@Stroopie; wauw wat een nacht gister! @Setti; mogen ze dan wel op de buik slapen als ze op een aerosleep liggen? Wij hebben zo'n aerosleep nl. Hiero echt een kl*tenacht. Heb hoofdpijn nu en ben echt moe. Ze wilde om 11 uur, 2 uur, half 6 en 9 uur eten. Phoeef, en tussendoor kon ik moelijk de slaap vatten. Ik heb sowieso het idee dat ik beter de fles kan geven dan de borst. Met de dagen dat ik enkel de flesjes afgekolfde voeding gaf, sliep ze veel beter en langer dan nu.
Wel naar de prenatal geweest gisteren Kleintje, het was echt stervensdruk. Ik heb een badzitje en de avent handkolf gekocht. En moeder meegenomen en twee schattige shirtjes en een 'baby's eerste jaar' boek gekregen. Ik ga de handkolf maar eens proberen nu.
Nee helaas niet, had kraamvisite. Ze hebben nu toch nog steeds die kortingsdagen? Ik heb een leuke cadeaucard gekregen, en als er dan extra korting is, is het helemaal leuk Heerlijk dat hij weer een avond thuis was!!!! Oké je hebt mee geholpen, maar hij heeft het wel gedaan. Even volhouden, en dan heeft hij er ook handigheid in, en kan jij een nacht doorslapen8) Wouw, dat noem ik nog eens boeren nachten maken: Heerlijk!!
Heb even op de site van prenatal gekeken. Zondag extra koopzondag bij mij in de buurt. Als mijn man naar de hondenclub is, ga ik shoppen @ Flessen: Hoeveel hebben jullie er eigenlijk?
Ik heb 4 avent flessen.... 2 kleine die tot 120 gaan (die gebruik ik nietm eer) en 2 grotere die tot 260 gaan ofzo? Maar wil binnenkort even wat andere flessen gaan halen! Oh ik ben ook niet naar de koopavond geweest.... Geld is op haha
Nu ga ik maar even met de kleine en de hond wandelen een stuk.... En dan ga ik beginnen aan de strijkwas, al heb ik nog nooit gestreken ik dacht laat ik het eens proberen, hoeft mijn vriend dat van het weekend niet meer te doen Dus wish me luck haha!
Good luck!!! Eeehhhh strijken??? Wat is dat? Volgens mij doe ik dan nu iets fout met de was Ik strijk amper. Alleen het hoog nodigen.
Ben niet nieuwsgierig, maar wil het graag weten: Bevallen de Advent flessen niet meer? Wat voor flessen wil je gaan halen?
Even ego weer: Pfff het is nu goed mis. Die jongen heeft nu echt pijn en krijst alles bij elkaar. Ik denk toch verborgen reflux, want als ik hem op bed, in de box, op de bank , dus zeg maar plat neerleg dan krijst hij echt extreem erg. Zet ik hem in de wipper, een beetje rechtop, houd ik hem rechtop vast, dan gaat het een stuk beter. En het begon weer direct na de fles. terwijl hij eindelijk wel weer redelijk makkelijk dronk. Maar hoe hij nu huilt is het echt pijn. Ik heb de HA gebeld, die stuurt mij naar het Cb. Ik bel het Cb die zeggen, is het een baaldag? Of ja hij wordt ouder he, dan zijn ze wat meer wakker. Dat snap ik allemaal ook wel, maar hij krijst zo erg dat is echt niet normaal meer. Maar luistere4n kunnen ze niet echt... Dus nu ga ik zo met hem naar het CB en hoop ik dat ze daar toch eens gaan luisteren naar me en hem even bekijken...
Marye: goed dat je er zo bovenop zit, hoor. Je hoort zelf wel of het een normaal huiltje is of niet. Bovendien weet je dat het niet aan jou ligt (net of dat ooit het geval is!), omdat Florine nergens last van heeft. Wel raar dat de ha je doorstuurt naar het cb, trouwens. Het is toch zijn baan, of niet?
Te vroeg gejuigt gisteren, vannacht wilde ze echt absoluut niet in dr eigen bedje slapen. Ingebakert niet en zonder iets ook niet. Ze heeft tot 3uur bij mij gelegen, eerst op mn buik en toen naast me. Er zat zo wel 4,5 uur tussen de fles, en heb zelf ook best goed geslapen. Na de fles weer in dr eigen bed geprobeerd maar het was weer krijsen, pff en kan daar 's nachts echt niet tegen. Dus toen maar tussen ons in op de verschoningskussen en ja hoor weer heerlijk geslapen. Pff wat een eigenwijs ding is het.. Ik denk dat we haar al een beetje hebben verwend, kan dat al? Ze wil ook echt niet in de box, het liefst lekker op schoot. Nu ligt ze wel weer lekker in dr eigen bed, heb gewoon door gezet. Ze ligt zonder inbakerdoek en ligt nu een half uur te slapen, maar voor hoelang. Vind het soms allemaal zo lastig, bij mij stroomde de tranen gister ook over mn wangen. Taleah en ik moesten flink getroost worden door m'n vriend, hihi hij vond het zelf prachtig met z'n vrouwen ! Marye; wat vervelend zeg voor Pepijn. Gelukkig is Florine ontzettend lief. Hopelijk kan het cb wat voor je doen! Knuffel voor jullie meis!!! Gwenolyn; misschien breng je me op een idee om een t-shirt van mij in dr bedje te leggen zodat ze me wel ruikt. Ik zal het straks eens proberen. En ja sommige kindjes vinden dat nu eenmaal lekker op de buik slapen, ik ook al vanaf me geboorte. Maar vroeger mocht dat ook allemaal nog. Kleintje; wat fijn dat je vriend gister heeft mee geholpen ! Hoelang blijft ie nu thuis? Mijn vriend is echt super lief en helpt echt goed mee. In de avond doet hij eigenlijk bijna alles. Zodat ik even lekker kan liggen op de bank en wat kan slapen. De avond en nacht voedingen doe ik omdat hij moet werken. Maar in het weekend neemt hij het ook een keer op zich. Ons meisje is natuurlijk nog maar 11 dagen oud dus wie weet veranderd dat nog haha, maarre denk het niet hoor .
@ Floor!! Whoeehheej, keurig zeg van Ivar!! Hij doet het goed heh @ maat, Stan zit ook nog in 50/ 50-56 tis zo'n klein babytje nog, mijn wens is wat dat betreft echt in vervulling gegaan ik heb een echte baby-baby gekregen @ Kleintje, ik ben blij te lezen dat je het herkend die pijn bij het remmen, ook als je naast iemand zit.. Ik begin me eigenlijk beetje zorgen te maken over mijn wond.. Ik bedoel, Stan is al 3 weken, maar voel mijn wond nog elke dag.. En vooral 's avonds is het erger Het moet toch zo langzamerhand wel over zijn? @ Gwenolyn, dat hoop ik ook voor je meid!! Zal voor jullie duimen!! @ Marye, en hij heeft geen spruw? Dat hij pijn heeft bij het drinken? Anders lijkt me het verhaal van Kleintje wel heel aannemelijk.. @ Kleintje, hier gister gebeld voor die felicitas doos... Ik krijg ook een coupon opgestuurd. Dacht ook dat ze de doos zouden opsturen, maar nee die moeten we zelf halen, hihi! Wel spannend!! Vind altijd erg leuk zulke dingen!! @ Gwenolyn, hmm vaak gaan cadeaukaarten en kortingen toch nie samen, al hoop ik het natuurlijk wel voor je!! @ Kleintje, wat heerlijk zeg hoe Esmay doorslaapt!! Das hier wel anders Succes met strijken hihi! @ Marye, wat vreselijk frusterend dat ze je eerst van het kastje naar de muur sturen en je dan ook nog nie serieus nemen! Bah! Hopelijk kunnen ze alsnog wat zien of doen bij het CB voor je mannetje! Sterkte meis! *Dikke knuffel voor jou* @ hier, Vandaag met Stan voor 2e keer naar Chiropractor geweest. En het gaat al een stuk beter met hem, zelfs ik kon dat zien!! Hij was na de behandeling van dinsdag voor de voedingen daarna nie wakker te krijgen, hij sliep gewoon tot 2x toe 4 uur door!! Maar 's nachts en gister was hij de hele dag huilerig en wilde niet slapen en mega onrustig (allemaal een gevolg van behandeling) Nu is hij dus weer behandeld... En nou jah, even weer afwachten wat dit met hem doet.. Dinsdag moeten we weer... Ik ben zo blij dat het aanslaat!! Hij is gewoon echt al veel soepelder in zijn nekje en heupjes, heb vandaag namelijk even nagevraagd, maar ook zijn heupjes waren verkrampt! Arme mannetje!! Ben zo blij dat ik dit heb doorgezet!! Kan ik mezelf dat niet op de kop geven, dat ik er te lang mee heb doorgelopen met hem!! Verder alles goed hier, maar wel veel last van de wond Word er onderhand beetje moe van!! Ik wil zo graag weer wat meer kunnen en vooral een fatsoenlijke broek aan kunnen, ben die slobberbroeken wel zo allemachtig zat!! Bah! Voel me echt een molenpaard en à sexy!! Liefssss
Kussie; wat goed zeg dat de behandeling werkt bij Stan. Ben benieuwd hoe hij er nu op gaat reageren . Heerlijk toch een echte baby-baby . Taleah zit echt tussen de maten 50-56. Ligt er maar net aan welk merk. Ze is erg lang en heeft lange benen, dus meestal moet ze een broekje aan van maat 56 en een truitje van maat 50. De broekjes zakken dan wel van dr kontje af want ze is wel weer slank haha.. Zal ze later leuk vinden !
marye: als het te erg is kan je ook de huisarts bellen die kan wat voor het maagzuur voor schrijven. Heb ik ook gedaan omdat ik niet eerder een afspraak bij de kinderarts kon krijgen.
Ik meld me ook ff WOaw wat vermoeiend kunnen twee niet slapende kinderen zijn zeg, bah ik ben gaar. Van de week met Thom naar de kinderarts geweest. Hij heeft erg last van zijn reflux. Nu andere medicijnen gekregen. HIj krijgt nu drie keer per dag losec ik hoop dat het snel aanslaat. Vannacht heeft ie wel goed geslapen van 2200 tot 0500 uur. Ik mocht de voeding van de nacht fles verhogen. hoop dat het zo blijft. Hij viert nu weer feest. Hij heeft iedere keer zo'n honger echt zielig. Ik ga weer verder kom snel weer lezen hoor!
zow die heeft idd weer lekker doorgeslapen goed hoor!! en wat fijn dat je vriend weer een avond thuis was
sterkte voor vandaag! ik heb geen idee eigenlijk ik heb ook de aerosleep maar hier ligt ze alleen in de box op haar buik te slapen als ik haar in de gaten kan houden
morgenn kleintje fijn dat je man meehielp, hopen dat het idd zo blijft! gwenolyn, waarom doe je ipv een hydrofielluier een tshirt?n hydrofielluier is toch juist ademend?wel fijn dat dit helpt voor d'r. kussie erg he die slobberbroeken haha. maar heb je niet nog n leuke zwangerschapsbroek, daar loop ik ook nog steeds in haha.hopelijk komt er weer goed resultaat van de chiropractor nu ff de hond doen kom later verder reageren xxx