Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oké ik ga proberen te reageren :p

Locatie meeting: Misschien kunnen we idd kijken of we iets van een high tea of iets dergelijks kunnen regelen in een zaaltje of anders niet persé een zaaltje maar gewoon in een restaurant ofzo waar we dan voor zoveel man en baby's reserveren misschien dat ze er rekening mee kunnen houden?

Chantal: Met welk programma maak je die avatar? Ik zou ook wel zo'n bewegend plaatje willen... Heb dan wel Banner maker maar dat doet het op de een of andere manier niet :O

ELiesah: wooouuuww super :D

Lindavnr: wel sneu zeg dat Daan medicijnen heeft (zantac) maar idd zoals je al zegt als hij er baat bij heeft....
    De gemengde fruit gaat ook hier goed :) Eigenlij doe ik dat al vanaf het 2de potje ofzo :$ ze hebben gewoon zo weinig in 1 smaak (althans ik kom het niet tegen) en alleen banaan mag Esmay niet omdat dat te stoppend zou kunnen werken....

Eliesah; idd echt lekker dat jullie meisje het zo goed doet :) Super zeg! Ennuh shoppen heerrllijjkkk he :p Ik heb gisteren ook een blousje en 3 broekjes voor Esmay gekocht en ook nog eens 2 shirtjes van mijn zus gekregen voor Esmay... Vind het ook allemaal zo schattig die kleertjes!

Lindavnr: Oh ik dacht dat je al langer op 4 flessen zat? Maar ja dan heb ik het waarschijnlijk mis :p

Kussie: Esmay krijgt ook ineens meer volume bij het huilen :O denk dat die stembanden / longen nu beter zijn ontwikkeld ofzo haha!
    En als Stan echt overstuur is dan mag je hem best troosten hoor, is anders best zielig :( ennuh je kwelt jezelf er alleen mee :p Denk dat je het verschil ook wel merkt tussen echt krijsen en jengelen toch?

Funny: veel plezier :)

Marye: ik hoop dat ze er niet teveel last van krijgt :( Sterkte meid!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Setti: Nog geen nieue kleertjes, wil eerst zien hoe het eruit ziet en dan shoppen voor nieuwe kleertjes...

Ano: /De spreidbroek kan uit, maar dat mag max. 1 uur per dag. Dus eigenlijk alleen met aan en uitkleden...

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ all,
    pfff jawel hoor, weer zo'n krijsbui.. Het ging eerst zo goed.. Hij was na de fles zo moe, dat hij in slaap viel op mijn armen...
    Heb hem voorzichtig in bedje gelegd en hij sliep ook prima verder!! Een kwartier...
    Toen begon het feest al.. Jengelig huilen (ja kleintje, dat herken ik gelukkig wel nu :) )
    En dus 5 min. gewacht (en dat lukt me ook wel nu, gezien ik dat huiltje niet meer zoveel vin voorstellen nu ik dat gekrijs van hem ken...) Nou jah, fopper erin, weer weg en zo nog 2 x gedaan...
    En daarna nou jah, ik wilde het gordijntje dicht doen, dacht dat hij misschien last had van de zon die nog een straaltje naar binnen scheen.. En daar schrok hij denk ik van, want toen ging het over in geschreeuw.. Wilde hem nog laten liggen en zo troosten, maar geloof me, dat lukt dan écht niet meer hoor :(
    Hij was echt weer helemaal van streek.. Dus uit bedje gehaald, maar ik was net aan het eten.. Dat ging dus ook nie meer. Tis me allemaal koud geworden :( En ik had zo lekker gekookt.. Zucht, ;) Maar dat terzijde.. Na een kwartier op mijn armen werd hij weer rustiger.. Hij kreeg nog wel een paar x van die na snikken en begon daar ook weer van te huilen en toen werd ie rustiger
    Heb hem toen in de liselot houding bij me genomen.. (zie mijn hyves foto, hoe ik hem ook de fles geef) en toen begon hij te lachen en te kletsen.. Het is dus nu weer over...
    Hij wil dan gewoon ook echt getroost worden, en zelfs op mijn arm is hij niet gelijk rustig.. Leg ik hem weg, begint het van voren af aan, net of hij gewoon op zo'n moment écht niet bij me weg wil....
    Ik begrijp er nix van! Nu is hij weer klaarwakker.. Ik laat hem nu ook maar gewoon op..
    Als ik zelf klaar wakker op bed ga liggen word ik ook gek!
    Maar jah, tis wel wat.. Dat Stan tot half 10 gewoon op is..
    Jullie kindjes liggen dan zeker allang te slapen?
    Of herkennen jullie dat wel?

Liefs

Ga gauw goeie tijden kijken, eens zien of Sjors al es gaat bevallen, hihi!! :D

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    marye okeej.dus echt 23 uur per dag aan,. en alleen met omkleden en wassen uit.das wel wennen denk ik, maar komt vast goed, spannend hoor, alvast veel suc6

meeting:ja idd maar eens even kijken of ziets zou kunnen.
    of er moet iemand zijn wiens huis welg root genoeg is???

vraagje:weet iemand wat voor voetenplankje er achter een quinny buzz 3 kan?

hier alles prima, ook agelopen nacht weer goed gegaan, ga langzaam geleven dat dit gewoon het nieuwe ritme word, 21.00laatste fles en sonchtend rond 7.00-8.00 weer.wel even kijken of ze dan voldoende voeding binnen krijgt, maar denk het wel

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Marye, heh, ik wilde er nog zo naar vragen, naar Florines spreidbroek, en toch ben ik het vergeten, Tis niet dat ik er niet meer aan dacht hoor!!
    Maar morgen is het dus zover..
    Pfff!! Zal niet leuk zijn zeg!!
    Heel veel succes en sterkte als ze dat ding aankrijgt en een dikke knuffel voor jullie!!

@ Ano, nee vrijdag ist zover.. Dan onder hypnose!!
    Zie d'r als een berg tegen op, maar het komt goed!! Dat moet gewoon!! :)

@ badpak, weet nie meer van wie, maar dies mooi hoor!!
    Die van mij zit wel zo strak!! Haha, ik mag wel mega hard zwemmen, wil dat ding me een beetje goed gaan zitten...
    Maar schijnt ook zo te horen bij sport zwempakken, heb ik weer, hahaha!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    je hebt nog goot gelijk ook!!!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie lisanne krijgt rond 20.30 a 21.00 de laatste fles en daar na naar bed en ligt dus uiterlijk half 10 op bed maar vaak eerder.

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    slaapritme: De kinderen gaan hier om 18:00/18:30 uur naar bed. Ze slapen dan tot 22:00/22:30 ongeveer. Dan maak ik ze wakker voor een papfles en dan slapen ze door tot half 7. Ik heb dus altijd de hele avond rust. Ongeveer 1x in de week max. Is er 1 kindje wat huilerig en neem ik die nog even bij me. En dan gaat die weer terug wanneer ik merk dat ze wat rustiger en moeier zijn...

9. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

even snel via mn foon; hier gaat Taleah ook gelijk na de fles van 6 a 7 uur naar bed. Dit doen we nu denk ik ongeveer 3 weken en gaat erg goed. De ene keer word ze wel zelf wakker voor de laatste fles en de andere keer moet ik dr wakker maken. En ja de nachten zijn altijd nog spannend haha..
    Overdag slaapt ze niet meer super veel eigenlijk, vooral 's middags niet zo. Ach als ze in de avond en nacht maar goed slaapt ;).

Zit nu film te kijken op rtl 5, erg lachen. Tijdens de reclame even zappen naar voetbal,ik ben voor ghana. Haha, echt waar hoor. Iedereen lacht me uit, maar ze zijn wel goed :)! Hahaha..
    zou helemaal moeten lachen als ze in de finale komen!

10. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Linda, mooi badpak hoor!

@ Marye, Bah wawt een dag morgen.. hopelijk heeft ze er niet al teveel last van, hoelang denken ze dat ze de spreidbroek aan moet hebben (misschien heb je het al wel gezegd hoor, maar weet het niet meer)

@ Kussiexx, wat leuk dat je weer contact hebt met je ex..

@ Kleintje, wat leuk dat je weer nieuw werk hebt.. dadelijk wordt het nog moeilijk kiezen..

@ Meeting, mij maakt niet zoveel uit waar het is. maar liever niet verder dan een uur a anderhalf uur rijden.

Een zaaltje lijkt me ook leuk. ben alleen wel benieuwd naar de kosten daarvan...

Ik wacht het af...

11. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Joehoe, alles is bijna rond.. Nu nog de bevestiging... Milan wordt zo goed als zeker 19 september gedoopt in de de basiliek van Oudenbosch

Bekijk bijlage 80942

Daar waar ook Franske Bauer is getrouwd..

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    De meeting van de september mama's was in www.tantesbistro.nl Hier kunnen een heleboel kinderwagens staan (daar was het op uitgezocht) Misschien ook iets voor jullie meeting?

13. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Funny, thnkx voor de link.. ik kan hem alleen niet openen...

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hier opent ie 'm ook niet..blijft laden?

@ hier: Kids liggen in bed na 4 flessen vandaag. ben benieuwd. Ze hebben nog best veel geslapen vanavond (overdag niet namelijk) dus hoop dat ze vannacht ook goed doen.
    Ze liggen nu in ieder geval erg wakker in bed. Jesse is volop aan het jengelen... ben benieuwd hoe dit gaat lopen, haha.

@ savonds wakker: Hier zijn ze altijd beneden na de een na laatste fles. Die is rond half 7, en dan zijn ze beneden tot half 10. Dan krijgen ze de fles en gaan ze rond kwart over 10 ongeveer naar bed. Best laat dus hoor kussie, dus bent niet de enige met een wakkere knul rond half 10 :).
    Wil wel als ik ga werken ongeveer een keer de laatste fles vervroegen naar een uur of 8 half 9. Dan zullen ze ook wel rond 7-8 uur wakker zijn, maar dat is dan maar zo. handig als ik vroeg moet werken, minder handig als ik een late dienst heb.. maar ach :).

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Marye, heel veel succes morgen en ik hoop heel erg dat het mee gaat vallen voor je meisje.
    Dikke knuffel voor haar!!!

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier werkt de link ook niet...

linda nou hoop dat ze gewoon lekker doorslapen na deze 4 flessen!!

neomi legde ik vaak na de 4de fles van ongeveer 19.00 boven, maja nu ik nog maar 4 flessen geef ligt ze tot de laatste fles van een uurtje of 9 beneden, eingelijk ligt ze dus nog steeds de hele dag beneden...

nou net om 20,45 de laatste fles gegeven, weer redelijk vroeg dus ben toch wel benieuwd, ze heeft t nu 3 nachten prima gedaan maja je weet t maar nooit he...

slaap lekker meiden

17. Appel en Peer

Zoo, ik ben gewoon een keer de eerste hier haha..
    Joehoei, Taleah heeft vannacht 7 uur tussen de fles gelaten :).
    Alleen om half 4 wel weer dr uit voor de tut, dus voor mama nog steeds een gebroken nacht haha. Maarrr gaat goed komen ;)!

oow meisje begint te mopperen in de box, even kijken. Kom later weer terug!

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Chantal: Mooie plek hoor!

Eliesah: Wat goed van Taleah!

Hier: Florine heeft d'r spreidbroek hoor, ze lijkt het niet zo erg te vinden en ligt heerlijk te slapen. Maar ik vind het erger dan gedacht, heb al wat traantjes gelaten.. Maar goed, het zal vast wel wennen...

19. Appel en Peer

Marye; aah gossie die Florine. Ze kijkt er erg lief bij en lijkt indd net of ze nergens last van heeft. Ow ik zou ook tranen gelaten hebben hoor meis! Dikke knuffel voor jou & Florine..

Chantal; wauw, dat is wel super gaaf zeg! Ziet er ook erg mooi uit..

Ano; fijn hoor dat Neomi het zo goed doet met dr papfles :).

Linda; en hoe hebben je mannen het gedaan vannacht? Vast weer harstikke goed hihi. :p
    Enne mooi badpak hoor! :D

Kleintje; succes vandaag met het gesprek op je werk. Ben benieuwd! En wat fijn dat je bij zoiezo al 1 bent aangenomen :).

Funnyme; ja Hema is echt geweldig haha. En indd ze hebben altijd hetzelfde dingetje ook in een andere kleur, erg handig voor een tweeling ;). De link doet het ook niet bij mij..

Kussie; hier ook een ander harder huiltje, en ook veel meisjes achtiger haha. Echt zo'n meiden gil heeft ze nu :p!
    Moet er soms ook erg om lachen, maar als jij beschrijft hoe Stan huilt is het echt niet lachen. Pff zou het dan ook moeilijk vinden! ;)
    Hoe is het verder gegaan gister avond en vannacht..

Nou heeft Taleah vanochtend om half 6 de fles op en net weer om half 10. Vind dat echt veel te vroege tijden, probeer het vanmiddag even uit te rekken, maar meestal gaat dat niet haha.
    Heel af en toe gaat dat met de laatste fles wel, dus hopelijk vanaaf dan ook. Vind het fijner als de laatste fles pas tegen half 11, 11uur heeft zodat ik zeker weet dat ze een lange ruk maakt.
    Maar goed we zien het wel..
    Joehoei, vanmiddag gaan we een nieuwe box kopen. Een mooie witte, heb er helemaal zin in! Ook gelijk even kijken voor een nieuwe puckababy ;).

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Pfff ze lijkt er meer last van te hebben dan ik dacht. Ze wordt net wakker helemaal hysterisch en heeft een half uur hysterisch gekrijst en viel toen van ellende weer in slaap... Zo zielig, hopelijk went het snel...

Deel Deze Pagina