. ze zijn 14.95 bij de babydump en vlgde week woensdag heb je 20% korting bij prenatal op alles (geloof ik alleen in de avond)
Alies: ahhhhhh wat lief Esmay is ook steeds meer aan het lachen maar als ik dan een foto probeer te maken is het ineens weg Gemene meid Lisetje: ook een leuke foto Setti: haha ook een "aanvalluuhh" foto balen zeg dat ze helemaal onder zat Vlekken: hier ook vanish, werkt perfect! Chantal: ik zal het een beetje jou kant op blazen..... Ennuh wii fit doe ik nu al 3 dagen 1 uur op een dag en ben al 0,6 kg kwijt! (doe daarnaast dan niet snoepen natuurlijk ) Hier: Esmay wil in de middag niet meer op bed, is dan ook erg goed wakker! Zal dat komen omdat ze s'nachts zo'n 8 uur slaapt?
buikslapen slapen jullie baby's ook zo graag op de buik?? lisanne ligt graag op haar buik en mag dat dus ook alleen maar in de box want dan zit ik er naast zodat ik kan kijken of haar neusje vrij blijft liggen. ik zelf ben ook een buikslaper maar ik wist niet dat die kleintjes dat ook lekker vinden
haha ja ik moest ook gelijk aan esmay denken toen ik lisanne's foto bekeek! hihi. volgens mij vond ze t niet erg om een keer extra in bad te gaan ts echt een waterrat hoor! heeft ze overigens niet van mij!! t zou zomaar kunnen hoor dat esmay daarom zogoed wakker is maar zolang ze niet krijst is het goed.
zo die is stoer. helemaal in t spijker ik heb geen spijker kleertjes ja vanaf mt 68 ofzo!! vind t wel leuk