Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Chantal: Spannend om meteen met een nieuwe baan te beginnen. Wel een hele leuke uitdaging!
    2x zoveel haar:$, wouw geweldig! Hier is ze zo goed als kaal geweest, alleen boven op haar hoofd nog haar. De rest bijna weg, en zoveel had ze al niet:D

Koeka heeft geweldige spulletjes, alleen de prijzen staan mij zo tegen:(. Hahahahaha vind het wel een goed excuus om nu een nieuw dekbedovertrek te kopen;)

@ Anoniempjuh: Succes met de prikjes.

@ Kussie: Fijn dat je moeder mee gaat. Niet tegen de nacht opzien. Hier is het ook reuze meegevallen. Beetje verhoging, en ze heeft veel geslapen. Verder niks.
    Fijn dat Danny bij je blijft slapen, dan ben je vannacht niet alleen.
    Waarom stelt het voor jouw geen ruk voor?? Werken is toch werken? Je begint tenslotte niet voor niks met 2 ochtenden.

Toch ook raar dat ze de ene keer wel een hartruisje horen en de andere keer niet? Gelukkig word er nu goed naar gekeken, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Stan ook al voor een echo? Succes!! Heb je al een afspraak gemaakt?

Ik weet zelf niet hoe het is om migraine te hebben, maar mijn zusje had dit wel. 5 aanvallen per week en de rest naar behoeften. Gelukkig is ze er voor het grootste gedeelte overheen gegroeid. Alleen als ze flinke stress heeft, dan krijgt ze nog aanvallen.
    Die lag met haar hoofd tegen de muur aan te bonken zodat ze pijn in haar hoofd van het bonken had, en niet van de migraine.

@ Marye: De duimen draaien dat Pepijn van de Zantac af mag.

@ Mamzie: Ik hoop zo dat de nutramigen en Losec aan gaan slaan. Je word op een gegeven moment zo vreselijk moedeloos.

@ Lindavnr: Jij hebt zo weer een heerlijk schoonhuisje. It's like magic:D:D:D

@ Johannal: Succes vanmiddag met het bespreken van je werktijden. Misschien als je aangeeft dat het tijdelijk is, dat ze wat "vriendelijker" zijn?
    Leuke oplossing voor boven de commode!!

@ Setti: Hoe is het vandaag met je mond? Heb je veel pijn, of valt het mee? Nog bloedingen gehad?

@ Puckababy: Hier sabbelt ze op haar knuisje door het zakje heen. Wel is het zakje dan nat bij haar handje.
    Ik heb al geprobeerd om 1 armpje eruit te halen waar ze graag op sabbelt, maar op 1 of andere manier snapt ze dit niet, en gaat ze juist op haar andere handje sabbelen:(

@ Werken/voorkeursdagen: Hier was het geen probleem. Zou eerste de ma - di en woe gaan werken. Mijn schoonzus maakten de opmerken wat ik met Joënna zou doen als ze koorts had, want dan mag ze niet naar het KDV. Eeehhhhh................ niet over na gedacht.
    Zij gaf als optie aan, dat zij wel op Joënna wilden passen als ze ziek is, dan zou ik alleen de woe - do - vrij moeten gaan werken.
    Overleg met mijn werkgever gehad, en die vond het geen probleem. KDV was wel een probleem daar ik al voor ma - di geplaatst was, en op de do en vrij geen plek was.
    Gebeld met een ander kinderdagverblijf (kleinschalig, en goede mond op mond referenties), en daar was meteen plek.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hier ook kdv geregeld op de dagen die ik wilde, gelukkig. En op de andere dagen passen weer andere mensen op.
    maar sja, als de kids ziek zijn, of de oppas, heb ik een probleem. Ik heb niet zomaar altijd iemand paraat staan die kan komen oppassen.. dan zal ik of arno iets moeten regelen met 't werk.

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zoo ben weer terug
    nou ik heb niet gehuild goed he hahaha, neomi natuurlijk wel weer behoorlijk, arme kind.
    ze is flink gegroeid, 6170gr en 61,5cm!:$!pcies 1 maand terug was ze 5030gr en 58,5cm.
    ze zit nu iets boven gemiddeld met beide, maar nog wel mooi in verhouding dus zei de arts omdat beide lijnen allebei ineens ietsje omhoog gaan.
    owja ik zei dat ze 37.6 had zegt ze nou dat isgeen eens een temp, das nog niet eens verhoging...nou ja prima had zoiets van t zal wel...
    en ik zei dat ik vanaaf naar de osteopaat ga zegt ze, laat je niet manipuleren:(...ik zeg waarom, ja zegt ze ik weet niet wat ze gaan doen maar niet dat ze aan de ruggegraat zitten ofzo...nou ja snapte r niet veel van magoed.
    ik moet neomi wel meer laten oefenen op de buik.want ze legde d'r op de buik en ze kwam eigenlijk niet eens omhoog en t koste d'r ook veel moeite en nou ja thuis huild ze ook direct op de buik.\moet nu een opgerolde handdoek dan onder d'r borst leggen zodat ze omhoog komt..

kussie en hoe was het??

linda oehh lekker weer je soppertje, ik ga zo zelf maar weer is hier beginnen haha.
    fijn he helemaal onder de strond, neomi gister ook weer, heb r meten maar lekker in bad gedaan.

mamzie nou hopen dat deze middeltjes dan wel beter gaan werken bij Owen!

setti kzag dat jurkje gister bij de hema, maar hij gaat pas vanaf 68 he?heb jij die al?hier hadden ze alleen 86, das wel erg groot hahaha

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ Gwen: Tja... ze wilde eerst 1 maand coulant zijn en toen ik maar bleef zeggen ik doe mijn best maar ik weet het nog niet ed. zeiden ze uiterlijk 2! Hahahaha pffff ik moet er maar proberen om te lachen want ik ben toch echt niet bij macht om er iets aan te veranderen en dus vind ik dat ik me er eigenlijk ook niet rot onder moet voelen... Maar ik denk niet dat ik het al ga zeggen... slecht he maar ik heb er gewoon geen zin in...

En dan moeten we het er ook nog over hebben dat ik niet op tijd kan zijn als Seph naar het kdv gaat want dat opent om 8.00 uur (wel laat he) en ik moet eigenlijk om kwart voor 8 weg om op tijd op mijn werkt te zijn. Of ik moet echt om 1 minuut over 5 weg zodat ik hem voor 6 uur kan ophalen... met het risico op files e.d. Steef werkt 9 u p/d dus die zou ook kunnen brengen of halen. dat 17.01 weggaan is mij alleen nog nooit gelukt daar.... en ze kijken je ook heel raar aan als je dat doet.. met van die ambtenarengrappen erbij enz...

of heb ik het in mijn verlof nou allemaal erger zitten maken dan dat het is?!?!? we zullen zien

Seph slaapt dus nog steeds?!?! Eet eigenlijk om half drie... ik snap niks van die baby hahaha

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    JohannaL: wat een prachtige foto's heb ik voorbij zien komen :D

Kussie: balen zeg dat er nu toch wel een hartruisje zit :( hopelijk valt het toch allemaal mee.....

Gwenolyn: Mooie foto's :) Opa's boefje die heeft Esmay ook van opa gekregen :p

Bad: wij hebben helaas geen groot bad alleen een douche dus dat is geen optie :(
    We hadden wel ergens zo'n plastic groot badje gezien die je in de douche kan zetten, misschien dat we eens zoiets gaan proberen!

Marye: succes!

Prikjes: Succes allemaal!

Ano: oh bedankt dat je het even hier neerzet over die handdoek onder de borst! Zal het ook eens proberen bij Esmay want ze vertikt het vaak om haar hoofdje op te tillen, al kan ze dat wel want als ze b.v bij mij op de borst ligt doet ze het wel of als ik haar tegen mijn schouder aan hou!
    Hopelijk krijgt ze niet veel last van de prikjes! En wat een grote meid al zeg :D Super!

Hier: vandaag fotoshoot gehad met Esmay, mevrouw vond het allemaal wel prima maar op een gegeven moment had ze het gehad, flesje gedronken en toen heeft ze nog even geposeert maar na een tijdje vond ze het wel weer genoeg geweest en zijn we gestopt...
    zijn wel leuke foto's uitgekomen :) Krijg ze als het goed is binnenkort op cd thuisgestuurd en dan mag ik er 10 uitzoeken die bewerkt gaan worden (rest mag ik eventueel zelf bewerken)
    Normaal lacht Esmay heel veel maar vandaag had ze weinig zin :p ze vond de studio lampen enz veel interessanter hahaha!
    Nu ligt ze uitgeteld op bed, moe van alle indrukken!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh ik had trouwens een schapenvachtje meegenomen en die hadden we in een mandje gelegd en haar daar vervolgens naakt in gelegd (wel daar alles daar beneden een beetje bedekt was want vind het niks als dat allemaal zo zichtbaar is ;) ) toen heeft mevrouw heerlijk over dat vachtje geplast hahaha!
    En dat ding kan niet in de was en mag ook schijnbaar niet met de hand gewassen worden, nou heb het toch maar een beetje met water en wat vanish schoon proberen te maken, ben benieuwd hoe het is als het droog is...

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwendolyn fijn dat je elders zosnel geplaatst kon worden. thnx meid t gaat goed hoor heb niet echt pijn maar mn kaak is erg dik en gevoelig volgens steef lijk ik nu wel op jay lennon whuhaha

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano ben benieuwd of t lukt met een rolletje eronder en wat is ze al groot zeg!!! ja de jurkjes gaan pas vanaf mt 68 maar ze vallen erg klein hoor. lisanne heeft voornamelijk mt 62 en dat is eigenlijk nog te groot maar 56 is weer te klein

ik had t jurkje eigenlijk gekocht voor hoog zomer maar dan past ze er echt niet meer in. mt 68 zat nu goed bij haar alleen die bandjes om de schouders heen zaten wat los dus als ik zo de maten hoor van neomi dan zou je best mt 74 voor haar kunnen halen hoor en dan past ze er met een week of 2 a 3 wel in.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje:neomi doet als ze op me bosrts ligt ook wel d'r hoofd goed omhoog en dan draaid ze ook echt alle kanten op, maar als ik r op de buik neerleg vertikt ze t gewoon.
    de arts hield r iets omhoog en ze liet d'r hoofd gewoon hangen...
    Nou vanaaf ook maar even tegen de osteopaat zeggen.

setti fijn dat het wel redelijk gaat, lijkt me geen pretje allemaal.

owja ze hielden ook een speeltje vor om te kijken of ze t wil pakken en ja hoor na een sec of 10 wilde ze t idd pakken toen eeft ze t ook nog even vastgehouden, echt zo schattig...
    nou hopelijk blijft ze rustig en kunnen we straks naar de osteopaat.

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleinjte leuk dat t zo goedgegaan is ik ben erg benieuwd naar de foto's

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    als t goed is heb je een handwas programma op je machine zitten en ook een wolwas daarmee kan je dat soort wasjes wassen hoor ook al staat er op t label van niet ik had ook zo'n vachtje als sprei over t bed heen en heb ik ook gewoon gewassen. ik was namelijk niets met de hand. lui mens hahaha

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Zo ben ik eindelijk haha, weet niet wat Taleah vandaag heeft. Denk zo'n gezellig regeldagje. Gister deed ze het zo super, alle flesjes van 150cc op en om de 4 a 4,5 uur en vandaag ook wel die tijd er tussen maar laat ze van die 150cc elke keer iets van 50 a 70 staan. :(
    Nu slaapt ze eindelijk, maar ook nog niet echt vast volgens mij. Hoor dr af en toe mopperen en valt dan weer in slaap.

Wel heeft ze vandaag dr muziekmobiel in de box ondekt, zo leuk!! :D
    Ze lag helemaal te lachen en begon wild te slaan en te trappelen.

Nu ga ik proberen op jullie te reageren haha;

Johannal; wat een mooi mannetje is Seph zeg. Wauwie!
    Wel vervelend allemaal van je werk zeg. Maar zal vast wel goed komen, hoop ik hihi.

Gwenolyn; wat een leuke foto's van je meisje. Oook al zo'n mooi ding :)!!

Lisetje; hoe was de babymassage?

Chantal; lekker dat Milan zo goed doorslaapt :). Verlang er stiekem toch ook wel erg naar...

Kussie; hoe gingen de prikjes bij Stan. Wel fijn op zich dat hij zo goed word gecontroleerd toch. Maar niet fijn dat je allemaal zo met hem moet sjouwen.

Buddy's; ach mijn buddy's zijn ook volop online dus nummers zijn eigenlijk niet meer nodig. :p

Lindavnr; haha lekker he zo onder de poep zitten. HIer Taleah nu ook bijna elke dag wel, niet lekker maar ben er eigenlijk ook wel heel blij mee ;). En indd de babybjorn is echt een uitkomst. :)

KLeintje; ik ben benieuwd naar jullie shoot foto's. Hihi, lekker onder plassen wat mama niet meer schoon kan krijgen :p.

Ano; woow wat groeit je meisje hard zeg. En wat goed dat ze al een speelgoedje vast pakte :D. Dat word flink oefenen dan met buikliggen. Ben benieuwd hoe het straks bij de osteopaat is.

Setti; fijn dat het wat beter gaat met je. Haha, zie het al helemaal voor me met je dikke gezicht :p :)..
    Pff ik moet morgen naar de tandarts, de laatste keer toen ik daar heen moest was ik zwanger en toen zeiden ze dat als ik de volgende keer kwam eens goed gingen kijken en ook foto's maken etc. Bah, ben zo bang voor de tandarts :(. Heb nu al zenuwen hihi..

Heb net lekker aardappels gesneden om vanaaf frietjes te bakken, jammie heb er nu al zin in :).

Wordt jullie kindje ook altijd rond etenstijd wakker(als je zelf dus gaat eten), nou hier dus wel bijna elke dag. Zo vervelend, maar goed zijn er wel aan gewend haha..

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

#2813 Soda Pop, 27 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2010
    @ Lindavnr, ja hoor, dat kan inderdaad gewoon over gaan!!
    Op het CB is het me nog wat duidelijker uitgelegd... Het hartruisje hoeft echt niet gelijk een hartafwijking te betekenen.
    Stan heeft er ook geen last van nu. Het is puur voor bv. operaties als amandelen verwijderen of een kies trekken dat hij dan een dag LANGER antibiotica moet.. Dus dat ze er vanaf weten...
    Daarom willen ze het nu goed uitzoeken!! Maar ze kunnen er inderdaad "overheen groeien"
    Hihi, 3 uur kletsen tegen een poetshulp is ook al wat ;)
    Ennuh thanks voor je mening/tip over de buddy's...
    Ow ennuh een poepluier tot aan het ruggetje!! Oei, ik hoop dat mij zulke taferelen bespaard blijven! Dat lijkt me best wel heftig en stinkie stinkie :D:D!

@ Johannal, hmmm, hij liet best veel staan van de fles (Zo'n 30cc) En hij is nu erg moe en ligt in zijn bedje... Ik weet niet goed of
    ik nu wel (extra) de fles moet geven of niet.. Hij is wel enorm aan het sabbelen op zijn handjes...

@ Gwenolyn, Stan moet eind juni voor de echo. Het is blijkbaar het beste te zien als ze zo'n 3 maanden zijn heb ik begrepen!
    En qua werken, ik bedoel dat er hier meiden zijn die zoveel werken (volgens mij zo goed als iedereen) en dan kom ik er aan te mutsen over 2 ochtenden... Maar heb indd zware migraine. Ook tot 4 aanvallen in de week. En als de medicatie niet werkt, dan zit ik er zo 72 uur mee, en kan dan geen licht en geluid verdragen en val zo 3 kilo af doordat ik constant over de wc hang.. (die kilo's zitten er helaas ook zo weer aan ;)) Maar gelukkig werkt de medicatie meestal wel, maar jah, ik moet dan wel plat en in het donker liggen.. Kan er niet mee doorwerken :( En zo kom ik dus nergens aan de bak... Geen hond die zo iemand wil (en ik kan ze ook geen
    ongelijk geven) maar heb er al zoooooveel onderzoeken en trajecten opzitten dat ik er gewoon van baal dat ik op mijn 27e weer word
    geherkeurd etc. Dat ged*nder!
    Het veranderd niet en ik ben al 25 dus er overheen groeien doe ik ook nie meer...
    Maar jah, krijg dat die soepkippen maar es aan het verstand!

@ KDV, hier niet nodig, mijn moeder wil de 2 ochtenden gaan oppassen! :D

@ Ano, een opgerolde handdoek onder d'r borstje leggen, wat onconfortabel... :( En als ze al huilt als je dat doet, is dat helemaal een gedoetje! Stan kan ik trouwens ook niet al te lang
    op de buik laten liggen want dan zet hij ook een keel op!!
    En waarom ga je ook al weer met haar naar de osteopaat? Sorry ben het even kwijt :):)

@ Eliesah, succes morgen bij de tandarts! Ik weet hoe je je voelt! K heb ook de pest aan de tandarts en sliep soms wel es 2 weken van te voren al nie meer, en dan heb ik het over gewoon een controle.. Ik ben alleen niet bang voor de pijn, maar voor het feit dat als je eenmaal in die stoel ligt je niet weg kan (dus geen controle) dan freak ik dus...
    En het is zeker super dat ze hem zo goed controleren!! Daar had ik anders zelf ook wel op gestaan hoor, haha!!
    Hij is tenslotte nog zo klein en teer!
    Maar het is wel een gedoe! En nou jah, gezien hij gevoelig is voor prikkels ben ik daar gewoon niet zo dol op. Dat bedoelde ik er mee!! :)
    @ Buddy's, haha, tja van iedereen die reageert zijn alle meiden wel online, maar 2 van mij niet.. Nou jah, ik kijk wel even wat ik doe..

@ BOOMER, meid, al even nix van je gehoord! Hoe gaat het met jou? En met Fenna?

@WENDY, met jou en de kleine ook alles goed?

@ MOONS, hoe gaat het met jou dan en met de kleine?

@ SHEZZE, hoe gaat ie met jou? Ik geloof dat nu een vriendin bij je is of niet? Je ging weer es stappen toch?
    Hopelijk zijn het geslaagde uitjes :D

@ hier, zal ik even in een volgend bericht melden :D8)

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  15. Soda Pop

Stan heeft dus net zijn prikjes gehad!! Ik stond thuis al te trillen op mijn benen.. Pfff... Hij werd eerst gewogen en gemeten!!
    En ooow wat doet hij het toch keurig, hihi! Hij is al 58 cm!! :D
    Wat een kanjer heh! En hij weeg 4980 gr. Dus bijna 5 kilo, hahaha!!
    En ook zijn hoofdje is gegroeid, zit nu op 38 cm.!
    Hij zit qua lengte en gewicht nu bijna op het gemiddelde en zijn hoofdje iets lager, maar in verhouding gaat het helemaal super! :D:D
    Ben zo trots op hem!

Nou jah, en daarna het moment van de waarheid!! Pfff, ik zat bijna te hyperen daar! Maar mijn ventje deed het zo goed!! Hij huilde bij het eerste prikje maar even
    en bij het tweede prikje (de gemeenste) iets langer en harder, maar viel me ook zo mee!! Hij deed het zo goed! Ow ow wat ben ik trots op hem! Daarna heb ik in die grote omkleedkamer zeg maar een poos met zijn beentjes "gefietst"! Dat schijnt ook te helpen!
    En nu moeten we dus afwachten.. Na zo'n 3 uur beginnen ze te werken, en kan hij huilerig, hangerig en/of slaperig worden!! (we hopen op het laatste natuurlijk)
    Ik hoop maar dat hij geen (al te hoge) koorts krijgt...
    Heb hem nu op bed liggen, maar hij ligt maar geluidjes te maken! Hahaha!! Slapen zit er nog niet in!!
    Al is het nu al eventjes stil!! Zal hij dan toch slapen?
    K zal zo es even om het hoekje gaan gluren!

Bedankt voor al jullie steun in iedergeval!

Veel liefs San

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kdv ik had altijd om de vrijdag vrij en ik heb speciaal voor lisanne mn vrije dag omgezet naar iedere donderdag omdat ik zeker wilde weten dat ze geplaatst werd hebben we voor de woe en vrijdag gekozen en toen ik 24 weken zwanger was hadden we al goedkeuring. dit is omdat de meeste mensen ma, woe of vrij zijn dan zijn de di en do erg druk op t kdv.

eten lisanne is bijna altijd wakker als wij gaan eten en ze kijkt t eten van ons bord af

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie hopen dat stan er niet al te veel last van krijgt en wat is hij gegroeid zeg.

18. Soda Pop

@ Kleintje, ik heb gestemd hoor, maar is het weer opnieuw begonnen nu dan?

@ Chantal, natuurlijk ook weer op Milan gestemd!

@ Setti, en jawel, ik kon ook weer op Lisanne stemmen, 5 hartjes erbij!

Liefsss

19. Soda Pop

Of niet dan, haha, ze had het ook al over een "groeispurt"!! Hahaha!!
    Ik had het al wel verwacht, de pakjes die hem in het ziekenhuis nog veelste groot waren, past hij nu al nie meer!! Hahaha!!
    Prachtig toch!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx ik was ook al een stemrondje aant doen heb ook weer gestemd

Deel Deze Pagina