@ Gwenolyn, woww, dat was schrikken, jeetje zeg!! Maar schrok Joënna niet van het geblaf dan? Van de week was Stan bij mijn ouders en Aike sprong iets te enhousiast tegen zijn hoofdje aan, en Stan was helemaal over zijn toeren! Heb jij daar geen last van met de kleine meid? En andere meiden? Zijn de baby's niet bang of paniekerig door de honden (of katten)? Ps. Boomer heeft gellijk, prachtig omschreven, ook ik zag de hele film afspelen!! @ Marye, owww ik moest zo lachen om de foto's van je beide schatjes!! Prachtig!! Hoe krijgen ze het voor elkaar heh om zo te gaan liggen!! Ongelofelijk!!! Ik heb slaapzakjes gekocht van prenatal, ze zijn heel mooi! En zien er ook goed uit, maar is 70 cm. Dus ik moet er nog even mee wachten, maar was idd aanbieding, zoals hier al werd genoemd
kussie, wat fijn dat het ws alleen een ruisje is!! dat moet een hele opluchting zijn!! marye, haha wat een leuke foto's van florine en pepijn!! lisetje, kai heeft ook al zo'n last van die k...prikjes!! hij slaapt wel door maar tot 6u en voorheen was het u:x zwanger, mocht ik zwanger worden dan is het meer dan welkom!! Ik heb er zolang over gedaan om van kai zwanger te worden, dus ieder wonder is welkom!! Wat een weertje he, ga snel weer naar buiten!! en kai huilt dus tot laters................reageer dan verdre!!
@ Turbo: Ben me het ongeluk geschrokken. Het was ook nog eens een keer zijn slechte schouder ook. Verder laat hij ook niet merken als hij pijn heeft. Vannacht hoorden ik hem, dus vloog uit mijn bed, met de telefoon in de handen om de DA te bellen. Kom ik beneden ligt alles rustig te slapen Alleen de glasplaat is kapot. Die hebben we later erbij gekocht. We merkten al snel dat als we maar iets te hard op tafel zetten, er al butsen in zaten. We wilden er iets opleggen om de tafel te beschermen. Tegen de tijd dat Joënna zou gaan kruipen hadden we hem er toch afgehaald ivm scherpe hoeken. Tja..... Dat is nu iets versneld. Ik hou hem goed in de gaten. Zodra ik iets twijfel, zit ik alsnog bij de DA. Nee, dit is niet mijn manier om iets te leren @ Marye: Hahahahahahaha, wat een aparte styl hebben jouw kinderen van slapen Let op het hoofdgat bij de slaapzak. Deze wil nog wel eens groot uit vallen, waardoor hun hoofd in de slaapzak kan schieten. @ Kussie: Joënna is er ondertussen wel aangewend. Het enigste waar ze wel van schrikt, is als de honden samen aan het spelen zijn en Freggel heel hoog begint te keffen. Klinkt ook heel schril aan je oren, laat staan bij zo'n uke puk.
Gwenolyn: dat is schrikken zeg :O pfffff!!!! Gelukkig lijkt er niks aan de hand te zijn met je hond... Wel balen van de glasplaat! Marye: haha grappige foto's Maar ik weet niet of je het helemaal kan voorkomen met een slaapzakje, Esmay heeft er namelijk 1 maar die weet zich elke keer weer omhoog te duwen en ligt dan ook vaak zo scheef in bed en boven de dekentjes enz :O Waar je op moet letten bij een slaapzakje is dat ze niet met het hoofd door het hoofdgat kunnen mochten ze naar beneden schuiven in plaats van naar boven, dan kunnen ze stikken! En verder zou ik persoonlijk gaan voor een ietsjes langere slaapzak (ook weer niet te lang) zodat ze niet te krap zitten met de beentjes! Esmay had er namelijk 1 en op een gegeven moment zat ze gewoon echt klem met haar voetjes
En nu moet ik mijn hart even luchten! Ik ben toen strax naar het werk gegaan om nog even mijn rooster te checken en nogmaals aan te geven dat ik om 7.10 pas op het werk kan zijn doordeweeks... Nou het begon ermee dat ik te horen kreeg dat mijn rooster veranderd is, ik kijken ben ik op sommige dagen ingepland voor een avonddienst (wat ik dus doordeweeks niet kan en dat weten ze!) en ben ik een aantal keer op donderdag ingepland inplaats van vrijdag!! En dan heb ik geen kinderopvang.... Ook hebben ze besloten het allemaal maar te veranderen met het rooster ze hebben nu voor 2 maanden een rooster vooraf maar je diensten staan er nog niet op... Er staat alleen of een V van vroege dienst of een L van late dienst, 2 weken voor de datum krijg je dan te horen wat je moet werken je moet dus b.v als je een V hebt van 7 tot 16.30 beschikbaar zijn! Nou sorry hoor maar dat vind ik BELACHELIJK! ik wil gewoon minimaal een maand van te voren weten wat ik moet werken en niet of ik een V of een L moet werken want dan kan het nog alle kanten op.... Ook is het nu voortaan zo dat als je b.v 3 dagen in de week werkt ze je maar 2 dagen inplannen en dat je dan 1 dag wanneer er gaten zijn op het rooster maar in moet vallen... Ja HALLO!!! ik werk toch niet voor niks vaste dagen!!!!!!!!! En ik heb toch niet voor niks een contract van 24 uur dan moeten ze je niet maar 16 uur inplannen!!!! En of dat nog niets alles was zei de zorgcoordinator ook nog tegen mij toen ik haar er aan herrinerde dat ik pas om 7.10 kan beginnen en in de middag dan een kwartier of desnoods een half uur langer blijf: "Oh daar weet ik niks van" :x Ik ben er nu helemaal klaar mee!!!! Wordt alleen maar gestresster en sta op het punt om er echt een beetje depri van te worden!! Ben net naar het UWV geweest, situatie voorgelegd, ook verteld van dat ik best bereid ben om te werken maar op die vaste dagen... Weet je wat ze daar zeiden? Dat ze vonden dat ik idd toch nog best lang kon werken (van 7.10 tot 17.30 als het nodig is) en dat ik toch nog best flexibel ben ook qua weekenddiensten dat ze me dan mogen inplannen zoals ze willen! Vond het wel fijn om te horen dat ik toch niet de moeilijkste ben (zoals ze me op het werk wel afschilderen) en heb me ook maar meteen ingeschreven voor als er iets is... Kan nu op internet kijken voor vacatures enz en zal ook zeker gaan solliciteren want op deze manier ben ik er echt klaar mee en het moet ook niet lang doorgaan met steeds iets toezeggen en dan alles weer omdraaien want daar wordt ik alleen maar ongelukkiger van! *einde van mijn klaagbericht* en nu ga ik de kleine maar gauw ophalen en haar lekker in mijn armen sluiten
@ kleintje; Mijn god, wat BELACHELIJK!!!! Echt niet normaal hoe ze dat hebben gedaan! 2 weken van te voren, dat krijgt toch niemand met kinderen geregeld op een kdv??? vonden jouw collega's dit zo goed?? tss. @ rest: ohh, ik moet snel even van de laptop; arno moet er voor 6 uur op... tot zo!
Ach collega's hebben ook niks te zeggen.... Maar goed ik ga mooi opzoek naar iets anders in de zorg zou het niet zo moeilijk moeten zijn lijkt me?
marye ja neomi ruikt vaak zuur van het spuugen dus vandaar leek het me wel lekker! gwenolyn jeetje das schrikken zeg bah. kan t me helemaal voorstellen je hond schrikt gewoon van jou en vervolgens van zichzelf, wel sneu hoor, gelukkig heeft hij er verder geen last van. marye hahahaha zo lag neomi gister ook in bed.normaal is ze ingebakerd en dan blijft ze wle liggen maar gistermiddag dus niet.had natuurlijk ook meteen de babyfoon omgetrokken.. maaruh bij jou is de kans dus klein dat je zwanger word van jezelf?jj had icsi gehads toch? ja bij mij is de kans ook niet heel groot, ik heb clomid gebruikt.maar idd als ik weer snel zwanger zou zijn is het meer dna welkom. kussie las net pas je verhaal.wat heeft stan het goed gedaan zeg wauwie!!!len zoals het er nu naar uit ziet vald het dus wel mee?nou dat zou heel mooi zijn, laten we daarop hopen dan!! nou ben inmiddels bij me ouders, en blijf hier tot zondag.lekker relaxen en vant weer genieten! wil ik weggaan vanmiddag heeft ze d'r eigen weer helemaal ondergescheten pffff dus eerst maar weer in bad gedaan en de kleertjes uitgespoeld. nou fijne avond meiden
Kleintje: Wat achterlijk zeg, dat is vast bedacht door iemand zonder kinderen! Maar kop op meid, laat je niet gek maken! ano: Inderdaad via ICSI weet niet wat de kansen zijn op een natuurlijke zwangerschap maar erg klein iig. Geniet lekker van het weekend bij je moeder! Hier: Blegh het is hier sprongetjes tijd of wete ik veel wat. Al de hele dag is het drama en nu nog steeds. Ze doen hazenslaapjes en dan weer keihard krijsen, dan na een half uur/ 3 kwartier vallen ze weer in slaap. En dan slapen ze weer even en dan weer krijsen... Ik vrees het ergste voor de nacht...
Ow wat hebben jullie toch veel gekletst vandaag, en dat op zo'n mooie dag hihi.. Hopelijk vergeet ik niemand met reageren ! Ano; wat lekker een weekendje bij je ouders. Beviel je werkweek weer goed, met Neomi ook alles goed bij de oppas? Kleintje; jeetje weer gezeur bij je werk :x!! Dat kunnen ze toch allemaal niet maken.. Iig heel veel succes morgen met je eerste werkdag weer, en hopelijk kun je nog veranderd krijgen in je rooster. Als ik terug kom in augustus word ik waarschijnlijk ook weer een invalster. Beetje jammer maar goed, zolang ik op vaste dagen werk en Taleah terecht kan vind ik t goed. Gelukkig kan Taleah altijd terecht omdat ik er natuurlijk werk. Is wel een voordeel! Kussie; wat fijn dat Stan het zo goed had gedaan. En helemaal fijn dat het bijna zeker is dat alles goed is! En een extra controle is indd alleen maar fijn. En indd het is 6uur tussen de fles, dus ongeveer 5 uur slapen voor mij. Hihi! Pff ben blij als ik er vanaf ben en net als jullie lekker kan doorslapen . Ach komt ooit goed haha. Gwenolyn; zo ook ik zat helemaal in je verhaal. Hopelijk is de situatie met je hond niet verslechterd. Wel eng hoor zo, echt schrikken. Wat heerlijk zo fietsen met de kleine. Kan niet wachten tot ze op mijn mooie nieuwe mama fiets mee kan . Lynette; dikke knuffel voor jou! En probeer echt te genieten van dit weekend, het gaat zeker heerlijk worden zo met z'n 2tjes ! Veel plezier. Boomer; ow wat is Fenna heerlijk gegroeid . Nog last van de prikjes gehad vandaag? Hopelijk niet.. Alies; ow ik heb dat ook met mn broeken. Ben al mn gewicht kwijt maar pas nog geen oude broek, mn buik is slapper geworden en op de 1 of andere manier zit het gewoon te strak en niet lekker. Dus nog steeds mn zwangerschapsbroeken aan, erg he hahaha.. Snel eens nieuwe broeken kopen. Maar is altijd zo'n lastig iets bij mij haha.. Darcy; fijn dat je op je werk goed kan kolven . Maarre volgende keer wel flesjes mee nemen haha.. Lisetje; hoe gaat het nu met je mannetje? Marye; altijd fijn zo'n dag ! Veel sterkte voor vannacht meis, wie weet slapen ze gewoon heerlijk door. Komt denk ook echt door die warmte hoor, hier wel volgens mij. Zo ben geloof ik weer een beetje bij hahaha..
Hier; Taleah heeft vandaag gewoon 2x gepoept. Terwijl we al vanaf dinsdag geen lactulose meer gebruiken. Durf nog niet te hard te juichen maar een klein beetje ben ik toch erg blij ! Vanmiddag heeft ze ook weer hazeslaapjes gedaan, ons meisje zweet zo snel. Voorhoofdje helemaal nat en dr haartjes.. En dan ligt ze ook nog in een puckababy! Mn vriend heeft vanmiddag lekker een tijd met dr gewandeld en dan slaapt ze wel zonder puckababy in de wagen. Mama ondertussen boodschappen gedaan en bij de belastingadviseur geweest. Krijgen niet super veel terug; rond de 600 euro. Maar is ook al lekker natuurlijk. En de kinderopvangtoeslag is ook aangevraagd. Wij krijgen best veel terug per maand dus dat is ook wel lekker. Papa is nu weer drummen in z'n bandje en meisje slaapt lekker en mama heeft nu even tijd voor dr zelf. Heerlijk! Ze slaapt nu zo lekker 's avonds, echt fijn. Vannacht liet ze er trouwens 5uur tussen. Mm nog niet veel maar goed beter dan 2 keer in de nacht eruit , toch?!
Zo dames, ik heb lekker van het mooie weer genoten de laatste paar dagen, dus ben niet veel op de compu geweest. Ik dacht eerst maar een paar pagina's terug te lezen, maar uiteindelijk heb ik wel alles gelezen. Het is wel grappig om terug te lezen, dan krijg je eerst de reacties en dan pas het oorspronkelijke bericht. Ik las dus eerst "Eliesah gefeliciteerd met de kerstbaby". Ik dacht dus al dat we weer een zwangere in ons midden hadden, haha! Maar in ieder geval gefeliciteerd met je tanteschap! Nadeel is wel dat ik nu niet zo goed weet waar ik moet reageren... Beetje op de gok dus maar! Marye: fijn dat het goed is met de heupjes van Pepijn. Sterkte voor vannacht, maar hopelijk is dat niet nodig! Kleintje: vervelend om zo te moeten beginnen op je werk. Werken er niet meer moeders? Die komen toch ook in de problemen lijkt me? Ano: veel plezier dit weekend. Lekker een paar extra verzorgende handen. Darcy: wat fijn dat je het weer zo naar je zin hebt op school. Ik vind het wel raar dat je al weer moet werken. Toon en Megan zijn op een dag na even oud en ik hoef pas 14 juni weer te werken, maar dat is net de laatste week voor de toetsweek, dus dan is het een beetje raar om de klas weer over te nemen. Ik moet dus nog even overleggen wat ik ga doen. Krijg je bij jou op school de korte vakanties niet terug, misschien? Dat scheelt natuurlijk twee weken. Die tellen bij mij niet mee in het verlof... En oh, ja. Je kunt proberen om van je kolfuren, taakuren te maken. Volgens de CAO heb je daar recht op. Het hangt wel een beetje van je school af natuurlijk of je dat ook echt moet claimen. Als je er een conflict over zou krijgen, moet je het misschien maar niet doen! Ik had hier nog de kolfuren van Karel open staan. Ik vond het wel een beetje vreemd om ze uit te laten betalen, maar nu ruilen we ze misschien om voor een week extra vrij. Dan hoef ik dus pas over drie weken weer te beginnen. Een beetje surveilleren, een beetje vergaderen en dan zomervakantie! Zwanger zijn: als ik zwanger zou zijn, dan zouden we het zeker houden. Ik had voor Karel niet een heel gemakkelijke weg (medisch circuit en toen twee miskramen) en voor mij geldt dus dat zwangerschap niet iets is wat ik plan, maar iets wat ik cadeau krijg. Bovendien willen we misschien wel een derde, en ben ik al 36, dus als het nu al komt, dan komt het! Hier: het gaat goed met Toon! Hij maakt steeds meer contact en wordt erg gezellig. Genieten is dat, hoor!
Wuhahaha, Nijnja.. Dat leest indd wel raar dan hihi. Maarre nee dus (gelukkig) ben ik niet zwanger, maar de vriendin van mn broer hahaha ! Wat fijn dat Toon het zo goed doet!
@ Kussie: De honden mogen ook niet bij Joënna haar hoofd in de buurt komen, en er word al helemaal niet gesprongen bij haar in de buurt. Als mijn man thuis komt, zijn ze altijd helemaal door het dolle heen, en kan Turbo zo vreselijk hoog springen, dat hij met zijn achterpoten bij mijn man zijn schouders komt. Heeft hij Joënna in zijn handen, is er geen haar op zijn lichaam die er over piekert om te springen. Ook Freggel doet het dan niet. Zo ie zo zijn ze heel voorzichtig met Joënna in de buurt. Ze mogen wel de handjes en voetjes likken, en erbij liggen als ik de fles geef. @ Marye: Je kunt het slaapzakje te lang kopen, en dan de achterkant van het slaapzakje instoppen. Kunnen ze ook niet omhoog kruipen. @ Kleintje: Wat een maten streek van je werkgever:x Lijkt me dat er werk genoeg is in de zorg. @ Anoniempjuh: Fijn weekend bij je ouders. Barcelona is wel een geweldige stad! @ Marye: Nog een beetje geslapen vannacht? @ Eliesah: Hahahahahaha, hoe blij kun je zijn met een poep luier Zo te lezen gaat het goed zonder de lactulose.
Gisteravond nog even naar Veenendaal geweest om de blije doos op te halen. Wat een tegenvaller is die doos. Nog even bij de lief winkel geweest voor een leuk petje, en gewoon even rustig gewinkeld. Helaas begon ik na een uur mijn bekken al te voelen, dus weer terug gegaan naar de auto. Joënna was nog helemaal overstuur. Moe en warm en niet kunnen slapen. Mijn man heeft heerlijk met haar op de arm gelopen. Handje in haar mond, en ze zat heel tevreden om zich heen te kijken. Gisteravond om 22.00 uur de laatste fles gegeven. Iets te dik gemaakt (en een fase 3 speen erop ipv de papspeen kwam ik achter toen de fles leeg was), waardoor ze een dik half uur / drie kwartier bezig was met leeg drinken...... Vanochtend om 07.00 uur melden ze zich weer. Wel heb ik het idee dat ze niet echt meer verzadigd is. Ze meld zich dan wel voor 4 flessen, niet voor 5. Maar eens wat extra JBPM in de fles mikken, kijken of dit wil helpen.
Mogguh Nijnja, ik stopte met 31 weken met werken (i.v.m. mijn bekken) en had dus 10 weken verlof na de bevalling. Deze weken vallen mee, hoor. Ik geef alleen bovenbouw, 8 klassen - en aangezien er 5 klassen examen hebben gedaan, geef ik nog maar 8 uurtjes les over drie dagen Mag niet klagen, want 28 juni is de laatste lesdag al. Voor jou ook raar om weer vlak voor de zomer terug te komen, nietwaar?
Gwenolyn, vond die Blije Doos ook niet bijzonder... ik werd er niet blij van, in elk geval (gewoon weer effe een gegeven paard in de bek kijken )! Voor mij was het meer zoiets van "wat een hoop oud papier aan folders, had niet gehoeven..."
Ja, vreemd om nog even te moeten werken voor de vakantie. Ergens ook wel lekker, omdat anders de drempel in augustus misschien wel erg groot is!
Jee, Taleah zit vandaag voor het eerst op 5 voedingen ! Ze heeft het zo super gedaan vannacht. Om half 12 de fles op en toen om half 6 !! pas weer.. En toen werd ze om 9uur wakker, wassen aankleden etc en om half 10 lekker weer flesje op! Jee het doorslapen begint te komen , wat zijn we blij hahaha.. Alleen nou zitten we wel op een raar schema; miss dat ze de late fles kan rekken naar half 11 of 11 uur. Ik hoop het haha.. Gwenolyn; haha hier zijn we altijd heel blij met poepbroeken! We maken er dan een heel feestje van hihi.. Vervelend dat je nog zo'n last hebt van je bekken! Joenna heeft dus ook weer een goede nacht gehad , altijd lekker. Gaan jullie allemaal nog wat doen vandaag? Wij zijn vanochtend even het dorp ingeweest, misschien dat ik straks nog even ga wandelen. Pff veel te warm om iets te gaan ondernemen. Mn vriend moet vanmiddag optreden met zn bandje in Rotterdam, dus vanmiddag zijn we ook weer alleen. Iig allemaal een fijne zaterdag, lekker genieten..
@ eliesah: jaaaa een lekkere nacht!! fijn! @ hier: hihi....jawel... het eerste fruithapje (peer) is gegeven! hahaha. oohhh zooo leuk :d hihi. En ze vonden het súper! Heerlijk aan het smakken en lachen allebei! En ze wilde maar meer en meer, maar vond het wel genoeg na een een paar lepeltjes . Oh zo leuk En weet niet of het toeval is, maar Jesse had vanmorgen al gepoept, en nu net had ie weer gepoept! en allemaal heel goede ontlasting, niets hard.. en dat terwijl ik gister maar 1 keer druppels gegeven heb! En vandaag nog helemaal niet. Wij gaan zo lekker de stad in, prenataldoos ophalen . en lekker van het weer genieten natuurlijk. Doeg!