Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lynette: fijn dat het ietsjes beter met je gaat *knuffel*

Lindavnr: Esmay duimt vaak alleen met haar duim maar soms ook met 2 vingers volgens mij idd de middelvinger en de ringvinger! En soms met haar hele handje haha :p

Hier: Esmay heeft de fotoshoot gewonnen van win een fotoshoot ;) Nou ja ze is uitgekozen door de jury :)
    De regels waren ook wat veranderd nu krijgt namelijk iedereen punten voor foto's die ze insturen voor de fotowedstrijden dat is dus eerlijker dan wanneer zij zelf mensen uitzoeken die de punten winnen! Dus voor degene die mee willen doen, het is het proberen waard, al moet je er wel wat tijd in steken (terug stemmen op andere die op je stemmen, foto's maken voor de fotoacties ) om zoveel mogelijk punten te krijgen!

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Bedoel je zo Linda??:D:D:D

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Fenna duimt ook niet, ze stopt bijna dr hele handje steeds in dr mond en raakt op een of andere manier dan gefrustreerd en begint te jengelen. Ik probeerd het handje altijd te vervangen door de tut, maar die tuft ze steeds uit. De tut-verslaving hier is over.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahaha, ja kussie, helemaal zo :p hahaha.
    Vindt het zo lief :D.

En dat geluidje erbij..whahah, echt zo'n euhh ja.. kwijl-opslurpen geluidje. hahaha snappie?!

@ Kleintje: Oh wat leuk dat ze heeft gewonnen! :) Moet je nu naar die shoot toe of hoe werkt het? Ben benieuwd naar het resultaat!

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Helemaal :D
    Tis ook zoo lieff! Alleen heeft Stan nu ontdekt dat zijn mondje wat groter is en dat de vingertjes er dus ook VERDER inkunnen.. Wat inhoud dat hij steeds gaat "kokhalzen" en vervolgens ook nog een hoestbui krijgt!! Slim ventje ;):D:D

Ps. Die foto is al wel oud hoor, dat jullie niet denken dat ik hem met een winterjas in cosi stop nu, hahahaha!!!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zo heeft jesse zichzelf neergelegd in de box ;) en lekker spelen met de ringen! :D

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi toen ie nog ingebakerd lag...en een armpje los gewurmd had:

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

niet veel tijd dus ff snel

papflessen:ik geef er 2 per dag, de eerste en de laatste!staat ook op de verpakking dat dat mag hoor.

Meeting ehh heb zo geen idee waar Tiel ligt, maar denk dat het wel te doen is, misschien kunnen we beter kijken of er meiden zijn waarvoor dat echt te ver is?het lijkt me wel leuk ,maar toch ook wel apart om elkaar ineens in het echt te zien, je kent mekaar niet maar toch ook weer wel...

eliesah is Taleah alweer wat rustiger, zou idd goed een srpongetje kunnen zijn, dit sprongetje schijnt wel een aantal weken te kunnen duren...

gwenolyn ahhh wat een leuke foto's!!!echt een schatje hoor!!!

lynette fijn weer wat van je te horen, jammer dat je weer een dipje hebt gehad maar fijn dat het nu weer ietsje beter gaat.
    Maar idd op zulke momenten leer je wie je echte vrienden zijn.,,maar porbeer wel goed met je mannetje te blijven praten he, das belangrijk...dikke knufff

verder weet ik t ff niet meer sorry...

zo voetbal...zit nog te twijfelen of ik ook naar me schoonouders ga of thuis blijf...wil wel naar me schoonouders, maar dan moet Neomi wel slapen anders schiet het niet op...ng in twijfel dus...

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Dank je wel:). Ik denk dat het door de foto's komt, want ze is hartstikke wit:D.
    Ja slaapzakje heeft mouwtjes. Is een speciale "hot summer" uitvoering, en nog dunner als katoen.
    Leuke foto van Stan!

@ Kleintje: Leuk dat Esmay door de jury verkozen is!

@ Lindavnr: Het zijn net aapjes met die ringen:D

@ Duimen: Hier gaat de duim, wijsvinger en middelvinger de mond in:D.
    Hier gaat ook regelmatig haar hele hand de mond in, begint ze te kokhalzen, en gaat haar hand nog verder:D. Gekke muts8)

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Joënna heeft ook overduidelijk haar dag niet. Alleen maar huilen/gillen en niks is goed. Niet willen slapen, niet willen spelen, niet willen liggen, alleen maar optrekken en zitten.
    Heb het idee dat ze behoorlijk gefrustreerd raakt van zichzelf. Wel willen maar niet kunnen.

11. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Mijn zus gaf aan haar zoontje Nutrilon forte en dat werkte goed. Nu krijgt hij inmiddels voldoende bijvoeding en is ze terug gegaan naar de gewone Nutrilon (standaard).

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lindavnr: Ja volgens mij moeten we dan naar Amersfoort (althans daar woonde die fotograaf een paar jaar terug :p ) maar goed dan maken we er een mooi dagje uit van ;) Krijg er nog een mail over als het goed is....

Gwenolyn: balen zeg dat ze haar dag niet heeft :( hopelijk gaat het snel beter!

Lindavnr: hoe doe jij dat op het KDV trouwens, laat je hun een fruithapje geven?
    Ik heb het namelijk vandaag op het KDV gevraagd en ze geven wel fruit aan de kindjes maar ik kreeg te horen "Volgens mij is Esmay daar nog niet aan toe" :O
    Ik dacht echt van nee daarom huilt ze s'avonds als ze het fruithapje krijgt en het is op! Dus wil toch vragen of ze het een keer overdag willen proberen aangezien ze s'ochtends volgens hun (gek genoeg is dat thuis niet!) te kort tussen de fles laat en soms al na 3 uur huilt!

Hier: net zelf een fruithapje gemaakt, had een nieuw keukemachine binnen gekregen en woooww wat een ding zeg :D Geweldig!!! We hadden er pas 1 gratis via de neckermann gekregen maar dat was een flut ding, bleef allemaal stukjes houden maar deze die ik nu heb is geweldig :D
    Binnen 1 minuut een appel en peer helemaal glad!
    Nu ben ik eigenlijk nog opzoek naar andere soorten fruit die ik haar zou kunnen geven iemand tips? (behalve banaan want dat mag ze niet echt i.v.m de ontlasting, nou ja daar mag ze wel een klein stukje van maar niet veel)

Denk dat ik morgen maar even naar de markt ga om wat fruit te scoren...

13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Eten: ik ben ook wel van de Rapley (hele stukken), voor Karels eerste hapje hebben we hem gewoon een banaan gegeven, maar die was al 6 maanden (Karel dan he, niet de banaan!). Hoe het met stukjes zit als ze zo klein zijn, weet ik niet.

Eliesah: Wat een gulle lach heeft Taleah!

Lynette: goed om weer wat van je te horen, maar vervelend dat je man je niet zo goed begrijpt. Gaat hij wel eens mee naar je therapeut? Misschien dat die kan helpen wat meer inzicht te geven.

Lindavnr: Toon duimt niet, maar hij stopt zijn hele vuist erin. Het liefst wil hij mijn vinger en de speen wil hij eigenlijk niet... Ik hoop dus dat hij gaat duimen!

Hier: vandaag de hele dag gewerkt en Toon en Karel bij mijn schoonmoeder. Nou, Toon had ook zijn dag niet. Hij heeft naar verluid de hele dag gehuild :(. Arme Toon en arme schoonmoeder.
    Die heeft het toch al zwaar, want morgen wordt haar man begraven. Ze vond op zich de afleiding van de kinderen wel fijn, geloof ik, maar dan moet Toon zich wel beter gedragen!
    Morgen dus naar de begrafenis. Ik ben zelf niet verdrietig om die man, maar ik vind het wel zielig voor mijn schoonmoeder... Voor Karel hebben we oppas, en Toon nemen we mee. Bizar, wordt al de tweede begrafenis in zijn korte leventje...

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha kleintje, had in dat topic wat jij ok gezien had de tip gekregen :):

allergiesite/babyvoeding (alleen staat daar dat je kan beginnen met sinaasappel en manderijn, terwijl dat juist afgeraden wordt in het begin te geven, maar juist na een maand of 6-7.)

en

Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Schema - Voedselintroductieschema vanaf zes maanden (betere site :))

Op het kdv geven ze fruit ja! Dat was maandag voor het eerst en ze zei dat ze het echt super goed aten (net zoals thuis). Was voor het eerst dat ze vers aten maar ging prima. Daan kan al heel goed van de lepel eten. Jesse na een tijdje ook, maar in het begin moet ie het ff doorkrijgen :p
    Maar daar geven ze dat dus, meestal op een vast tijdstip rond 9 uur. En da's prima, ik geef het meestal rond half 10, dus half uur eerder maakt niet uit.

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    De rust is even weder gekeerd. Zowel de honden als Joënna liggen te slapen. Wel eens waar in mijn armen, maar ze slaapt. Ze had alleen vanochtend 2 uur geslapen, meer niet.
    Ga haar zo wakker maken voor de laatste fles........ Gewaagde operatie zal me wel niet in dank worden afgenomen.
    Hopelijk is ze morgen bij mijn schoonmoeder in een beter humeur.

16. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ze krijgt nu voeding speciaal voor krampjes en moeilijke ontlasting, maar wil proberen of ze nu ook weer op standaard kan.
    Maar durf niet goed, straks krijgt ze weer last enzo!
    Moet toch naar het cb, even navragen, heb al een heel lijstje klaar haha.

Haha, een elastiekje net als een masker.. ;)
    Een plakbandje, nou nee. Niet echt mijn ding, dan maar de benenwagen haha. :D

Jouw meisje ook al uit dr doen vandaag, best wel veel kindjes vandaag. Jesse & Toon ook al! ;)

17. Appel en Peer

Hihi, jij maakt t helemaal gezellig ;)! Het is nu 2 dagen bezig en ben het nu al beu :p!

En heb je nog een keuze kunnen maken?

18. Appel en Peer

Taleah om 7uur in bed gelegd zoals altijd, na een uurtje werd ze al weer wakker.. Pff huilen, gillen!
    Nou even mee naar beneden, flink lachen en kletsen haha. Wat een ding is het ook.
    Om kwart voor 9 weer dr in gelegd, en na even huilen, toch nog in slaap gevallen.
    Ownee, ik hoor dr alweer.. Mmmmmm :(!

En dan hebben de buren ook nog visite voor het voetbal en die hebben zo'n erg leuke toeter bij...
    Pff, altijd gezellig!

Hier stopt ze ook heel dr handje in dr mond, haha..
    De laatste dagen ineens erg veel!

Ow ik moet nog steeds die ringen kopen, ziet er erg leuk uit Linda :D!

Nijnja; veel sterkte morgen op de begrafenis..

En nu ga ik liggen op de bank haha.. :p

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    yeahhhh dat wordt zondag weer voetbal kijken!!! :D:D:D:D

@ eliesah: is ze weer rustig nu?? succes meid!

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hoelaat is dat zondag?
    Dan zal het misschien wel druk zijn in Amsterdam :O

Deel Deze Pagina