Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    #4441 chantal84, 28 jun 2010
    Laatst bewerkt: 28 jun 2010
    Ik heb een excel lijstje gemaakt met data voor de meeting...

op dit moment kom ik op 7 of 21 augustus uit dat bijna iedereen kan..

Ik heb alleen de volgende personen er nog niet op staan,

Lisetje
    Nijnja
    Gwenolyn
    Ano
    Eliesah

Het kan zijn dat ik erover heen heb gekeken hoor.. maar graag zou ik nog willen weten of dat bovenstaande personen op 7 of 21 aug kunnen.

Personen die wel kunnen op 7 of 21 aug:

Chantal
    Kleintje
    Lindavnr
    Eliesah
    Kussiexx
    Marye
    Lynette
    Setti

Mis ik nog iets of iemand??

2. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Pff zit hier nog flink te janken ook om dat werk.. :( :(!!
    Moet me niet druk maken, maar ow wat baal ik zeg....

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Marye: drukke periode dus... Veel succes met alles! Knuffel

Eliesah: Pfff meid wat rot voor je :( Ik weet precies hoe je je voelt als ze niet meewerken.... VInd het zo klote voor je :( *Knuffel*

Gwen: nee hoor Rakker doet helemaal niks als Esmay op de grond ligt, hij komt af en toe wel eens kijken maar gaat vervolgens gewoon ergens liggen en dan vind hij het prima!

Ano: Ja dat gaat idd hard :) maar goed alleen maar goed als ze zo goed groeien toch?

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: nee ik heb ze niet op de grond liggen! Kai verhaart erg veel en er liggen hier 10 minuten na het stofzuigen alweer haren..dus dat is niet echt hygiënisch voor ze.
    Wij hebben een hele grote vierkante poef, die we aan de bank kunnen schuiven als we er een chaise longue van willen maken, en die is precies groot genoeg voor een speelkleed. Dan moet ik er natuurlijk wel bijblijven want als ze rollen is dat niet bepaald veilig, haha.
    Maar dat doen we nu.. zie dan ook beetje op tegen de kruip-tijd want met onze hond is het echt niet fris om te kruipen hier :(
    Ook niet echt fijn om te kruipen hier, met laminaat. Njaa..dan maar een speelmat ofzo kopen waar de hond niet op mag :(
    Maar als kai niet zo verhaarde, zou ik het wel durven met Kai hoor. (natuurlijk wel alleen als ik er bij ben!!)
    Hij zou ze echt niets doen, maar ik laat nooit mn hond er alleen bij. Er zal maar eens ooit iets gebeuren..hoe veel ik hem ook vertrouw.

@ Marye: wat balen dat er geen tijd/plaats was voor jullie vandaag. Hopelijk morgen wel.
    Florine zal wel blij zijn nu ze los is en kan trappelen enzo :).

@ ano: hopelijk slaapt neomi goed!

@ kleintje: Leuke foto :D leuk speelkleed :).

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ eliesah: wat balen van je werk! hebben ze je dan zomaar zonder overleg als inval terug gezet? want was je een vaste kracht? hoe zit dat dan met je contract??

Echt rot, ook met je uren dat ze er geen rekening mee houden.

Hebben ze je expres naar een andere groep verplaatst, waar taleah niet in zit?
    Echt stom dat ze dat niet besproken hebben met je allemaal! zou zeker een gesprek vragen met je leidinggevende hoor!!

@ hier: gaan eens proberen zonder bakerdoek te laten slapen vannacht. Tis zo warm..
    Tot nu toe weinig succes; jesse huilt al een tijd...
    mgoed, even volhouden.

Niet een hele slimme avond om dit te gaan doen nu ik me zo beroerd voel, maar goed, als het niet goed gaat als wij gaan slapen over 'n uurtje, dan bakeren we ze maar alsnog in.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: Daarom is het fijn dat wij een hond hebben die niet veel verhaard ;) Dan kan het speelkleed wel gewoon op de grond liggen :)
    Hopelijk gaat Jesse snel slapen en gaat het dan allemaal prima! Succes

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier ook een hond die erg verhaard, vind t dus ook niet fris op de grond, maar zou t zeker durven!ze zitten bij mijn auto ook gewoon samen achterin.

eliesah he balen meid, maar idd morgen gewoon ff bellen, misschien kan je wat dingen veranderen, jij ook een echte dikkerd dus haha, nee neomi is niet overdreven dik, gewoon lekkere spekkies!!

linda suc6 vanacht!misschien vald t reuze mee, neomi heeft vanacht 11uur geslapen zonder doek, doe t vaacht weer niet, benieuwd of t weer goed gaat!

iemand??vroeg hoe t op t cb was ivm het platte hoofdje, lief trouwens dat je eraan dekt(weet dus alleen ff niet meer wie)maar moest r weer zelf over beginnen maar zij dacht dat ik me niet druk moest maken e het wel meevald, hoop het maar!

nog iemand antw op me vraag over de kinderbijslag??

zo ben nu de fles aant geven en type tegelijk, gaat niet echt lekker haha.en als die fles maar ff eruit gaat drukt ze m er zelf weer boos in haha, lekkere tante

linda

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oja zo uit me hoofd kan ik 7 en 21aug wel.me man is wel de 25e jarig, wet niet wanneer we dat vieren.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    kinderbijslag krijg je 1 juli geloof ik...

10. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Als je kindje voor 1 April geboren is krijg je 1 Juli kinderbijslag!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    okeej bedankt, was ff nieuwschierig haha, ga nu echt naar bed

slaap lekker meiden

12. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    zie dat er inmiddels is gereageerd op ano's vraag...

wat vinden jullie van de Lisanne banner??? STEMMEN!!!!!!!!!!!!

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Over de meeting ik sprak Laar en die wil ook wel mee! Ik zal even vragen of ze die data ook kan :)

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Laar kan allebei de datums. En heel veel liefs namens haar!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    #4455 Lisil, 29 jun 2010
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
    ano ze is goed gegroeid zeg!! wat goed van haar dat ze zo goed geslapen heeft.

nijnja wat een scheetje is toon toch en hij heeft ook al zo veel haar hihi bij lisanne is t zo blond geworden dat je niet eens ziet dat ze haar heeft.

kleintje nou lekker dan. als ze zo doorgaan ben je idd overspannen hihi en dan kunnen ze je niets maken! die foto met de hond is echt schattig ze vind t gewoon niet gezellig alleen op t kleed hihi

gwendolyn gweldig die hangmat foto

marye nou ik hoop dat t verhuizen vlot verloopt en jullie lekker tot rust kunnen komen

eliesah nou daar ben je klaar mee heb je je manager al gebeld???

chantal wat een gave banner heb je voor me gemaakt zeg!!! ik krijg ze alleen niet geplaatst hij blijft aangeven dat t een ongeldig bestand is. hihi ik ben niet zo heel slim hoor met de computer

lindavnr en hoe hebben ze geslapen zonder ingebakerd te zijn?

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Whoe hoe lang leve Chantal!!!

Thnx meid ik heb zitten freubelen en het is me gelukt!!!

17. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wauw Setti, wat een super gave banner. Nu even in elk topic reageren zodat ze m natuurlijk wel kunnen zien ;).

Chantal; super mooi gedaan! Waar doe je zoiets. Ga ik ook even gluren en proberen :p!

Pff vannacht gewoon van 4 tot 6 wakker gelegen, om 4uur kwam Taleah voor dr speen. Was ik bijna in slaap, doet ineens doet de buurman z'n rolluik kei hard omlaag! Nou weer bijna in slaap, begon Taleah weer te mopperen. Speentje terug en toen kon ik alleen nog maar aan dat stomme werk denken en toen kwam Taleah om 6 uur voor de fles..

Ga zo even mailen, zodat ik wel alles zwart op wit zeg maar.
    Ik was indd een vaste kracht met een vaste groep.
    Wij zijn in januari allemaal van groep gewisseld omdat er een nieuwe locatie open ging, ik stond in een super leuke nieuwe groep met erg leuke collega's. Kreeg ik ineens net voor kerst te horen dat ik niet meer op die groep mag, lang verhaal maar kwam door een foutje van een andere collega, dus ik zou op de nieuwe locatie moeten werken in een vaste groep. Wilde ik eigenlijk ook niet maar oke heb dan wel een vaste groep.
    Toen ging ik eind jan. al in de ziektewet en hebben ze me nu 7 maanden moeten missen zeg maar, dus mijn plekje hebben ze nu gewoon opgelost met een nieuwe collega.
    Ze zeggen als je met verlof gaat heb je geen garantie op je eigen plek, okee kan ook nog maar om weer helemaal terug bij af te gaan. Dat gaat me een beetje te ver! En dan helemaal met zulke uren en de tijden, soms hebben ze 27uur in 2,5 dag gepropt, dat is dus 10,5 uur op een dag werken.

Maar goed, hier word nog werk van gemaakt.. Word vervolgd haha! ;)

Linda; hoe hebben de mannen geslapen zonder zak? Of toch nog ingebakerd?

Sorry verder weet ik het even niet meer..

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeee! Nu al vaste voeding?? Ik had verwacht dat het CB daarin juist veel strenger zou zijn. Maar ik geloof dat het per bureau ook verschilt toch? haha, worteltjes, nee, dat is ook niet mijn favoriete groente haha. Komkommer misschien dan?

ik heb hier fruithapjes gekocht. Morgen is ze 3 maanden en wil ik haar een hapje proberen te geven. maar mijn moeder vindt het al geen goed idee want 'er staat niet voor niks 4 maanden op de verpakking'.

Hoeveel van jullie hebben er bij 3 maanden al een lepeltje fruithapje gegeven en mag dat wel bij BV?

19. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat een leuke foto zeg!
    Het Nemo-museum is toch allemaal met nieuwe gadgets enzo of heb ik het verkeerd?

20. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kleintje, kijk je wel uit dat wanneer je je ene baan overlapt met de andere dat je wel je heffingskorting laat aanpassen anders betaal je volgend jaar een flike bups belasting terug vrees ik.

Deel Deze Pagina