Wat een geweldige foto Setti!! Ik heb het bij Milan ook wel eens dat zijn slabbertje om zijn hoofdje blijft hangen.. Dan is het net zo'n nonnetje
@ Gwenolyn, hmm, Stan heeft al zijn kleertjes gewoon aan in bedje... Ik had hem eerst ook nog een badcape aan, maar daar slaapt hij nu zonder..(Dankzij Johannal hihi) En omdat zijn temp eigenlijk best wel goed blijft wil ik hem nu ook rompers met korte mouwtjes aan gaan doen.. Want die dubbele lange mouwen (van romper en truitje) is zo'n geklooi elke keer!! En ik denk dat nu hij morgen 3 weken is, dat het wel kan... @ Setti, gatdarre, wat zielig dat Lisanne er dus wel koorts van heeft gekregen!! Stomme spuiten!! Hopelijk is het vanacht goed gegaan... Je hebt vast verderop wel weer gepost, ik lees gauw door!! @ Kleintje, goh dan is je vriend nie ver bij mij weg, hihi!! Ik woon niet al te ver van Hoogeveen af En wat een super foto van Esmay! Das al wel een echte lach toch? Geen stuipje meer? @ Ano, dat vind ik nou een hele goeie vraag... Wanneer moet je over naar een grotere maat luiers.. Hihi, Stan is nog zo'n Ukkie, het is hier nog niet ter sprake, maar ben wel benieuwd waar je dat aan ziet/merkt indd. Wat een gedoe heh, met het voeden... Vervelend dat Neomi zo gevoelig reageert op een schepje meer of minder.. Arme meiske! Maar gelukkig heeft ze een schat van een mama!! Komt helemaal goed! Weet ik zeker! Wat een super foto!! @ Germini, bij Stan verschilt het nogal... Soms wel écht een paar uur per dag 4/5 uur.. Soms al met al 2 uurtjes... @ Ano, de vader heeft ZOWAAR zondagavond gesmst... Hoe het met "onze" zoon is en met mij... Grom, ook nie vragen hoe het met "Stan" is, nee nee, even weer DE NADRUK er op leggen... Onze zoon, pff tis MIJN zoontje.. Die waardeloze zak.. Das toch geen vader!! De lammerij was voorbij dus hij wil graag komende zondag komen!! (ja ja, nu heeft meneer tijd) Dus ik heb hem terug gesmst, dat hij weet dat ik niet tussen hem en Stan in wil gaan staan, maar dat ik het schandalig vind dat hij zolang nix van zich heeft laten horen.. Kreeg ik een sms terug dat hij dat bewust had gedaan omdat ik het al moeilijk genoeg had!!! YEAH RIGHT!! Bull shit!! Alsof hij daar over nadenkt.. Hij had gewoon geen tijd en dat is het hele eier eten!! Dat kan je wel zien jah aan zijn sms dat nu de lammerij voorbij is... Hij had minstens kunnen smsen hoe het met Stan ging... 2,5 week nix laten horen, waardeloos!! Nu wil hij dus zondag komen, dan is Stan al dik 3,5 week!! En hij wilde om 2 uur komen Ik zei half 4 en niet eerder, Daarvoor rusten we. Laat hij zich maar aanpassen aan ons, want ik weet wel dat hem half 4 niet uit komt want hij moet om 5 uur weer voeren, maar dan laat ie maar hulp regelen!! Ik ben gekke Henkie niet! En hij vroeg ook of ik weer alleen ben met Stan.. Ben bang dat hij misschien wel weer een kans ziet ofzo.. Ik heb er niet op gereageerd en alleen terug gestuurd "zie je zondag" Heeft hij toch nix mee te maken... @ Lindavnr, ohh meid, wat heerlijk dat het er allemaal in iedergeval goed uit ziet!! Dat is voor jullie vast weer een oppepper!! En idd, je werk blijft wel hoor!! Als Daan word geopereerd als jij weer bent begonnen, zullen ze daar echt wel begrip voor hebben dat jij dan niet "rustig" aan het werk gaat! @ Joepie Tuurlijk meid!! Ik ben blij dat je het waardeert en me geen bemoeial of zeur vond!! Maar ik leef echt met je mee hoor!! @ Boomer wat vervelend dat Fenna zo van streek was!! Ik zou infacol gewoon proberen hoor!! En dat inbakeren, het valt me inderdaad op dat veel meer dat hier doen... Ik weet niet meer precies hoe jou bevalling is gegaan? Maar zie mijn vorige blog.. Stan heeft verkrampte nekspiertjes, en overstrekt daardoor vaak, wat soms ook lijkt alsof hij krampjes heeft; hij kreunt er heel erg bij enzo, en trekt hele vieze gezichtjes.. Zo zielig... En nou jah, een chiropractor doet niet iets, als er nix aan de hand is.. Dus misschien is het een optie voor meiden, waarvan de kindjes heel onrustig en huilerig zijn? @ Kleintje, wil jou vriend dan niet ook veel liever 's avonds bij jou en ook bij Esmay zijn! Hij mist zo ook best veel.. Anders zou hij bv toch ook de avond fles kunnen doen? Mist hij dat niet? Want idd. als hij aangeeft dat hij er geen problemen mee heeft, nou dan pakken die planners/bazen dat wel aan!! Is trouwens ook nie echt leuk voor jou als hij zegt dat hij er geen problemen mee heeft Stan kan ook heel heftig schrikken, vooral als hij bijna slaapt.. Schrik er soms zelf indd ook van!! @ Gwenolyn, gaan ze dat verder onderzoeken dan? Het heupje van Joënna? Omdat je het hebt over misschien een spreidbroekje? Dat is nog nie zeker? @ Ano, wat een onzin, jij een aansteller!! Echt niet dus heh!! Tuurlijk is het zielig! En tuurlijk wil je je dan even je verhaal kwijt, en je zegt zelf dat die lieve reacties helpen dus voelen wij ons allemaal weer happy, hahaha!! Ideaal toch!! Zo helpen we mekaar voort!! Als ik het nu zei.. Ik kom hier praten over mijn mislukte relatie (die nu goddank weer goed is) heeft helemaal nix met baby's te maken en jullie zijn allemaal zo geweldig lief voor me!! @ Nijnja, haha, forummen met Toon op schoot en een huishouden van Jan Steen, ach ik zeg maar zo, er mag gezien worden dat er geleeft word toch?? @ Kleintje en Chantal, fijn zeg dat jullie "ukkies" zo goed groeien!! @ Setti en Marye, hmm, ik hoef me dus geen zorgen te maken!! Jullie staan achter me!! Hahaha!! Geweldig!! @ Setti, zie @ Ano, over de vader.. Zooww, ik ben geloof ik weer bij!! Hopelijk niemand vergeten!! Liefsss San
kussie wat een lul de behanger zeg!! en idd schandalig zeg pas naar je zoon gaan kijken als hij bijna een maand oud is (wat hij dan al bijna is op zondag) En wat gaat hem t aan of je alleen met stan bent? eigenlijk zou je moeten regelen dat je vriend er dan ook gewoon is dan kan hij je bijstaan!!
Nou we hebben er inderdaad over gedacht.. Maar ik wil de situatie niet erger maken dan dat ie al is.. Dus mijn vriend zal er niet bij zijn... Maar ik logeer dus nog steeds bij mijn ouders, dus ik ben niet alleen met die "#$_%*@ Lief dat je zo meeleeft! Ik zie er ook echt tegen op!! Wil eigenlijk helemaal niet meer dat hij nu nog komt!! :x Liefsss
t scheelt dat je ouders er dan bij zijn dan kan je vader hem een koppie kleiner slaan als t nodig is hihi
heyyy zozo hoop geschreven weer!!! setti ahh wat een leuke foto, haha zo zien ze er ook zo leuk uit als je een beetje straks shirtje uittrekt en t zit strak om t hoofdje, ook zo grappig gezicht!fijn dat ze bij jullie nog zo goed geslapen heeft! kleintje zo esmay is goed gegroeid!!lekker hoor!leuk dat ze ook even wilde meten. benieuwd of neomi ook zo goed is gegroeid volgende keer, maar zo te voelen wel hahaha chantal wauw milan ook al zo flink gegroeid, gaat echt goed in die stad waar jij en kleintje wonen haha. kussie lief weer je reactie!kan me voorstellen dat je je exex liever niet wil zien, maar je zal er helaas wel niet onderuit komen...maar gelukkig ben je bij je ouders en niet helemaal alleen.en wat superrrrrr dat je ex je vriend weer is hahahah.ben heel blij voor je, hoop dat jullie nu echt gelukkig worden met ze 3tjes! marye he meid wat rot voor je dat ze zo huilen. neomi had het gister ook uit het niets.misschien inderdaad een regeldag, ben even voor je gaan kijken in het oei ik groei boek en de eerste sprong is rond 4,5-5wk na de uitgetelde datum.het 2e sprongetje is tussen de 7,5 en 9,5 weken, en de 3e tussen 11,5 en 12,5wk.misschien dat ze nu dus daar last van hebben.?dikke knuff misschien leuk voor sommige, maar k zag deze link staan in het oie ik groei boek, daar kun je je 'aanmelden' en dan krijg je bericht wanneer jou kind zijn sprongetje eraan komt www.oeiikgroei.nl
@kussie: Fijn dat je vriend weer terug is! En heel veel succes zondag! Gelukkig ben je niet alleen. Ik hoop dat de behandeling van Stan aan gaat slaan. @Setti; wat een leuke foto met dat slabbetje! @kleintje en Gwenolyn: Petje af hoor met een vriend die niet iedere nacht thuis is. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat hij tot juni niet naar het buitenland mag, hahah. Gelukkig begrijpen ze dat op zijn werk wel en is er een recessie aan de gang zodat hij nu niet zo veel weg hoeft. Dat was vorig jaar wel anders! @Chantal: hopelijk blijft het zo doorgaan en kom je aan wat meer nachtrust! Merkkleding: op www.hetbeteremerk.nl kun je voor leuke prijsjes Ralph Lauren en Mc gregor kopen. Je moet wel geluk hebben dat er een klein maatje tussen zit..Regelmatig checken dus, hahaha. En wat ook een leuke site is www.kleertjes.com, met merken als mexx, hugo boss, Mc gregor.. Poepluier: Hoe vaak hebben jullie kindjes een poepluier, hier vandaag en gisteren nog niet gepoept??
Mmm apart zeg. Ik dacht altijd dat het juist omgekeerd was, omdat er bij de borst vaccuum gezogen wordt en er dus minder lucht bij komt dan bij de fles.
Hmm.. Ok, dacht dat ze iedere dag wel een poepluier moesten hebben.., was daarom even benieuwd hoe het bij andere kindjes was. Ik heb al zijn bipsje gemaseerd, "gefietst" met de beentjes. Nu vertelde iemand aan mijn moeder dat je een theelepel slaolie bij de voeding moet doen. Maar dit durf ik eigenlijk niet. Heeft iemand hier al eens van gehoord?
Marye: dat zou idd misschien een sprongetje zijn ? Sterkte! Setti: ahhhhhh wat lief Ram: Esmay heeft soms ook een aantal dagen geen ontlasting en soms echt 5 luiers op een dag (ook erg dun dan!) maar dat schijnt allemaal "normaal" te zijn :O Kussie: Wat een rare man zeg die vader van Stan! Echt vaag dat hij nu pas iets van zich laat horen.... Ik zou idd ook niet met hem alleen blijven maar gewoon je ouders erbij laten! Sterkte meid! Oh ja wat betreft mijn vriend, om eerlijk te zijn doet hij vrij weinig met Esmay en dat vind ik best jammer Hij geeft wel af en toe een flesje maar alleen als ik het vraag... Luier verschonen doet hij bijna niet en alleen knuffelen met Esmay dat doet hij wel, en dat doet hij ook wel genoeg, vind het alleen jammer dat hij zo weinig doet als ik het dan tegen hem zeg dan zegt hij: "Dat komt nog wel, ik vind haar nu gewoon nog zo klein en breekbaar en weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan en ik heb het ook druk met andere dingen" (jaja alsof ik dat niet heb) maar ik denk dan: volgens mij is het gewoon een smoesje om er onderuit te komen.... Al zegt hij dat dat echt niet zo is... Als ze begint te huilen weet hij ook helemaaalll niet hoe hij ermee om moet gaan geeft haar dan terug aan mij of loopt weg als ze b.v in de kamer huilt! Ik hoop dat dat nog gaat veranderen en blijf haar gewoon iedere keer bij hem in zijn armen duwen zodat hij toch flesjes etc geeft. Maar het is niet een papa zoals ik had gehoopt dat hij zou zijn (niet verkeerd opvatten hoor want hij is verder hartstikke lief voor Esmay en hij doet wel dingen als ik het vraag maar echt alleen als ik het vraag) Hier is Esmay ook alweer een tijdje aan het huilen, ik kreeg haar niet stil en heb op een gegeven moment haar maar in bed gelegd, nu is ze daar nog steeds lichtjes aan het huilen maar ja ik kan haar niet blijven knuffelen, flesjes blijven geven of rondlopen met de wandelwagen....
ik heb er wel eens van gehoord maar ik durf dat ook niet. en nu is het zo dat t bij borstvoeding wel kan varieren met de poepluiers omdat t licht verteerbaar is. en volgens de ha en cb is het dus normaal als ze maar 1x per week poepen maar ik zie t liever ook iedere dag of om de dag hoor.
@Kleintje; groot gelijk dat je ervan baalt hoor!! Zou ik ook doen. Ook al als er geen kleine is zelfs. Ik moet er niet aan denken. Dus knuffel! Och en Fenna kan zo schrikken! Echt niet normaal meer. Meerdere keren per dag. Vaak als ze bij ons in de arm ligt en manlief zegt iets bijv. dan schrikt ze zich het apelazerus. Die armpjes inderdaad de lucht in. Sneu, maar tis niet anders. Soms vind ik het wel grappig gemeen he. @Chantal; bedankt voor je reactie betreffende de krampjes. Op zich logisch dat veel aanleggen krampen veroorzaakt. Maar als ze zo zit te schreeuwen, weet ik het soms ook niet meer en ben ik toch bang dat ze te weinig melk binnengekregen heeft en dat ze honger heeft. Want drinken doet ze echt wel dan. Maar goed, ik heb nu Infacol gekocht en net voor het eerst gebruikt. Lekker dat Milan zo goed geslapen heeft, dat geeft moed! @Gwenolyn, jij ook bedankt voor het advies. @Setti; ajjj.. wat kl*te zeg! Mag ze wel zo lang verhoging hebben dan? Of kan de HA niks doen dan? Sterkte vandaag! Later meer reacties, moet helaas weer gaan. Nu is oma weer jarig en daarna nog kraamvisite.... Net wel een dutje van driekwartier gedaan, ik ben doodop van de nachten eigenlijk. Doei doei
Nou dat zei de doktersassitente ook tegen mij, maar no way dat ik dat ga doen hoor!! lijkt me helemaal niet zo goed..... CB zei dat je eventueel een keer een extra lepeltje water zou kunnen geven of iets meer water in de voeding doen dat zou ook helpen! of even de temperatuur opmeten, dat werkt hier (bijna) altijd
kleintje jammer zeg dat hij niet zoveel met haar doet, volgens mij is het bij veel mannen zo hoor dat je t moet vragen. ja ze is nog zo klein en dan juist kan hij een band met haar opbouwen door haar proberen stil te krijgen etc. anders wordt t echt een mama's kindje en dat wil je toch ook niet. maar zo te horen doe je t allemaal goed hoor door haar ook aan hem te geven en t steeds tegen m te zeggen of dingen te vragen.
lisanne ligt nu lekker in de wipstoel met een dekentje voor de tv animal p;lanet te kijken en volgens mij vind ze t wel interessant
Hahaha leuk is dat he Esmay heeft gisteren goede tijden en een deel van Grey's anatomy zitten kijken Ze keek echt zo interessant naar de t.v
Hier ook sinds gisteren aan het inbakeren. Echt een fijne doek. Wel ffies wennen voor de kleine en ons. Maar hij slaapt nu stukken beter. Het is ffies doorbijten want ze moeten zelf ook echt er aan wennen. is jullie kleintje ook zo bewegelijk als ze slaapt? Ook ik had van de ijzertabletten eerst opstipatie en nu de race Ook vreemde buikpijntjes en dan denk ik dat ik moet.... en ga ik naar de wc en gebeurt er niks hihi Ohh ook heb ik de inflacol in huis gehaald vandaag. Ben benieuwd ofdat dit wel gaat werken als hij weer zo bezig is met krampjes.