Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Howw meid, hoewel ik het zelf ook altijd doe:) indd niet voor doktertje spelen!! Morgen zal de arts je helpen!! Wel balen dat je dan pas terecht kan!! Sucks!!!
    *knuffel voor jou*

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah ik gebruik gewoon de aventflessen van 260 ml en de tommee tippee 260 ml. ik heb wel de difrax gebruikt maar ze blijft m vaccuum zuigen

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

gekkie dan ben je toch nog geen slechte moeder??? ts wel eens fijn een dagje rustig aan doen. je hebt groot gelijk meid

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

hihi soap kussie!!! hahah

ja wij proberen ook extra water en we blijven proberen ook met lauw water maar ze moet t echt niet.

suc-6 met de prikjes

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kleintje; wat vervelend dat je er zo door heen zit en je niet goed voelt :(. Wat je werk toch niet allemaal kan verrichten he!!
    Een dikke knuffel voor jou en goed dat je naar de HA gaat om te praten. Op tijd aan de bel trekken is zeker goed!

@ water: Ik geef als ik 5 voedingen geef geen extra water want ze krijgen dan om de 3 uur een fles en totaal 1 liter vocht, dus dat zou wel genoeg moeten zijn.
    Als ik op 4 flessen zit, geef ik ze wel water tussendoor.
    Heb nog niet geprobeerd met diksap, maar ga ik wel doen. jesse drinkt op zich wel goed water, maar Daan niet echt, dus eens kijken of ze het daardoor wel doen.
    Alleen het probleem is een beetje, als ik wat water geef, willen ze gelijk meer drinken en huilen ze om de fles..en meer water willen ze dan niet omdat dat minder lekker is natuurlijk en niet echt vult, lijkt me.

Bij 4 voedingen geef ik trouwens in totaal 210 cc per fles ipv 200.

Zijn er eigenlijk ook meiden hier die al meer voeding geven? dus meer als 6 schepjes?

@ Setti: waarom probeer je niet met wat diksap erbij? dat mag vanaf 4 maanden..

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: nogmaals veel succes zo dadelijk! Hopelijk doet Stan het daarna goed en slaapt ie lekker veel :D.

@ hier: poets meisje is weer klaar.
    Ruikt toch weer lekker fris zeg! :D hihi.
    Moet wel zeggen dat ze wat minder secuur is dan de vorige..maar goed, even afwachten en dan wijs ik haar d'r wel op als ze het dan nog niet doet.
    Ze moest natuurlijk ook wel flink doorwerken om in 3 uur alles te halen want twas niet bepaald schoon hier :p.
    Maar vanaf nu is het meer bijhouden en zou ze dus ook wat secuurder moeten kunnen zijn, denk ik. Zoals even wat spullen aan de kant zetten als je stofzuigt/dweilt, in plaats van erom heen gaan, zoals om de wipstoeltjes heen. Mar misschien dat het ook wel kwam omdat de kids beneden in de box/doomoo lagen te slapen, dat ze toch wat zachter deed als anders en minder herrie wilde maken. volgende week zijn ze op het kdv wennen dus heeft ze geen 'last' van ze ;).

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    diksap: roosvicee???? serieus??? dat wist ik niet

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahahah heerlijke filmpjes!
    Lekker, die eerste, die handjes lekker derbij :D echt super leuk! :D
    Dat gezichtje ook bij dat eerste hapje.. "mama, wat geef je me nú weer????"

En wat goed daarna, hoe ze al echte hapjes neemt en het mondje open doet! :D Dat deden ze hier nog niet de 1e keer hoor :D
    ze bleven het lepeltje maar aflikken hahah

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi :D.

Diksap is wel wat beter dan roosvisee omdat roosvisee toegevoegde suikers heeft.
    Tis niet heel erg hoor, ik heb het toevallig in huis van zo;n babydoos dus geef het nu ook, maar hierna koop ik wel diksap.. is toch wel iets beter ivm die suikers.

Maar daardoor krijgt het water een smaakje :).

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ eliesah: hahah ik zit nog maar weer eens die reclame te kijken, oh..heerlijk. whahah hoe die ook doet als ie 'zombie' zingt, met dat handje.. whahah heeerlijk! :D:D

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kleintje; och meis toch, weet je hoeveel moders dat wel niet doen hun kindje naar het kdv brengen en dan zelf thuis zijn.
    Dan ben je echt geen slechte moeder hoor, en vooral niet als je er even doorheen zit en wat tijd voor jezelf nodig hebt! ;)
    Goed dat je naar de ha heb gebeld.

Kussie; oow nu snap ik je liefdes soap weer :p.
    Succes met de prikjes! Hopelijk heeft hij er helemaal geen last van.

Setti; oke, vind ik altijd wel leuk om te weten hoe en wat iedereen gebruikt haha. Niet dat ik dat allemaal kan onthouden hoor :p.

Linda; hahaha het poetsvrouwtje. Lekker hoor, zou ik ook wel willen. Al kan ik vrij goed zelf bijhouden hoor. Maar 1x in de maand zo'n grote poetsbeurt zou wel fijn zijn! ;)
    Ja, die reclame ow echt geweldig. Op het laatst dat die zo mee gilt, geweldig!! :D

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Roosvicee: zitten daar echt toegevoegde suikers in? Ik dacht van niet?

Lindavnr: fijn dat je huis weer schoon is :) Hopelijk doet ze het de volgende keer iets beter ;)
    Esmay krijgt trouwens bij de laatste fles meer... Overdag gewoon 180 (nou ja 190 dan) met 6 schepjes laatste fles 210 met 7 schepjes geloof ik... weet eigenlijk niet meer precies want het gaat allemaal met automatisme :O

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kleintje: ik 'las het hier op t forum; paar moeders zeiden dat dus dat geloofde ik maar:)

14. Soda Pop

@ all, jullie ontzettende lieve schatten!! Hier is een mama die met kippevel op de bank zit!! En de hele weg naar het CB toe nog van de kaart was doordat ik van julllie zo'n ontzettend lieve kaart kreeg!!!
    Ik ben serieus er gewoon ondersteboven van!!
    Ik was helemaal afgeleid dat Stan de prikjes moest :D
    Wat ontzettend lief dat jullie dat gedaan hebben!! Wat een super verassing!!
    Al voel ik me nu wel een beetje ehm hoe zeg ik dat nou jah... Beetje
    ehm verlegen d'r onder!!
    Ik bedoel hier zijn zoveel meiden die dat verdienen!! Zoals bv. Linda die het nix niet makkelijk heeft met Daantje!
    Of Kleintje dat haar vriend zoveel weg is, of Gwenolyn, die terwijl ze harstikke ziek is zelf toch voor Joënna moet zorgen die ook zo ziekjes is geweest! Of Lynette die het ook helemaal nie makkelijk heeft!!
    Jullie verdienen allemaal zo'n prachtig cadeautje!!
    Wat ik meemaak stelt allemaal nix voor vergeleken bij jullie!
    Maar voor Stan vind ik het helemaal geweldig!! Ik ga hem verwennen met iets prachtigs van de prenatal!!
    Ik weet gewoon echt even niet wat ik moet zeggen nu!!
    Mijn moeder had de post gehaald en vroeg van wie die mooie grote kaart nu was, maar ik kon echt even geen woord uit brengen :):):)

Love you mama's!! EN KIDS!!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Leuk dat je hem hebt gehad Kussie :D :D
    En idd er zijn meer mama's die het zouden verdienen maar wij vonden dat jij het extra verdienden!! Omdat jij het zo moeilijk hebt gehad de laatste maanden..... Toch ook steeds voor anderen klaar stond (overigens geldt dat ook voor de andere dames) en nou ja gewoon Je hebt het gewoon verdiend :p (vind ik, en ook de andere dames die mee hebben gedaan anders hadden ze niet meegedaan :p )

Oh Boomer wilde overigens ook meedoen maar ze was te laat i.v.m vakantie dat was wel jammer :( Dus hij is ook een beetje van haar :)

16. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik weet dat ze het niet nodig heeft hoor. Ik wil het ook niet standaard gaan doen, maar ik wilde haar gewoon 1 keertje al laten proeven om haar gezichtje te zien. Eigenlijk puur egoisme dus:p

We hebben het gisterenavond geprobeerd, 1 klein lepeltje. En opgenomen op video, erg schattig zag het er uit. Ze vond het een beetje gek eigenlijk.

Maar is dat echt zo dan, dat het effect van bv teniet wordt gedaan? Ik kan het me haast niet voorstellen van die paar hapjes straks. Ze krijgt toch nog alle goed stoffen binnen?

17. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Ano; leuke filmpjes hoor! Ik heb gisteren ook een zelfde soort filmpje gemaakt van Fenna en ze lijken een beetje op elkaar qua gezichtsuitdrukkingen!

@Kussie; Lief van ze he!!! Je hebt het ook verdiend inderdaad, zoals Kleintje zegt. Ik zou er ook kippenvel van gekregen hebben hihi.
    De prikjes gingen dus goed?

@Kleintje; goed dat je de HA gebeld hebt! Moeder geworden is al niet niks en dan dat gezeur op je werk zorgt ervoor je dat je wel gestresst raakt, logisch! Succes morgen alvast!

18. Appel en Peer

Hihi, jaaa je hebt m ontvangen! SURPRISE.. :D :D
    Je hebt echt verdiend! Andere mama's natuurlijk ook, maar we wilde je gewoon even in het zonnetje zetten..
    Het hele idee kwam van Kleintje, dus voor haar extra dank natuurlijk :)!
    En hoe gingen de prikjes?

19. Appel en Peer

Kussie; kan je een foto van de kaart maken hihi..
    Wij zijn ook erg benieuwd :p!

20. Soda Pop

:):):) Dat heb ik al gedaan!! Hihi!!
    Stan en ik met de kaart op de foto!! Heb mijn moeder gelijk toen we er weer kwamen van het CB het fototoestel in de handen gedrukt, hihi!!
    Dus die komt er zo op hoor!! Moet hem effe uploaden...

Mijn bericht was trouwens niet bedoeld dat de mama's die ik niet heb genoemd in het bericht dat die het niet verdienen,

Ik bedoel jij hebt ook genoeg sores met je werk, en dat Taleah niet goed met de ontlasting op weg kwam..

En Setti die zoveel moet werken omdat ze kostwinner is!!
    En dan Marye nog, waarvan Florine een spreidbroek heeft...
    En die hele verhuizing... Pffff

En Funnyme, waar ook alles niet helemaal op rozen loopt, met de waterpokken van Luca

Deel Deze Pagina