Hm oke, maar durf je haar wel op dr zij te laten liggen dan? dan mogen ze hier écht niet in die bakerdoek hoor! Slapen ze ondertussen niet meer in, maar toch.. Volgens mij mag je een kindje wat naar zijligging kan/kan rollen niet meer inbakeren.. Ik heb appel gekocht. Lekker simpel, want die andere smaken waren weer meteen mixen van fruit en dacht; gewoon ff het simpelste . Idd een groot verschil he met suikers. Dan maar wat meer betalen voor biologisch diksap...maar tis een stuk beter!
Boomer lekker creapy. Hier geen onweer gehad, maar vanuit het westen zouden weer buien overtrekken, dus kan het zijn dat wij vanavond in het oosten de bui krijgen.
Hier ook onweer vannacht, maar niet heel heftig ofzo.. Helaas! Pff ben de warmte ook zo beu. Dit is te extreem ...
@ eliesah: wat goed, zonder doek!!! Stoere Taleah! . @ ano: Thnx voor de buikslaap-tip: Daan ligt heerlijk naast me op de bank te pitten op zn buik! hihi beetje jammer dat arno, als ie ze beneden komt, nu niet meer kan zitten . @ kleintje: Bij de em-te hebben ze geen biologisch spul, vandaar dat er weinig verschil in zat. Maar 68 gram of 18 gram suikers vindt ik nogal een verschil.. en hoe minder suikers, hoe beter . @ gtst: hahah wat een aflevering, mijn god. Lorena die plotseling Sjors ging toucheren???!! Slecht zeg, haha. Maar goed, neemt niet weg dat het erg spannend was. En ik denk dat hun tijdens de opnames echt minstens een uur in een deuk hebben gelegen..! hahah. @ Boomer: Is het nu ook afgekoeld na die onweersbui? Hier geen druppel geweest, en nog altijd warm. Wat gaan jullie doen vandaag?? Ik heb geen flauw idee waar ik de kids nu blij mee maak. Ja, thuis blijven, maja, da's ook niet echt gezellig.. Tis mn laatste vrije weekend; maandag weer werken..dus wil eigenlijk wel d'r uit.. maar wat doen Zwemmen in een zwembad maak ik de kindjes toch ook helemaal niet blij mee, volgens mij. Da's meer voor ons en na een uur kun je weer naar huis . Maar wat dan..... Tips!! Oja, @ hier: Kids hebben super geslapen, 11.5 uur! zonder bakerdoek! Dus ik zeg: Geen bakerdoek meer voor ons!! Ik zal ze voor de zekerheid nog even niet verkopen, maar over een maandje mogen ze wat mij betreft de deur uit . hoera! hihi. Verder lekker met Jesse gedoucht net. Wat vind ie dat toch lekker. Flink lachen altijd! Ikke niet, want ik wil liever een koude douche nu, maar goed, dan maar even op warm en als Jesse weg is eindigen met koud . Oh en jesse was gister zooo aan het schaterlachen!! super!! Ik was met hem aan het dansen (hihi) door de huiskamer. Voetjes op mijn buik, dan duwt ie zelf zodat ie blijft 'staan' en ik dansen en zingen en hem lekker heen en weer bewegen. Nouuu, lachen dat ie deed! echt schaterlachen!! Zoooo lief!! Beetje jammer dat binnen een minuut het zweet op mn rug stond.
Ja, ik vind het ook zo sneu voor die kleintjes. Die kunnen niet klagen of effe wapperen enzo. En met BV geven is het nu echt niet leuk meer. Ze is naakt op de luier na en zit tegen mijn bovenlichaam aan te zweten. Die haartjes helemaal nat van het zweet, tis zonde. Van weer.nl; 'Vanochtend komen er plaatselijk al enkele onweersbuien voor, vanmiddag en vanavond worden meer buien verwacht. Vooral in het binnenland kunnen het stevige exemplaren worden met kans op hagel. Daarnaast breekt de zon af en toe door, met de meeste zonneschijn in het oosten van het land.'
@Linda, klinkt gezellig bij jullie thuis zeg Nou volgens mij is het niet echt afgekoeld. Ik ben nog niet buiten geweest, maar binnen is het dus nog 30 graden en de zon schijnt weer volop.
Onweer: ja hier ook vannacht :O niet normaal! Ben ook wel 4 x bij Esmay wezen kijken maar ze snurkte gewoon lekker door hahah! Vanmiddag gaan we naar de kermis hier in Etten-leur en daarna misschien nog even ergens wat eten.....
@ boomer: hihi nou, niet gezellig genoeg, want ik wil ergens heen ipv thuis blijven! Maja, ik wil het de kids niet aandoen om in die warme auto in de maxi cosi te gaan zitten zweten. Da's ook niks..hadden ze vanmorgen vroeg al ergens heen moeten gaan..maar kheb nog steeds geen idee waarheen .
Babyspam!!! Melanie heeft net ff lekker in het babyzwembadje gelegen. Zou er gewoon jaloers op worden. Bekijk bijlage 82853
@ Alies: lekker hoor, zo in de blote billen in het zwembad! Ze vindt het wel lekker zo te zien! Hoe lang laten jullie je kindje in het zwembadje liggen? Ik hier eergisteren minuutje of 10 en toen begon het water al echt af te koelen..
Hier vannacht geen onweer geweest. Wel weer bloed heet. Om 11.00 uur was iedereen klaar met trainen. Nog even gezeten, drinken en toen naar huis. Net de fles gegeven en ze ligt nu heerlijk te slapen. @ Lindavnr: Ik weet dat ze er dan eigenlijk niet meer in mogen liggen. Ze deed het nog niet iedere keer, alleen 's avonds. Als ik me niet vergis hebben ze vanaf een maand of 6 hun definitieve oogkleur. Bij Joënna beginnen de ogen al te verkleuren. Op dit moment zijn ze bruin/blauw achtig. Ik heb de appel en aarbei/appel gekocht. Ben benieuwd. @ Babyzembadje: Eeehhhh, geen idee, want ik heb geen zwembadje
Nee, want ik kon hem niet vinden op de site. Beetje jammer, dus heb weer een mail gestuurd. Ze zijn daar pas weer maandag aanwezig. Ow ik wil gewoon een oranje fles, eigenlijk een rode voor Ghana. Wuahahah ! Ja, echt stoer he van Taleah. Ga m nu ook niet meer aangeven, wel beetje zonde want had van de week nog een nieuwe gekocht voor 50 euro. Verkopen we binnenkort wel weer! Wij hebben besloten om lekker thuis te blijven, gister was ook niet zo'n succes. Veel te warm en waren al om half 10 van huis gegaan! Wat goed van Daan op z'n buik, en lekker papa's plekje ingepikt ! gtst; wuhaha ik moest zo lachen om Lorena! Te grappig gewoon.. Buienradar kijken, er komt regen aan! Alies; ow wat lekker zeg in het badje. Je ziet dr gewoon genieten. Hier gaat papa altijd dansen met Taleah, op k3. Haha, zie je het al voor je.. Heb er een filmpje van maar zou ik maar niet laten zien hahaha . Vind ie niet zo leuk denk ik haha.
@ Eliesah: JAWEL!!! DIe wil ik zien!!!! Super stoere papa met tattoo's...die op k3 danst!!!! JA..ZIEN ZIEN!! Dan geef ik je de link waar je dinsdag de difrax fles kan bestellen hahahahaha
Wuhahaha, had ik maar niks gezegd ! Wie krijgt nu ook alweer geld voor, difrax of zp...?? Owja dinsdag weer een nieuwe kans, anders klaag ik ze aan ! Hoelaat is dinsdag dan voetballen... difrax difrax difrax difrax difrax difrax difrax wuhahaha.. LOL
OOoooooow, hahaha ja af en toe ben ik eentje dom. Wuhahaha, lig helemaal dubbel hier ! Heb m nog niet upgeload en is veel te lang volgens mij, zal wel een keer een korter filmpje maken . Maar het komt er aan, ooit !
Zo vond ik Esmay vanmorgen in bed Iemand tips hoe ze wel zou kunnen blijven liggen? Vind dit namelijk best eng aangezien ze strax misschien vast komt te zitten tussen de spijlen ofzo...