Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye: He wat vervelend zeg dat je steeds alleen bent :( Zoals Kussie al zegt: je hebt wel 2 kindjes en dat is waarschijnlijk zwaarder (weet ik eigenlijk wel zeker) dan 1 kindje! En als je er dan alleen voorstaat kan ik me voorstellen dat je er doorheen zit :( *knuffel voor jou meid*

Kussie: Ahhh meid ik vind het zo klote voor je :( Het is dat je niet in de buurt woont anders had ik je adres gevraagd om je persoonlijk een knuffel te komen geven!
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen alleen dat ik het zo klote voor je vind en hoop dat er toch gauw een betere tijd jou kant op komt!
    * een GROTE knuffel voor jou meid! *

HIer: zo meteen naar het CB!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dames, bedankt voor de lieve woorden! Heb mezelf weer een beetje bij elkaar geraapt en houd meer in mijn hoofd dta het niet zo lang meer duurt...

Kussie: Meid, wat balen dat je niet echt begrip krijgt van je moeder. Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen... *Knuffel voor jou!*

Franny: Geniet van het dagje met je vriendin! Hier een medestander, ik doe ook wat ik wil en luister ook niet naar het CB.

Kleintje: Succes bij het CB! Ook prikjes vandaag?

Hier: Ook naar het CB weer prikjes halen en dan lekker 6 maanden niet meer! Oh ja, Pepijn en Florine zijn vandaag 4 maanden!!!!!!!!!!!

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Marye; een hele dikke knuffel voor jou!
    Veel succes vanmiddag bij het cb.
    Wat gaat het toch hard, alweer 4 maanden :D

Kussie; ook voor jou een hele dikke knuffel.
    Maar kan je Stan misschien niet meenemen? Wij gaan zaterdag ook naar een festival met vrij "harde" muziek, gewoon kinderwagen mee en neem ook de draagzak mee. Mocht ze het nou echt nisk vinden zijn we zo weer thuis.
    Hij was toch ook een keer mee geweest naar de kermis, vond ie toch fijn toen? ;) Dat ik me nog herriner hihi..

Kleintje; jij ook succes op het cb! :)
    Nog iets van je vriend gehoord over gister?

Franny; ze komt gewoon nog voor een nachtvoeding. MOet me er denk gewoon bij neerleggen haha..
    Lekker hoor babyzwemmen, vind Jens het leuk?

Hier; vannacht weer gewoon een voeding gehad van 60cc, alleen kwam ze moeilijk weer in slaap. Na 6x op en neer lopen voor de speen, heb ik dr bij me in bed genomen en hebben we gewoon nog heerlijk verder geslapen. Erg slecht maar goed ik kon niet meer.. :)

Vanochtend naar de stad geweest en een super leuke muziekmobiel gekocht, echt zo gaaf! Alleen kom ik thuis wil ik m inelkaar zetten, moeten er nog batterijen in, aah en die heb ik niet in huis.
    Straks maar even nog halen hihi. En ook zo'n speelslang gekocht voor in de box, heeft ze al gezellig mee gespeeld! :)

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye: succes op het CB!

Eliesah: Ach joh als ze dan wel goed heeft geslapen kan het toch weinig kwaad... Ze zal er waarschijnlijk nog niet echt aan wennen hoor als je dat een keertje doet!
    Ben benieuwd wat ze van het mobieltje gaat vinden :)

Hier: Esmay is goed gegroeid :) is nu 63 cm en 6324 gram, 4 cm gegroeid in 1 maand tijd :)
    Ze heeft ook prikjes gehad, ze was van te voren al aan het krijsen (denk dat de de dokter niet zo lief vond :p mama ook niet dus dat heeft ze niet van een vreemde hihi :p ) En na het prikje was ze ineens stil hahaha....
    Ook waren ze op het CB vandaag poeslief :O geen geklaag over een te groot hoofd, geen geklaag over een afgeplat hoofd, geen geklaag over de fruithapjes en ze zei zelfs dat ik het allemaal goed deed!
    Ik dacht echt: wow ik ga zo de krant bellen :p had dat dus totaal niet verwacht van het CB haha!

Nu moet ik er weer gauw vandoor, naar het gesprek bij degene die me bij de opdrachtgever voor planner zorg heeft voorgesteld....

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    heb vluchtig gelezen maar eigenlijk niets onthouden, sorry sorry!

Oh..wel íets onthouden, want ik wil even een dikkkkke knuffel geven aan Marye en Kussie!!!

@ vraagje: Hebben sommige van jullie een mobiel boven het bed hangen? D&J vinden dat super, merkte ik in het ziekenhuis. maar de bedrand is te breed voor de meeste mobielen om hem vast te draaien.. Dus zocht ik een mobiel wat je op kan hangen, dus die vanaf het plafond hangt... iemand enig idee waar je die kan vinden???
    Want overal is het met zo'n stang die je moet bevestigen aan de rand van de box/het bed.

@ Daan: gaat wel goed al is het wel lastig hoor...een kindje wat niet echt kan zitten.
    In de maxi cosi kan ie niet, want dat doet pijn. In de wipstoel kan ie niet, zelfde probleem. Die wipstoel kan wel in ligstand, maar dan nog is het niet heel comfortabel voor hem.
    Hij kan dus in de box liggen, of bij mij liggen, maar dus niets zittend. Erg lastig.
    Tis nu ook erg moeilijk om hem te horen huilen want je denkt gelijk datie pijn heeft.. :(. lastig.
    Mgoed..hoort er even bij en moeten we even doorheen, en dat lukt ook wel, maar gisteren had ik het er even erg moeilijk mee.
    Gelukkig is Arno dan altijd heel lief :).

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    succes kleintje!!
    Geen idee of ik het gemist heb, maar wat houdt planner zorg in?? :D

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ All, dank jullie wel meiden voor de dikke knuffels :) Ze zijn goed aangekomen!!
    En ik kan Stan niet meenemen want het is allemaal 's avonds :)
    Maar ik heb vandaag weer met Karin gesproken van het CB en ze zei dat ik toch ook echt even aan mezelf moet denken.. Blijf dus vanavond en morgen thuis en ik vraag aan mijn pa of hij zaterdagavond dan toch op wil passen, want ik moet er van haar ook echt even uit!! Want mijn energie raakt werkelijk helemaal op zo.. Pfff

En ik heb nog meer nieuws, maar moet nu eerst met Stan naar de huisarts..
    Pfff... Tot straks!

Liefs mij

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Succes bij de HA, ik hoop dat ze wat voor Stan kunnen betekenen. En ik hoop dat je vader zaterdag wqil oppassen zodat je even aan jezelf kunt denken!

Lindavnr: Lijkt me idd lastig zo met Daan! Hopelijk gaat die pijn snel weg! Sterkte ermee!

Kleintje: Zo Esmay wordt alweer flink, wel fijn dat je eens geen commentaar kreeg van het CB.

Hier: Ook wij bij het Cb geweest. En wat zijn ze alweer flink Pepijn is 6605 gram en 64,5 cm en florine 5600 gram en 64 cm.
    Pepijn is ook al een echte patser, ligt hij op zijn rug, mat zijn hoofd bij mij en zijn voeten richting die CB-arts. Maar hij wilde mij zien, dat ging natuurlijk niet, draait hij zo van zijn rug naar zijn buik! Nou ja het kostte wel moeite natuurlijk. Maar vond het wel weer heel snel! Ze zijn zo vlot met alles, ik denk dat het binnenkort dan wel even erg langzaam zal gaan.

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    whoehoe wat gaat de tijd hard!!!!!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zow wat is esmay gegroeid zeg!!! t is wel eens fijn om te horen dat je t goed doet toch???

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    goed zo meid ook jullie doen t erg goed hoor!!! en ts ook erg fijn dat arno op zo'n moment ook erg lief is voor je!!!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo die van jou zijn ook flink gegroeid wat een verschil he met t geboorte gewicht als ik naar lisanne kijk en dan naar foto's van toen ze net geboren was kan ik t niet geloven dat t zo hard gaat.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti: ja dat is zeker wel fijn als je te horen krijgt dat je het goed doet, en niet steeds dat gezeur :p

Lindavnr: Planner zorg is eigenlijk gewoon dat je de rooster plant, contacten onderhoudt met uitzendbureaus voor als er gaten vallen, contacten met medewerkers etc etc.
    Dus je kan er ook een hoop gezeik mee krijgen als je niet goed plant haha :p

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo net mn nieuwe telefoon opgehaald: samsung chester!!

ik wilde een telefoon zonder touch screen en geen poespas dus gewoon een simpele slider.

voor vaderdag nog ff extra naar de fotograaf geweest vandaag en pasfoto's van lisanne laten maken t duurde wel een half uur voordat ze ging lachen en natuurlijk was de fotograaf steeds te langzaam hihi. ts ook niets met dit weer t zweet liep van mn voorhoofd haha. maar t is uiteindelijk gelukt en ik heb 2 sets van 4 genomen en 6 sleutelhangers erbij. dus 1 voor papa, beide opa's en de oma's en ik krijgen er natuurlijk ook een maar natuurlijk wel na vaderdag!!!

15. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Jens kwam tot een week of 8/9 ook nog voor nachtvoeding. En ineens was het over. Jens heeft ook regelmatig bij ons gelegen hoor! ;) Het babyzwemmen is erg leuk. Jens heeft er nog niet echt veel besef van en ondergaat het allemaal nog wel een beetje. Maar hij vindt het allemaal prima! We doen leuke en goede oefeningen en zo went hij toch aan het water. Alleen vorige week koppie onder was minder?!
    Ik wil ook graag nog een nieuwe muziekmobile. Heb nu zo'n grijs witte van Nijntje, maar Jens vindt kleurtje nu veel leuker!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: Scannen die foto!! :D

@ kleintje: klinkt leuk! ik hou wel van die regeldingen! Ik maak op mn werk ook altijd het rooster enzo.
    maar dat werk kun je gaan doen met gewoon een zorg opleiding? want jij had toch ook iets spw-achtigs gedaan niet?

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden :)

Ik hou het kort, ben enigszins bij - Megan moet alleen gevoed worden.

De 2e prikken zijn geweest, dochterlief weegt nu 5600 gram en is 60 cm, ze groeit gemiddeld en nog altijd op mama's melk, hoezeer ik dat kolven op het werk ook haat! Ik ben tevreden, want Meg is tevreden :)

Fijne avond allemaal!

Foto's, foto's! Ik wil er weer een paar zien hier :)

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ben verzorgende IG en ben op mijn vorige werk EVV'er geweest (eerstverantwoordelijke verzorgende) en ze waren enthousiast over mijn C.V dus ik denk dat een zorg opleiding voldoende is ;)

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti: Wat een leuk idee zeg die sleutelhangers :)

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Kleintje, ik heb denk ik iets gemist, had je een gesprek over het planner worden, of heb je gekozen voor die job?

@ Setti, hihi, ik heb dat ook hoor, dat als ik babyfoto's zie van Stan dat ik denk, woow.. Wat word het toch al een groot mannetje :D Vanmiddag kwam ik in de winkel een kennis tegen die 8 dagen na mij is bevallen.. En je gelooft het niet, maar dat kereltje is gewoon een kilo zwaarder als Stan.. Was ook wel te zien, hihi!! Had al veel grotere handjes en ook een groter hoofd als Stan.. Apart hoor, hoe als baby's kunnen verschillen :$
    Ow ow, wat heb ik een knapperd (hihi, wat is het toch heerlijk als je dat als mama mag zeggen over je eigen kleine) :D;)

@ Darcy, dat klinkt helemaal goed!! Petje af hoor, dat jou "slagroom" zo goed is voor de kleine Megan :D;)

@ Ano, ik moest vanmorgen nog aan je denken, maar vergeten het toen hier te vragen, is je man al terug uit Barcelona?
    En hoe heeft hij het gehad en nog belangrijker, hoe ging het met jullie :D??

@ Lynette, hoe gaat het met jou meis? Slaat de medicatie al aan? Ik hoop het zo voor je!! En dat je nu steeds meer kan gaan genieten van Rowan!!

@ Shezze, is je vriendin of moeder nog lekker bij je? Of heb je het zowiezo te druk om te forummen? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het bij jullie gaat!! :) Is met Roue alles goed?
    Hebben ze daar ook wel zoiets als een CB?

Liefs

Deel Deze Pagina