Zijn er nog meer mamas die aan de onderkant gehecht zijn vanwege scheuren? Mijn vraag is, hoe lang hebben jullie last van die hechtingen gehad?
@ Boomer, ja ik had ook hechtingen. Heb er circa 4/5 dagen echt last van gehad dat ik heel krampachtig uit bed kwam en naar het toilet ging e.d. Na 2 weken was het weer helemaal normaal zeg maar
Mmm. ik voel het nog steeds trekken. Bij het plassen voel ik gelukkig niks meer, maar die hechtingen voel ik nog steeds. Vooral bij het opstaan. Als ik gewoon zit, voel ik gelukkig niks. Ik hoop dat het nu toch wel een dezer dagen eens ophoud, anders word ik een beetje onzeker.
alloaa ram jee dat lijkt me ook heel moelijk hoor als Neomi voor het eerst uit logeren gaat, pff moet er nog even niet aan denken haha.maar fijn dat het allemaal goed is gegaan, nou vanavond maar een beetje je slaap inhalen dan he! lynettje jeetje meid 6 uur, dat is vermoeiend he, en ook zielig voor je kleintje natuurlijk. ja het zouden idd goed krampjes kunnen zijn, ik gebruik daar sap simplex voor, werkt hier wel goed naar mijn idee. mamzie ja dat is wel even een hele opgaaf he met 2 van die kleintjes zo'n dagje op pad, vind het met 1 al een hele onderneming haha.en misschien dat het idd net even teveel was, maar ja je moet alles uitproberen toch! boomer ow wat irritant zeg als ze haar dan wakker willen maken, vind dat ook nooit leuk. dat ze dan net even dichtbij wat harder tegen d'r gaan praten, of ff aan d;r zitten...dan moet je je echt inhouden ja:x, wel fijn dat ze zo lekker heeft geslapen, maar lag ze dan de hele middag in de maxicosi?want daar mogen ze nog maar max 1,5 uur in he? ik ben niet gescheurd maar ingeknipt en had ok wat hechtingen, heb de eerste week heel veel last gehad kon niks, na een week heeft de vk het knoopje doorgeknipt en dat scheelde een hoop, daardoor was de druk eraf toen na een week was de meeste pijn wel echt weg. hier alles goed, neomi is vandaag gelukkig weer rustig!misschien dan toch het sprongetje geweest?ennnn ze heeft vandaag nog geen 1 keer gespuugd!!!!!! echt super!!! dat heeft ze nog nooit gehad, omt dus toch door de jbm. kleintje hier werkt de jbm dus erg goed, misschien toch een keer een idee voor Esmay?je moet het natuurlijk zelf weten maar tot op heden ben ik vol lof, ook geen last van laxerende werking
Oh ik heb even niet bij gelezen want ik ben eigenlijk even te moe... Wel alles goed hier hoor... Vanmorgen weer een fotosessie gehouden op het grote bed... let op de sloffen! Gekregen van een vriendin.
Ben je heel toevallig in Etten-Leur geweest? Zo ja, dan heb ik dus niets gemist! hahah Enne, ja hoor ik blijf ook de geluidjes horen. Zelfs toen hij er vannacht niet eens was, hihi
@ Ram, Ja! Ik woon in Etten-Leur dus we konden er lopend naartoe.. Je hebt idd niks gemist hoor.. We stonden in 5 minuten weer buiten..
Nouja?! Dat is ook wat! Ik heb de verpakking niet meer, maar ik weet bijna zeker dat het daarop staat, dat het laxerend werkt... Wil je eens kijken? Nu ben ik wel benieuwd! haha. Gelukkig in ieder geval dat het bij jullie tot nu toe goed gaat! @ Boomer: Ik ben ook gehecht ivm een knip, maar heb er vanaf het begin weinig last van gehad. tenminste, heb niet een keer met het plassen een branderig gevoel gehad en ze deden ook niet pijn ofzo. Ze zijn er trouwens ondertussen uit, laatst een keer met afvegen na het plassen ging ik zonder het door te hebben over de hechting heen en toen zaten ze op mn wc papiertje haha. Ik moet zeggen dat het nog wel allemaal gevoelig is daar bij die hechting.. En sowieso ook van binnen. Hebben 1 keer geprobeerd om seks te hebben maar dat lukte helaas nog niet, was toch een beetje pijnlijk. @ Johannal: AAhhh die slofjes!!!! @ hier: morgen moeten we naar het ziekenhuis met daan. Hij krijgt dan een coloninloop en een mcg. Dan gaan ze een vloeistof inspuiten en die loopt door zn dikke darm. zo kunnen ze volgen of dit goed gaat. Gelukkig is arno morgen vrij en gaat hij mee
hey lindavnr heb even voor je gekeken en het staat er niet op hoor!!!! had jij ook zo'n oranje pak nutriton van nutrilon? toevallig heeft ze vanmiddag weer gepoept, dat maakt het totaal op 3x poepen vanaf vrijdag dus das keurig. wel ziet t er wat anders uit, het is nu echt geel zonder pitjes zeg maar, ziet er echt precies uit als mosterd haha suc6 morge n
Kussie: superfoto, Stan kijkt zijn moeder inderdaad erg lief aan! Ano: leuk dat je zulke leuke jurkjes gekocht hebt. Dat vind ik soms wel jammer aan mijn mannengezin, ik zou graag eens los gaan op de roze jurkjes! Germini: Dikke knuffel voor jou en Kai. Zielig voor Kai, hoor, dat hij zo moet huilen. En voor jou ook natuurlijk. Chantal: geweldige kleertjes heb je voor Milan. Ik houd daar ook wel van, een beetje kak, maar wel stoer! Boomer: helaas kun je niets zeggen aan de hand van ervaringen van anderen over de hechtingen. Ik heb nu een paar hechtingen die ik nauwelijks voel, af en toe trekt het een beetje, maar bij Karel heb ik er echt heel lang last van gehad. Soms als ik op een bepaalde manier ging verzitten voelde ik het na een half jaar nog en bij bijvoorbeeld het vrijen heb ik het zo'n beetje een jaar gevoeld . Maar dat zegt dus niets, want deze keer is het bij mij al bijna over... Hier: vandaag bij vrienden een filmmiddag gehad. Karel bij de oppas (die echt bijna verliefd op hem is, haha) en Toon gezellig mee. Was zo trots op hem, hij heeft echt geen kik gegeven en iedereen die wilde heeft hem lekker geknuffeld en op schoot gehad. Nu slaapt hij alweer 3,5 uur, dus ik ben aan het wachten tot hij zich meldt voor de laatste voeding. Ik hoop dat we deze drukke dag niet vannacht moeten bezuren... Morgen de begrafenis van de vader van een goede vriend van ons. Karel gaat naar Oma, maar Toon gaat natuurlijk mee vanwege de borstvoeding. Ik ben echt helemaal niet preuts wat voeden in het openbaar betreft, maar kan dat eigenlijk wel tijdens een dienst? Nu ja, ik schat het morgen wel in, ga wel helemaal achteraan zitten en als ik denk dat er iemand is die er aanstoot aan zou kunnen nemen, zoek ik even een stoeltje op de gang of zo.
Uhhh nutriton, maar volgens mij niet van nutrilon... hmm, weet ik niet meer! haha. Mgoed, fijn dat het zo goed gaat!
@ Nijnja, ja leuke kleertjes he.. het is iedere dag weer een feest om hem weer iets leuks aan te doen.. vervelend he, begrafenissen.. Wij hebben er komende donderdag weer eentje.. Een oom van Tony is overleden. Dan moet Milan voor het eerst naar mijn moeder toe.. Bleh!
@ hier, vandaag is Milannetje weer een beetje huilerig.. Meneer wil niet slapen.. Vanaf 18.00 uur tot nu bijna elk half uur naar boven gelopen omdat hij weer begon te krijsen.. (hij had geen honger / vieze luier e.d) Echt zo zielig.. Ik denk misschien last van een regeldagje ofzo :S Gisteren trouwens voor de eerste keer weer sex gehad Viel me heeeel erg mee.. Was zo bang dat het zeer zou gaan doen! Ok, het was wel een beetje gevoelig maar deed geen zeer.. Had mezelf ook voor de eerste keer weer getrakteerd op 2 wijntjes, dus was bijhoorlijk tipsy..
HIER LISANNE IS VANDAAG 2 MAANDEN OW WAT GAAT DE TIJD HARD! boomer ja lisanne heeft ook wel snotjes dus dan zal ze wel verkouden zijn. beterschap voor fenna en ik hoop dat ze beide snel van de pukkeltjes af zijn. nijnja ja hier ook t zelfde verhaal met t troosten. steef krijgt haar alleen stil als hij haar in de maxicosi of wipstoel legt en dan gaat schommelen als t ware. vervelend is dat he niet alleen voor de moeders maar ts ook frustrerend voor de mannen. kussie goedzo meid ik ben trots op je en je hebt heel goed gehandeld. en je hebt helemaal gelijk hoor. nu je een kindje hebt draait alles om jou en stan. Wat een mooie foto meid. heb je geen standaard voor je badje? die zijn rond de 25 a 30 euro en dan kun je gewoon staan. neehoor iedere mama vind haar kindje t mooist natuurlijk dus dat mag je gewoon vinden hoor. en lief zeg zo met t duimpje erin kleintje hahaha ze vond t wel nodig om ff de lolbroek uit te hangen. ja op t moment is het vervelend maar als ze dan zo lacht en gekke bekken trekt dan moet je vaak zelf ook weer lachen. gwendolyn thnx voor de link en ik zie wel wat vergelijkenissen!!! straks maar ff navragen. ja ik zou haar gewoon laten slapen! en als je t een keer aankijkt met hoelang ze dan slaapt en dan weer een voeding geeft dan heb je kans dat ze t gelijk beter gaat doen. en dan wel de fles goed leeg drinkt en dan wel gelijk slaapt. germini fijn dat kai t wat beter doet en hopen dat t idd aan de voeding ligt en hij dit vol gaat houden. chantal wat een stoere foto zeg. en ik koop voor lisanne echt geen merk kleding ze groeit er zo uit en dat vind ik gewoon weg te duur. mamzie en was t leuk in de dierentuin? ram wat moeilijk zeg je kereltje afstaan. hier is t me alleen een uurtje overdag gelukt. tussen je oren haha ja ik hoor lisanne altijd wel ergens in mijn hoofd en mijn vriend heeft dat gekgenoeg ook ik ga er weer vandaoor ze lopt te krijsen en krijgt zo voeding
OOOh? 1,5 uuur maar? Oeps, dat wist ik niet! Ze heeft er 3 a 4 uur ofzo ingelegen, met een halfuur tussenpoze, want toen werd ze er dus uitgehaald. Geldt dat op een dag ofzo? En is dat anders slecht voor het ruggetje ofzo?
Ik vind niet alleen die sloffen gaaf, maar dat pakje met de toads vind ik ook te gek. Lekker retro haha
@lindavnr; ah jij voelt het ook nog wel dus. Ik had dat wel enorm, bij het plassen. Moest steeds met een liter water spoelen anders werd ik echt gek op de wc. En de sex, ik durf echt nog niet. Ben zo bang dat het pijn gaat doen en ben bang om iets kapot te maken. Succes vandaag met daan! @Nijnja; en? hoe heeft Toon het gedaan vannacht? Succes vandaag bij de begrafenis. Ben benieuwd hoe het voeden is verlopen. @Chantal; raar he, twee wijntjes drinken? Ik had het dus ook gedaan eerder deze week, maar eigenlijk voelde het helemaal niet goed. Want ik kreeg zo'n 'controle-verlies' gevoel. Dat ik me ook een klein beetje tipsy voelde, en bang was dat het teveel zou zijn met die kleine...
hier lisanne weet t allemaal maar al te goed!!! als de mobiel in haar box is afgelopen gaat ze pruillipjes trekken en huilgeluidjes maken en zodra hij weer aan is dan gaat ze weer lachen. ze heeft ook weer een nieuwe hobby, de tut moet ze niet meer maar als ze de krabwantjes aanheeft gaat ze daarop sabbelen mmm katoen. en als je dan weer de tut er in doet gaat ze huilen.
boomer hahha nou kun je ze zelfs nog een beetje dankbaar zijn dat ze fenna er even uit hebben gehaald haha.nee de kraamhulp vertelde dat ze er in t begin max 1-1,5 uur in mogen ivm het ruggetje. als je ze er langer in wilt hebben moeten ze er tussendoor even uit. zeker leuke slofjes!! owja iemand vroeg welke inbakerzak in heb, dat is de swaddle me.kun je bestellen bij www.babyplein.nl
Heb het nu 2 nachten gedaan. Ze komt tussen 02.00 en 04.00 uur. Daarna komt ze strak weer 4 uur later. Ik blijf dit gewoon doen. Kijken hoe het blijft gaan. Joënna heeft een week hele dunne ontlasting gehad (lees diarree), sinds vrijdag begint het steeds vaster te worden. Wel vind ze dit moeilijk om eruit te werken. Vannacht 2 luiers met vaste ontlasting, en 1 dun, maar geen diarree. Balneum. Dan voor baby's extra vettend. Om de 3 dagen gaat ze in bad met de badolie, en iedere dag was ik haar met een washandje (voetjes, billen, handjes, gezicht), en dan even insmeren met de crème. Precies wat je zegt, het hoort er allemaal bij. Alle zintuigen moeten zich gaan ontwikkelen, en in werking gesteld gaan worden. De reden dat ik actie heb ondernomen, is voornamelijk vanwege haar onrust tijdens en na het voeden, haar algehele onrust en het vele huilen. Ze is inderdaad snel overprikkeld. Daarom ga ik ook niet iedere dag met haar op stap. Ze trekt dat gewoon niet. Dank je voor de tip! @ Germini: Hoe gaat het nu? Als Kai inderdaad KMA heeft, moet je binnen 2 weken resultaat merken op de nieuwe voeding. Het kan ook zo zijn, dat je de eerste 2 weken resultaat merkt, en het daarna in 1x niet meer werkt. Dan heeft Kai wat sterkers nodig. @ Lynette: Sterkte vandaag meid. Ik hoop dat er een plan de campagne word gemaakt, en je hierdoor samen met je vriend weer snel op de rit zit en kan gaan genieten van Rowan.