@ Extra vocht: Joënna krijgt 4 flessen soms 5 flessen. Als ze 4 flessen krijgt (800 CC op een dag) is het dan nodig om met dit warme weer extra vocht te geven? Zoals bv een beetje water?
Trouwens, ze heeft haar eerste likje ijs gehad Vanille ijs, en ze vond het lekker. Helaas voor de freule 1 likje, meer niet. Zometeen krijgt ze buikpijn van de kou.
@Kussie; bedankt voor je knuffel Ja, bekkeninstabiliteit, ik weet ervan helaas. Ik kon bijna niet meer lopen de laatste weken, ik was het bijna vergeten, wat een ellende is dat. Nou, misschien is het toch wel goed als je even naar de dokter gaat of fysio, want volgens mij is dat niet helemaal zoals het hoort hoor, na drie maanden... wat betreft Stan; gewoon lekker wandelen hoor. Wat frisse lucht is juist lekker, alleen zou ik het wel 's avonds of s ochtends doen, overdag lijkt me te heet. Hier 's nachts enkel luier met rompertje en kort broekje. Geen slaapzak, geen dekentje meer. Tis goed zo. Hier 30 graden binnen pffff. 'Gelukkig' bij Fenna 27 graden op het kamertje nu @Spugen; de laatste paar dagen inderdaad meer spugen! @Ano; jemig, wat ontzettend balen van die 190 euro. Maar als er ook rook uitgekomen is, moet je misschien maar blij zijn met 190 euro. Het had zomaar je motor ofzo kunnen zijn en was je verder van huis... @Eliesah. Ja, morgen wordt het echt errug heet. En jij zit net als mij aan de verkeerde kant van t land... 36 graden ofzo Het huishouden ligt op zn gat momenteel. Ik ga écht niet strijken met dit weer. @lindavnr; super zeg! die Daan Leuk he, nieuw speelgoed. Hier vandaag een nieuwe mobiel gekocht voor maar liefst 40 euro, kon hem niet laten liggen. Met muziek en licht enzo. We kunnen het niet missen eigenlijk, maar goed. HAHA, ik heb vanmiddag óók de ringen gekocht! Ik had de hele maxicosy volgehangen, maar dat was toch iets té van het goede haha. Nu hangen ze in de box. Moet effe kijken hoe ik ze ga ophangen. Haha, die ringen gaan keihard in de verkoop nu. Eliesah ook al lees ik.
Vandaag heeft Melanie haar check up weer gehad. Alles was weer goed. Ze is 6980 gram en 63 cm. Heel netjes op de gemiddelde lijn. Ze zag er lekker gezond uit met de juiste proporties babyvet. Ze heeft weer 2 prikjes gehad. Bij de 1e was het 1 jammertje maar bij de 2e moest ze wel even huilen. Voor mij was een jongentje op controle geweest. Ik dacht dat het een baby was van een paar weken oud omdat die helemaal geen enkel babyvet had. Bleek hij net zo oud te zijn als Melanie, maar dus qua gewicht wel onder de grens zit. De kinderarts vertelde zelfs dat ze 1 keer gehad hadden dat een baby wel goed aan de borst dronk en heel tevreden was en niet jammerde dat ze te weinig voeding binnen kreeg. Dus de moeder dacht dat alles goed was. Toen de baby 6 weken was en ze weer op controle moest, bleek de baby nog minder te wegen dan bij haar geboorte. Deze baby moest toen ook gelijk naar het ziekenhuis. Ze hadden zoiets ook nog nooit meegemaakt.
Dat doet Melanie goed! Jakkie, stel je voor dat ze zo weinig weegt. Beetje raar dat niemand haar erop gewezen had... Ik neem aan dat je toch wel kraamvisite krijgt met 6 weken..
Ja ze snapten het ook niet. Het was een jonge moeder en het was haar 1e kindje. Dus ze dacht dat het allemaal wel goed ging, omdat haar toen baby gewoon verder heel tevreden leek. Maar het meisje is nu inmiddels al weer 4 jaar zei de kinderarts en het is allemaal goed gekomen.
zou het gewoon aanbieden!! dan zie je welof ze graag wil hier drinken ze met diksap erbij zo'n 80-100 cc extra! (bij 4 flessen)
Ik heb net Joënna op bed gelegd in haar hot summer slaapzak. Goed onder de matras gestopt, en de mouwen opgerold omdat hij te groot is. Ik haalden haar vanavond uit haar inbaker zak, en ze lag me een partij te zweten: Hele natte plek in bed, en dan lag ze alleen in haar luier. Hopelijk word het wat vannacht..............
hier zijn ze er echt dol op. Heb nog ff gekeken trouwens in de winkel (had ik het gister met kleintje over); Roosvisee heeft per 100 gram 68 gram suikers, en biologisch sap van de AH heeft er 18... scheelt erg veel dus! Dus heb die bio sap gehaald, is toch een stuk beter voor ze...en ze vinden het echt super lekker!
68 gram, suikers? Jemig, dat bijna 70% suiker dus. Dat drink ik nu ook niet meer Hoe is het nu met jullie gewicht? Ik zit wel op mijn oude gewicht, maar vind dat nog steeds 5 kilo te zwaar. En ik ging zwemmen bij Center Parcs en ik voelde me echt voor l*l staan met mijn buik, zwembandjes en striae. Ook heb ik die stomme linea negra nog op mijn buik staan. wanneer gaat die nou eens weg?! Ik had sportschoenen gekocht, maar ik heb er in drie weken maar 1 keer op hardgelopen. En dat deed echt zwaar pijn aan mijn longen. Wat een drama die conditie.... maar ja, als ik er nog 5 kilo af wil hebben, moet ik er toch aan geloven
eyy ja was echt balen van me auto, maar gelukkig rijd hij weer, al heb ike r verder nog niet in gereden haha. pfaffs ja vind ik ook super hahaha!!! Ben nu aant kijken op discovery, whale wars, kent iemand dat?das een groep activisten die proberen de walvisvaart tegen te gaan, t zijn herhalingen dus ken t al, maar vandaag vangen ze 2 walvissen, vind dat zoo zielig... Leuke foto's weer voorbij zien komen!! Die ringen wat kunnen ze daar eigenlijk mee?? Linda fijn dat alles z goed was, en daan zelfs zwaarder wowww, super hoor!!! gwenolyn nou ben benieuwd hoe de nacht gaat, hopleijk wat minder warm dan. Jeetje volgens mij is Neomi wel een dikkerd met d'r 7050gram haha, maja ze zat ook niet vor niks boven de lijn, ach als t maar niet TE word.. wel raar dat alle cb anders zijn.,hier zei ik van 4 voedingen, t eerste wat ze zei was, lekker he, is prima hoor.en t was zelfs een arts en geen wv. en ze begon dus zelf over bijvoeden!!!!!!! en ook hoefde ik volgens haar de hypoallergeen niet tot 6 maanden te gebruiken maar kon ik nu wel overstappen!! maar wacht daar nog mooi even mee... ga ff me serie afkijken haha, kom morgen ff uitgebreid reageren
Oei, Boomer, misschien is het nu niet de beste tijd om te beginnen met dit weer! Wel stoer dat je gaat hardlopen. Hier ook een drama conditie. Ik ben wel aan het afvallen (met de weight watchers) en dat gaat goed. Morgen ga ik ook voor het eerst weer sporten... Ben benieuwd hoe lang ik het uithoud!
Nee, de vorige keer ging ik ook echt kapot.... Ik denk erover om eerst maareens een paar baantje te gaan trekken in het zwembad. Maar dat is 's avonds van half 10 tot half 11 en dan voed ik altijd voor het laatst. En ben ik meestal ook best wel moe van de dag. Nou ja. Trusten ladies. Morgen NL-Brasil... Spannend hooorrrrr
@ hier, stan slaapt eindelijk dus ik duik zo mijn bedje in, dus geen lange reactie, *sorrryyyy* @ Boomer, hihi, zelfde boxkleed als mij, mooi heh @ ringen, ik wil ze ook, ik doe mee!! Geen babyboom nu maar een ring-boom *flauw, maar tis ook al laat* en de rest, sorry ik weet het echt even nie meer, ben echt moe na deze slopende dag!! Ow jah Gwen, knap vervelend dat jij er ook zo'n last nog van hebt, klopt indd, dat het nog heel lang kan gaan duren, mijn fysiotherapeut zei; je bent nog maar net bevallen, ik had zoiets, man, Stan is al 3 maand!! Maar das dus relatief nog erg kort!! Dus Boomer, kan helaas echt zolang duren jah!! Ow en hier ook een pet conditie, wil nu eindelijk gaan zwemmen, vloeien en ongesteldheid nu eindelijk over!! Dus nu word het menus!! De 6,9 kilo moeten er af, ja ik ben al die tijd nog geen kilo afgevallen, nog steeds 7 te gaan Door alle stress ben ik alleen maar meer chocola gaan eten!! Truste!
kussie een polibezoek?? spannend ik hoop dat er niets ernstigs is en ze kunnen maar beter kijken en er is niets dan dat je niet gaat er er is wel wat. stemmen thnx ladies voor t stemmen. spugen lisanne spuugt minder met dit weer heb ik t idee. funny hey hoe ist meid!!! gaat goed met al je kids? heeft luca nog last van de waterpokken? en je meiden dan!! ano jeetje das schrikken zeg maar als de anwb t zegt kunnen ze dat niet ff op papier zetten dan dat ze dat vermoeden??? lindavnr zow hey die zijn gegroeid wat goed zeg!!! en dat speelkleed ook eindelijk binnen!
lindavnr gaaf die foto's zeg en boxringen???? wat is dat? eliesah wat een leuke foto van taleah ze ziet er altijd zo vrolijk uit echt een genot om naar te kijken alies zo melananie is ook goed gegroeid