ja ook wij geven de laatste fles de pap erbij. dat is tussen 20.30 en 21.15 ongeveer en hoe hebben ze t gehad?
@ Marye: aah oke, de 1e ook. hier hebben ze ook altijd mega honger de 1e fles.. maar daar wacht ik dan nog wel mee tot de 4 maanden als het dan ook nodig is, want ze doen het op zich goed. zeker nu het fruit/groentehapje tussen de 1e en 2e fles zit; dan halen ze het goed tot de 2e fles.
D&J hebben het goed gedaan! Waren wel beide erg moe toen we ze kwamen halen, maar ze hadden dan ook niet kunnen slapen. Teveel herrie door de andere kinderen, volgens de leidster, haha. Maar daar moeten ze gewoon even aan wennen gok ik. Ze hadden het in ieder geval wel goed gedaan en waren lief geweest!
even snel een reactie, want ik rol bijna om van de slaap. Joënna is weer heerlijk aan het spoken geweest, en ik zelf ook. Zit met een dikke wintertrui aan, zo koud. Bij het CB was alles weer goed. Ze is nu 62 cm en 6080 gr. Lengte boven gemiddelde, gewicht eronder. Werd overigens helemaal niet moeilijk gedaan dat ze de ene dag 4 flessen en de andere dag 5 flessen krijgt. Ook verbaasde het haar hoeveel ze nog slaapt. Gem. tusen de 17 en 20 uur per dag. Ook als tip meegekregen als ik haar op de buik leg om dan haar armen meer onder haar lichaam te leggen, zodat ze hier op kan steunen. Dan tilt ze haar hoofd net iets verder op. Longen klonken ook goed, en ze heeft verschillende cystes in haar mond zitten. Hier heeft ze geen last van, en verdwijnen wanneer de tandjes door komen. Prikken gekregen, en het was weer flink brullen. Even snel naar Geldermalsen om de nieuwe telefoon van mijn man op te halen. Daarna even naar huis, eten, kleine slaap gedaan, en op naar de KA. Ook hier was alles goed. Hij heeft ook nog even naar haar longen geluisterd, en ze klinken helemaal schoon. De zantac mogen we gaan afbouwen. De komende 2 weken nog maar 1x geven, en dan het liefste voor het slapen gaan, en na 2 weken helemaal stoppen. Gaat het niet, dan gewoon weer beginnen en even bellen. Gaat het goed dan pas over 3 maanden weer terug komen. Wel met de enfamile AR door blijven gaan. Was wel leuk bij de KA, ik had haar op schoot zitten, met haar gezicht naar de dokter toe. Zat ze me toch een partij te kletsen, en druk te doen. Helemaal geweldig. Wel heeft ze wat verhoging nu.
Ook leuk; bij de action hier waren potjes friso groentehapje vanaf 4 maanden te koop; voor 22 cent per stuk! Daar kun je 4 potjes van halen bij de supermarkt ofzo!! helaas was er alleen mais aardappel en heb geen idee of ze dat lusten of niet, maar heb er toch maar 3 gepakt (Hihi stonden er nog maar 6, had ik best kunnen doen, maar ach ) Wel leuk, zulke aanbiedinkjes tussendoor! KOm alleen niet vaak bij de action.
YouTube - Sterke meid.mp4 Kunnen jullie dit filmpje zien? Let aub niet op mijn stem, ow wat klinkt dat stom als je dat terug hoort ! Zal zo nog 1tje uploaden !
Zo Gwenolyn, jullie hebben een druk dagje gehad! Ze doet het dus erg goed jullie meisje.. Gewicht onder het gemiddelde, is dat heel erg? Fijn dat haar longen goed waren.. Hopelijk slaapt ze nu weer lekker door met de prikken, alleen mag ze niet in de puckababy natuurlijk. Oow oow, succes .. Linda; dank je wel ! Ja echt een prinsessen mobile.. Verschrikkelijk die stem en wat ik ook allemaal zeg haha, meestal herhaal ik ook alles 10x. Hebbe jullie dat ook?
wat is er veel gekletst in 24 uur hahaha wanneer kan ik... euhh in aug wknd van de 7e en 27e aug in sept kan ik wel behalve wknd van de 11e want dan vieren we de 30e verjaardag van mn mannetje.. zaterdag en zondag dus dat word niks dan.. de wknden daarna kan ik weer wel hihi ben wel lastig geloof ik
ehhh je verhaal is een beetje vaag...zet ff achter de datum anders of je wel of niet kan?? - 07 aug - 21 aug - 04 sep - 02 okt
hahahahahahahah ben gewoon vaag na een dag werken vol moeilijke mensen hoe komen we nou trouwens weer in okt terecht?
heyy leuke mobiel eliesah, heb precies dezelfde haha, neomi vind m geweldig!ligt er altijd tegen te praten.en leuk filmpje, zal er binnekort ook eens een neerzetten. meeting:ik kan voor zover ik weet alle data wel in aug en sept alleen 25aug is me man jarig dus ff kijken wanneer we dat vieren papfles:ik geef ook de laatste fles een papfles, met sochtend wacht ik nog even. gwenolyn fijn dat alles goed was met de longetjes. en tja dat huilen, blijft zielig he, maar goed tis voor hun eigen bestwil fotos:ik zat net te denken dat ik helemaal niet meer zoveel foto's van neomi maak, in t begin had ik iedere dag wel even die camera in de handen, maar nu helemaal niet zo veel meer, hebben jullie dat ook? nou de nacht is weer toppie gegaan, 21.15 laatste fles, en 8.15 weer de eerste.knijp echt in me handjes dat ze die nachten zo lekker slaapt!
Meiden die evt. wel naar de meeting willen komen: ** Naam + woonplaats ** - Chantal, Etten-Leur (Brabant) - Lindavnr, Gemert (Brabant) ---> Kan alle data - Nijnja, Haarlem (Noord-Holland) - Kleintje88, Etten-Leur (Brabant) - Lisetje809, Drunen (Brabant) --> kan alleen 7 aug en 4 sept - Gwenolyn, Tiel (Gelderland) - Anoniempjuh, Zoetermeer (Zuid-holland)---> Kan alle data - Eliesah, Kaatsheuvel (Brabant) ---> Kan in Augustus en September - Marye , Dordrecht (Zuid-Holland) ---> Kan in Augustus en September - Setti, Houten (Utrecht)---> Kan in Augustus en September - Kussiexx, Hardenberg (Overijssel) ---> Kan alle data - Lynette, Arkel (Zuid Holland) ---> Kan alle data Voorsteldata: - 10 juli (kan niet) - 24 juli (kan niet) - 07 aug - 21 aug (kan niet) - 04 sep - 02 okt (kan niet)