Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie: idd eerst alles op een rijtje zetten en dan misschien weer een relatie beginnen met je ex? Wie weet, zou wel leuk voor je zijn :D
    Succes met de prikjes!

Hier: Net Esmay ook worteltjes gegeven haha dat gezichtje toen ze het eerste hapje nam :D geniaal gewoon!! ze trok zo'n vies gezicht maar ze vond het uiteindelijk wel lekker want was daarna smakelijk aan het eten en als het niet snel genoeg ging was het brullen :p

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje hahaha weet precies welk gezicht je bedoeld, Neomi had het 2 uurtjes terug ook hahaha, lekker kliederboel he.
    ga binnekort bij prenatal maar eens zo'n schortje halen..

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #4543 Alies05, 29 jun 2010
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
    @ ik zag weer leuke foto's voorbij komen. Heb zo'n 5 pagina's bij moeten lezen en ben nu al weer vergeten wat er allemaal in stond. 8)

Nou ik zal jullie nu maar ff laten zien hoe ik er uit zie. :D:p
    Ik vind Melanie heel veel op mezelf lijken toen ik baby was.
    Ff met paint de foto's naast elkaar gezet. De linker ben ik toen ik 5,5 maand oud was en de rechter is dus van Melanie die ik gisteren heb gemaakt.
    Nou en lijkt ze wat op mij? :)
    Zou er toen ook wk voetbal geweest zijn omdat ik daar een oranje jurkje aan had. 8)

Bekijk bijlage 82104

4. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    even een teken van leven van mijn kant :D heb geen fut om op alles te reageren maar even snel ...

super leuke foto's zag ik weer voorbij komen!! :D

meeting.. ik kan 7 en 21 aug !!

verder alles goed.. buiten dat t erg warm is.. maar ja, we willen zomer.. hebben t dus nu mogen we ook nie klagen he :D

met sem is alles super! 9 juli 2e prikjes dus ben benieuwd.. ook hoe groot en zwaar ie nu is... hij hft t toch zo warm.. zweten :( gelukkig slaapt ie nog wel goed! hft ook veel dorst want komt soms weer na 3 uurtjes maar geef m wat slokjes water en t is goed..

kom gauw weer kletsen, ga weer even buiten zitten!

liefs

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden, even een vraagje voor diegene die de papfles geven: klontert dat spul bij jullie ook zo enorm?! pfff...wat een drama hier.

Ik maak eerst de fles gewoon klaar, en dan de rijstebloem erbij.. maar dan krijg ik die klontjes er niet uitgeschud, en ik schud toch behoorlijk!

hoe doen jullie dat? met kokend water alles doen en dan laten afkoelen?
    Ik doe 70 cc kokend water, melk erbij, schudden, dan 110 koud water erbij, schudden, rijstebloem erbij, schudden.

Graag jullie tips! :D

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow meiden hier een filmpje van vandaag dat ze voor t eerst echt groente krijgt, worteltjes, maar das wel te zien haha;).(gister had ze alleen wat van me vinger af geproefd, had geen lepeltje haha)

Dit zijn de eerste hapjes..
    View My Video

Dit is een minuut of 3 later, ze begint t wat meer te snappen:D
    View My Video

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linda huh jij doet t water in 2 delen??
    ik doe gewoon 180water, 50sec in de magnetron, dan de 6 schepjes melk, schudden, dan de rijstebloem en schudden, heb 1 keer klontjes gehad, maar had ik denk ik niet goed geschut...

alies leuk hoor die fotos, zie zeker wel gelijkenis..
    zat toevallig gister ook zelf te kijken, ik vind neomi ook op mezelf lijken haha.
    alleen vroeger maakte ze schijbaar niet zoveel en zo duidelijk foto's teminste niet zoals ik ze maak haha, dus tis beetje moelijk vergelijken...

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow en zet t geluid maar uit, want die stem pfff verschrikkelijk....

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik zie aan de link dat ZP voor iedere klik centjes krijgt!!

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Alies, echt wel een gelijkenis zeg!!! Dat mondje en die ogen, sprekend ja.

Kussie, succes morgen!!!!

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

linda; heb ook nog nooit gehoord de fles in 2 delen maken. doe gewoon 180cc water, in mn flessen warmer, dan de poeder en pap erbij en dan flink schudden. gaat altijd goed hier!

nog niks terug gehoord van mn werk, helaas. anders krijg je vrijwel meteen antwoord terug, maar ja..

ga nu taleah wakker maken voor de papfles. is nu alweer 5uur tussen de fles ;).

slaap lekker allemaal

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    eliesah: balen van je werkrooster. Maakt waarschijnlijk dat je niet veel zin hebt om weer aan het werk te gaan... Maar maG dat eidenlijk wel, 10,5 uur werken op een dag?

meeting: 7 en 21 aug. zijn voor mij beide goed. Moet wel werk ruilen, maar dat geldt voor elke zaterdag, en dat gaat waarschijnlijk wel lukken.

Boomer: Nemo is inderdaad een wetenschap en techniek museum, ik werk er al 15 jaar of zo!
    Geef je trouwens nog volledige bv? Waarom zou je dan bijvoeden? Voor 6 maanden hebben ze nog niets anders nodig en het eventuele gunstige effect van bv en minder kans op allergien kun je teniet doen als je nu fruithapjes gaat geven.

Gwenolyn: leuke foto's van Joenna in de box. Waar heb je die ringen vandaan? Oh, ik zie het linkje al. Ik ga ze meteen bestellen!

Alies: nou, jullie lijken zeker op elkaar, leuk!

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano, nee we zijn nu weer thuis en me = flink pissig!!
    Mijn broer is weer helemaal van de kaart en heb nog even met hem gepraat, dus Stan ging heel laat in bad en kreeg ook laat de fles.. Ik ben benieuwd of hij er lekker op slaapt, op het feit dat hij laat in badje is geweest...
    Zal zo even kort vertellen waarom ik pissig bent...

@ Linda, nou eigenlijk heb je het wel goed.. Hihi... Dit is die ex met 2 kids... En die ik ook weer sprak op dat feest.. Sindsdien weer best veel contact... En we hebben van de week samen een ijsje gegeten. Ik had Stan mee, en hij zijn beide kids :) Dat was wel apart... Ze stonden zo lief bij Stan te kijken... Zijn dochtertje van 4 zei wat heeft hij kleine teentjes en kleine vingertjes.. ;) :) En zijn zoontje van 2 1/2 wilde liever op de kinderwagen klimmen :D
    Voelde heel apart om daar zo "met z'n allen" te zitten...
    Gisteravond was hij ook bij mij.. En ik ben er nu dus achter dat hij wel weer nou jah, volgens mij wel een relatie weer wil.. Maar ik heb heel voorzichtig gezegd (ik durfde niet, maar ik wil en moet gewoon aan mezelf en Stan denken) dat ik het nu niet kan, er ook nog niet aan kan denken, dat ik eerst nog dingen heb uit te zoeken met dus ook mijn andere ex en ook met hem..) Ik wil met een schone lei kunnen beginnen en verder gaan, dus eerst met therapie aan de slag.. En hij zegt dat hij wacht.. Ik heb gezegd dat hij ook het risico loopt dat het nix word.. IK wil gewoon even nergens aan vast zitten.. Al was het zo fijn om weer in zijn armen te liggen... (er is verder NIX gebeurd :D heb alleen lekker tegen hem aan gelegen op de bank...:):))

@ Ano, dus Neomi was ook weer aan de beurt? Hoe gaat het met haar nu dan?
    Ze was huilerig toch? Is ze al weer een beetje in haar doen? En drinkt ze wel goed?

@ Papfles, valt JBPM ook onder "papfles"??
    Ik doe eerst de fles in magnetron, dan voeding er in
    dan schudden en dan 4 schepjes JBPM... En dan flink schudden, want die "drab" is wel veel dikker en moet je indd goed schudden. Over het algemeen geen klontjes, soms voor de opening, maar dan even extra schudden!!

@ Alies, nou ik kan het ook goed zien hoor!! Zeker weten dat jou meiske op je lijkt!! :D

@ Linda, Daan doet het nu al zo goed, ik zie het helemaal goed komen met het zindelijk worden!! Je bent gezegend met 2 kanjers dussuh ;) Geen zorgen :D

@ Meeting, darn, ik heb er echt zin in!! :) :D :D

@ hier, ben gebroken en pissig!!
    Mijn ex schoonzus, die bitch waardoor mijn broer helemaal van de kaart is... Oww die lapt me toch wat!!
    Ze heeft zowel contact gehad met dus mijn 2 exen waar ik het over had.. En met de ene waar ik nu contact mee heb heeft ze zelfs gezoend!! Die trut, en nu is ze dus ook dag en nacht aan het smsen met Danny (!!!) JA echt, en scheinheilige Danny heeft gezegd dat hij geen contact meer met haar wou, want ze had het nu toch uit met mijn broer... En hij mocht haar toch al niet... Nou nu hoor ik het wel weer...
    Ongelofelijk, waarom ze me dit lapt!!
    Wat wil ze bewijzen.. Dat zij ze wel kan krijgen???
    BAH! BAH! BAH!!
    Als ik d'r tegen kom kan ik er met alle liefde een flinke ram verkopen!! :)
    Sorry, moest het even kwijt...

Hihi, nu ben ik weer opgelucht, haha!! Ik ga maar es de was ophangen en dan proberen te slapen.. En dat zal nie makkelijk worden onder de pannen, geloof dat het wel 50 graden is boven :(

Liefs
    San

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dames , Sorry ben vorlopig niet meer online... Ik ga met Don vast op een matrasje slapen in het nieuwe huis zodat we zoveel mogelijk kunnen doen... Als er iets concreets komt over een meetoing of iets anders kunnen jullie me dan even prive een bericht sturen ofzo?
    Sorry echt geen tijd om na te lezen... Vanaf dinsdag heb ik sowieso internet maar probeer van het weekend nog via mijn ouders huis online te komen.... xxx Marye

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Goedesmorges, ladies hier weer een werkdag en ben zo moe. vanaaf lekker pannekoeken eten en steef maakt ze ow ik heb er zo zin in gewoon nix doen en lekker bankhangen en dan vanaaf lekker de laatste aaf van de pufclub nagym en gaan we ook weer ff daten voor later lijkt me leuk.

eliesah haha fles verslaafde!!!! oranje is wel leuk natuurlijk!!

kleintje nou lekker dan maar ja hij kan maar beter t zekere voor t onzekere nemen hoor!!!

worteltjes wat een bende is dat zeg!!! ik heb een romper, slap en lepel die ik niet meer schoon krijg. alsof de kleur er helemaal ingetrokken is. haha je kan deze dus beter naakt geven aan een naakt kind hihi.

kussie idd je moet eerst aan jezelf denken hoor goed zo. idd gewoon een ram verkopen haha

alies leuk hoor die vergelijkenis. ik ga t ook maar eens doen denk ik!!! maar idd ze lijkt veel op je alleen heeft ze een iets boller koppie. maar je ziet t overduidelijk

papfles bij ons klontert het heel ietsje. wij geven een fles van 165 cc (150+5) en dan 2 eetlepels rijstebloem. en je moet heel goed schudden. ik doe eerst water (gewoon kraanwater) in de fles dan in de magnetron dan eerst de rijstebloem en dan nutrilon en dan shake it baby

ano geweldig filmpje zeg!!! heerlijk om naar te kijken

marye hihi kampeerse!!!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Boomer; echt waar?! hebben ze goed geregeld dan.
    Moesten wij ook voor betaald worden, wij typen de woorden! ;)

@ ano: ja, de comfort voeding van jesse moet zo gemaakt worden, in 2 delen..
    Tis ook vooral bij zijn voeding, en bijna nooit bij Daan.
    dan ligt het dus aan de comfort voeding, bedenk ik me nu.. hmm..

Ga zo je filmpjes bekijken! :D

@ alies: wat een scheetje was je vroeger! hihi :).
    Jullie lijken inderdaad!

@ Kussie: succes met de prikjes!

@ eliesah: zie antwoord ano :)

@ nijnja: hahah ik heb over jou gedroomd :D. Heel kort maar, want mn droom ging over een vage vriend van Arno en mij, dat die jarig was, en toen bleek jij zijn vriendin, terwijl ik jou dus kende van ZP! Ik helemaal verbaasd....en toen werd ik wakker :)

@ Boomer: kan me voorstellen dat je graag wil bijvoeden, ook al geef je volledig bv. Tis zo leuk gewoon! Lastig, om het dan nog niet te doen..

@ kussie: ohhh dus hij was het wel! hij die je dus toen je voor het eerst over je 2 exen vertelde leuk vond! En die andere ex niet.. maar nu vind je ze alle 2 best leuk? haha.
    Wel leuk dat hij ook kids heeft, heb je in ieder geval een serieuze vent!
    En zijn ex? Is die nog in beeld? En wonen de kinderen bij hem?

JBPM is geen papfles nee :).

Waaaaaaaaaattt...wat een mega rotmens, die ex van je broer!!! Hoe komt ze nu weer in contact met jouw exen? kende ze die al?
    En ze heeft dus gezoend, met die ex van jou met 2 kids? hmm, maar waarom doet hij dat dan, als ie jou weer terug wil? :(

Hoe weet je eigenlijk dat ze contact met hen en Danny heeft?

@ marye: heel veel succes met de laatste loodjes meid. Zal ff zwaar zijn nu, maar je krijgt er iets prachtigs voor terug! succes!

@ Setti: huh? Jij maakt dus eerst de papfles, dus eerst water met rijstebloem, en dan pas het gewone melkpoeder erbij??
    hihi da's dan weer precies andersom :).

@ hier: jeejjj zonder bakerdoek een super nacht! We hebben de kids om kwart voor 7 wakker gemaakt voor de verzorging :).
    Daan was wel net aan het wakker worden zag ik, maar echt goed dus! :). Gaat de goede kant op :).

dadelijk komt er een nieuw meisje (25) hier poetsen. ben zeer benieuwd want ze was mega verlegen, werd er zelf bijna kriebelig van! Maar goed, als ze maar kan poetsen :D.

Arno heeft gisteren voor 't eerst het oprekken gedaan. Het moet 2 x achter elkaar iedere keer, en de 2e keer gaat een stuk makkelijker. Dus die had hij gedaan, en ik de 1e keer. Maar hij vond het toch behoorlijk heftig.
    Maar goed, vanavond gaat ie beide keren doen.. maar zal wel ff rot worden want dan moet je echt een beetje duwen en da's zo rot om te doen :(.

Wel balen, als ik weer moet werken, heb ik soms avonddiensten tot 10 uur.. dan zouden we daarna dus nog de verzorging moeten doen van daan :( Of hem zolang ophouden, maar of dat nu de oplossing is weet ik ook niet..
    En alleen gaat nooit lukken ,da's echt te lastig.
    En hem uit bed halen ervoor lijkt me ook geen strak plan.
    Maja, haha, zal toch iets moeten :(

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ben nu nog een scheetje hoor. :p:D

Gisteren Melanie rond 18.15 uur de laatste fles gegeven. Rond 19.15 uur is ze in de tummy geweest en rond 19.45 uur op bed. Om 22 uur zaten we te denken of we haar de 5e fles zouden geven of niet. Omdat ze de 6 kilo gepasseerd is mag ze over naar 4 flessen.
    De gok genomen en haar niet wakker gemaakt en maar hopen dat ze niet midden in de nacht wakker werd.
    Om 6.00 uur werd ze pas weer wakker. :)

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaahh moet je daar ok maar een foto van laten zien ;) hahaha.

Super dat je meisje zo goed geslapen heeft! Da's echt netjes zeg, 12 uur!
    Wel een vroege laatste fles! hihi.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat goed van arno zeg. en ja ts ff passen en meten straks als je weer moet werken maar jullie vinden er wel ene uitweg in.

ja ik doe dus rijstebloem en dan gelijk de melk en dan pas schudden.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

zow klokje rond dus goed zeg

Deel Deze Pagina