@ kussie: oh oke, hopelijk groeit hij er dan gewoon over heen!! haha de poepluiers hier stinken meestal niet zo.. ruikt apart, maar niet dat ik over mn nek ga ofzo haha heb niet 3 uur hoeven kletsen met de poetshulp, hihi. Ze loopt overigens nu net de deur uit..dus ze heeft zomaar 40 minuten gratis overgewerkt hihi. Ze hoefde er niets extra's voor.. sja..vind ik prima
Hahah wat goed! Leuk! haha hier houden ze nog niet echt speeltjes vast, maar hier hebben ze ook nog niet echt de armpjes onder controle. Ze kunnen ook nog niet grijpen naar dingetjes enzo.. eerst nog de handjes ontdekken enzo! ben benieuwd wanneer dat komt
@ Eten: D&J eten zelf om half 7, en da's precies zo rond onze etenstijd.. dus wij eten bijna altijd pas tegen kwart voor 8 ofzo..niet zo fijn, maja..jammer dan! Als we van te voren eten komen ze bijna altijd tijdens het eten..niet fijn. dan begin ik maar ontzettend door te eten (onbewust) en he b ik binnen 5 minuten mn bord leeg.. niet fijn.
Kleintje: fijn dat het leuk was, ben benieuwd naar de foto's! Kussie: Wat een flinke jongen is het geworden al! Fijn dat het meeviel met de prikjes en hopelijk krijgt Stan er niet teveel last van... Stemrondje: Ga ook meteen weer een stemronde doen, al heb ik Milan vanochtend al gedaan... Etenstijd: Pff bij ons is het ook altijd spitsuur. Meestal eten wij meteen om 5 uur als Don thuis komt. Want we doen ze daarna in bad, fles geven. En dan moet don alweer weg. Als ik na alles met de kinderen wil eten, dan heeft Don geen tijd.
dat komt gauw genoeg hoor hier heeft lisanne zo te pakken in de box van wat er allemaal om haar heen ligt.
johannal, Wat een rotopmerking zeg van je bazin!! Niet echt sociaal en flexibel! Wat een fantastisch manneke heb je toch! Mooie foto's!! ano, 2e prikjes.......hoop dat ze er geen last van heeft, kai mag dinsdag weer! Wat is ze gegroeid joh in 1 maand!! Doet ze goed hier, Kai is vandaag voor het echie bij de gastouder geweest van 830u tot 1530u. PFfff ik was zenuwachtig!! MAar wat denk je............kom ik hem ophalen is hij stil op haar arm en geeft ze hem aan mij begint hij te krijsen!! En is niet meer stil geweest tot we thuis waren. Oke, hij moest eten maar toch..........voelde me zo ongelukkig
Setti ahhhh lief! kussie fijn dat het goed ging hopelijk heeft hij niet veel last.... en het stemmen is idd weer opnieuw begonnen.... linda dat komt gauw genoeg Esmay heeft vandaag voor het eerst een knuffeltje vast gepakt die ik bij dr neer legde tijdens de shoot... dr speen pakte ze soms wel al maar wist niet goed wat ze ermee moest of deed hem verkeerd om in haar mond haha! dus jou mannen zullen er binnenkort ook wel mee beginnen denk ik... germini knuffel voor jou! hier Esmay ligt nu bij me komen net van babydump af even die baby sleep terug gebracht en heb meteen een schommelstoeltje voor dr gekocht hopelijk vind ze het wat... als mama hem uberhaupt zelf al in elkaar krijgt....
@ Kleintje, wat moet ik me voorstellen bij een schommelstoeltje? Esmay heeft toch al een wippertje?? @ Setti, bedankt voor het stemmen. Had vandaag ook alweer op jouw meisje gestemd. @ Germini, wat fijn dat hij het fijn heeft gehad bij de gastouder.. Maar zou me ook flink k*t voelen wanneer ik mijn baby terug zou krijgen en hij zou flink gaan krijsen.. @ Kussiexx, wat super dat Stan het zoo goed heeft gedaan! En wat is hij gegroeid zeg.. alweer 5 kilo!! @ Ano, Ook Neomi's prikjes zijn weer achter de rug! Fijn he.. wanneer moet ze nu weer? @ Dekbedje, Een dekbedje hebben ze idd vaak pas vanaf 2 jaar maar ik zit zo te pielen iedere keer met dat lakentje en dat dekentje. Milan heeft een heel dik matras en krijg dan het lakentje niet goed eronder gestopt.. Het dekbedovertrek is iets breder en dat wil dan wel. Ik heb er natuurlijk geen dekbed in zitten maar het dekentje wat hij anders ook over heeft... Heb een leuke gevonden bij de Hema... (niet zo duur als Koeka)
haha heb de kids nu voor de tv zitten, dvd van woezel en pip staat op. Ben benieuwd hoe lang ze het interessant vinden
hahaha, dus. dat vinden ze dus totaal niet boeiend. Ga ik kijken, kijken ze allebei helemaal langs de tv af. Daan te huilen, jesse kijkt maar wat rond.. hahah. Ach.. laat 't nog wel even opstaan, wel lief, die muziekjes enzo haha.
haha nou weet je iig dat hij t leuk heeft gehad. en dat ze goed voor hem is. tja ik begrijp dat t voor jou wat minder leuk is en dat ook tegen etenstijd
ben weer beetje bijgelezen babymassage was leuk, dit was nu de 2e les.. volgende wk de laatste x en dan thuis aan de gang t is wel leuk hoor en hij word er lekker rustig van dus das goed maar dat mens dat de les geeft, pffffff zij gaf ook al de zwangerschapscursus en ik kan dr toch niet uitstaan.. ben gelukkig niet de enige na de cursus gezellig met 3 andere meiden op terras gezeten en lekker geluncht.. zonnetje scheen nog lekker! daarna met 1 vd 3 langs het cb.. weeguurtje mijn mannetje is vandaag precies 9 wk oud en weegt 6030 gr gelukkig is ie ook vrij lang en lijkt ie helemaal gn 6 kilo.. as dinsdag afspraak op cb, ook voor zn 1e prikjes dus ben benieuwd wat ze te mutsen hebben heb wel even gevraagd hoe t met zn hoofdje is want Sem hft nogal voorkeurshouding naar rechts... maar... zo goed als gn afplatting beetje op de achterkant maar dat schijnen bijna alle babies te hebben.. gaat meestal wel over? Maar zn zijkantjes dus niet.. ik mag m gewoon overdags op zn zij laten liggen en voeden steeds aan de andere kant.. aankleedkussen ook in de lengte voor me zeg maar en vaak op de buik laten oefenen.. Vanaf half 4 ligt ie al lekker te slapen.. hij was zo moe! Heb wel tussendoor nog zn luier verschoond want ik was de schone was in zn kast aan het leggen en ik denk, wat ruik ik toch ? hele luier volgepoept en hij sliep gewoon door was ook alweer 3 dagen geleden maar goed.. even verschoond en hup, weer bedje in! @ foto's van de heren Stan, Milan & Seph --> super ! Mooie kereltjes hoor heb ook nog wat dames voorbij zien komen, waaronder Lisanne --> leuk leuk @ano, jeetje! al voor de 2x wezen prikken.. ik moet as dinsdag voor de 1e keer, vind t toch wel spannend hoor! maar ik ga proberen me sterk te houden komt wel goed hoop ik! @linda, voor de tv kan Sem zich ook vermaken, al zit ie daar niet veel voor.. maar vooral veel kleurtjes vind ie geweldig.. dan ligt ie met grote ogen te kijken @etenstijd, als wij eten.. rond 18.15 slaapt Sem meestal.. een enkele keer is ie wakker maar ligt ie gewoon in de box.. als wij klaar zijn met eten, is het etenstijd voor hem en is hier beneden alles al opgeruimd.. dit was de 1e weken wel anders, toen zat ie net rond 18.00 uur met zn voedingen maar dit is dus niet meer.. @werken, ik ga de di wo en do.dag werken, dit gewoon in overleg met mn baas.. de maandag was ik altijd al vrij, wilde graag de vrijdag erbij en dat was geen probleem, was ook t beste ivm bezetting van onze afdeling. @hier, Sem heeft vandaag zoveeeeeeel gelachen!!
aahh wat leuk is t te doen van woezel en pip: is het animatie achtig of gewoon mensen op toneel die een pakkie aan hebben?
lisetje leuk dat hij zo vrolijk is!! en zo te lezen groeit hij goed zeg. fijn dat hij rustiger wordt van de massage!!! kan je een paar grepen vertellen???
euhhhh dat is zo moeilijk om kort neer te zetten! t is nogal uitgebreid qua uitleg zeg maar.. ik heb t hier wel op papier staan.. zal es kijken of ik t kan inscannen... als dat is gelukt, geef ik wel een gil
Chantal het is zeg maar zo'n ding: http://www.babysbest.nl/images/Rainforest_cradle_swing.jpg Alleen hebben wij een iets andere... Het schommelstoeltje schommelt automatisch als je hem aanzet en heeft ook verschillende geluiden! Dat wipstoeltje van Esmay heeft dat niet en met name s'avonds is Esmay nogal onrustig en wordt dan wel rustig als wij het wipstoeltje heen en weer bewegen maar goed daar kan je natuurlijk niet de hele tijd mee bezig zijn dus nu proberen we dit (ze vond schommelen in de maxi cosi en meerijden in de auto ook helemaal geweldig) Tot nu toe vind ze het geweldig, zit ze naar de beestjes erboven te kijken en hoewel ik een slaap liedje heb opgezet (nou ja strand en dieren geluiden) wordt ze er niet slaperig van (haha mama wel )
haha ja is best leuk! Gewoon animatie, dus zoals de echte plaatjes en dan heb je liedjes en filmpjes. Filmpjes bewegen ze dus ook echt enzo hihi echt leuk. En liedjes zijn vooral plaatjes die elke keer voorbij komen. Heb die dvd bij een voorleesboek gekregen. Ze worden van die liedjes wel lekker rustig volgens mij; jesse is dr al 2 keer bij ingedut.
@ Lindavnr, dat herken ik, dat je dan (on)bewust sneller gaat eten, bij mij smaakt me zelfs het eten dan niet eens meer en laat ik het vaak al staan om naar mijn ventje te kunnen gaan! Wel jammer als je net een heerlijke pan vol macaroni ofzo hebt gemaakt @ Germini, ohh wat kan ik me dat goed voorstellen dat jij je even heel ongelukkig voelde... Maar ik denk, en ja dat denk ik echt, dat ze pas zichzelf zijn bij jou zeg maar.. Stan gedraagd zich op één of andere manier ook anders (Rustiger) bij anderen.. De meesten geloven niet eens als ik zeg dat hij soms ook een uur lang flink kan jammeren en jengelen!! Dus misschien is het juist een compliment dat hij zich bij jou even durfde te laten gaan, gewoon even de traantjes laten lopen van alle indrukken die hij heeft opgedaan? @ hier.. Pff, nou Stan heeft wel last hoor van die stomme prikjes! We krijgen hem niet in slaap.. Zodra hij weer trappelt met zijn beentjes (en geloof me, dat doet hij vaak) jengelt/huilt hij er weer op los!! We zitten al een uur bij hem aan zijn bedje met hem te praten en er voor te zorgen dat hij zijn fopper in houd, maar het werkt nauwelijks... En ik dacht dat het beter was om hem in bedje te leggen, want als hij op mijn schoot in slaap valt en ik leg hem dan in bed word hij ook wakker.. Maar dit moet niet langer duren, want dan laat ik hem gewoon lekker bij mij liggen!! Dan maar niet slapen op bed! Ow zo! Maar hij is er dus niet bepaald slaperiger van geworden, of nou jah, hij is harstikke moe, maar slapen kan hij niet.. Zo zielig!! En ze raadden af om ook maar iets te doen, geen koud washandje, geen zetpil, want die koorts die hij evt. krijgt is juist goed voor het afweersysteem ofzo... Nou ik kijk het nog even aan, maar als hij zoveel pijn houd krijgt hij dus mooi wel een zetpil.. (Als me dat maar lukt ) Dat lijkt me vrij moeilijk! Nou ik ga naar hem toe, want hij huilt alweer! Arme schat van mij!! Liefss
@ Kussie: Zetpil erin joh! Je gaat toch niet met deze ellende blijven zitten Ik was na Seph prikjes bij mijn gyn en die zei juist meteen: "oh joh geef hem gelijk die zetpil ook al heeft hij geen koorts als hij zich niet lekker voelt helpt het ook enz" Ik nog zeggen: ja maar het cb enz nou het kon echt geen kwaad zei ze... Oh en trouwens Seph ging ook heel slecht slapen. Hij had dus ook geen koorts maar voelde zich dus wel echt flink beroerd! Na die zetpil knapte hij zienderogen op na een half uurtje van hij weer zo ontspannen dat hij toen wel lekker kon slapen. Billetjes iets van elkaar pilletje tegen de anus er dan met een vinger een beetje duwen totdat hij achter de kringspier/anus ploept! Kan niet missen, Succes