Boomer: Esmay heeft ook witte aanslag in haar mond ik heb om eerlijk te zeggen nooit gedacht aan spruw (dacht ook dat je dat alleen kon krijgen met bv?) maar dat het van de melk zou komen, en denk idd dat dat echt zo is, bij Esmay dan in ieder geval, weet niet hoe het bij Fenna is natuurlijk.... Kussie: ohh goed dat je de verzekering hebt gebeld dan weet je het in ieder geval zeker Ik heb mijn verzekering niet kunnen bellen want hij staat op mijn vriend zn naam, was een beetje stom geweest als ik dan had gevraagd, of nog beter hem had laten bellen met de vraag: ben ik verzekerd als ik een keizersnede heb gehad van dat naast iemand zitten die remt of b.v over een drempel gaat net iets te hard èn dat je dan last krijgt van de wond dat ken ik :O niet fijn maar trekt ook wel weer weg! Had er na 3 - 4 weken veel minder last van.... Net Esmay op bed gelegd maar ze vertikt het om te slapen Was de hele tijd aan het huilen totdat ik haar eruit had gehaald en naast mij neer legde in mijn bed (was zelf ook even aan het rusten) ze sliep wel niet maar was volop geluidjes aan het maken en aan het rondkijken maar ze huilde in ieder geval niet, en ondanks dat ik niet heb geslapen voelde ik me toch wel een beetje uitgerust!
Kussiex, fijn zeg, dat het weer goed gekomen is met je vriend. Lynette, knap van je om direct aan de bel te trekken. Lekker dat je hulp krijgt. Mannen, ze zeggen niet voor niets he, mannen komen van Mars en vrouwen van Venus. Mijn hubbie doet best veel, als ik het vraag. Maar de meeste regeldingen komen toch voor mijn rekening. Ik beslis eigenlijk altijd over de kinderen. We zijn voor Marleen een basisschool aan het zoeken. Nou ja, we...ik dus. Dat bedoel ik, dat ik zulke dingen regel en hij daar eigenlijk niet echt naar omkijkt. Is volgens mij niet echt desinteresse, maar gemakzuchtig. Schrikken, Nienke schrikt niet zo gauw, met een grote zus, die regelmatig in haar oren toetert. Hier, Nienke heeft besloten dat de nacht, dus echt om te slapen is. Gisteravond om 9 uur de laatste fles en vanmorgen heb ik haar tegen 7 uur wakker gemaakt, omdat ze anders met haar voedingsschema in de knel komt.
De huisarts heeft gebeld. Vrijdag ligt er een doorverwijzing klaar voor de kinderarts. Hopelijk kan ik daar snel terecht.
Pff ik kom ook even ego wat vragen. Pepijn is al een dag of 2 heel erg huilerig maar ook drinkt hij sinds maandan slecht zijn flessen leeg. Nooit had hij moeite met zijn flessen, dronk minimaal 150 + 5 en dat half hongerige babyvoeding. Toen mochten we dus ophogen omdat hij nu de 5 kg heeft gehaald. en gaan we dus naar 180 + 6. Nu hoeft hij dat van mij niet op te drinken, maar zaterdag en zondag deed hij dat eigenlijk wel of iig 180. Nu ineens drinkt hij heel soms nog 160 cc maar hij stopt ook heel vaak al bij 130 cc. Nu heb ik geprobeerd om hem wat vaker kleine beetjes te geven, maar ook dat helpt niet. Hij doet ook best moeilijk tijdens het geven van de fles, ligt een beetje te draaien en te keren en af en toe wat te kreunen. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
wat ik wel weet is dat Owen dus ook zo onrustig was. Vooral net na de voeding maar ook tijdens de voeding. Erg huilen enzo. Kreunen en draaien. Heb hem nu minder gegeven. Gaf hem eerst ook 180 + 6 Toen 150 + 5 En nu dus 120 + 4 en daar doet ie het opeens heel erg goed op! Snap er niks van. Maar nu geen pijn meer ofzo. En hij heeft toch heeel lang 150 + 5 gehad maar opeens kon ie daar niet meer tegen ofzo. Dus nu is minder beter.
Marye zou het niet kunnen dat hij dan gewoon genoeg heeft? Esmay kreeg eerst 150 5 x op een dag en begon toen steeds meer te spugen en stopte ook tijdens de fles... Soms ook erg krijsen!! Volgens de HA kwam dat omdat ze teveel voeding krijgt... IN het begin vinden ze dat allemaal nog prima en drinken ze het goed op maar op een gegeven moment hebben ze gewoon genoeg, zit dat maagje propvol en stoppen ze dus ook met drinken! Nu ze minder krijgt gaan de flessen weer goed op, is ze ook een stuk rustiger en spuugt niet meer (al spuugt pepijn denk ik niet of wel?) Misschien heeft Pepijn dit ook dat hij nu op een punt zit dat hij wel genoeg heeft? Als hij wat minder krijgt is dat niet zo heel erg toch? Als hij 5 kg is moet hij minimaal 750 krijgen.... Maar als je het niet vertrouwd en hij blijft zo huilerig en drinkt zijn flessen niet leeg dan zou ik even langs de HA gaan... Succes! Hebben jullie trouwens als bericht gehad van Felicitas (babykado doos) ? ik ben vorige week gebeld en ze zouden de coupon opsturen zodat ik hem op zou kunnen halen (ik dacht eigenlijk dat die babydoos werd opgestuurd maar oké ) maar tot nu toe niks ontvangen! Heb er net maar een mailtje voor gestuurd.... Zit nu te wachten op vriendlief die vanavond eindelllijjjkkk thuis komt
Ik was vorige week gebeld voor de babydoos en vandaag belden ze weer. Eerst had mijn man vorige week alles al doorgegeven wat ze wilden weten en nu had ik iemand aan de lijn. Alleen nu kwamen ze ook met een aanbieding voor een blad en een kortingspas.
Ja dat blad en de kortingspas hadden ze mij vorige week al gevraagd... Heb nee gezegd Ik dacht misschien is dat de reden waarom ik de coupon nog niet gehad heb?
Ik heb geen idee. Zou kunnen. Ik heb ook nee gezegd, want bij mijn dochter had ik het toen wel gedaan, maar het blad vond ik niks aan en de kortingspas heb ik nooit gebruikt.
channie fijn dat t wel mee viel hopelijk heb je niet te veel nalast. lachen ja die geluidjes zijn echt magisch om te horen. kleding lisanne heeft nu net 1.5 week maatje 56 aan 62 is echt nog veelste groot en sommige truitjes moet ik nu nog de mouwtjes omslaan voorraad ja ik ben al 3 weken gestopt met bv in te vriezen ik kolf t af en geef t de voeding later en de laatste voeding krijgt ze nutrilon en ik heb dus standaard 2 a 3 voedingen in de koelkast staan en en de rest gooi ik gewoon weg. ik heb al een la vol liggen (meer dan 3 liter dus dat zijn meer dan 10 zakken van die ijsklontzakken) in de vriezer en ik heb geen plek meer boomer fijn dat fenna zo gegroeid is wat een geruststelling he kleintje fijn dat er niets uit de uitslag gekomen is. lisanne heeft dus geen koorts meer ze doet t erg goed. eliesah lekkende boobs, haha nogsteeds maar ik geef dan ook bv. en slaap dan ook met bh aan . haha ik heb zelfs tijdens de sex mn bh aan. fijn dat taleah t zo goed doet in de bakerzak. lindavnr fijn dat t beneden houden geholpen heeft. en nog wat leuks gekocht bij de prenatal. ik ben niet meer geweest. germini ja echt wel ook met flesvoeding hebben ze regeldagen. wel fijn dat hij goed geslapen heeft zo kom jij ook een beetje an je rust gwendolyn ook voor jou maar inbakeren??? haha floor fijn dat t zo goed gaat met ivar! waar blijven de nieuwe foto's stroopie heeft nienke er zelf 10 uur tussen laten zitten?? van 9 tot 7 uur marye misschien een beginnend vorm van koemelkallergie?? volgens t cb vechten ze dan tegen de fles.
nou volgens t cb zou lisanne 150 x 4.9 ( gewicht ) = 735 : 5 (aantal voedingen) = 147 cc per voeding als ze 5 voedingen per dag krijgt nou lisanne drinkt echt geen 5 voedingen 150 cc weg hoor ik kom vandaag maar op 4 voedingen uit omdat ze eerder gewoon geen trek heeft en ik heb haar om 6 uur wel 180 cc aangeboden en dat heeft ze op ze heeft dus vanmorgen 150 cc begin van de middag 150 cc en begin van de avond 180 cc en straks bied ik 165 cc aan (nutrilon 150+5) en als ze nog trek heeft was bv uit de koelkast. ik heb besloten t zelf ff aan te kijken met wanneer ze komt per dag omdat ik t idee heeft dat t voor haar wat rustiger is. en als ze honger heeft heb ik gemerkt dat ze zich echt wel merkt. als ik doe wat t cb zegt dat ze 5 voedingen moet hebben dan ben ik zo aant vechten met de laatste fles omdat ze gewoonweg geen honger heeft.
Hahahaha, nee doe weer eens wat in het huishouden Joënna ligt heerlijk boven in haar bed op haar buik te slapen. Gisteravond zijn we op de rug begonnen, en na haar nachtvoeding (was rond 03.00) heb ik haar op de buik neergelegd. Mevrouw vond het heerlijk, en heeft doorgeslapen tot 07.30. Daarna nog even een half uurtje bij mij in bed. Na de ochtend fles sliep ze meteen weer, dus hup naar boven in haar eigen ledikant op haar buik. ipv een hydrofiele luier onder haar hoofd heb ik mijn t shirt strak over het bed heen gespannen. Ze is nog 5 minuten aan het murmelen geweest (ik was nog boven voor de was), omdat haar hoofd niet lekker lag. Babyfoon weer naast haar hoofd, en ik naar beneden. Moet me echt inhouden om niet iedere 10 minuten bij haar te gaan kijken. Wel krijg ik er steeds meer vertrouwen in dat het goed gaat op haar buik.
Nee, helaas niet uitslapen, moest juist vroeg op vanwege de schilder. Die is vanuit onze tuin het keukenraam van de bovenbuurvrouw aan het doen, maar ja, dan moet ik dus ook op! Hij doet trouwens ook een klein trapraampje van ons, voor een zer schappelijke prijs, dus ik vind het nietzo erg.
Wat is het hier gisteren avond rustig geweest zeg :O iedereen naar de prenatal koopavond geweest? \ Setti: Lisanne geeft vanzelf wel aan wanneer ze genoeg heeft toch? Waarschijnlijk heeft ze gewoon niet veel honger..... Esmay zou 5 flessen van 141 mogen hebben maar ze krijgt er 4 met 120 + 4 (soms 3) en 1 (soms 2) met 150 + 5... Daar lijkt ze genoeg aan te hebben, en opzich kom ik dan ook uit met de voedingen die ze moet hebben! Vriendlief is gisteren thuis gekomen en heeft gisterenavond de luier half verschoond (ik moest wel mee helpen ) en de fles gegeven, dat was wel fijn! Hopelijk gaat hij dat nu een beetje volhouden! Esmay heeft het weer goed gedaan vannacht om 21.30 laatste fles en om 6.00 vanmorgen heb ik haar wakker moeten maken, ik wilde haar eigenlijk zelf laten komen maar mijn vriend moest toch weg om 6.00 dus ik dacht nou vooruit dan maak ik haar toch even wakker voor een fles!
Het heeft me wat slapeloze nachten gekost om haar in de gaten te houden (ze slaapt in de wieg naast ons bed), en het gaat goed. Ze is heel sterk in haar nek, en heeft geen problemen om haar hoofd om te draaien. Ook niet als ze slaapt. Vind het nog steeds eng, maar hierdoor slaapt ze heerlijk (en ik ook). Meestal ligt ze de ene helft op haar rug, en de andere helft op haar buik. Soms ook nog wel eens op haar zij. Het is wel heel leuk hoe ze dit aangeeft. Nee geen aerosleep. Ik heb 2 ademende kokos anti allergie matrassen (of zo iets) in de wieg en ledikant. Toevoeging Overigens spuugt ze niet als ze op haar buik ligt, en ze heeft een heel stuk minder last van oprisperingen/maagzuur