Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguhhh

zo weer lekker nachtje gehad ondanks d'r warme kamertje.vanmorgen ff getempt, was 37,1 en dat heeft ze dus in de blootje met alleen n luier in de inbakerzak gelegen, warm zat dus!

marye jeetje das balen zeg, en wel slordig ook, stel je voor dat je t zelf niet ziet...
    idd dan nog maar even 3dgn zonder..

linda nee heb gen rolluiken ofzo.
    haar kamertje zit vanaf een uur of 12 in de zon, dus dat word erg warm.
    hou wel de rolgordijnen dicht maja met deze hitte helpt het weinig..
    maar waarom durf jij ze niet in de luier te leggen dan??vanwege t zweten?dan hebben ze bij jou dus altijd mouwen aan in de inbakerzak?als ik dat bij neomi doe is dat echt veel te warm, dan is ze helemaal nat.
    nu was ze trouwens niet nat ofzo.

boomer leuke foto's!!!!!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Hier liggen ze idd altijd met een romper met mouwen aan, of het nu in de bakerdoek is, of in bedje los of in slaapzak.
    Trouwens, in de gebruiksaanwijzing van de pacco staat dat je ook een romper met (korte) mouwen aan moet trekken..dit omdat anders de doek niet fijn zit bij de armpjes, volgens mij.

Maar fijn dat het goed gaat bij jullie en ze ook niet heeft gezweet! Hier zweten ze gelukkig ook niet in romper en bakerdoek. Tis ook geen 28 graden binnen, maar ongeveer 23.
    Overdag houd ik gewoon alles donker en dat scheelt ook wel. Maar dat doen jullie vast ook wel :)

@ hier: goh, weer 12 uur geslapen, onze kids! En volop lachen toen ik ging kijken.
    UIteindelijk eerst Daan nog in bad gedaan omdat zn stoma wat gelekt had, en toen het oprekken gedaan, en toen was het weer een uur verder. Beetje lang dus, 13 uur, maja, was even zo.

@ oprekken: Het gaat op zich goed. soms is het even lastig, want ik moet dat staafje erin duwen, maar dan moet daan een keertje duwen, en dan gaat ie er verder in.
    En soms duwt ie niet echt, en dan moet ik dus zelf een beetje gaan duwen met die staaf..en da's niet fijn..voor mijn gevoel dan meer.
    Maar goed, ondanks dat gaat het wel okee hoor. daan laat het op zich goed gebeuren al moet ie wel een beetje huilen (maar het valt mee)

Nou schoonouders zijn zo hier, komen de keuken verven :D hihi.

Doei!

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ja zeker wel! en zeker met dit warme weer.. sem is nogal een zweetmannetje dus verliest erg veel vocht.. moet t toch aan zien te vullen.. heb gewoon een klein flesje met water.. niet steenkoud maar wel lekker fris, en dan laat ik m daar paar slokjes van drinken en zo toch ong 2 - 3 x per dag..

mooie foto kussie van je mannetje!!

4. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Halloooo meiden.. wat een lekker weertje he.. wel warm, maar we gaan niet klagen.. ;)

@ Linda, wat een leuke filmpjes van Daan en Jesse... Wat is die Daan een kletskous zeg!!

@ Kleintje, veel plezier vandaag!!

@ Lisetje, lekkere dromen heb jij!! hihihihi!!

@ Marye, groot gelijk dat je het spreidbroekje hebt uitgedaan... gewoon maandag ff kijken..

@ Water, ik ga Milan dan vandaag ook maar ff een beetje water geven.. ik wist ook niet dat het mocht... :D

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hoi meiden, ben ik weer.

Ben zelf ook ziek geweest, keel ontsteking en een zwaar virus in mijn bovenste luchtwegen. Heb me echt goed beroerd gevoelt. Wel alles bij blijven lezen op mijn telefoon, maar voelden me te lamlendig om te reageren.
    Nu ben ik weer goed opgeknapt. Wel nog heerlijk hoesten, maar voel me verder weer goed.

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @gwen; pffff het zit niet mee he, nu jij weer ziek geweest. Maar gelukkig ben je weer beter.

@Lindavnr; heeft Daan nu geen stoma meer nodig dan door de operatie? Heb ik gemist denk ik door het weekje weg.

Hier is het 29 graden binnen!!!! Bah, geen weer voor ons dit hoor. Zitten binnen te puffen met de ramen tegen elkaar open, maar er waaien ook allemaal pluisjes naar binnen en ik heb net gestofzuigd grrr.... Bij fenna op dr kamer is het nu 26 graden. bah.

Ik leg haar snachts nog wel in een slaapzak, want gisterenochtend deed ik het even niet en begon ze ineens te krijsen omdat ze naar boven in het ledikantje gekropen was met dr hoofdje tegen de spijlen aan. In het slaapzakje kan ze niet keren of omhoog kruipen. maar ik ben zo bang dat het te warm is voor haar.

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Marye, groot gelijk dat jullie haar dat ding dan hebben uitgedaan!! Dat kan niet goed zijn!! Gewoon morgen even contact opnemen met het ziekenhuis!!
    Eigenlijk te zot dat ze zo'n ding ook "verkeerd" kunnen maken...
    Wel helemaal super dat de babykamer almost gereed is voor de kleintjes, dat geeft indd vast een stuk rust, nu jullie ze dan mee kunnen nemen, of nou jah rust, er moet natuurlijk wel worden geklust ;) Maar je snapt me vast wel, hihi!

@ Linda, ben blij dat het vrij goed gaat met het oprekken!! Harstikke knap!! En fijn dat Daan zo'n topper is die weinig huilt!! Dat maakt het voor jou ook wat makkelijker denk ik!!

@ Gwenolyn, jeetje meis, dat klinkt best wel even heavy!! Gelukkig dat je je nu dan weer beter voelt!! Hopelijk gaat dat stomme hoesten ook gauw over en ben je weer helemaal op en top fit!
    Is Joënna ook weer beter?

@ Boomer, wauw, wat een mooie foto's!! Fenna word ook al een grote meid :) Vind dat zo mooi om te zien hoe goed onze kindjes het doen!

@ Ano, ik ben harstikke blij dat ik Stan niet meer hoef in te bakeren! Tis 25 gr. op zijn kamertje en hij maakte zich altijd zo druk in dat ding.. Was nooit goed gekomen met deze hitte.. Hij ligt nu in zijn rompertje in slaapzak en zijn temp was vanmorgen 37.1
    Maar ik vind hem elke keer overdwars in bed :D Met zijn hoofdje tegen de spijlen aan...
    Hoe die dat toch voor mekaar krijgt!! Haha!

@ hier, wauw, we hebben allebei tot *ja ik schaam me rot* tot bijna 2 uur in bed gelegen!! Stan legde ik na de fles van 10 uur weer in bed, en ik dacht ik ga zelf ook nog even liggen.. Ik hoor hem wel als hij wakker word, daar ben ik al wel achter nu ik boven lig.. Dus ik had even geen wekker gezet..Werd meneer om kwart voor 2 wakker, oeps! Whahaha!!
    Dus gelijk maar weer de fles gegeven!! :D:D:D
    Helaas heb ik nog steeds koppijn, nu al 3 of 4 dagen achter elkaar! Bah :(

Dalijk naar mijn ouders, die hebben een tuin, ga ik lekker met Stan buiten zitten!!

Ik geloof dat ik nu iedereen weer heb gehad!!
    Fijne dag meiden!! Geniet van de warmte!!

8. Soda Pop

@ Linda, hihi, zag je reactie op mijn www.. En om roddels te voorkomen vertel ik het hier wel even.. Weten jullie nog wel dat ik had verteld dat ik op het feest die zaterdagavond met mijn ex had bijgekletst.. (die jongen die 2 kindjes heeft en alleenstaand is)
    Nouwww, die is bij mij geweest.. Hihi!!
    En hij deed zoo lief met Stan!!
    Tis super om te zien, hoe een "ervaren" jongen/man er mee omgaat!!
    Dus vond het wel erg fijn!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lindavnr leuk zeg die filmpjes en dat brabbelen ts net of ik lisanne hoor hihi

kussie wat een lieve foto van stan en zie je wel hij ken heel goed zn hoofd omhoog houden hoor!! hihi. leuk dat hij zo lief was voor stan

water ik probeer t wel steeds maar ze moet t niet.

marye wat goed van je dat je de spreidbroek maar ff uit hebt gedaan en er maandag mee terug gaat. je hebt groot gelijk

boomer wat een mega geweldige foto's van fenna zeg!!

hier vandaag wezen zwemmen met oma!!! lisanne vond t geweldig!!! ze ligt al 3 dagen alleen in een romper met spagetti bandjes en das prima en met slapen krijgt ze alleen een zomer slaapzakje er bij verder niets.

gwendolyn he gatsie moeders kunnen eigenlijk niet ziek zijn he?? gaat t nu weer beter.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: ahahah Ik dacht al dat het iets met hem te maken had!! :D Wat leuk dat ie langs geweest is. hebben jullie telefonisch contact dan ofzo? en was het zomaar, vriendschappelijk? Of zit er wel iets meer achter? :D

@ setti: haha wat grappig dat lisanne op dezelfde manier kletst. Ik vind het zo heerlijk als ik Daan;s tongetje zie trillen en bewegen, alle kanten op. Zo lief!

@ Boomer: daan heeft nog gewoon zijn stoma. het gaatje moet nu genezen..
    Over een week of 6 wordt zn stoma weggehaald.

@ hier: keuken is geverfd! Ziet er zo mooi uit! :D

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    we willen een foto zien linda!!!!!

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

linda ja ben ook wel benieuwde!maar das wel vlot gedaan dan, ik heb mijn keuken ook geverfed, maar daar ben ik wel een paar dagen zoet mee geweest!maaruh misschien stomme vraag hoor, maar heeft Daan nu wel gewoon een sluitspier of?

kussie oeehh gezellig zeg!!maaruh deze ex vond je niet meer leuk toch of..?

gwenolyn he balen zeg dat je nog zo ziek bent geweest, gelukkig gaat het nu wat beter!mag nu wel afgelopen zijn met dat gesnotter!

jullie kindjes last van de warmte???
    nou hier wel 1 hoor.
    vanmorgen zijn we wezen zwemmen, was opzich wel leuk maar ze had t nog niet echt allemaal door haha.
    magoed, daarna om 1 uur thuis, flesje gegeven en naar me schoonouders gegaan.
    nou ze wilde/kon niet slapen hoor.
    vanaf 11uur tot nu een kwartier geleden heeft ze 2x een half uurtje geslapen!
    in de wipstoel of op schoot niks aan t handje, maar zodra ik r neerlegde was t brullen...
    zijn nu net thuis en heb r boven gelegd en nu slaapt ze, tja die is natuurlijk doodop..
    ze heeft de hele dag alleen een luier aangehad, verder niks, was echt veel te warm.
    vraag me af of ik t wel slim is om r in te bakeren vanacht, vind het er eigenlijk te warm voor.
    ze ligt nu ook alleen met d'r luier in bed, denk dat t op d'r kamer tegen de 30gr is.

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye: groot gelijk dat je het broekje dan uitdoet als je twijfelt of hij wel goed zit!

Gwenolyn: balen dat je zo ziek bent geweest :(

Setti: gezellig zeg zwemmen :) Wij moeten dat ook nog steeds een keertje gaan doen....

En verder weet ik het even niet meer :p

Vandaag gezellig naar Terneuzen geweest, even er lekker uit met zijn 3tjes vond het erg gezellig! En ben lekker tot rust gekomen :D
    Esmay bied ik trouwens wel water aan maar ze is er zo ontzettend mee aan het knoeien steeds :O EN dan lacht ze er ook nog om haha!
    ook een klein beetje diksap erbij gedaan maar dat hielp niet echt wat betreft het knoeien :p

Oh ja nog even een vraag: NIezen jullie kindjes ook zo ontzettend veel? Esmay niest zoooooo ontzettend veel! Eigenlijk al vanaf de geboorte ik dacht dat het vanzelf beter zou gaan (had ik ook ergens gelezen) maar ze blijft maar niezen steeds, is dat normaal?

14. Soda Pop

Allereerst, wat fijn meid, dat je helemaal bent bijgekomen vandaag!!
    Das fijn om te lezen!!

En over dat Niezen, Stan doet het ook heel veel!! En ik dacht ook dat het minder zou worden... Maar hier nix minder.. Eerder wat meer, en nu ook hoesten, dus ik vermoed dat hij wat verkouden is! Maar hij oogt verder harstikke fit!
    Maar toen hij nog niet hoeste, had hij ook veel niesjes.. Vaak 2 tot 3 x achter elkaar en dat echt meerdere keren op een dag!

15. Soda Pop

Tis ook inderdaad vreselijk warm!! Kan me voorstellen dat Neomi daar een beetje van van streek is.. (als in niet willen slapen) Stan sliep trouwens juist meer nu...
    Alleen net na de fles toen ik hem in bed legde was hij weer helemaal van de kaart..
    Ik hoop niet dat hij dat nu elke avond na de fles van 10 uur gaat doen.. Had liever dat hij het om 7/8 uur had... Nu jah, hij is nu geloof ik stil....
    Ga dus zo maar gauw naar bedje toe...

EN wauw, jij hebt een ijzeren geheugen haha!! Het klopt dit was de ex die ik niet zo leuk meer vond als mijn andere ex.. Haha...
    Maar vanavond vertelde hij me iets, wat voor mij behoorlijk aankwam.. Iets wat me echt pijn deed. En als ik nix meer voor hem zou voelen zou me dat echt geen zeer hebben gedaan.. Dus ik heb een hoop uit te zoeken...
    Zucht. hihi...
    Maar ach, het houd me bezig.. :D:D Ik wil eerst weten wat ik nog voor mijn andere ex voel... Voor ik stappen kan zetten... Dus heb een boel te verwerken etc. Leve de therapie! :)

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

heerlijk hoor er ff met zn 3tje uit!!

Hier niest lisanne ook al vanaf haar geboorte veel en dan niet 1x nee gelijk 2 a 3 keer achter elkaar en dat zo'n 4 a 5 x op een dag!!

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    warmte jep lisanne heeft er ook last van hoor ze ligt de hele dag met een romper met spagetti bandjes en snachts wel een zomer slaapzakje omdat t toch afkoelt op haar kamer snachts naar 19 a 20 graden en overdags is het bij haar ongeveer 23 a 24 graden!! bij ons in de woonkamer en onze slaapkamer is het de hele dag ongeveer 28 graden binnen we zitten dan ook echt de hele dag met de zon erop.

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Marye: Zou flink balen zijn als het broekje niet goed zit. Voor jullie is het al niet leuk, en voor Florine alleen niet als hij inderdaad niet goed zit.

@ Lindavnr: Jeetje wat gaat Jesse snel! Geweldig rol filmpje.

@ Boomer: Leuk weekje weg heb je gehad.

@ Warmte: Tot nu toe lijkt ze er goed tegen te kunnen. Wel erg snel erg warm (heel rood hoofd, en rode kolen) en ze zweet mijn armen uit als ik haar vast heb.
    Slapen doet ze goed. 's middags ligt ze alleen in haar luier in de bakerzak.

@ Hier: Ben inderdaad goed ziek geweest. Heb me in jaren niet zo beroerd gevoeld, en in jaren zijn er niet zoveel paracetamol door heen gegaan. Anders kon ik helemaal niet op mijn benen blijven staan.
    Dan is het toch wel zwaar om alles in je eentje te moeten doen, ook 's avonds.

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanochtend heeft ze een uurtje zonder zakje geslapen!!!! Ze had zich om 05.00 uur weer goed wakker gehoest, en had pijn in haar keeltje. Ik had haar zakje los gemaakt, speen erin, en hydrofiel in de hand. Even snel naar het toilet en aankleden. Kom ik haar kamertje weer op, slaapt ze!!! Na een uurtje werd ze weer wakker. Dus dat was een mooi tijdstip.

Gisteren de puckababy hot summer besteld.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    even ego..
    pff..ik zit er volgens mij even doorheen :(.

Gisterenavond op tijd naar bed gegaan, ik was zo ontzettend moe.
    Van vermoeidheid kwamen gewoon tranen en uiteindelijk nog een hele tijd liggen praten met mn vriend..gewoon over vanalles.. maar ja, toen was het toch weer half 12.
    Word ik vanmorgen wakker, heb ik een opgezwollen oog..lijkt ontstoken ofzo.. doet nogal pijn en kan amper bukken want dan komt er meteen een drukkend gevoel op.
    Mgoed, moesten Daan's verzorging gaan doen. Ging op zich goed al moest Daan flink huilen :(.
    maar toen we klaar waren werd ik duizelig, en moest ik gaan zitten.. begon ik gewoon te hyperventileren :(. pff.
    Toen het weer ging de kinderen de fles gegeven en Arno is iets langer thuis gebleven om mee te helpen. Hij wilde ook wel van het werk thuis blijven en zich ziek melden maja, dat kan ook niet zomaar en da's ook niet de bedoeling.
    En khad zoiets van; de kinderen gaan 3 uurtjes naar het kdv vandaag, dan ga ik wel slapen tussendoor.
    Kom ik beneden, zijn we vergeten de kinderwagen uit de auto te halen..en die heeft arno mee naar zn werk :( ..
    Toen ik hem belde was ie dr ook al bijna. Wilde wel omkeren maja, da's een half uur heen en half uur terug rijden dus dat was ook weer onzin.
    Dus heb het wennen maar verzet..maar nu zijn wel de kids hele dag thuis. Hopelijk zijn ze een beetje lief voor me anders wordt dit een hele zware lange dag...

Pff, maar op zo'n moment heb ik dus niemand om te bellen die me kan helpen.. Schoonouders wonen te ver weg, mn vader is werken, vriendinnen zijn werken.. Enige wat ik dan kan denken is: Godsamme, had ik ons mam nog maar. die zou gelijk met liefde en plezier komen.
    Nja, dan is het dus weer meer huilen :(.

Ah....jesse huilt.. dan zal Daan ook wel zo beginnen..
    pff..zucht :(.

Deel Deze Pagina