Ik ben ook een beetje nerveus want we gaan zo met Fenna naar het CB om haar te wegen. En omdat ze vorige week dus niet echt goed was aangekomen, ben ik een beetje bang dat ze weer niet veel is aangekomen. Ik heb vanacht gedroomd dat ze 3600 gram woog, 100 gram in de plus. Ben benieuwd. Ik hoop toch wel meer. Hier trouwens nu weer 3 nachten achter elkaar om de 4 uur gevoed. half 12, half 4 en 8 uur. Dus die 6 uur van eerder deze week was helaas een uitzondering doei doei
Ram: Je kunt wat extra water bij de voeding doen, zo krijgen ze wat extra vocht binnen, dat kan zorgen voor zachtere ontlasting. Ook kun je inderdaad slaolie door de fles doen. Maar problemen met poepen zijn normaal de eerste 3 maanden, na 3 maanden moet het op orde zijn. Ik heb een dochetr die 2x zelfs 6 dagen ertussen liet zitten. Super zielig, maar CB en HA doen er niets aan. Channie:Succes ben benieuwd hoe het is gegaan. Ik heb hem laten zetten toen ik 17 was, toen heb ik veel pijn gehad. Maar volgende week gaat hij er weer in en ik verwacht dat het minder is zo na een bevalling. Kleintje: Hoe is je nacht gegaan? Ik hoop een beetje goed. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Zeker omdat zoveel van de last alleen op jou schouders drukt. Ptobeer er wel goed met je vriend over te praten he! Boomer: Succes op het CB ben benieuwd hoeveel Fenne gegroeid is! Lynette: Fijn dat er zo snel actie is ondernomen. Hopelijk met wat hulp in de huishouding en die gesprekken, komt het snel weer goed met je! Man en Kind: Ik herken het allemaal helemaal niet. Don is er heel weinig, maar als hij er is helpt hij keihard mee. hij verschoont luiers, doet ze in bad, geeft ze de fles. We doen dna eigenlijk altijd allebei een kindje. En hij kroelt heel veel met ze. En als ik een baaldag heb zoals gisteren, omdat ze alleen maar huilen. Dan bedenkt hij de oplossing. Hij heeft mij dus weggestuurd naar het nieuwe huis om even daar aan de slag te gaan en is zelf thuis gebleven bij de 2 huilende kindjes. Overigens zijn ze vandaag weer helemaal leuk!
HIER Lisanne heeft om 23.30 de laatste fles gehad en haar dus wel weer ingebakerd en ik heb haar om 08.30 wakker moeten maken er zat dus 9 uur tussen, haar gewassen enz en toen pas de voeding dus om 9 uur en mevrouw heeft al die tijd niet gehuild van de honger. haha ze was denk ik nog moe van gister omdat ze niet ingebakerd mocht worden gisternacht ivm prikje. kleintje of ze t nou volgen haha t zijn volgens mij gewoon de bewegende beelden en kleuren die ze zien maar goed. is wel grappig lynette fijn dat t inbakeren ook bij rowan helpt nu de infacol nog maar dat kan wel een dag of 2 duren hoor. goed van je dat je aan de bel getrokken hebt., en ja je kleintje merkt t gelijk aan je als jezelf wat rustiger bent . slapen. lisanne ligt eigenlijk tegenwoordig alleen in bed na de laatste voeding dus de nacht en na de eerste voeding en voor de rest in de box of reiswieg als ik weg ben. scheten zooww lisanne kan er wat van hoor en soms zo hard dat ze er zelf om moet lachen volgens mij gaan haar billen dan echt klapperen. en stinken dat ze doen!! doorslapen lisanne slaapt pas echt door vanaf een week of 6 en dat deed ze zelf ik haalde haar pas als ze huilde. channie haha dat valt volgens mij in het niet in vergelijking bij een bevalling. suc-6 iig oei ik groei ik heb me ook aangemeld boomer veel suc-6 bij t cb en ben benieuwd wat ze is aangekomen
wat fijn dat don er zo voor jou en de kids is. ja dat moet ook wel met 2 kids natuurlijk. en hij heeft groot gelijk dat hij je ff wegstuurd. t heeft je zeker wel ff goed gedaan??? hier ben ik 1x weggeweest en lisanne bij steef achter gelaten en dat was tussen 2 voedingen in. tja ik moet toch ook kolven. dat doe ik wel ook overal maar alleen als ik ff ergens kan zitten zonder mensen om me heen want dan voel ik me net een melkkoe. als ze de borst krijgt dan intereseert t me niet wie er bij zit.
Vanochtend heb ik dus gekolvd voor lisanne de voeding kreeg en ik heb dus links 160 cc en rechts 120 cc gekolfd dus ben weer van een e naar een b cup ik dus bovenstaande gesmst naar steef en kreeg ik een sms terug: Bertha 64 toch!! Goed bezig we kunnen het bijna gaan verkopen!! hahah ik kan wel op koninginnendag gaan staan met een moedermelkkraam. haha ik heb ook nog 3 liter in de vriezer
Zo mirena is geplaatst en het viel reuze mee! Alleen het pakken van de baarmoeder was iets wat gevoelig. Bloed nu wel flink.
Kussie: kijk je wel uit met het autorijden? Ik weet niet hoe het met jou verzekering zit maar de meeste verzekeringen hanteren minimaal 4 weken naar een KS voordat je weer mag rijden..... Als je een ongeluk maakt (gaan we niet vanuit natuurlijk ) dan schijn je niet verzekerd te zijn! Bovendien kan het ook (hoeft absoluut niet) als je hard moet remmen dat de wond nog meer gaat opspelen of zelfs gaat scheuren, ik wil je absoluut niet bang maken maar dat is wat ze mij verteld hebben! Ik zelf ben pas na 4,5 week weer een stukje gaan rijden en sinds vorige week ietsjes verder... Boomer: succes meid hopelijk is ze aangekomen Marye: fijn dat je man zo goed meehelpt ik heb het er wel met hem over en gisterenavond aan de telefoon heeft hij ook beloofd meer te gaan doen, ik ben benieuwd Setti: Wat goed zeg dat ze zolang heeft geslapen Ik hoop voor je dat ze het door begint te krijgen en steeds vaker gaat doorslapen.... En moedermelk verkopen op de markt hahaha zal vast wel wat opbrengen Doorslapen: Esmay sliep eigenlijk al regelmatig door vanaf de 1,5 - 2 weken ik vond dat ook erg vroeg, maakte haar steeds wakker maar ze dronk dan niks, maar toen had ik gebeld naar het CB en die zeiden dat als ze honger zou hebben vanzelf wel zou komen en dat ik haar gewoon door mocht laten slapen..... Hier: Gisteren om 21.15 Esmay naar boven gedaan, slaapzakje aan en flesje gegeven, lag er zelf om 22.00 in (hond had ik al lekker van te voren uitgelaten) en werd vanmorgen pas om 5.30 wakker toen ik Esmay hoorde brabbelen DUs weer lekker kunnen slapen.... S'nachts doet ze het trouwens (bijna) iedere keer super Maken jullie kindjes soms ook geluidjes als ze aan het lachen zijn? Zo schattig maar Esmay lag vanmorgen in bed en ik dacht dat ze wat aan het brabbelen was maar toen ik binnen kwam zag ik haar echt lachen en geluidjes maken!
Oh welke maat kleding hebben jullie kindjes nu? Esmay schommelt tussen 56 en 62, 56 wordt bij veel dingen te klein en 62 is net wat te groot, sommige shirtjes zijn dan b.v net jurkjes
Ohh Settie dat klink lekker dat ze zo goed geslapen heb. Ohh ik verlang naar die nachten dat onze uk door mag en kan slapen Zooo lekker lijkt mij
@Marye1986 Ohh dat klink geweldig. Ik wou dat mijn ventje ook mee dacht in het oplossen van problemen. en zelf inisatief toonde met verzorgen van de kleine. Nu moet ik hem iedere keer zelf aansporen. Maar verder heb ik niet te klagen hoor. Hij is echt een zacht gekookt schattig eitje.
Lynette: Misschien scheelt het wle dat mijn man al wat ouder is en al 3 kinderen heeft.(met wie het contact zeer slecht is) Hij heeft van die meiden zoveel gemist, dat wil hij nu niet weer. Hij heeft al die ervaringen dus denk dat dat ook wel scheelt.
Hihi, een kraampje beginnen hahaha. En 3 liter? Wel erg fijn. Ik mag mijn voorraadje van 160 ml uit de vriezer weer weggooien vanwege de spruw.
Tadaaaa!! 3860 gram schoon aan de haak! Dat is maar liefst 360 gram erbij! De gastvrouw zei het en mijn hart maakte een sprongetje! Wat ontzettend blij ben ik nu. Ik was zo bang, terwijl ik eigenlijk wel wist dat het goed zat, want familie zei dat ze er dikker uitzag.
Wat jammer dat hij zo slecht contakt heeft met zijn andere 3 kinderen. Dan geloof ik zeker dat hij er vol op van wil genieten. En fijn dat hij ervaring heb dat scheelt ook weer. Dat komt vast nog wel goed bij ons. Hij moet ook eerst meer zelfvertrouwen krijgen.
Mooi een goed gevoel Ik mag morgen voor het eerst naar het CB toe 8) ben heel benieuwd wat onze uk weegt
Mwah het gaat wel, blijf moe.... Ik twijfel of ik de HA zal bellen of gewoon toch nog maar een tijdje aankijk..... Ik ben bang dat het tussen mijn oren zit ofzo? Zo voelt het wel niet maar misschien dat de HA dat wel gaat zeggen? Ik kijk nog wel eventjes aan denk ik... Hoe is het met jou vandaag?
Wel even de HA gebeld voor de uitslag van Esmay's ontlasting, ziet er gelukkig goed uit! Moet wel even aan blijven kijken als ze zo wisselend blijft met dr ontlasting (paar dagen niks, dan weer 5 luiers diarree en een paar dagen lang diarree etc) dan moet ik een keer terug komen.... Ben allang blij dat er niks uit is gekomen
Woow wat kletsen jullie veel.. heb alles bijgelezen maar kan niet op iedereen reageren hoor hihi . Kussie; hihi met je love story. Wat super dat het weer goed gaat met je vriend. Ik hoop echt voor je dat dit zo mag blijven ! En je ex (vader), wat een l*l. Ben benieuwd als hij langs is geweest, hoe hij reageert enzo. Lynette; he wat naar dat je je zo voelt zeg. Wel toevallig dat we alle twee zijn begonnen met de infacol en inbakeren. Heeft het goed geholpen bij Rowan? Kleintje; wat vervelend dat je je nog "steeds" zo voelt. Dat breekt ook een keertje op, vooral als je meisje zo onrustig is en je vriend niet vaak thuis is. Ik hoop echt voor je dat hij z'n belofte na komt . Ano; komt helemaal goed met je man ! Als hij het nu al zelf aanbied, miss leest hij stiekem mee haha!? Wel lekker zeg dat Neomi zo goed slaapt, al is het voor jou een uurtje korter. Je bent gewoon al verwend hahaha ! Setti; wat fijn dat Lisanne zo heerlijk heeft geslapen. Die had natuurlijk wat in te halen na gister. Heeft ze nog koorts? Boomer; ow wat goed van Fenna dat ze zo goed gegroeid is. Viel het verder mee bij het cb? Ben benieuwd als ik voor de eerste keer moet. Ons meisje was zondag al over de geboortegewicht heen haha, terwijl ze echt niet dikker is ofzo. Lindavnr; ik probeer ze ook na de fles van 6 a 7 uur een beetje wakker te houden. En dan de fles van 10 a 11uur lekker naar bedje toe. Ging gister avond super goed. Marye; wat goed van je vriend/man dat hij je gister er even tussen uit heeft gestuurd. Knap je toch weer even van op denk ik. En wat heerlijk dat ze nu weer lief zijn haha.. Channie; fijn dat het toch nog mee viel vanochtend!