Je hebt gelijk!! Toevallig slaapt hij nu net eindelijk een beetje in de box, lekker bij ons, maar als hij na de laatste fles niet lekker in slaap valt geef ik hem gelijk een zetpil!! Bedankt voor je uitleg en je tips! Je bent een schat!! Veel liefs!
misschien moeten wij ook een dvd gaan aanschaffen nu neemt ze nog genoegen met de programma's die ikzelf ook kijk maar bumba enz vind ze ook erg interesant
kussie als hij koorts heeft geen m dan maar een zetpilletje hoor dat kan geen kwaad en dan kan hij ook wat lekkerder slapen.
Ben echt zo Niet consequent hij ligt in zijn slaapzakje in bed! (en slaapt al). Stond vanavond te koken en denk wat hoor ik toch voor een herrie door de babyfoon!?!? Dus de afzuigkap e.d. uit en nog eens goed luisteren... ligt meneer gewoon KEIHARD op zijn knuistje te sabbelen! Een herrie joh! hahahaha Ben heel benieuwd of ik hier spijt van ga krijgen?
goeiesmorgens lady's gisteraaf om 21.45 de laatste fles en mevrouw slaapt nu nog en zit er dus 10 uur tussen
Nee dus geen kik gegeven, werd om half zeven wakker en ligt er inmiddels alweer in! Fijn zeg. Hebben jullie ook een soort 'lijntje' met je kindje hebt dat je precies! Tegelijk wakker wordt? Het valt mij op dat als ik wakker wordt ik Seph binnen een paar minuten ook hoor!?!? Dat is al altijd zo. Zo zelfs dat ik een paar weken geleden echt baalde als ik 's nachts wakker werd omdat ik dan echt dacht dat ik hem ook wakker maakte en dus eruit moet om te gaan voeden enz
Morge! hè, verdorie, weer geen songfestival . Verder alles goed hier . Jesse weer een overvolle luier vanmorgen.. volgens mij maakt ie daar zn ritueel van; 's ochtends mega veel poepen en dan de rest van de dag niet meer. Naja, prima! Kids hebben weer goed geslapen, 10 uurtjes. Om 8 uur gevoed en nu liggen ze weer lekker te slapen. Leggen jullie eigenlijk allemaal de kindjes meestal terug in bed na de nacht, dus na de 1e ochtendvoeding? Ik kan me voorstellen na zoveel uur slaap, het fijner voor ze is om beneden te zijn en dan 's middags naar bed, maar ik vind het ook wel weer erg fijn om gewoon ff sochtends te kunnen douchen, ontbijten enzo. en dat kan niet (douchen dan) als Daan en jesse beneden in de box liggen ofzo.
Ja hoor Seph gaat terug zijn bedje in en slaapt dan nog ongeveer een uurtje... Ik weet dat hij nu al wakker is want ik hoor hem maar zolang hij rustig ligt laat ik hem lekker liggen kan ik inderdaad even rustig douchen enz. Nu heb ik eigenlijk ook nog even geslapen en dus moet ik nu wel snel zijn met douchen. Mag Seph zo weer lekker in bad en masseer ik hem even lekker (hier ook een cursusje gedaan). Tegen half ben ik daar dan mee klaar dan krijgt hij eten of gaat hij eerst nog een paar minuten in de box en dan weer hup naar bed.
Goedemorgen dames!! Me = trots ! Sem gft gisteravond 19.30 fles gehad... rond 21.00 op bed gelegd.. hij kwam pas om 05.00 hft dus gewoon 8 uur geslapen!!! Nacht daarvoor sliep ie ook ong 7 uurtjes dus helemaal goed!! Dadelijk wandelen want t is heerlijk weer, vanmiddag naar de stad .. o.a nieuw tel uitzoeken t wordt de Samsung Wave.. morgen met vriendin hele dag naar Sanadome dus mn weekend komt helemaal goed
Lisetje: super zeg Setti: ik las op hyves dat je haar wakker hebt gemaakt, ik heb bij het CB nagevraagd en ze mogen in principe als ze daar behoefte aan hebben 12 uur slapen... Had ik namelijk gevraagd omdat Esmay al enkele dagen slaapt van 21.15 - 21.30 tot 9 ongeveer... Dus als je het aandurft dan zou je misschien eens kunnen proberen om haar gewoon te laten liggen? (vond het eerst ook eng hoor ) Zolang ze niet erg suf wakker worden was er niks aan de hand zei het CB.... Hier: vannacht heeft ze weer zolang geslapen hopelijk blijft ze dit volhouden Zit alleen met strax als ze naar het KDV gaat, ze krijgt namelijk nog maar 4 flessen zo rond 9, 13 - 14, 17-18, en rond 21.00 maar strax op het KDV dan moeten we al vroeg weg... Zal ik dan het beste de flesjes kunnen doen om: 6, 11, 16, 21 ?
Hier zeiden ze op het cb dat als ze 3 maand zijn en nog maar 4 flessen krijgen je ze na 10 uur wakker moet maken.... Eerlijk gezegd slaapt Ivar al vanaf 3 maanden 12 uur achter met 4 flessen Maar hij wordt lachend wakker, en is erg allert, daar moet je wel goed op letten! Als de suikerspiegel te laag is gaan ze ook "fladderen" met hun armpjes zei de arts.