Net nog een extra waaier gekocht voor Joënna op haar kamer. Hij staat absoluut niet op haar, maar je voelt nu de lucht circuleren. Ook bij haar bedje voel je niet dat het waait, maar het is er wel iets koeler.
Hallo mama's!! Nou het heeft hier toch geonweerd vannacht!! Niet normaal! Milan is er zelfs wakker van geworden zo zielig.. De stoppen waren uit de meterkast gesprongen en hoorde buiten de brandweer voorbij gieren.. Sorry dat ik niet zoveel reageer op het moment. Ik heb veel avonddiensten waarbij ik van 14.00 tot 22.30 moet werken en ben dan s'ochtends druk in de weer met Milan om hem naar de oppas te brengen.. @ Kleintje, wat een mooie foto's van Esmay... Heb helaas geen tips voor je wat betreffende het door het bed heen kruipen.. @ Eliesah, Filmpje Filmpje!! Mijn vriend zegt net tegen mij: "Wat zit je nu te lachen" Ik: "Ik zie de vriend van Eliesah voor me die op K3 aan het dansen is" Wat goed van Taleah dat je haar niet meer in de Puckababy hoeft te doen! Ik heb Milan gisteren 1 armpje los gedaan in de Puckababy maar 3 uur later had mijn schatje alweer zijn gezichtje open gekrast.. Dadelijk nog maar eens proberen maar dan eerst even zijn nageltjes vijlen.. @ Boomer, wat leuk in het babybadje!! Ik denk dat ik er ook eentje voor Milanekke ga halen.. Is wel heel lekker met dit warme weer..
Geweldig!! Zo vind ik Joënna ook vaak, of omgedraaid "Officieel" mag je een kind niet vast leggen in bed, maar als je een laken van jezelf pakt, dubbel vouwen tot hij smal genoeg is, en dan over de breedte van haar bed heen doet, kun je hem onder de matras flink strak trekken. Anders heb je ook nog Safe T Sleep
kleintje, ik heb een langere slaapzak gekocht. maak de uiteinde vast tussen t bedje en matras. werkt erg goed! ik heb ook manier ondekt om een fles te geven met dit weer zonder tegen elkaar aan te plakken. ze ligt nu in de voedingskussen, erg relaxed zo!
@ Eliesah; oke, da's beloofd!! Kan ie niet op youtube? Mag ie minuut of 10 duren volgens mij.. Op hyves doe maar niet, zien al je vrienden 'm . @ KLeintje: hihi lieve foto's. hier ligt Jesse ook zo in bed 's ochtends. Zn slaapzak was ingestopt maar die trappelt ie gewoon los. \volgens mij kan het niet zo heel veel kwaad als er een keer een handje of voetje tussen die spijlen komt, die krijgen ze ook wel weer gewoon los toch? haha. Tis volgens mij niet echt te voorkomen. @ chantal: hier slapen ze ook sinds kort zonder doek, maar dan wel met sokjes om de handen 's nachts! anders ligt ook hun huidje helemaal open, want ze krabben gelijk. Dus 's nachts sokken en overdag hou ik ht in de gaten. @ hier: nou, volgens mij wordt het weinig doen vandaag; we weten totaal neit wat, want het moet ook voor de kids wel te doen zijn ivm de hitte..en nja, dat is ongeveer niks behalve thuis blijven. Saaaahaaai. achja, dan maar straks om half 4 duitsland-argentinie kijken . da's dan weer niet saai
Omdat Eliesah de belofte gemaakt heeft voor het k3-filmpje.... hier dan alvast de link http://us1.campaign-archive.com/?u=a1783f26eef5a98e19a5291c9&id=1c22857b3b
Goeiemiddag meiden!! Ik heb vanmorgen maar es lekker lang geslapen gezien Stan dat ook deed.. Vanacht was echt weer waardeloos op zolder!! Wat een bloedhitte!! Net ook even op buienradar gekeken, maar voor dat het hier es gaat regenen zijn we uren verder!! Ik hoop maar dat Stan niet schrikt van het onweer, want hij is erg schrikkerig!! Wat hebben jullie al weer veel getypt!! Ik zag een foto voorbij komen van Melanie lekker in d´r blootje in bad, indd om jaloers op te worden!! Wat een heerlijke foto!! Verder las ik wat over Eliesah´s mannetje die danst op K3 met Taleah!! Meid, dat kan je ons echt niet onthouden hoor Maar joh, bij jullie al flinke buien geweest. Best wel apart hihi... Dan word je even weer met de neus op de feiten gedrukt dat we allemaal wel ver uit elkaar wonen!! Die afstand is zooo nix van te merken hier op forum!! Behalve dan prachtige woordspelingen zo her en der Mijn ventje ligt op een boxkleed op de grond geboeid te kijken naar mijn vissies!! Liefff!! Ik weet gewoon niet wat ik met hem kan gaan doen!! Ik ben het binnen zitten ook beu!! Maar geloof dat het buiten zowaar nog warmer is! En ik wil hem indd eigenlijk nu ook nie in de auto zetten!! Dus meiden, ik doe met jullie mee, WAT TE DOEN??? Stan deed vanmorgen opeens weer vrij onrustig met de fles, (wat hij ook deed voor ik de JBPM ging gebruiken) hopelijk was dat eenmalig.. Want hij moet wel goed drinken met dit weer!! Gisteravond heb ik hem voor het eerst 180+6 gegeven, hihi!! Dat werkte hij zo achterover En daarna begon hij nog te pruilen Hij heeft er lekker van geslapen, hihi, maar jah, dat doet hij gelukkig 's nachts meestal wel!!! Verder weet ik het zo even niet, Fenna had geloof ik een zetpilletje gehad? Hoe gaat het nu met haar Boomer? Hihi, hier in de straat is pas een baby geboren.. Ik hoor haar huilen.. Dat klinkt dan toch weer heel anders als de huiltjes die Stan nu heeft... Ow jah, ik had nog een vraagje.. Ehm wat was het ook al weer... *shit* nu ben ik het weer vergeten...
wuhaha jullie zijn gek. kijk nu op mn foon en kan de link niet zien. straks even op de pc! hier zo ook voetbal kijken, vind t best leuk om te volgen nu. geef eigenlijk niks om voetbal ..
@ Kleintje, weer lieve foto's en Stan vind ik ook regelmatig overdwars in bed, maar nog niet zo hoog... Al begint hij wel met "tijgeren" (zo noemen jullie dat toch?) Maar denk indd ook niet dat het te voorkomen is! Als ze met haar handjes vast komt te zitten of wat ook, en het doet pijn, dan laat ze zich echt wel horen @ vraag, owjah ik weet het weer, hihi, was geen vraag, meer een verbazingwekkend iets... Ik kon namelijk vanacht weer nie slapen en bedacht me opeens dat sommige kindjes hier al binnen no time een half jaar zullen zijn!!! Das toch nie normaal, zo snel als dat gaat!!!
@ Eliesah: Ik ook niet hoor, geen voetbal fan. maar nu wel! @ Kssie: lastig he, wat te doen met dit weer..pff. Ik wil ook echt eruit.. maar enige wat ik kan bedenken is de luierzakken wegbrengen naar zo'n recyclepunt. En da's nu niet bepaald het uitstapje wat ik in gedachten had . Hellup!!
Het komt hier met bakken tegelijk uit de hemel zetten!! Niet normaal, en ook begint de onweer te komen. Hopelijk koelt het af.........
Hier in het oosten nog bloedje heet. 33 graden in de schaduw. Melanie heeft alleen een romper en luier om. De romper heb ik niet vastgeklikt. Melanie heeft 'm zelf omhoog getrokken zodat het nu een topje is.