ik weet het.........we willen het liever vergeten, maar ik heb toch nog een vraagje voor de meiden die geknipt zijn tijdens de bevalling........... hebben jullie ook nog steeds last ervan? dat het af en toe trekt enzo? Ik heb er nog steeds af en toe last van. En ik heb het gevoel dat er wildvlees zit ofzo........ gaat dit nog weg??
Alies wat een prachtige foto Zwanger: wat zouden jullie doen als je nu b.v zwanger blijkt te zijn? Ben ik wel nieuwsgierig na! Hopelijk is het voor niemand van toepassing (of diegene moet het zelf zo gewild hebben natuurlijk ) Ik zelf zou het dan echt niet weten hoor :O het is natuurlijk niet goed om zo snel zwanger te raken na een KS maar ook 2 kindjes zo kort op elkaar lijkt me best heftig....
Goedemiddag Kussie wat eng he. Ik heb het ook vaker gehoord dat baby's dat vaker doen. Hier nog nooit gezien. Veel plezier met je black berry. Linda ze hebben het goed gedaan vanacht super hoor Alies lijkt me ook vreemd om je kindje zo uit te moeten zwaaien eerste keer weg zonder familie om haar heen. Gelukkig is ze er zo weer... Leuke foto van je beide meiden.. Boomer ik hoop dat je nog een goede voorraad melk kan kolfen... Kleintje spannend morgen ben heel benieuwd hoe ze het vind daar. Ze is ook druk verhalen aan het vertellen tegen opa Liam doet dat ook maar dan tegen me moeder zo schattig.. Ik zou het weekend ook even afwachten. Heb je trouwens dezelfde pil als voorheen? Germini Voor jou een dikke knuffel. Hoop dat het snel wat beter word. Voedingen Liam zit op 5flessen van 180/6 waar hij drie van leeg drinkt en de andere twee blijft 20cc in zitten ongeveer. Grote eter... Mamzie tandjes snel al he... Hopelijk is de pijn snel weg getrokken en de vsm een beetje gaat helpen... Hier We zijn gister voor het eerst wezen zwemmen met Liam en me nichtje heerlijk vond hij het hij heeft er echt van genoten. Hij heeft nog een uur geslapen daarna lekker een fles gehad en toen lekker weer naar huis. Morgen krijgt hij zijn tweede prikje vind het nog steeds maar niks die prikjes. Maar even weer appelstroop in de vriezer doen voor na de prikjes....
Nee ik heb een andere pil... Ben namelijk voordat ik zwanger werd erg aan het kloten geweest met de pil en doorbraakbloedingen etc... Ben ooit begonnen met de mycrogynon 30 en daar kreeg ik na 2 jaar ineens steeds doorbraak bloedingen... Toen nog een bepaalde pil gehad maar ook steeds doorbraak bloedingen... En bij de laatste pil die ik heb gehad Neocon eigenlijk ook hetzelfde verhaal... Nu heb ik de mycrogynon 50 gekregen... Nog geen doorbraakbloedingen gehad! Maar misschien dat ik wel misselijk wordt van de pil? dat zou misschien ook kunnen?
@ kussie Hmmm, ik weet niet of het de berg is, dat een geurtje heeft. volgens mij niet. Maar wij smeren er dus soms huidolie van neutral op, en die ruikt na een paar uur echt heel erg muf. Maar als ik niets op het hoofdje smeer, ruik ik het ook niet, dus dan is het niet de berg.. Misschien de combinatie van die neutral olie en dan het zweten van het hoofdje ofzo?? ik noem maar iets . Leuk dat je telefoon het doet!! dat 'even stoppen met ademen' hebben baby's vaker last van, vertelde laatst de kinderchirurg. Daan heeft dat ook, maar op een andere manier die ze toch even willen laten checken bij de longarts, maar hij zei dat veel baby's soms even gewoon stoppen met ademen.. heel freaky..maar nja, als hij het zegt, geloof ik 't wel hihi. (is een heeele goede chirurg hij maakt ons daantje weer helemaal zoals het hoort ) @ Alies: wauwie wat een mooie meiden! Wat een mooie blonde haren heeft je oudste dochter. Lief!! Melanie ziet er echt al wijs uit zeg! Ze is ook al bijna 3 maanden..wow! @ Germini: hmm ik neem juist de kids altijd mee als ze nog niet slapen ,zodat ik ze niet hoef wakker te maken als we gaan. Want ik krijg die 2 echt niet mee zonder ze wakker te maken...als ik ze optil, gaan die oogjes direct open! En als ik ze in bedje leg ook trouwens. Als ze slapen, in mn armen, en ik leg ze in bed gaan gelijk de ogen weer open. @ eliesah: leuk zeg! Wat doet ze nu anders met dr handjes dan? Ik probeer alleen op 4 flessen uit te komen als de kids echt niet zelf wakker worden. Ik ga het niet rekken als ze wakker zijn ofzo, want tis niet voor niets wel het advies om 5 voedingen per dag te doen. Maar als ze zelf aangeven niet meer te hoeven, dus als ze gewoon doorslapen, dan laat ik de voeding inderdaad schieten en doen we d'r 4. maar ik verwacht er gewoon 5 te doen vandaag hoor..ze lijken wat wakkerder als gister. Maar wie weet . @ Germini: ben ook geknipt, maar kheb er eigenlijk nauwelijks last van gehad. Ik voelde in het begin het litteken wel, maar verder niet.. het trekt niet ofzo. Misschien dat ze met hechten niet helemaal goed gedaan hebben ofzo?? Dat hoor je wel 's vaker, dat het een trekkend gevoel blijft geven dan...terwijl het dan dus niet goed gemaakt is.. (wil je niet bang maken hoor hihi) @ channes: appelstroop in de vriezer??? Leuk zeg, wezen zwemmen! Paste hij al een zwemluier? @ Weer zwanger: pfff..ik moet er niet aan denken!! haha. Nee, ik let echt héél goed op met de pil slikken, want ik zou het niet grappig vinden als ik nu weer zwanger zou zijn! Wat ik zou doen áls het zo zou zijn?? pff...geen flauw idee. Ik denk dat dat niet te zeggen valt tot het moment dát het echt zo is. Geen idee.. @ hier: Woehhh leuk!!! Jesse was net heel bewust naar zn wipstoelspeeltjes aan het grijpen. Zoooo gaaf!
ik ben flink geknipt.. maar heb er nu (bijna 10 wk) na de bevalling echt geen last meer van.. had 6 wk na bevalling seks.. wel heeeeeeeeeeel voorzichtig maar goed.. t ging litteken voel ik niet.. het enige wat ik wel voel.. is zeg maar, net bij "de ingang" een klein dubbel randje.. dat is stukje litteken maar heb er verder gelukkig geen last van.. seks gaat gelukkig ook stukken beter.. t begin is nog ff wennen maar daarna merk ik er niks meer van.. ben trouwens ook ongesteld geworden sinds gister! zooo, was even vergeten wat t was.. pff ben al 1x ongesteld geweest na de bevalling maar dit is wel even wat anders.. flinke buikpijnen ieder geval.. lang leve de aleve feminax kan ik nou eigenlijk wel morgen weer beginnen met de pil ??? jawel toch.. weet t even niet meer hahaha
Linda de zwemluier van de kruidvat paste hij goed die is vanaf 6kilo. Appelstroop in de vriezer hihi dat heb ik van de kraamzorg omdat het niet bevriest kan je het buigen in een zakje en na de prikjes doe ik het in een washandje en leg ik het op zijn been dan word depijn niet zo erg
Ja misschien was dat het wel, maar dat doet hij wel vaker en dan ademt hij wel gewoon verder... Was écht heel eng En een BlackBerry is een telefoon indd! Maarreh, ik heb alweer te vroeg gejuichd! Ik kan namelijk niet gebeld worden Wel gesmst, en smsen, en ook wel bellen, maar niet gebeld worden BALEN!!
@ liset: whahah ik heb ook gewoon de bijsluiter er weer bij moeten pakken omdat ik niet meer wist hoe het zat!! stom he!! Na jaaaren de pil slikken, weet je gewoon na zo'n tijd niet meer hoe het werkt! hahah. @ channes: ohh oke..nou, heb 2 potjes appelstroop gekregen in zo'n supermarkt-baby-doos.. en we lusten het allebei niet, hihi, dus nu hebben we een goede bestemming ervoor! kheb trouwens de vorige keer niets met de wond gedaan, behalve voor het prikje 5 minuten masseren en erna nog 1 minuut.. op het cb hadden ze ook niets gezegd over pijnlijke wond ofzo ook stom.. nja, volgens mij hebben ze er geen last van gehad, maar voor de komende keer zorg ik voor appelstroop! hihi. moet je dat meteen na prikken doen? of is thuis een half uurtje later ook gewoon goed?
Wat een mooie foto @kussie, fijn dat je tel het doet!! altijd leuk... ik heb de mijne nu toch maar via internet besteld, duurt wel 2 wk maar goed.. vodafone zeg ik op en ga verder met t-mobile scheelt me hoop kosten per maand en heb veel meer minuten/sms! voel me gelukkig weer wat beter ja.. thnx! denk dat t ook wel kwam doordat ik gister ongesteld ben geworden.. thnx trouwens nog voor je leuke reactie op de foto van mijn 2 mannetjes op hyves @kleintje, heb weer gestemd.. t is weer happy hour ook gestemd trouwens op milan @boomer, dat doorslapen komt vanzelf.. maar ik ben blij dat sem t nu doorheeft haha vanmorgen was t dus zelfs 08.00 .. en vrolijk dat ie was @weer zwanger zijn.. pff moet er echt even niet aan denken hoor.. mocht het zo zijn, dan is t zo maar liever niet mochten wij ooit nog voor een 2e gaan.. dan pas over een jaar of 2 denk ik @appelstroop, oke dan.. heb t alleen niet in huis.. en ben al 2x bij de winkels geweest vandaag misschien morgen nog maar ff voordat ik ga dan..
Kussie je doet wat appelstroop in een boterhamzakje en dan in de vriezer appelstroop bevriest niet dus kan je het heel makkelijk om zijn beentje doen wel in een washandje ofzo....
ze zien me op het cb al aankomen met een zakje appelstroop ben met 15 min thuis dus doe dan maar denk ik haha
@ Channes, aha, ik lees het al!! Das wel een goede tip!! @ Zwanger zijn, nou ik heb mijn handen vol, als alleenstaande mama, dus ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken!! Ik wil écht genieten van mijn ventje!! En mijn vriend wil voorlopig ook geen kids, dus dat word dubbel dutch als ik het er ooit nog weer es aan toe heb @ Lisetje, ja hoor, voor zover ik weet kan je gewoon weer met de pil beginnen!!! Volgens mij moet dat juist... Het komt vanzelf allemaal wel weer op de rit!! @ all VRAAG VRAAG VRAAG!! Hoe vaak koken jullie de fles nog uit en de fopper? Ik doe het nu nog steeds elke dag, fles 3 minuten en fopper 1 minuut.. Maar moet dat zo blijven? Of klopt mijn geheugen dat dat na 6 weken al niet meer dagelijks hoeft? Hoe doen jullie dat??
Linda; ze ligt ze te bekijken en slaat niet meer zo heel erg in het rond en zuigt erop. Volgens mij heeft ze ze echt ondekt. Kan ook goed zijn van niet hoor . Indd moet je ook gewoon doen met je jongens, als ze honger komen ze vanzelf wel . Germini; ik ben ook geknipt. Heb geen trekkend gevoel maar af en toe voel ik het wel, ging zaterdag fietsen (op mn nieuwe mama fiets) en kreeg ik dat gevoel ook. Met sex voel ik het niet, heel af en toe. Lisetje; fijn dat je weer ongi bent ! Ik ben soms er ook helemaal uit met de pil, heb echt de gebruiksaanwijzing weer moeten lezen haha. Maar denk dat je morgen weer gewoon kan beginnen, toch? Anders even de ha bellen . Channes; ow wat gezellig wezen zwemmen . En wat een goede tip van de appelstroop! Je moet er maar op komen haha.. KLeintje; toevallig had ik het er gister met mn vriend over wat we zouden doen als ik weer zwanger zou zijn, Tenminste nu dan, we zouden het wel gewoon houden. Stel dat je het laat weg halen en over een paar jaar voor een 2de gaat en het wil niet lukken heb je voor eeuwig spijt. Maar ik let nu wel erg goed op hoor, moet er echt echt niet aan denken haha.. Zo stofzuigen is ook weer gedaan, ook gestoft, wc gedaan.. Mm geen zin om boven verder te gaan, doen we van de week wel!
Kussie das balen dat je niet gebeld kan worden.. Kan je weer over naar je andere tel... Kan je dan pas vanaf sept gebeld worden op die tel?