Lynette; Meid toch... ik hoop echt dat jullie van het boottripje gaan genieten!!! Effe alles van je af laten vallen. Het valt allemaal niet mee als ik dat zo lees. Maar het komt echt allemaal goed. En die bijwerkingen, die gaan echt ook voorbij. Ik weet hoe heftig die bijwerkingen kunnen zijn, heb ook wel een heftige ad geslikt en daar werd ik in het begin ook niet vrolijk van. Gelukkig deden ze daarna wel hun werk. Sterkte meid.
@ lisetje: jeetje meis, wat heftig allemaal waar je door heen gaat op dit moment. heel goed dat je er dit weekend even uit gaat, even je hoofd leeg maken, even geen zorgen rondom jullie lieve mannetje, gewoon eventjes mama-af. Hopelijk kun je er ook echt een beetje van genieten! Goed dat je zo goed onder controle staat en je medicatie hebt. En ook ontzettend goed van je dat je zo snel en op tijd aan de bel getrokken hebt en alle hulp wil en accepteert. Je bent echt een super goede mama!! de manier waarop jij omgaat hiermee, echt respect hoor! @ kleintje: kan je best vragen hoor! Is wel handig om te weten, toch! @ blafbanden: goh, wat hebben stiekem veel (of toeval?) mensen die band? Vind het wel heel erg zielig klinken hoor, een schokje, en dat een hond dan jankt van pijn/schrik.. Gelukkig is onze hond een kanjer in alleen thuis blijven. Hij blaft vrijwel nooit. We hebben hem 1 keer buiten laten slapen, op proef, maar toen heeft ie de halve nacht gejankt, hihi. Dus hij slaapt gewoon lekker binnen en dat gaat ook harstikke goed hoor . @ kleintje/ano: benieuwd of ik iets ga merken van een sprongetje, want tot nu toe heb ik (ofja, daan en jesse eigenlijk) geen last van krijsen,huilen,enz tijdens de sprongetjes! @ ano: ik had al een keer gereageerd op je mok-vraag . Dat ik die ook wel gehad heb, maar dat je dan best veel verzendkosten betaald. (ik gok 6.95 ofzo?) Toch een leuke aanbieding hoor, heb het een keer gedaan met een fotoalbum. Was gratis, maar dan dus ook 6.95 verzendkosten. Onzin natuurlijk, want zo'n ding versturen kost 44 cent, aangezien het in een kleine envelop paste. Maar goed, toch voor zo'n prijs is het wel leuk om te hebben . @ mutsjes: zetten jullie die eigenlijk nog op ?? ik echt niet hoor, veeeel te warm en niet nodig vind ik . Doen we wel pas weer richting de herfst. Hopelijk passen ze hun namen-mutsje dan nog.. al ben ik daar wel een klein beetje bang voor . @ ontlasting: hier 1 keer per dag bij Jesse een poepluier. @ boomer: mmmm een smoothie, lekker! Wat had ie er allemaal ingedaan? Wij hebben hier ook een blender staan, maar in 3 jaar tijd nog maar 2 keer gebruikt
Esmay is weer naar de kinderopvang... Volgens mij vind ze het echt leuk want ze was volop aan het lachen toen ik haar daar bracht en hield andere kindjes in de gaten... Woensdag was het zo leuk toen ik haar op kwam halen toen zat er een klein meisje bij haar denk van een jaar of 2 en Esmay zat haar interessant aan te kijken en ze waren aan het lachen naar elkaar zo schattig Hier trouwens een filmpje van Esmay die zichzelf heeft ontdekt in de spiegel YouTube - Esmay op het speelkleed
mogguh, nou me man is inmiddels weg... linda ow sorry net niet gelezen dan.maar volgens mij stond erbij geen verzendkosten!. en nee hier geen mutsjes meer hoor!!
@ KLeintje: fijn dat ze het zo leuk vindt!! had je je vraag nog in het boekje geschreven? @ Ano: geeft niet hoor. hmm, maar als ie gratis is en geen verzendkosten, waarom zou je het dan niet doen? Ik heb die mail niet gezien volgens mij.. @ hier: Jee, blije doos bonnen zijn binnen! Verdr @ hier: grr..poetshulp smst net dat ze door dr rug gegaan is en voorlopig niet kan komen. Balen dus.. dus ik ga maar op zoek naar 'n ander. Ze is nu 3x geweest hier, en deed het prima, maja, ik heb nu geen zin om een maand te wachten tot ze een keer hersteld is. En daarnaast gaf ze aan dat ze vaker fysio had gehad, dus ik verwacht dat ze wel vaker lichamelijke klachten zal hebben. En daar zit ik niet op te wachten bij mn poetshulp . Balen dus, maar goed, ik vindt wel weer 'n ander hihi. @ Daan en Jesse: goh, ik vind het toch knap hoe ze zichzelf kunnen vermaken. Die 2 liggen makkelijk een half uur tot uur in de box, zonder te huilen, naar het mobiel te kijken.. en dan vallen ze een keer in slaap. Als ze wakker worden, leg ik ze meestal in de wipstoel, en dat vinden ze dan ook leuk een uur lang ofzo. en dan ist vaak al volgende voeding-tijd . Ze liggen ook zo leuk te lachen en geluidjes te maken samen naar het mobiel.. Oehh vandaag komen de shirtjes binnen die ik heb laten drukken. Ik hoop wel echt heeel erg dat ze passen, al denk ik dat ze aan de grote kant zullen zijn. maarja..komt goed .
Hier de mail voor de gratis mok ook gehad. Maar vind het dan toch een duur geintje. Want alleen de mok is gratis. Je moet dan de verzending en de opdruk nog betalen. Het mutsje heeft ze niet op van simply colors. Maar het is gewoon leuk om te bewaren. Hier gebruiken we maar bij 1 hond de anti blafband. Bij de andere 3 niet. Onze appenzeller heeft 'm 1 keer om gehad en als ik nu waarschuw houdt hij zijn bek gewoon dicht. We hadden de hond, waarbij we de anti blafband gebruiken, met 7 maanden pas gekregen dus dat gedrag zat er al in, doordat de vorige adoptant niks met haar gedaan had.
Ja met het gratis t-shirt ook. Alleen het t-shirt is gratis. Was toch nog 13,70 euro inclusief verzending kwijt voor een opdruk op de voorkant en achterkant.
@ Alies: Het is ook een TT (teletac) @ Boomer: Ik zou niks nemen die een geur sprayt als je hond begint te blaffen. Waarom niet? De geur gaat vaak in de vacht van de hond zitten, waardoor hij deze nog ruikt, ook al doet hij niks. Vervelend dat je iedere dag wel een doorgelekte poepbroek hebt. Loopt het dan langs de zijkant eruit? @ Kleintje: Hmmmmm, niet handig dat ze om 08.00 uur pas open gaan Nee, ik heb er een babyschaal in liggen. Zal vandaag een foto maken. Hier wel dagelijks ontlasting. Over meerdere foto's op canvas: Ik weet dat Angelique Lemmens het doet als je daar een shoot laat doen. Ik weet niet of ze het ook doet als je zelf foto's aanlevert. Waarom zou dat stom zijn? Een niet gevraagde vraag is een domme vraag. Ik zou zeggen: Gewoon doen Wat een lief filmpje, en die geluidjes, te cute voor woorden (waar zijn nou die "love smilyes"8)) @ Lynette: . Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan met je! Vind het heel fijn om iets van je te horen. Je hoeft echt niet te reageren. Wilde gewoon even laten weten dat ik aan je denk. Het zal zwaar gaan worden, zeker gezien je jeugdtrauma, maar je gaat hier heel sterk uitkomen!!!!! Ga lekker genieten het weekend!! Het word prachtig weer. Even eruit, de wind door je haren heen, ook weer even quality time voor jullie tweeën en weer even lynette en lynetteman zijn, ipv mama en papa. * Dikke knuffel * @ Anoniempjuh: Hahahahahaha, Neomi haar eerste luchtje @ Lindavnr: Balen van je poetshulp:x. Vind maar weer eens een goeie. Beter je shirts te groot als te klein @ Sprongetjes: Ik merk hier eigenlijk helemaal niks van
Gisteravond onze eerste echte fietstochtje gemaakt, naar mijn schoonzus. Die woont 3 pleintjes verder op. Het is even wennen met een fietskar, maar ze vind het leuk, maar toch wel spannend. Ligt heerlijk naar buiten te kijken, met van die grote ogen, maar haar vuistjes gesloten. Gisteren kwam ze voor 5 voedingen, dus die ook gewoon gegeven. Ga niet rekken. Gisteravond om 10.00 uur de laatste fles, en vanochtend om 08.30 schrok ik wakker. Ik had haar nog niet gehoord, terwijl ze normaal rond 05.00 uur zich wel een keer laat horen. Kijk ik op haar kamer, ligt ze heerlijk op haar handje te sabbelen in haar slaap Vannacht het raam open gelaten, maar ze had het nog warm (pyjama, rupsenpakje, laken en 1 deken niet dubbel gevouwen). Ze heeft duidelijk niet mijn temperatuur (ik heb het bijna altijd koud), maar duidelijk van mijn man (altijd warm). Maar eens kijken hoe vannacht de temperaturen zijn, anders alleen maar het bovenstukje van de pyjama aan. Kijken hoe dat gaat.
woops, hahah, foutje.. laatst haalde ik ook al namen door elkaar, weet niet wat dat nu weer is! . @ slapen: hier slapen ze 's nachts met dit weer alleen in een romper en meestal een kort pyjamabroekje, maar soms ook geen broekje. En dan dus in de inbakerdoek, dekentje niet dubbel gevouwen en lakentje. Overdag hebben ze romper, shirt met korte mouwen en kort broekje aan, of geen broekje. Ze hebben het ook altijd warm, net als mijn vriend. Ik zit hier nu lekker met een vest aan, terwijl de kids lekker in een shirtje beneden liggen @ minimonkey: Ben benieuwd, ik krijg hem binnnenkort toegestuurd! wel maar 1 volgens mij hihi. helaas.. maar ach . @ Chantal: milan gaat goed zie ik, bij de fotowedstrijd! Hmm, wel jammer dat 2 maart mama's nu mee doen, anders had iedereen op dezelfde persoon kunnen stemmen . Misschien moeten we het beter afspreken
Hahahahaha, dat is het zeker, maar ik moet zeggen, heel fijn in gebruik. @ Lindavnr: Hahahahaha, ben gelukkig niet de enigste. Ik zit heerlijk in mijn trui, en Joënna ligt in haar romper in de box te spelen.
Ja, heerlijk hoor en echt keigezond. Er zat in: 1 banaan, 4 aardbeien, 1 peer en 1 appel. En dan magere yoghurt en ijsblokjes. Mmmm.. vanmiddag weer eentje maken maar dan met kiwi erbij. Moet je ook doen joh. En die blender is strakjes heel handig als ze vast voedsel kunnen eten, kun je je pasta gewoon erin gooien
Gwenolyn: ben benieuwd naar de foto Boomer: mmm lekker smoothies Blender is volgens mij idd wel handig! Wij hebben er ook 1 maar dan gewoon zo'n simpel ding.... Slapen: Esmay ligt in een rompertje, pyama shirtje, slaapzakje en een lakentje erover....
@linda; balen zeg van je hulp! zul je net zien. Dan kun je idd beter een ander zoeken, anders blijft ze zich ziekmelden over het vermaken; eerst kon ik fenna ook een uur in de wipstoel laten zitten, maar nu wil ze steeds vaker aandacht van ons! @Gwen; klinkt aannemelijk ja van die geurband. Dat is ook zielig ja... Ik ga misschien dan toch maar voor de piepband. Die klinkt het minste sneu! Trouwens allemaal dure geintjes zeg. over de poepbroeken: ja inderdaad langs de zijkanten, maar ook vanuit de bovenkant achteren tot op dr rug. En het is bij ieder merk luiers eigenlijk, dus het ligt echt aan de dunne ontlasting. Echt balen,. al die witte rompertjes en broekjes met bruine vlekken Wow wat een nacht zeg! heerlijk zeg. @slapen; Hier heeft Fenna geslapen van 23 uur tot 6.45 uur. Netjes hoor. Gsteren was het namelijk van 24.00 tot 5.45 uur, dus dit weas beter. Fenna slaapt nu in een slaapzak, want ze trapt dr dekentjes steeds van dr af en kruipt omhoog. Daaronder gewoon een romeprtje met korte mouwtjes, overgooiertje en een broekje. @gwen: trui!??? Mafkees
@ boomer: idd, ik wilde m wegdoen, maar voorlopig zullen we m eens houden (hij mocht niet weg van arno haha) @kleinthe: geen dekentje meer?