ik heb net een mail gekregen van wij en met de aanbieding voor boeken met cd's erbij met alle disney verhalen voor 9 euries per maand t lijkt me wel leuk dus maar ff met steef overleggen of hij t ook leuk vind.
gwen: Wat bagger zeg!!! Als je de verwijzigng vrijdag krijgt dan kan het nog wel even duren voordat je aan de beurt bent, Je moet ook naar het mcl toch?? (teministe ik dacht dat jij mij in de buurt woont?) En als je nu een doorverwijziging krijgt kan je toch bellen voor een afspraak? Of maakt de ha een afspraak voor je?
Zo ben ik ook even weggeweest om te strijken etc :O meteen een hoop pagina's haha! Gwenolyn: opzich weinig problemen met de Avent flessen maar je moet ze zo af en toe eens vervangen en ik wil een wat leuker uitziende fles haha Eliesah: Mijn kraamverzorgster zei dat je de kleintjes de eerste paar maanden niet kon verwennen.... Maar ik weet het niet! Ik merk wel dat wanneer ik Esmay op bed leg overdag en ze begint te huilen en ik geef te snel op dat ze dan de volgende dag het weer probeert dus waarschijnlijk krijgen ze het toch wel door Mijn vriend is trouwens vanmorgen weer aan het werk gegaan en nu is het vanavond maar weer even afwachten of hij thuis komt of niet.... Kussie: Ik heb ook weken last gehad van mijn wond (is bij de 4 weken wat minder geworden) ben toen naar de Gyn geweest maar hij zei dat het normaal was, zolang het niet rood werd of ik geen koorts kreeg dan was het allemaal prima! Maar meid als je er erg veel last van hebt en je twijfelt: Even langsgaan! kan nooit kwaad... Setti: wat een ontzettend mooie meid Marye: sterkte! Hopelijk luisteren ze naar je! Lindavnr: Esmay vind het ook niet zo geweldig om op haar buik te liggen (zal de geboortedatum wel zijn ) voor eventjes vind ze het leuk en ook als ze zichzelf omgedraaid krijgt (wat vaak per toeval gebeurd) maar als ik haar 1 - 2 minuten op haar buik leg en er gebeurd verder niks dan is het krijsen! Hier: nou de strijk is weg, was een hele stapel (jaja vriendlief vind het nodig om zowat alles te strijken :O ik vind het eigenlijk onzin maar ach heb het nu maar een keer overgenomen) liggen nu alleen nog 4 blousjes voor mn vriend daar begin ik niet aan haha! Esmay is net ook weer flink aan het lachen geweest, zooo lief! Alleen ze lacht met haar tong naar buiten haha! Ze lacht vooral naar de beestjes van de muziekmobiel, maar ook als ik haar ga roepen wil ze soms nog weleens gaan lachen en dan ook echt met geluidjes!
Ik baal er ook vreselijk van, zeker omdat ze er steeds meer last van krijgt. Ik kan inderdaad zelf bellen voor een afspraak. Ik hoop dat ik er zsm terecht kan (anders blijf ik net zo lang bellen tot het wel snel kan, of de HA moet dit regelen). Zelfs andere mensen begint op te vallen dat ze "zurig" ruikt. Alles heb ik al schuin (tot aan het verschoning kussen aan toe), dan nog hoor ik haar alles terug slikken, verslikt ze zich weer, gaat ze piepend adem halen en krijgt ze weer de hik. 29 april moet ik naar het WKZ toe ivm een "lusje" bij haar vagina. Ik hoop dat ze dit meteen weg halen, en niet weer een nieuwe afspraak maken. Ik kom uit Tiel.
Dat vind ik ook, soms is het tijd om wat nieuws uit te proberen Ik ka niet wachten tot Joënna dit ook gaat doen.
ok echt wel balen, Ik had een afspraak bij de ka omdat thom prematuur is, maar moest ook erg lang wachten. Ik heb de dokter gebeld eerste keer werd ik afgepoeierd.. Ik heb de volgende morgen weer gebeld omdat het alleen maar erger werd. Toen heeft de dokter gebeld naar de ziekenhuis en kon terrecht op het spoedspreekuur. Ik zou nog eens bellen misschien lukt het dan. Succes! Hoop dat ze snel van de pijn af is.
Hey, ik lees dat jullie soms wel eens met de kleintjes tussen jullie in op het verschoningskussen gaan slapen in bed. Of dat jullie in slaap vallen met de kleine op jullie buik op de bank. Maar ik ben juist nu zo bang om in slaap te vallen. En vraag me af of dat verschoningkussen in bed dan geen kwaad kan. Gisterenavond was het weer raak met Fenna, enorme huilbuien. We zjn maar in bed gaan liggen en Fenna hielt enkel op met huilen wanneer we haar vasthielden of kroelden. Dus had ik haar tussen ons ingelegd op het voedingskussen. Toen werd het best laat en ik was supermoe. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, manlief wilde haar nog even op het kussen houden omdat het zo lekker kroelen was. Maar ik was bang dat hij dan naast me in slaap zou vallen. Dus bleef ik toch onbewust weer wakker. Was tie tóch in slaap gevallen naast Fenna. En heb ik haar in dr reiswieg gelegd naast ons.
Thom huilt echt zoveel, hij is alweer de hele dag bezig. ik hoop dat de medicijnen snel werken (duurd een week) hij huilt drie dagen en nachten en de vierde dag slaapt hij en dan begint het weer opnieuw. altijd maar kreunen en steunen,spugen,onrust en honger. is dit herkenbaar?
je gevoel is heel begrijpelijk hoor maar als je t niet al te vaak doet is het ook niet schadelijk voor t ruggetje hoor
O ik ken het, die slobberbroeken heb ik ook nog aan. Ik kan mijn oude broeken wel aan, maar het zit te strak beneden en met die hechtingen kan ik dan moeilijk zitten.... ik baal dr ook van, die zw.schapsbroeken zijn vaal en flubberen bah
Hey meiden, Wat is er toch weer veel geschreven. Hoe gaat het met iedereen? Bas heeft vanaf zijn geboorte al super veel krampjes en het gaat maar niet over. Hij moet er soms zo van huilen! We hebben 3 weken nutrilon omneo geprobeerd, maar zonder resultaat. We masseren zijn buikje en gebruiken een pittenzak. Ook hebben we een speciale fles voor krampjes van dr Brown. We zijn ook al bij een osteopaat geweest. Bas heeft ook moeizame ontlasting en heeft hiervoor lactulose en als hij echt veel last heeft mag ik ook een klysma zetten.We weten niet zo goed wat we ermee moeten doen. Het is echt zo sneu voor hem! Hij (en wij) slapen daardoor ook slecht. Nu heeft het bureau geadviseerd om speciale voeding te gaan proberen voor koemelkallergie: nutramigen. Eigenlijk om te kijken of het helpt voor zijn buikkrampen. Nu zitten we in dubio of we het moeten proberen of niet. Aan de ene kant kan het geen kwaad natuurlijk, maar aan de andere kant denken we niet dat hij koemelkallergie heeft (hij heeft super veel krampen, moeizame ontlasting, kan slecht boeren, laat veel winden, af en toe spuugt hij een beetje, en kan ook veel huilen maar weten niet of dit bij koemelkallergie hoort) Onze huisarts zegt dat het over is als Bas 3 maanden is. Hij is nu 2 maanden dus dan zou het over een maand over moeten zijn. Wat moeten we nou toch doen? vandaag heeft Bas zijn eerste prikjes gehad! Ik had koude washandjes meegenomen en gelijk op de prik gelegd. Hopelijk heeft hij er zo minder last van.
he wat vervelend meid ik was voor lisanne aant googlen geweest en zij heeft t gelukkig niet maar kijk anders ff op deze site: Koemelkallergie
Wennepen: vervelend zeg dat Bas zo'n last heeft Ik zou denken: je kan het altijd proberen toch? baat het niet dan schaadt het niet.... succes ermee meid!
Net als Setti met Lisanne heb ik ook lol gehad met Esmay Ze lag op bed maar slapen ho maar! Ik moest wat was op haar kamertje opruimen en ze was allemaal geluidjes aan het maken en aan het lachen naar de muziekmobiel denk ik? Dus mobiel erbij gepakt, girafje erbij en maar tegen dr praten en een lol dat ze had
Even snel een update en vanavond kom ik dnek ik weer echt reageren, want Don blijft vanavond thuis bij ons. ik ben op het Cb geweest en ondertussen ook weer bij de huisarts. En allemaal denken we hetzelfde namelijk verborgen reflux. Nu heeft de huisarts Zantac voorgeschreven. Dat gaan we nu proberen en dan moet ik donderdag weer terug om na te bespreken hoe en wat. Ik heb het net gegeven, maar smerig dat hij het vond!! Het is ook echt heel bitter... Maar goed ik hoop dat het werkt!