Hebben jullie ook dat jullie kids minder slapen met dit weer.. Taleah is weer lekker min of meer van slag geweest vanmiddag, was om half 1 klaar wakker en daarna alleen maar hazeslaapjes gedaan. Nu ligt ze al vanaf half 8 diep in dromenland . Wel lekker hoor dat ze nu in de avond ook in dr eigen bed slaapt, heb je toch een relaxter avondje . Had ook van de site herinneringoplinnen.nl gehoord. Gaan we binnenkort ook wat bestellen . Laat in de middag waren we even op visite geweest bij de zus van mn vriend, hebben we foto's gemaakt van Taleah en dr 2 neven. (6jaar & 2jaar) Zo lief! Is leuk voor opa, met vaderdag! Vandaag heeft ze nog niet gepoept, mmm hopelijk komt het nog en anders hoop ik toch wel morgen. Oow moet morgen mn gaatje laten vullen bij de tandarts, maar heb zooooo geen zin dus bel morgen even om de afspraak te verzetten. Ow echt slecht he !?
He wat vervelend kleintje. Mm kan zijn dat ze daar alleen in de avond last van heeft. Misschien last van de warmte wisseling, of van alle indrukken verwerken van t kdv? Geen idee verder.. Had je de fles nou verhoogd in de laatste fles? Of moet ze die nog krijgen?
Hey Meiden, @ kleintje, wat vervelend van je hond! Wat zielig voor hem dat hij zo'n verlatingsangst heeft! Het is dat ik hier al een bakbeest van 35 kilo rond heb lopen anders zou ik best een dagje op hem willen passen, maar ben bang dat wanneer hier 2 honden rondlopen ik de glazen door het huis zie vliegen.. Mijn hond houd erg van spelen en kent niet echt zijn eigen grenzen.. @ Lisetje, wat sneu voor kleine Sem dat hij zo ziekjes is.. Hoe gaat het met jou en je flauwvallen? @ Gwenolyn, Rustig aan doen meid! @ Hier, vandaag weer gewerkt.. was weer een druk dagje.. de telefoon bleef de hele tijd gaan.. Nu weer lekker relaxen op de bank...
Melanie slaapt juist meer door met dit weer. Gisteren en vandaag komt ze maar op 4 flessen ipv 5. Om 8.45,13.15,16.30 en nu krijgt ze haar laatste fles. Ze ligt gewoon dan overdag heerlijk buiten in de kinderwagen te slapen. Ze is in die tussentijd wel iets langer wakker, maar slaapt dan ook wat langer zodra ze in dromenland is. Dan wordt ze niet eens wakker als de honden blaffen. Ik had rond 19 uur nog een klein uurtje gewandeld en toen sliep ze ook lekker door. Zelfs toen ik de kinderwagen binnen 3 treden op moest rijden om de kinderwagen in huis te kunnen zetten sliep ze gewoon verder. Ze is pas net wakker.
Eliesah: Esmay heeft vandaag weer weinig geslapen... Snap er niks van want op het KDV zeggen ze dat ze wel regelmatig slaapt :O Ontlasting: krijgen jullie kindjes eigenlijk dagelijks ontlasting? Esmay dus niet... Volgens mij is het nu alweer 2 - 3 dagen geleden :O Chantal: Heb je geen tuin waar ze in kunnen rennen? Hier: Zo mevrouw slaapt geloof ik zoals ik het op de camera zag... Denk dat ze nu voortaan ziczelf in slaap huilt ofzo?
Kan best zijn hoor dat ze zich in slaapt huilt. Melanie doet dat soms ook. Dan krijst ze een minuut of 10 en ineens is ze stil en is ze in slaap gevallen.
Bedankt Alies voor je tips. maakt het alleen wel moeilijker om te kiezen haha. Maar dat dap-ding wordt hem niet, want dat kost dus gewoon 33 euro per maand! Zo'n band met piepjes lijkt me een goede oplossing.Als we thuis zijn dan mag tie best blaffen. Dat doet tie alleen als we aan het spelen zijn ofzo. Hier is het slapen misschien wat minder nu. Vandaag gaan winkelen en ze heeft wat hazeslaapjes in de maxicosy gedaan, maar verder ook bijna niet. Nu ligt ze te tutten op de domoo naast me. Manlief was eergisteren jarig en heeft een blender gehad. Net heerlijke smoothie gemaakt, echt super. Voel me gelijk gezond. Over de poep, hiero al een stuk of 5 poepluiers gehad Dagelijkse kost hoor en iedere dag wel een doorgelekte poepbroek. De biotex is hier niet aan te slepen!
Zal het stom zijn om in mijn crècheboekje als vraag op te schrijven of ze dat op het KDV ook doet huilen voordat ze het bed in gaat.... Vanmiddag deed ze het namelijk ook en ik kan me eigenlijk weinig voorstellen dat ze bij het KDV wel zonder gehuil naar bed gaat... of staat dat stom om te vragen?
Boomer een band met alleen piepjes is maar afwachten of het zal helpen. Ik heb hiervoor een antiblafband met een signaaltoon en vibratie gehad. Dit met afstandbediening. Maar dat ding heeft bij ons niet veel geholpen. Maar dat zal denk ik zijn omdat onze honden een redelijke vacht hebben. En de signaaltoon klonk als een gewoon pieptoontje. Klonk niet echt alsof een hond daar mega onder de indruk van raakt.
Hoi dames, Ik kom me even melden. Ik kreeg zo een lief berichtje van Gweolyn. Hier gaat het met Rowan goed, Hij weegt al 5,5kg en slaapt sinds 2 dagen supergoed en heeft zijn duim ontdekt. Lacht al 3weken bewust en kan niet tegen kietelen. Helaas gaat het met mij nogsteeds niet lekker. Zit aan de rustgevende pillen en aan de anti depresieva Ik heb veel last van bijwerkingen zoals vermoeidheid, misselijk en verstrooid. Totdat me medicatie goed werkt mag ik niet alleen zijn met Rowan. Ik raak te snel in paniek en krijg nu erg snel paniekaavalllen als Rowan huilt en hij blijft huilen en niet te troosten is. Hij kan ook echt Krijsen dat gaat door merg een been en dan gaat het fout bij mij begin ik de hyperventileren en wil ik wegkruipen in me bed. Ik sta onder controle van een psyg en krijg straks terapie thuis om de band tussen me zoon en mij te versterken. Ook een niet verwerkte jeugdtrauma is tijdens de laatste weken ook flink naarboven gekomen. Ik ben op jonge leeftijd langdurig misbruikt geweest door een huisvriend. en dit heeft veel te maken waarom ik moelijk contakt wil en kan maken met mijn zoontje. Ik voel me daardoor nog berroerder. Ook is mijn de afgelopen weken me probleempje ADHD erg de kop op gestoken. Dus het is nu echt even een flinke puinhoop hier in huizzen HAK. We komen er zeker doorheen maar pffff wat kan het leven toch zwaar $%^&* zijn :x Ohh dit weekend ga ik met de boot weg. Rowan gaat uit logieren en kan mamma en pappa even bij tanken om er zondag weer goed er tegen aan te kunnen gaan. Knuff voor jullie Ik hoop snel hier weer snel veel bij te kunnen lezen en houden.
ik vind het niet stom hoor. Rowan begint hier ook altijd te huilen als ik hem van de comode naar zijn bedje brengt. Echt ofdat ze het weten. PS onze hond is ook een blaffer/janker als ze alleen is. Hier een blafband gekocht met stroomstootjes. Ze reageerde niet op de fenomenen sprayband en de hoge tonen band. Ik heb er geloof ik 80 euro bij pets palace betaald. Sinds dien geen klachten meer van de buren. Tjah het is even zielig maar ze wennen er snel aan hoor. Ook hier had de gedragsterapuit en terapieen geen nut
Sterkte Lynette!! @slapen met warm weer, sem is vandaag nog flink uit zn doen geweest.. erg weinig geslapen overdag met als gevolg dat ie nu flink overstuur was.. hebben m rond kwart voor 10 in badje gedaan, daarna fles gegeven en hij viel meteen in slaap.. nu hoop ik dat ie de nacht weer doorslaapt.. dit is al niet meer zo sinds ie zn prikjes hft gehad.. we zien wel @chantal, het gaat met mij gelukkig weer stuk beter.. geen last meer van gehad.. denk dat t ook wel de spanning was vd hele dag (prikjes enz) en daarna het snelle opstaan uit bed.. maar ik houd t in de gaten..
kleintje rond de 12 weken na uitgerekende datum hebben ze ook een sprongetje, had t vanmiddag ff voor je nagekeken . lynette jeetje meis wat heftig allemaal, maar wel goed dat je nu eindelijk wel goeie hulp en begeleiding krijgt, hoop dat het allemaal gaat helpen.dikke knufff owja meiden, ik heb voor neomi d'r eerste eau de toilette gekocht!!!! zag ineens bij de etos bij de luchtjes zwitsal staan, dus vroeg hoe duur die was, 15 euro, denk nah laat maar beetje duur. maar toen tijdens t betalen heb ik t toch maar genomen, t ruikt echt heeerlijk haha. kun je dus lekker op de kleertjes spuiten ofzo.
Ano: of zelf opdoen Sprongetje van 12 weken mmm dan zou dat pas volgende week ofzo moeten zijn... maar het kan toch ook dat kindjes daar wat eerder mee zijn?
hahaha jij bent er vroeg bij met geurtjes maar wel lekker hoor! voor mannetje heb je dat niet maar das denk ook maar goed ook haha anders blijf ik sprayen hahaha heb je je 1jarig jubileum nog gevierd trouwens? of heb k er over heen gelezen?
lisetje, voor mannetje heb je dat niet????tis gewoon de zwitsalgeur he, maar dan dus een eau de toilette ervan! ehh nee we hebben het niet gevierd haha, simpelweg gewoon te druk en ach kunne het geld best beter besteden hahaha. fijn dat het langzaam ietsje beter gaat met sem, ik hoop voor jullie dat ie vanacht weer lekker doorslaapt! kleintje 12 weken na uitgerekende datum he, weet niet wanneer jij was uitgerekend?t kon ook al met 11 weken. sprongetje:had dus even gekeken en rond 12 weken hebben ze een sprongetje en dan pas rond 19weken, denk ow das lekker, maar toen ik verder las, las ik dat de volgende al met een week of 14 kan beginnen, en vaak zo';n 5 tot 6 weken duurd!!sodeju zeg, nou hoop dat ik er niet al te veel van merk hahahaha \ xxx
Ik heb wel die mail gehad, maar ik ga daar niet op in hoor. Ik vind een mok toch al niet zo leuk. Dat mutsje van simply colors vond ik veel schattiger.