Kleintje, de bak gebruiken tot een maand of 6 en voor korte stukjes/tijden de maxi-cosi op het onderstel klikken. Zo deden wij het met onze zoon Germini, iets van thuis (knuffeldoekje o.i.d.) mee en anders lekker inpakken (nog net geen inbakeren) in een dekentje. Een hydrofiel over de wandelwagen hangen wil ook nog wel helpen.
lindavnr fijn dat hij nu toch iig 1x per dag poept. t ligt eraan als ik niet weg hoef dan ligt lisanne na de 1e voeding weer lekker in haar bedje en dan slaapt ze nog een uurtje ongeveer en als ik weg moet of wat dan ook dan ligt ze ff in de box te slapen ook na zoveel slaap van de nacht is ze alsnog moe na de 1e voeding. vind ik ook niet erg want dan kan ik me ook fatsioeneren
lisetje wat goed van sem zeg!! hopen dat hij t nu volhoud. kleintje thnx soms zit er ook wel 11 uur tussen hoor maar omdat ze op 4 voedingen zit vind ik t voor mezelf wel wat fijner. en idd gewoon strax de fles om 21 geven hoor doen wij strax ook als ik vlgde week weer moet werken dan maken we haar wakker om 6 uur omdat we om 7 uur weg moeten dus misschien geven wij dan wel ergens tussen 8 en 9 de laatste fles. floor zow alweer 4 mnd wat gaat de tijd hard. \ marye heerlijk zo'n dagje en tja ik begrijp wel dat hij er helemaal doorheen zat. lekker toch al je schatjes om je heen kussie fijn dat stan niet echt last heeft van de prikjes en wat goed van hem zeg zolang slapen johannal voor de kdvtoeslag gaat t pas in op de officiele data want voor t wennen hoef je ook niets te betalen wandelwageninzet lisanne ligt nog gewoon in de reiswieg als we voor wat langere tijd weggaan de wandelwagen inzet hebben wij niet dan wordt t gelijk een soort van buggy en daar mogen ze pas in als ze 6 mnd zijn of goed kunnen zitten. ze past ook nog in de reiswieg t zal denk ik nog een maand of 2 zijn dat ze er in past. maar ja ze is komende week ook al 3.5 maand. slapen haha nergens last van al hang je haar op dr kop dan slaapt ze nog (grapje) box, reiswieg, maxicosi, bed, arm, bank maakt allemaal niets uit gelukkig. germini balen dat kai niet overal makkelijk slaapt dat maakt t weggaan wel wat lastiger. tnx voor de pagina ben erg benieuwd ik ga t eerst eens met bodylotion proberen want dat vind ze nu ook al fijn.
@ Lisetje, ik heb mijn tel zeker al binnen, maar mijn abbo gaat pas in september in!! Flink balen dus, haha!!! Kan alleen maar al mijn telefoonnummers enzo overzetten, en verder er alleen maar naar kijken, hahaha!! En jij? Ook helemaal happy @ Kleintje, das ook wat, dat ze er al bijna niet meer in past... Maar als ik het hier zo lees zou ik nog geen wandelwagen gaan gebruiken! @ Hier, nou ik ben een mooie stomme ezel geweest!! Ging zo super goed met Stan en we waren dik 24 uur verder, dus ik dacht.. Even met hem op pad (naar de HEMA dus voor zo'n voedingsbakkie, en JEP ik heb hem, dus thanksss you guys!!) En even wat gedronken met mijn mams, en daarna met Stan met haar (m'n ma dus) mee naar m'n ouders thuis, Danny komt hier straks ook heen. Even bakkie doen en dan weer terug.. Maar goed, nu komt het dus... Ik had Stan in de maxicosi gedaan, maar hij zat daar dus blijkbaar best wel opgepropt in, want toen ik hem hier in de box legde en hij zich wilde uitrekken (doet hij altijd heel uitgebreid als ik hem uit de cosi haal) toen begon hij toch te huilen het ging me door merg en been!! Ik voelde me zooo schuldig! Het deed hem zo'n pijn... Helemaal stijfjes geworden natuurlijk... En hij had toch gezweet (en hij had vanmorgen net als gister 37,3... Dus nou jah, weet ook niet of hij nu dan wel koorts heeft, want heb de thermo nie bij me) Ik heb hem gauw helemaal schone (droge) kleertjes aangedaan, en hij bleef maar huilen.. ZOOO ZIELIG!! Ow wat voel ik me stom! Ik had gewoon met hem thuis moeten blijven!! Maar ik wist het écht niet... Daarna lekker bij me op de arm genomen en toen werd hij weer wat rustiger! En gelukkig was het toen ook tijd voor de fles!! Ow ow, wat schaam ik me dood! Maar goed nu dus bij mijn ouders... En hij is erg jammerig en huilerig dus ik neem hem zo maar lekker even bij me op schoot! Dus JAWEL, toch WEL last van die stomme #@!$% spuiten! Liefs
@ Germini, Stan slaapt ook niet bij een ander.. Of nou jah, ik ben nu dan weer een paar keer bij mijn ouders geweest met hem (of bv als mijn ma oppast), maar dan ligt hij of klaarwakker in de ronde te kijken, of hij huilt tegen de slaap aan, maar valt niet in slaap... En bij Danny thuis was hij ook zo onder de indruk van alles dat hij geen oog dicht deed!! En daarna zat ik met een overprikkelde baby Maar gewoon blijven proberen, want daar krijg je schijnbaar uiteindelijk een makkelijk kind van zeiden ze mij
Kussie: heb jij de verkleiner nog in de maxi cosi? anders die er misschien uithalen als je dat nog niet hebt gedaan... Dat zweten in de maxi cosi wil niks zeggen of hij koorts heeft of niet (al kan dat natuurlijk alsnog wel hoor!) Esmay zweet ook altijd als ze uit de maxi cosi komt, haar rugje is dan helemaal nat van de zweet!
hier ook altijd volop gezweet na de maxi cosi. Ik zal de verkleiner er ook eens uithalen trouwens, haha. Past nog wel net hoor. Even vraagje ivm die combinatiekorting: krijgen sommige van jullie die per maand terug? want dan krijg je de hele belasting per maand terug, toch? Je kunt niet alleen deze korting laten betalen per maand, toch?
Ik heb alleen de eerste dag die verkleiner erin gehad maar ze zat er in als een propje dus we hebben dat ding er gauw uitgehaald toen! Combinatiekorting: ik heb een voorlopige aangifte 2010 gedaan en daarmee is berekend wat we terug zouden krijgen en volgens mij krijg je dan als het goed is alles per maand uitbetaald? Althans zo had ik het begrepen... Dus ik denk idd dat het dan de hele belasting is?
Ah oke, wat ik al dacht idd; je krijgt dan de hele belasting terug.. dat wil ik niet. .vind 1 keer per jaar een groott bedrag wel leuk!
En we zitten weer klaar voor x factor.. haha ben benieuwd dit weekend wie er nou gaat winnen ! Kussie; je bent echt niet stom hoor en je hoeft je daarvoor al helemaal niet te schamen. van die dingen leer je alleen maar! de volgende keer zou je dit echt niet meer doen. hoe gaat het nu met je mannetje?
Pfff wat baal ik Had een jurkje besteld bij de wehkamp, vond hem zelf erg leuk maar vriendlief zei: je lijkt wel 50!! Nou dus meteen maar gezegd dat ik hem terug ga sturen... Nog even gauw om 20.00 naar de winkel gegaan (eerste keer zonder Esmay weg alleen haha ) daar nog even gauw wat gescoord, kom ik thuis en zegt hij: nee dat is ook niks ziet er niet uit... Dus ik ook meteen weer down en had echt zoiets van pfff niks staat me meer in de winkel kon ik ook al bijna niks meer vinden! Uiteindelijk toch maar gewoon een blousje en rok uit de kast geplukt en dat andere toch maar weer terug brengen... Oh ja mn vriend kan niet goed met Esmay alleen zijn want na een uur belde hij op waar ik bleef omdat ze zo bleef krijsen... Tja hij moet het toch leren! Morgen en overmorgen ben ik er denk ik niet hebben feest van mijn ouders! Maar misschien vind ik nog wel een klein kansje om langs te komen Fijn weekend allemaal!
kleintje ken het helemaal ben vanaaf ook wezen kijken, echt niks staat me en heb ook een behorlijk grote maat nodig van alles hahaha, baal er ook van, overal zie je dat stuk hangend vel in bah ba en nog eens bah kussie meid niks om boos op jezelf over te zijn, zoeits weet je toch niet van te voren, aldoende leert men hoor!!wel naar dat stan dus toch een beetje last heeft van ze prikjes maar ook neomi is altijd nat na de maxicosi hoor, en lees dat wel bij meer meiden hier zie ik. linda lekker hoor je huisje weer schoon!verkleiner heb ik er nooit in gehad haha ze zeiden in t zh dat dat alleen vor prematuurtje was.... hier:bij de osteopaat was t goed, hij heeft er helemaal onderzocht en alles is in princiepe goed. hij volede alleen wat druk op d'r achterhoofdje maar dat komt waarschijnlijk doordat ze daar zoveel op ligt.daar heeft ie dus wat aan gedaan wat eventueel wat kan helpen, ach ik zie het wel. verder heeft ze gelukkig geen last van de prikjes gehad. slaap lekker meiden
Goedemorgen Ano Fijn dat alles goed was. Ben benieuwd of het helpt wat hij gedaan heeft bij haar hoofdje.. Kussie meid dat kan jij toch niet weten. Elke dag leer je weer wat hoor.. Nu weet je het voor de volgende keer. DIkke knufff... Kleintje Liam past hier nog goed in de bak wij hebben ook een grotere bak gekocht. Enne kleren tjah drama hier ook pfff.. Veel plezier bij het feest van je ouders.. Linda de poetsvrouw bevalt goed dus heerlijk hoor... Wij gaan morgen voor het eerst zwemmen ben echt heel benieuwd hoe hij het vind. Mijn nichtje van 9gaat ook mee gezellig.... Maar eerst nog kraamvisite morgenvroeg.. Werken ik moet 14juni weer beginnen ik ga 2dagen werken maandag en vrijdags van 7tot16 en 1keer in de 4weken op zaterdag. Liam gaat maandags naar me schoonmoeder en vrijdags naar mijn moeder.
@ Anoniempjuh: Heeft Neomi nog veel last gehad van de prikjes? Je dame is flink gegroeid!!! Merk je iets aan haar nu ze bij de osteopaat is geweest? @ Johannal: "fijn" dat de zo "meewerkend" zijn maar niet heus Jullie KDV gaat inderdaad wel laat open. Hier is het van 07.00 - 18.00 uur. @ Kleintje: Iets van een grote cement ton? Dit schijnen mensen ook te doen. Anders heb je inderdaad van die plastic badjes, die je in de douchecel kan zetten. Veel plezier bij je ouders! Joënna ligt nog gewoon in de wandelwagen bak. Ze ligt eigenlijk altijd met opgetrokken beentjes. Ik zou echt proberen om haar zolang mogelijk in de bak te houden. @ Eliesah: Hier word ze nooit rond etenstijd wakker (gelukkig). Of ze komt ervoor, of erna. Zo te lezen begint Taleah het door te krijgen, hoe je moet doorslapen @ Kussie: Balen meid dat je zoveel last hebt van migraine. Een chiropractor helpt ook niet? (zul je ongetwijfeld al geprobeerd hebben). Fijn dat je moeder wilt oppassen!! Hele zorg minder. Denk maar zo: Een ezel in het gemeen, stoot zich nooit 2x aan dezelfde steen @ Germini: Moet er wel stiekem om lachen, dat toen jij hem overnam Kai meteen begon te huilen. Voor jouw absoluut niet leuk. Joënna slaapt ook het beste in haar eigen bedje in het rupsenpakje. Camping bedje heb ik nog niet geprobeerd, want als we ergens heen gaan 's avonds neem ik de wieg mee. Daar slaapt ze ook heerlijk in. In de box, wipstoeltje en wandelwagen slaapt ze niet, tenzij ik met de wandelwagen loop. Sta ik stil is ze wakker. Soms in de draagzak een hazeslaapje. In de auto in de cosi slaapt ze wel, tot de motor uit gaat, en dan is ze weer wakker. Ook moet ik er nog steeds heel goed voor waken dat ze niet overprikkelt raakt, want dan is het helemaal feest met slapen @ Lindavnr: Hahahahaha, leuk om ze met Woezel en Pip voor de TV te zetten. Jammer dat ze er niks aan vinden. Komt nog wel @ Lisetje: Heerlijk dat Sem zolang geslapen heeft!!! @ Floor: Meid wat gaat de tijd snel........ 4 maanden alweer. @ Marye: Hoe is het met Don? Goed bijgeslapen? Doet Pepijn het goed op de helft van de Zantac? @ Channes: Leuke foto van Liam! @ Setti: Leuke foto's!! Dat truitje "Born in 2010" heeft Joënna ook @ Na ochtend voeding: Zodra ze aangeeft dat ze moe is, gaat ze meteen terug haar bed in. De ene keer slaapt ze al met fles, en gaat ze meteen terug, de andere keer speelt ze nog wat in haar box, en gaat ze dan terug. @ Slapen: Hoeveel slapen jullie kleintjes gemiddeld per dag? Joënna rond de 20 uur per dag. Krijg best veel opmerkingen dat dit aardig veel is voor een baby van bijna 3 maanden. Mijn idee is, als ze het zelf aangeeft, heeft ze het gewoon nodig.
Gisteren heeft ze me toch een partij geslapen........ Donderdag was voor Joënna een vrij drukke dag. 's avonds rond 21.30 haar flesje gegeven, en ze heeft doorgeslapen tot 08.30. Schrok me wel het ongeluk toen ik op haar kamer kwam. Eerst wurmden mevrouw zich helemaal naar boven, nu lag ze tegen het voeteneind aangeplakt, onder de dekens. Wel gelukkig met haar hoofd naar de opening toe, en ze lag me breed lachend aan te kijken. Kreeg echt een hartverzakking. Gisteren heeft ze bijna de hele dag alleen maar geslapen, geslapen en nog eens geslapen. Alleen wakker geweest voor een flesje, en daarna meteen haar bed weer in. Als ze wakker was, maakten ze wel een heldere indruk. Ook gisteren even de stad in geweest. Zulke leuke kleertjes voor haar gekocht. Even wat dingetjes met korte mouwtjes. Gisteravond om 22.30 laatste fles, en vanochtend om 06.30 hoorden ik haar pas weer. Lekker helder uit haar ogen kijkend lag ze te brabbelen (weer onder de dekens).
Wiehiiiieeeeeeeuuuuuuuw! Het was vanmorgen half 8! en dus heb ik sinds lange, lange tijd weer eens 8 uur aan-een-stuk geslapen!
@ Gwen: Maak je het bedje dan wel kort genoeg op? Dan kan ze toch eigenlijk niet te ver naar beneden schuiven? Wel heerlijk dat Joënna zo goed slaapt zeg!
Even een vraagje: Seph heeft 'iets' op zijn lipjes. Het lijkt erop alsof zijn velletje daar helemaal week is geworden. Het is wit en een beetje kapot. Kan het 'iets' zijn of is het gewoon omdat hij sinds een week overal aan likt en steeds zijn tong uit steekt? Herkennen jullie dit?