Meeting: Mij maakt het niet echt uit hoe lang ik moet rijden, max 2 uurtjes het liefst. Maar woon gelukkig redelijk centraal. Ik zal Stroopie en Laar ook eens even contacten over de meeting... Het zou alleen bij ons niet kunnen, we hebben niet bepaald een groot huis. Oh en als mensen treinen misschien zijn er dan wel mensen die de mogelijkheid hebben om ze op te halen van een station ofzo? Moet denk ik best mogelijk zijn? Ano: Werkse morgen! Lindavnr: fijn dat alles goed was gegaan op het kdv. En lekker zo'n aanbiding. Die aardappel mais heb ik nog nooit ergens gezien! Ben benieuwd wat de jongens er van vinden. Hier: Ik ben echt de komende tijd minder online, denk dat ik volgende week vanaf woensdag er een week ofzo niet ben ivm de verhuizng. Ben nu hard bezig met inpakken, maar mijn pc gaat toch echt als laatste! Verder morgen naar de kinderarts met Pepijn, op controle voor zijn eczeem. Ga gelijk vragen of ze een oplossing hebben voor de zonnebrandcreme. Heb die van nivea en zwitsal geprobeerd, maar als hij dat op heeft, komt gelijk de eczeem weer nar boven. Maar niet insmeren is natuurlijk ook geen optie... Lastig, lastig lastig...
Ja, en shezze is ook een poosje geleden.. of was ze met vakantie? hihi.. ze is altijd met vakantie daar in dat lekkere landje! Boomer is idd even geleden al. Pas toevallig een pb gestuurd maar nog geen reactie.. Sja, ik zei al; hier zou het wel kunnen, maar da's zeker langer als een uur rijden voor sommige..dus da;s niet handig. Woont er niemand ergens in t midden van het land toevallig?
@ marye: had hem ook nog nooit gezien in de supermarkten..ben ook erg benieuwd..maar geef die denk ik wel pas echt met 4 maanden..zit ook aardappel in..en weet niet of dat al goed is met 3.5 maand. Succes morgen bij de KA! Ben benieuwd of ze een oplossing hebben voor de zonnebrand. (vast wel, maar ben benieuwd wat! )
@ Setti, ik wil wel een banner voor je maken morgen hoor... Ik ben morgen toch vrij.. Dan gaan we ervoor zorgen dat Lisanne de volgende baby van de maand wint!!! @ Meeting, ik kan alle voorgestelde data.. zal mezelf er zo ff bij zetten..
- Chantal, Etten-Leur (Brabant) --> Kan alle data - Lindavnr, Gemert (Brabant) ---> Kan alle data - Nijnja, Haarlem (Noord-Holland) - Kleintje88, Etten-Leur (Brabant) - Lisetje809, Drunen (Brabant) --> kan alleen 7 aug en 14 sept - Gwenolyn, Tiel (Gelderland) - Anoniempjuh, Zoetermeer (Zuid-holland)---> Kan alle data - Eliesah, Kaatsheuvel (Brabant) ---> Kan in Augustus en September - Marye , Dordrecht (Zuid-Holland) ---> Kan in Augustus en September - Setti, Houten (Utrecht)---> Kan in Augustus en September - Kussiexx, Hardenberg (Overijssel) ---> Kan alle data - Lynette, Arkel (Zuid Holland) ---> Kan alle data
dit hoort er nog bij Voorsteldata: - 10 juli (kan niet) - 24 juli (kan niet) - 07 aug - 21 aug (kan niet) - 04 sep - 02 okt (kan niet)
ik woon in houten maar heb een begrane grond appartement met niet echt grote woonkamer en mn tuin is nou ook niet bepaalt groot dus helaas kan t bij mij ook niet.
Jaaaaa, Taleah heeft doorgeslapen .... Okej, wel 1x wakker geweest om half 4 (normale wakker tijd) toen de speen gegeven en ze sliep gewoon nog verder tot 6uur vanochtend! Zo blij. En volgens mij had ze toen nog niet zo'n honger want ze had 70 laten staan.. Ik zelf heb nog niet goed geslapen, om half 4 er dan uit geweest en toen lag ik in bed eigenlijk te wachten wanneer ze weer zou komen haha. Dus dacht ga nog niet zo lekker liggen haha voordat ik er weer uit. Maar ze kan het dus wel, ooow zoo trots op mn meisje! Meeting; ik denk dat de plek echt nog een probleem word hihi. Hier ook een niet zo groot huis (helaas hihi) en woon in het midden van Brabant. Lisetje en ik wonen wel heel dicht bij elkaar en Chantal en Kleintje ook volgens mij . We kunnen naar de Efteling gaan, is bij mij om de hoek ! Hahaha, zie ons daar al lopen..
@ Linda, wat heerlijk dat Jesse en Daan het zo goed hebben gedaan!! Dat zal je toch een stuk geruster maken nu! @ Gwenolyn, de zantac afbouwen, das een goed teken!! Hopelijk lukt het en hoef je er niet meer mee te beginnen!! Het zou zo fijn zijn als Joënna zonder zou kunnen!! Ik moest dat bij Stan ook doen, een handdoek opvouwen en dan onder de okseltjes leggen... Maar weten jullie... HIJ IS HET NIET MEER NODIG!! M'n kleine kanjer gaat met sprongen vooruit!! Wat ontzettend vervelend dat jij je ook zo bagger voelt!! Echt niet leuk!! Het is zulk mooi weer nu, ik hoop dat je van het zonnetje gauw opknapt en in het weekend weer helemaal beter bent! Beterschap in ieder geval! @ Eliesah, super foto en wat een leuk filmpje, wat is Taleah ook al sterk zeg!! Ennuh, je hebt helemaal geen stomme stem!! Juist harstikke lief!! En jawel hoor, hier ook alles wel tig keer aan het herhalen, hahahaha, grappig eigenlijk!!! @ Ano, ik ben een fanatiek fotomaker, dus ik maak eigenlijk nog steeds wel heel veel foto's.. Bij mij is het probleem meer dat ik nodig eens moet gaan ontwikkelen en met een foto album moet gaan beginnen!! @ Setti, je maakt er een mooi plaatje van, haha!! Moet er zelf ook om lachen!! @ Marye, kan me voorstellen dat je even geen tijd hebt voor internet!! Wel jammer voor je, lijkt me toch wel fijn als je af en toe even er achter kan duiken om te ontspannen en die hele verhuizing te vergeten, maar het is "maar" een weekje!!! Wens jullie alvast heeeel veel succes meid! @ Eliesah, whoeehhhheeeejj!! Harstikke goed meis!!!! Kan me voorstellen dat je indd nu heel trots bent op Taleah Ze kan het zekers wel!! Nu mama ook nog
Met de septembermama's is er een high tea geweest in de buurt van utrecht. Lekker centraal en er was een grote zaal waar iedereen met zn kinderwagen in kon. Was gewoon gereserveerd voor de septembermama's en was niet eens zo duur.
wat goed van taleah zeg!!! en de efteling zie ik niet zo zitten dan moet je als je in een atractie wil de kleine achterlaten er zijn wel nog andere mama's om op te letten maar lijkt me een beetje raar
ik ben 15 mei gestopt met kolven voor de vriezen en ik was begonnen met de laatste voeding nutrilon zo een week vol gehouden en zo steeds een week erbij met nog een voeding nutrilon maar ze zeggen toch dat als je volledige bv geeft je niets extra's hoeft te geven t eerste half jaar?
Gwenolyn: Fijn hoor dat jullie gaan afbouwen. Pepijn zit nu op de halve dosis van eerst en dat gaat prima. Volgende week gaan we weer minderen, naar 1x per dag. En dan hopelijk stoppen. Ik hoop dta het bij Joënna ook goed zal gaan!
@ Zantac: daan bouwt alleen maar op..maar meer preventief. Hij is begonnen met 2x1 ml per dag, maar omdat hij nu bijna 6 kilo is hebben ze het tijdens zijn ziekenhuisopname verhoogt naar 2x2 ml per dag. Hij zal dit ook wel zeker zijn 1e levensjaar houden. Naja.. als het het mannetje helpt om weinig tot geen last te hebben van reflux ivm zijn slokdarmoperatie, vind ik het allang goed. . @ meeting: haha efteling lijkt me ook geen strak plan, al is het wel erg leuk natuurlijk! Een zaal..zou kunnen? Wat kost zoiets dan ongeveer funny? en met hoeveel mama's waren jullie toen? @ kussie: wat goed! stan ligt dus goed omhoog met zij nnekje zonder rolletje onder zn armen? Heb je eigenlijk contact met die ene ex die je nog leuk vindt? En heeft hij zelf wel een relatie nu? @ hier: Ondertussen ook al banaan als fruithapje gegeven, en gemengd fruit (2 verschillende soorten) Gaat ook allemaal erg goed en ze vinden het nog altijd heerlijk allemaal! ook de groenten vinden ze prima . Handige eters tot nu toe. Arno is nog lekker vrij vandaag en morgen, zorgverlof voor daan, dus hebben heerlijk tijd metr zn viertjes! Erg fijn! Zeker met zulk weer, dat is gewoon genieten zo als gezinnetje .
Haha, Efteling was ook maar een geintje. Is indd helemaal niet nodig. Zo'n zaaltje klinkt beter, waar was dat ergens Funny? En is dat erg duur of valt wel mee.. Funnyme; hoe gaat het verder met jullie? Doet Luca het goed, en je meiden? Kussie; he wat goed zeg van Stan. Leuk he om te zien dat ze elke dag weer iets meer kunnen. Echt genieten is dat ! Lindavnr; geniet lekker van je gezinnetje. Het is indd prachtig weer . Lekker hoor dat ze zo goed fruit eten. Krijg er ook steeds meer zin in om te geven haha, maar ik wacht toch echt nog even ! Hier; vanochtend even snel het dorp ingeweest. Weer een jurkje gekocht, bij de Hema haha. Eigenlijk moet ik die winkel niet binnen lopen . Daarna boodschapjes gedaan, naar huis en Taleah in bed gelegd. En echt ze sliep gelijk, zonder huilen of iets. Haha, komt bijna nooit voor. Lekker hoor dat ze het zo goed doet! Dus net even gestofzuigd en gedweild, gister niet aan toe gekomen . Enne nu maar even van het zonnetje genieten! Ik wil weer bruin worden hahaha..