Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    maar na het schilderij wil ze wel lachen helaas zat mama toen net op de grond om van liggende Esmay een foto te maken :(

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    de wasmachine is klaar met de poepwas dus maar ff ophangen en daarna ga ik koken want steef heeft een dartwedstrijd vanaaf. we eten lekker zigeunerschnitzel met aardappeltjes en rode kool met appelmoes

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Schilderij is wel erg interessant...

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bankzitten!

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

jeetje wat een hoop gekletst, alles gelezen maar onthouden hmzzz ga een poging wagen!

ongesteld/sex: ik ben zwaarder ongesteld als normaal, moet echt vaak verschonen.heb nu wel tampons gebruikt en het erin doen gaat wel maar het eruit halen net was auchhhhhhh, dat deed erg zeer, nu dus maar ff maandverbandje haha.sex hebben wij ook nog niet gehad, moet er eigenlijk nog niet aan denken haha maja na de ongesteldheid zal t er toch een keer van moeten komen he haha.

flessen:ik heb d s flessen van difrax, ben op zich wel tevreden maar hoor veel goeie verhalen over die b.free/dr brown flessen, misscien dat ik die maar s ga proberen.

setti:wat een scheetje zeg die Lisanne, echt een knapperd hoor!!

uwv: ik zat er toevallig ook net aan te denken, ik heb dus ook nog niks ontvangen, ga ze maandag maar eens even bellen denk ik.

lindavnr: leuk vanavond even smane weg, veel plezier!!!

chantal: fijn dat het zo goed gaat met milan!denk dat ik die flessen ook maar eens ga proberen dan, baad het niet schaad het niet he.

eliesah:wat een scheetje zeg, leuk hor.fijn dat alles zo goed gaat met jullie, maandag dus weer alleen, wel even spannend of niet?ach komt vast helemaal goed!!

hier:nou vandaag alweer jengelig pfff ze heeft ook erg veel gespuugd vandaag dus heb nu toch maar johannesbroodpitmeel gehaald en ga t zo door de fles doen, want ze spuugt echt de hele dag door, er zijn hier meer die dat gebruiken toch????????????????????????????????????????????????er staat dat t met hypoallergeen kan klonteren, hadden jullie dat ook?ik hoop dat t nog wel gewon in de fles kan die ik heb en dat ze het er nog uit kan krijgen, maar ik ga nu luiertje en de fles doen, dus ben errrugg benieuwd, hoop zo dat het werkt want vind t nu echt sneu voor d''r worden...

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En dat was het weer ;)

Oh ja over het kaal worden: Heb het idee dat Esmay ook steeds kaler wordt :O aan de achterkant krijgt ze ook helemaal een kale plek van het liggen maar bovenop lijkt ze ook minder haar te krijgen....

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik maak lasagne mjammieeee

kleintje leuke foto's!!

zara:niet alle filialen ebben kinderkleding maar hoorde t van een aantla mensen dat ze daar zulke leuke babykleding schijnen te hebben, morgen maar even kijken dus, ben benieuwd

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: Heb dat ook gebruikt, johannesbr.
    Helaas werkte het bij jesse meeeega laxerend. 6 keer per dag een overvolle luier en ook echt dat het er uit spoot (en ver ook!).
    Dus daarom zijn we gestopt, om te kijken hoe hij het nu doet.

Het spugen was helemaal over met het johannesbr., en ook deed hij langer over zijn fles en was hij voldaan.
    Zonder johannesbr. nu geeft hij elke fles ongeveer 2 mondjes terug, dus dat is wel te overzien.
    Hij slaapt na zijn fles netjes tot 4 uur later, dus hij heeft nu ook voldoende aan de friso extra.
    Hij is vorige keer ook in 8 dagen tijd een halve kilo aangekomen dus hij heeft gewoon een groeispurtje gemaakt.
    Nu groeit hij gewoon normaal, in 2 weken tijd ongeveer 300 gram.

Hopelijk werkt het johannesbr. goed bij jullie en niet zo laxerend :)

Oh, jij ook nog geen uwv-brief...
    Dan ga ik maandag ook gewoon bellen :p haha.

@ kleintje: wat lief, al die foto's!
    En super stoer, dat spijkerpakje!! :D
    Ik heb zelf ook wat spijkerbroekjes, Jesse past er nu 1 van.
    Ook een spijkerjasje, maar dat he bik nog niet aangehad; heb geen idee wanneer. Lijkt me voor zo'n kleintje helemaal niet zo fijn om gewoon tussendoor aan te hebben als we gewoon thuis zijn, en wanneer we naar buiten gaan hebben ze elke keer een jasje of vestje aan.
    Mmm, volgende keer toch maar aan doen voor dat ie het dadelijk niet meer past ;)

@ hier: dadelijk kip tandori maken! :) mmm.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb dat jasje aangedaan toen we naar buiten gingen met de wandelwagenbak zodat ze toch onder de dekentjes kon (al was het die dag niet zo koud buiten anders had ze een dik jasje aangekregen) daarna meteen uitgedaan want het lijkt me idd ook niet zo lekker liggen!

10. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
  11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauw chantal wat een SUPER Stoere kleertjes!!!!
    Helemaal mijn stijl! :D
    Heb ook vanalles als dit klaar liggen voor wanneer ze het passen! :D

12. Ram24

Ram24 Lid

16 aug 2009
    62
    0
    0
    Melbourne/Australie
    Hi mama's,

Jullie kennen mij nog niet, maar ik heb het gevoel dat ik jullie allemaal wel een beeetje ken...Ik volg jullie verhalen al een tijdje met veel plezier, maar heb zelf nog geen berichtjes gestuurd. Dacht voel me nu net zo'n gluurder, hahaha. Dus me toch maar even bekend maken! Officieel ben ik geen maart mama meer, want ons zoontje Rick is 18-02 geboren, terwijl ik wel 12-03 uitgerekend was.
    Mag ik dan toch nog wel meekletsen en lezen????

Ik las dat meerdere mensen last hebben dat de baby's hun fles zo snel leeg hebben en vacuum zuigen! Dat was hier dus ook en heb echt super veel flessen geprobeerd ( difrax, breastflow, tommy tipee, nubee), maar nu heb ik de born free flessen en die werken echt SUPER!

Oh ja, echt super mooie en lieve foto's die elke keer voorbij komen.

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Wennepen, fijn dat je er weer "bij" bent meis.
    Wat vervelend joh, dat Bas zoveel krampjes en pijn heeft.. :(
    En ze kunnen wel zeggen "dat het er bij hoort" maar het is harstikke zwaar als je kindje het zo moeilijk heeft en je gewoon ziet
    dat hij niet lekker in zijn velletje zit!!
    Hoe is de derde afspraak gegaan bij de Chiropractor?
    Ik ga volgende week met Stan ook heen.. Gewoon voor de zekerheid, ik wil hem even laten nakijken of hij misschien dat kreunen en overstrekken met een reden doet, arme mannetje!!
    @ Boomer, Stan is ook een gulzige drinker, maar ik stop gewoon tussendoor met de fles geven... Als hij op de helft is, laat ik hem eerst boeren
    En soms stop ik nog een keer extra als hij weer es een hoestbuitje krijgt of erg gaat smeren.. En dan kom ik wel aan een kwartier
    20 minuten voor hij de fles leeg heeft!! Ik heb het idee dat hij minder spuugt nu ik met tussenpauzes werk.. Soms verschoon ik hem zelfs tussen
    de eerste 50cc en de 2e 50cc...
    Maar dan moet hij wel eerst een boertje hebben gedaan, ik leg hem niet plat op het aankleedkussen als hij nog niet heeft geboerd, want dan spuugt hij me dat hele ding er misschien wel onder...

@ Lindavnr, om 1 uur aan je ontbijt, :D
    Jaiks... Je hebt dus wel letterlijk je handen vol aan je mannen! Respect hoor voor jou!
    Wel fijn dat jullie er vanavond even met z'n tweetjes tussenuit kunnen.. En ik snap precies wat je bedoeld, met of je schoonouders
    het allemaal wel "kunnen" ;)
    Maar het komt allemaal goed!! Hopelijk kunnen jullie er echt even van genieten!

@ Ontlasting, bij Stan is het nu wel erg dun, maar zou dat ook kunnen komen omdat hij ook enorme plasluiers heeft.. Dat het zeg maar een beetje een mengelmoesje word van plas en ontlasting?
    Ik ga het in iedergeval even aangeven bij het CB donderdag!

@ Setti, wat een superr foto's van jullie meiske!! :D

@ Lisetje, inderdaad een super foto :D

@ Alies, nog zo'n mooie foto!!! Geweldig allemaal :D

@ Setti, jaiks daar ben je mooi klaar mee dan!! Hihi, wat een smeerdertje :D

@ Chantal, de vader, of mijn ex van nu? :):)
    (Jezus dit is echt erg.. *schaam*)
    De vader heeft nog steeds NIX laten horen
    En mijn nu-ex zie ik vanavond weer...
    Ik ben erg benieuwd!
    Lief dat je er naar vraagt!
    Ik hoop ook dat Stan meer tijd tussen de voedingen gaat laten, maar hij deed het vanacht echt perfect... 5 1/2 uur tussen de fles gelaten en daarna nog x 3 1/2 uur
    En vandaag komt hij elke keer om de 2 1/2 uur en moet ik dus steeds een half uur rekken.. Pfff..
    Arm kereltje..

@ Sex, das dus het enige voordeel van weer alleen zijn, daar hoef ik me geen zorgen over te maken!! Hihi.. Ik heb dan wel is waar een KS gehad, maar die wond is nog steeds verdomde pijnlijk :)

@ Kleintje, wat stoer joh, een spijkerbroekje en jasje!! Staat je meiske geweldig 8):D

Hihi, die foto van Lisanne, ik dacht ook gelijk aan Esmay :D

@ Ano, haha het zal er toch een keertje van moeten komen? Laat je mannetje het maar niet horen dat je zo enthousiast bent, hahaha!!
    En ik hoop voor je dat die johannes broodpit meel toestand helpt om je meiske minder te laten spugen!!
    Succes hoor!
    Helaas heb ik er (nog) geen ervaring mee..
    Dus kan je nie helpen..

@ Johannespitmeel, daar worden ze toch beter verzadigd van, dan lijkt me dat toch dat het dikker spul is? Dan krijg je toch geen laxerende toestanden?
    Maar daar zit ik dus helemaal naast...

@ Ram24, weet je zeker dat je hier nooit eerder hebt gepost? Je naam komt me wel bekend voor hiero!!
    En tuurlijk mag je hier meekletsen!! :D
    Toch dames??

@ hier, nou Stan heeft het vanacht dus echt super gedaan!! Vandaag komt hij wel steeds na 2 1/2 uur al en heb 1 x een kwartier eerder de fles gegeven, maar de andere keren heb ik het gewoon weten te rekken na in iedergeval 3 uur.. Zou hij er niet al 4 uur tussen moeten hebben? Want dat red hij dus echt niet!!

Nou groetjessss

*ben beetje zenuwachtig voor vanavond!!*

Liefs San

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Veel succes vanavond kussie!!! Hopelijk wordt het een fijne avond :)
    Liefs!

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ram tuurlijk ben je welkom ik was 1 maart uitgereknd en 19-2 bevallen!

Doet rick t goed en slaapt hij al door?

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Chantal: ahh wat lief :)

Kussie: Fijn dat het vannacht beter ging! En dat hij nu om de 2.5 uur komt zou het dan niet kunnen zijn dat hij misschien net iets te weinig voeding krijgt?
    Succes vanavond met je ex!

Ram; Welkom :)

18. Ram24

Ram24 Lid

16 aug 2009
    62
    0
    0
    Melbourne/Australie
    Thanx ladies!! Voel me al gelijk helemaal welkom.

@Kussiexx: Volgens mij had ik hier nog nooit gepost...Of ik ben het weer vergeten, heb nog steeds last van zwangerschapsdementie, hahah
    @Setti: Rick doet het super, groeit goed en heeft afgelopen nacht voor het eerst doorgeslapen, heeft om 23.00 zijn laatste fles op en vanochtend pas weer om 07.00 uur. Heerlijk!
    Hij was om 05.30 uur wel wakker, maar was eigenlijk meer een beetje aan het brabbelen, dus maar een tut geprobeerd en dit heeft geholpen. Heb dus heerlijk kunnen slapen. Hoop dat hij dit
    vannacht ook weer gaat doen.

Mijn vriend heeft een koortslip en mag van mij dus niet in de buurt komen van Rick en zeker niet aanraken. Ben helemaal panisch als hij hem aan wil raken! Is dit een beetje overdreven? Heeft iemand dit ook gehad?

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik kan je wel begrijpen hoor herpes is mega besmettelijk. fijn dat rick t zo goed doet en idd hopen dat hij t volhoud voor de nachten

Lisanne slaapt al een week door ben echt trots op haar.

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier nog een spam foto. De kinderarts raadde aan om Melanie af en toe op haar buik te leggen als ik er bij ben. Zo kan ze haar nekspieren goed oefenen. Hier dus gelijk ff een foto van gemaakt. Tongetje half uit de mond. Valt niet mee. :)
    Ze tilt haar hoofdje ook al goed omhoog als ik haar op de schouder heb.

Bekijk bijlage 65979

Deel Deze Pagina