Ooh, direct om 10 uur moet ik bij het CB zijn voor Fenna dr tweede prikjes. Ik hoop zo dat ze net als de eerste prikjes géén koorts krijgt, tis de warmste dag van het jaar! Daarnaast heeft ze weer een rode vlek in dr gezicht bijgekregen! De HA gisteren zei dat het waarschijnlijk muggebulten waren. Maar ik vind het toch wel eng als er steeds meer bijkomen hoor! Zo maar eens bij het CB navragen. De andere twee vlekjes zitten er nu ook alweer twee dagen en zijn niet minder geworden. Zo sneu.
@ setti: Ga zo stemmen voor Lisanne!!! Die ringen, haha, die heb je als het goed is net gezien op de foto van Boomer van dat kleed... die ringen die je ook ziet op die foto. Erg leuke dingen.. kun je over de box heen spannen en vanalles aanhangen. Hier vinden ze het erg leuk > heb er een rammelaar aan hangen, haha, zitten ze continu mee te spelen en ook die ringen vasthouden enzo . @ hier: pff..wordt een zwaar dagje denk ik zo.. Jesse heeft 38.2 graden koorts, en Daan zit op 37.9 dus die heeft flinke verhoging. Heb ze beide paracetamol gegeven dus hopelijk gaat het dan wat beter dadelijk. pff..en dit met de warmste dag van 't jaar..lekker dan. Dan is Arno ook nog eens pas rond half 10 ofzo vanavond thuis ivm een teamuitstapje... . Ik mag weer alleen voetbal kijken.. . Hmm, missschien dat ons pap wel langs kan komen vandaag om wat te helpen, da's wel een idee. . Vraagje trouwens; weten jullie of de 3e prikjes vaak meer of minder last geven?
Hmm 't lijkt idd wel op een muggenbultje; Daan had er ook zo een.. Maar wel raar dat ze er nu bij heeft dan.. Idd maar eens even laten kijken op het cb! Succes met de prikjes, hopelijk krijgt ze weinig last ervan!! Hier ging het gisteren goed, maar vandaag niet helaas .
OOh wat kl*te zeg! Ze hebben gisterenochtend hun prikjes gehad? Maar ze hebben toch pas koorts als ze boven de 38,5 graden zitten of heb ik het verkeerd? Vervelend zeg, alleen voetbal kijken (nou ja, jij met je twee jongens dan) is inderdaad niet leuk. Maar ja, ik denk dat Nederland toch een pak slaag gaat krijgen, dus een groot feest zal het niet worden.
Volgens mij is het vanaf 37.5 tot 38 verhoging. en boven de 38 graden is koorts.. Gisteren waren de prikjes ja haha, in mn voorspelling wordt Brazilie kampioen..dus hopelijk heb ik het mis .
7000 nog wat gram? Luca woog met 3 maanden al 7kg. Ik denk dat hij nu rond de 8 kg zit. Beer! Setti ja hier gaat het goed hoor. Luca krijgt uitsluitend bv. En heeft de waterpokken nog steeds. De meiden zijn er helemaal van af. Moet hier nog een heleboel doen voor mn verjaardag. Ik heb zo geen zin!
gefeliciteerd met je verjaardag!! he wat vervelend dat hij er nog last van heeft ik wist niet dat die kleintjes t ook konden krijgen zo vroeg al. wel beter dan de meiden er vanafzijn.
Waterpokken verspreiden zich snel. Als ze al 2 dagen 2 plekjes heeft die geen blaasjes worden lijkt me dat heel onwaarschijnlijk. Ik vind het er ook als een muggenbult uitzien.
Ik wist het ook niet. Ha, kinderarts en de arts van het CB zeiden allemaal dat als hij volledige bv krijgt hij dan geen waterpokken kan krijgen. Nou mooi wel dat hij het heeft! Ik zit erover te denken om Luca in zn laatste fles een klein beetje rijstebloem te doen. Hij heeft gisteren 6 voedingen gehad (laatste om 23.50) en om 4 uur kwam hij weer!
ja je kan het idd proberen ik heb t bij lisanne ook gedaan zodat ze beter slaapt en ze dronk t niet als ik t mengde met bv dus ik hoop dat luca t wel drinkt als je t mengt!!! en anders bij de laatste voeding toch iets van nutrilon gaan gebruiken met rijstebloem ofzo. zo kom jij ook wat meer aan je nachtrust toe en dalek moet je ook weer werken of ben je al aan de slag? dan is goede nachtrust wel belangrijk
Hihi daan ligt zich al 3 kwartier op het speelkleed te vermaken.. hij vindt het heerlijk! . @ Setti: oh okee..hmm, Daan en Jesse moeten de dag erna naar het kdv omdat ik werken moet, en ik ben ook nog eens op uitstapje.. niet zo heel handig dus.. Naja, kijk wel even . Jesse ligt ondertussen al sinds half 8 te slapen.. dus die is echt niet helemaal fit . Daan is verder wel super wakker en ook tevreden. Die zal ook geen koorts meer hebben denk ik. Om 7 uur hebben ze een fles gehad dus iets voor 12 wil ik jesse toch wel wakker maken voor de volgende fles (als ie zelf nog niet wakker geworden is tegen die tijd..)
Nou, terug van het CB. Het gewicht en lengte zijn prima, nu 62 cm en 6065 gram. Officieel maatje 62 dan hihi Maaaar.. helaas wat ik al vermoede, ook een afgevlakt achterhoofdje. Ik heb nu een verwijzing voor de kinderfysio gekregen. Gelukkig was dr gezichtje nog wel symmetrisch dus we zijn er op tijd bij. Maar we moeten haar dus echt vaker op dr zij en buik leggen. De arts zei ook dat ze een onderontwikkeld nekje heeft. Dus haar nekspiertjes moeten we ook meer trainen. De arts zei dat het toch gewoon muggenbultjes zijn maar het erg lang kan duren voordat het rode weggetrokken is. Ze zou er geen last van moeten hebben gelukkig. En ze heeft ook een hartruisje gehoord! Maar dat lag waarschijnlijk aan het warme weer. De arts maakte zich geen zorgen, maar ikke wel! Ik denk dat ik er gewoon volgende week als het kouder is weer heen ga hoor!!! Ik ga niet nog een maand wachten. Kussie, bij Stan was dat toch ook het geval? Hoe was het nu dan deze week bij het CB. Ruisje weg?? @Ano; hoe is het nu met het hoofdje van Neomi eigenlijk??? Ik ging er echt met een rotgevoel weg daaro...
Boomer: Schrikken zeg van dat hart ruisje En balen dat haar hoofdje zo is afgeplat maar dat trekt denk ik snel weer bij? BIj Esmay was dat eerst ook en de maand erna was het weer ineens goed... Evenals de "slappe nekspieren" dat werd over haar ook gezegd (al deed ze het thuis wel altijd vrij goed maar op het CB dus niet) maar de maand erna lag ze weer ineens goed op schema qua ontwikkeling van dr nek enz... Hopelijk komt het met Fenna ook goed! Succes en een knuffel voor jou! Verder heb ik weinig zin om te reageren sorry... Ben nu sinds gister bij mijn ouders, even relaxen! Gister ook bij de HA geweest en heb een vragenlijst meegekregen die ik moet invullen over klachten enz en vanuit daar gaat ze kijken of ik depressief ben of overspannen of iets dergelijks en ik heb bloed moeten prikken om mijn schildklier te controleren want dat zou ook die gevoelens kunnen geven... Dinsdag ochtend moet ik terug komen en dan gaan we een behandelplan opstellen! Werk had gister nog gebeld en zei dat ik toch maar moest proberen te werken en anders aangepast werk en bla bla bla! Maar de HA zei dat ik in ieder geval tot dinsdag maar niet moest gaan werken, eerst tot rust komen en leuke dingen doen en dan na dinsdag pas kijken wat ik het beste kon doen... TOen ik dat zei op het werk zeiden ze dat ik dan misschien al wel 1 augustus weg zou kunnen! Nou hoe eerder hoe beter moet ik zeggen... Maar gek dat het dan wel ineens kan! maar goed... Verder is het zoooooo warm vind het niet grappig zo maar goed komt wel goed! Van het weekend hopelijk ietsjes minder warm en dan hoop ik met mijn 2 schatten leuke dingen te kunnen doen...
Linda: ik zag trouwens je link nog staan maar ik was al benaderd door het modellenbureau of ze Esmay eventueel mochten voorstellen (schijnbaar hadden zij ook al contact opgenomen met het modellenbureau over baby's ? ) dus ben benieuwd...
@ Boomer; Hier ook bij daan nog steeds een plat hoofdje. Maar cb arts vond fysio nog niet nodig.. naja, dan hoop ik wel dat het bijtrekt want hij is toch al bijna 4 maanden... Dus ook hier veel op de zij. Buik ook maar da's steeds zo kort omdat ie het maar een minuut of 2 leuk vindt. Heb Jesse net wakkerg emaakt en de fles gegeven. Even getempt en gelukkig heeeft ie al geen koorts meer! . fijn. hij ligt nu lekker op het speelkleed . @ kleintje: Oh goed dat je ff bij je ouders bent! ff uitpuffen en bijkomen . Ah, je had de fotoshoot al gezien oke dan! @ hier: yaiks!! Mijn laatste vrije weekend en dan moet ik weer gaan werken maandag!!