zwembad nee we zijn gewoon in het binnenbad geweest ik ga met deze zon echt niet echt naar buiten met haar dan ben je verplicht eigenlijk om in de schaduw te zitten/zwemmen en aangezien t met dit weer buiten zo druk is blijf ik wel binnen
heyy linda ook een dikke knuffle van mij voor jou!!!de rest heeft eigenlijk alles al gezegd he! en kan me daar alleen maar bij aansluiten, tis niet meer dan logisch dat je er msischien even doorheen zit, tis ook allemaal niet niks wat er met Daan is gebeurd en nog steeds gebeurd. Op de en of andere manier moet je dat toch verwerken, en idd er met je vriend over praten kan een hele oplucjting zijn. En op zulke momenten zul je je moeder zeker missen, weet gelukkig niet hoe t voeld en wil daar ook niet aan denken, maar helaas zijn er jonge mensen zoals jij die er wle aan moeten denken omdat het zo is, maar dat dat heel moelijk is kan ik me goed voorstellen...nogmaals dikke knufff lachen:ja hier ook met geluid, klintk zo schattig zwemmen:wij zijn ook binnne wezen zwemmen, met die zon en drukte is buiten niks, en dat water is ook veels te koud leuke foto zag ik weer voorbij komen!! hier:ben best ff trots op me meissie!heb er gister om 21.15 op bed gelegd, in alleen de luier, dus geen deken/laken en niet ingebakerd!!!en ze heeft tot 8uur geslapen!!!wauwww vanmorgen bij t cb geweest, ze wegt 7050gr en is 64cm ze zit met beide iets boven gemiddeld, grote baby dus haha. hoofdje was pcies gemiddeld. Verder vond ze t prima dat ik 4 flessen geef, dat mocht gewoon en ze vroeg of ze bijvoeding kreeg. dus ik zeg nee nog niet dacht vanaf 6 mnd. nou t mag dus nu al!! Kon wel t beste met groente beginnen, omdat er anders risico is dat ze alleen fruit lusten als je daarmee begint. heb r net wat worteltjes gegeven, echt lekker vond ze t niet volgens mij, maja natuurlijk ook nog ff wennen he z nu naar me schoonouders voor t voetbal straks!!
Dankje voor jullie lieve woorden meiden, echt super.. dankjewel. Heb een uurtje ff op bed gelegen, was wel fijn. Toen werd jesse wakker, dus dat was 't slaapje, maar goed..toch wel fijn. Mn oog is nog onwijs dik, erg irritant, maar gaat wel weer over. . Kids zijn lief voor me vandaag . gelukkig!
@ ano: wat goed gegroeid! En wat leuk dat je het hapje mag geven! Hoor het idd wel vaker, dat groenten/fruit verhaal. maar gelukkig hier geen probleem ze vinden alles heerlijk . Dat eerste snoetje bij het eerste hapje, altijd geweldig @ Franny: mn moeder is 4 jaar geleden overleden..
Ik kom even zeggen dat ik er nog wel bij ben hoor, maar moest afgelopen week werken dus even geen forum tijd/zin. Nu liggen beide kleintjes heerlijk tegelijkertijd (!) te pitten, dus ik ga even terug lezen. 30 pagina's of zo, haha.
Marye: ben je al terug geweest met de spreidbroek van Florine? In ieder geval goed dat je hem uitgedaan hebt. Lindavnr: ik hoop dat het te laat is en dat je hem niet meer nodig hebt, maar alsnog een knuffel voor jou! Darcy: zo Megan is inderdaad vlot! Toon rolt hier wel van buik naar rug, maar nog lang niet andersom. Warmte: we hebben gelukkig een erg koel huis. Het is wel donker, en dat is soms wel jammer, maar qua temperatuur is het wel fijn!
Leuk Nijnja Hier: grrr houd het gezeur en gezeik nou nooit eens op op mijn werk Belde net op wanneer ik weg zou kunnen en ze zeiden dat ik 2 maanden opzeg termijn heb. Op de vraag of ik mijn vakantieuren kan opnemen en dus ergens in Augustus al weg kan zeiden ze dat ze dat niet willen omdat er te weinig personeel is en bla bla bla! En dat ze het uit willen laten betalen... Maar dat wil ik helemaal niet!!! 1 er blijft dan geen zak over! 2 ik wil gewoon zo snel mogelijk weg daar en ik heb volgens mij gewoon recht op die vakantieuren! Ik heb mijn nieuwe werkgever daarom ook nog niet kunnen vertellen wanneer ik daar kan beginnen (nou die zullen daar ook blij mee zijn strax gaan ze zeggen dat ik niet meer hoef te komen ) en ik baal er zo van!!! Waarom moeten ze nu weer zo moeilijk gaan doen? Ik moet van de vakbond het nu schriftelijk aanvragen en dan een afwijzing op papier van ze terug krijgen waarom het niet zou kunnen dat ik het opneem want in principe hebben ze genoeg poolers want ik kan tussendoor wel dagjes vrij opnemen dat vind ik dan wel krom! ze hebben toch nog ruim een maand om een vervanger te zoeken? en anders poolers in te zetten voor mijn diensten waarom maken ze het dan toch zo moeilijk!!! Mijn vriend zei: En anders wordt je gewoon ziek! Steeds met dat gezeik daar.. Nou het moet in ieder geval niet zolang doorgaan want dan wordt ik idd echt ziek!
pff hier weer een jengeldag net als gister. weer hoop huilen en niet willen slapen, maja wat t nu is, de warmte, de prikjes, het eventuele sprongetje...ik weet t niet hoor....maar tis wel vermoeiend, hop dat ze snel weer in d'r doen is... linda ow das mooi dat ze het bij jou allebei wel lusten. ik ga morgen ng wrteltjes geven en dan weer 2-3 dagen een andere groente.fijn dat je toch even hebt kunne slapen en dat ze zo lief voor je zijn! marye ben je ng terug geweest vandaag? nijna ahh wat een leuke foto's van Toon, en wat een schattig badjasje zeg!! kleintje, pff wat irritant zeg, kan me helemaal voorstellen dat je t liefst zo snel mogelijk weg wil, en anders idd maar ziek, al is dat niet wat je wil natuurlijk
Wat een lieve foto's weer! . @ nijnja: lief hoor, zeker met dat badjasje!! @ Gwen: aaah wat ligt ze er heerlijk bij joh! leuk, zo'n hangwiegje. @ kleintje: had al op je www gereageerd maar wat ontzettend rot van je werk hoe ze nu moeilijk zitten te doen!! Hopelijk wordt het toch nog geregeld en heb je recht op vakantiedagen.. ik dacht dat trouwens ook, dat je er recht op hebt om er een bepaald aantal op te nemen. @ marye; ben benieuwd hoe het nu is met florine en haar broekje.
Gwenolyn: Wat leuk zeg Esmay heeft net vanaf het speelkleed richting de hond "gekropen" op haar rug (zie foto zo vond ik haar) En ik wilde net een peren hapje zelf maken en toen hoorde ik haar ineens jammeren toen ik in de keuken stond alsof ze iets op haar gezichtje had liggen (als ze dan geluid maakt klinkt het anders) dus ik ga kijken ligt mevr ineens dood leuk op haar buik Ze was al de hele tijd aan het friemelen om op haar buik te komen (ze deed het af en toe al eens per toeval) en ik filmde steeds in de hoop dat ze het zou doen als ik erbij was maar helaas... En nu deed ze het ineens wel toen ik weg was :O Maar dit was ook een toevalstreffer want ze was erg gefrustreerd toen ze eenmaal op haar buik lag
@ Kleintje: Meid wat flink balen dat ze niet mee willen werken. Persoonlijk snap ik dit nooit, zeker als er genoeg personeel is. Als iemand weg wil, gaat die persoon toch wel weg, ongeacht het opzeg termijn. Ik hoop voor je dat de vakbond wat voor je kan betekenen. Geweldige foto trouwens!! Doet jullie hond Esmay niks als ze op de grond ligt? @ Lindavnr: Liggen jouw mannen wel eens op de grond met de hond erbij? Hoe gaat het met je? Nog een beetje kunnen uitrusten? @ Marye: Hoe is het afgelopen met de spreidbroek van Florine? @ Ano: Vervelend dat ze zo huilerig is. Zou best wel eens een combinatie kunnen zijn van wat je allemaal opnoemt. Hopelijk is ze morgen in een beter humeur. Leuk dat je al "mag" beginnen met bijvoeden. Hier deden ze ook niet moeilijk over 4 flessen. Zolang ze goed groeit en voldoende plas luiers heeft, maakten het niks uit. @ Nijna: Leuke foto van Toon. Ook al zo'n bos met haar.
Lindavnr: Knuffel voor jou meis! Kleintje: Jeetje wat een gedoe met dat werk van jou! Ik kan echt niet begrijpem dat mensen zo moeilijk kunnen doen, dit werkt toch voor beide kanten niet?! ano: Hopelijk heeft Neomi snel weer een beter humeur. sorry dames, ben vast een hoop vergeten, maar kom momenteel echt tijd tekort. Ik heb gebelt vfoor Florine d'r spreidbroek maar vandaag was er niemand daarvoor aanwezig. Morgen vroeg zal ik terug gebelt worden en dan zullen ze me in de loop van de dag ergens proberen in te plannen. Verder gaan we dus vrijdag/zaterdag over naar het nieuwe huis. We hebben in de kinderkamer al bedjes staan, dus de kinderen gaan nu elke dag mee. Zij spelen en slapen op hun kamer, waar het lekker koel is vergeleken met dit appartement. Zo kan ik in de tijd dat ze slapen lekker klussen. Ben wel blij als we er eenmaal zitten, Pepijn en Florin komen namelijk wel echt wat aandacht tekort... Ik ga ws woensdag of donderdag mijn pc afsluiten en ben dan pas weer na 5 juli online, eerder heb ik denk ik geen internet en tijd. Dus sorry als ik even op niemand reageer
ja meiden hoop ook echt dat ze snel weer in de hum is want dis niet leuk, nu slaapt ze gelukkig, ik moet morgen wer werken dus hoop dat t goed gaat bij me schoonzusje. maar jeetje zeg ze weegt gewoon al 7 kg!!!!!wat een reus he hahaha wja ehh we horen nu kinderbijslag te krijgen toch of niet??? marye veel suc6 met de verhuizing alvast!!!hopelijk hebben jullie snel wat meer rust!!
Net mn rooster van het werk binnen gehad, en ben het er helemaal niet mee eens! Pff zie er nu helemaal tegen op om weer te gaan werken.. Ik kom weer terug als invalkracht, en sta op een andere locatie dan waar Taleah zit zeg maar. Ook kloppen de uren niet, ik kom voor 27uur terug maar de ene week plant ze me 24 uur in en de andere week 37,5 uur! Ook moet ik open en sluit tijden werken, maar als ik op de andere locatie moet werken hoe moet ik dan in godsnaam Taleah brengen! Pfff erg vervelend zeg.. Kleintje; dikke knuffel voor jou! Waarom kan het werk soms zo moeilijk doen, hier houden ze dus ook nergens rekening mee. En wat is Esmay toch een stoere meid! Nijnja; wat is Toon toch een knap mannetje. En dat haar, wauw! Ano; knuffel voor jou en Neomi. Vooral met dit warme weer is het niet fijn om jengeldagen te hebben. Gwenolyn; ahh wat schattig. En wat een handig ding zeg, soort hangmatje hihi.. Marye; lekker dat je de kids nu meeneemt. En die aandacht komt straks weer helemaal goed hoor! Ow dan moeten we je wel een paar dagen missen ... Wat een gedoe zeg van het z'huis! Nou maar weer lekker op de bankhangen en me niet proberen druk te maken over mn werk. Duurt nog 5 weken voordat ik moet beginnen. Maar ga morgen toch wel even contact opnemen! Weet zoiezo niet of ze het wel kunnen maken om me weer als inval terug te zetten... Even uitzoeken dus!
Ano; hier groeit ons meisje ook zo hard. Met 2 maanden al over de 6 kilo haha. Volgende week moeten we weer naar het cb, zal ze denk ook wel rond 7 kilo zitten . Ze zeiden op het cb dat ze gewoon een lekkere gezonde meid is. Ze ziet er verder niet echt overdreven dik uit ofzo, Neomi toch ook niet? Gewoon lekkere baby-vet .