Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Lief kleintje!! :D haha, wat een lachebekje!

Hier heb ik 1 keer een lachje gezien van Jesse, dat was ook maar echt even. Verder niet meer gezien, en bij Daan oook nog niet.
    Hopelijk lachen ze gauw aan! :D

Net wel een fotoshoot gehouden op het speelkleed :p eens kijken of er leuke foto's bij zitten :)

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ben benieuwd Linda :)

Marye: sterkte ermee! Hopelijk gaat het gauw beter....

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah was nog even verder aan het fotoshooten: mn mannen lagen hand in hand in de box, echt ZO lief :D:D:D

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    leuk zijn je foto's zeg ik heb ze allemaal op hyves bekeken en wat een vrolijk dametje zeg!!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    deze is echt so cute

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd ik hoop ook echt dat t helpt voor m. sterkte ermee

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    die willen we zien!!!!

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hallo ladies!!

setti en kleintje ahhhhhhhhh wat een poepies beide zeg!!!en setti ik ken het, ene moment lachen, seconde erna krijsen haha

marye hoe was het op t cb?

boomer vind t ook eng hoor tussenin slapen, wij hebben t ook nog niet gedaan.wel op mijn borst een urtje ofzo, maar alleen als ze echt overstuur is!

dianne hoop dat je snel resultaat zal merken!

eliesah he wat balen dat het nu niet werkte, misschien moet ze er nog aan wennen?suc6

wennepen pff wat naar voor bas en jullie uiteraard.tja moeilijk hoor, opzich als ie er ech zoveel last van heeft is n maand best lang..gebruik je al wat voor de krampjes?ik heb sap simplex bij sommige babies werkt dat erg goed!

babydoos:ik ben ook vorige week gebeld door felicitas en had begin van de week de afhaalcoupon al binnen.heeft iemand al de bon voor de prenatal doos?

ruiken jullie babies altijd lekker?ik hou ervan als ze lekker naart zwitsal ruikt maar dat lukt moeilijkhaha.want als ik eerlijk ben ruikt ze vaak meer naar slaap als zwitsal.misschien ook wel logisch gezien t feit ze bijna de hele dag in bed liggen...en nu ruikt ze naar eitjes want ze ligt flink te knetteren bij me haaha

hier:gister een uur eerder de laatste fles, 00.15 vervolgens hoorde ik r al om 6.45, voor haar doen dus kort echt geslapen, heb t wel kunnen reken tot 8.15 maja echt slapen doe je dan niet meer..maar wat wel mooi is ik kom nu vanavond nog vroeger uit, rond 23.15, das toch wel beter dan kan ik gewoon wakker b;lijven(teminste 'gewoon' ben om 23.00 de badkamer gaan doen om niet in slaap te vallen haha) maar anders ging ik rond 23.00 naar bed en dan na ruim n uur ging de wekker alweer voor de laatste fles, das ook niet alles...

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ja Linda die willen we zien :p

maar ik zie hem dan pas strax want boven ligt er eentje mij te roepen en hier beneden zit een hond ontiegelijk te vervelen :O Ga Esmay er maar uit halen en mee naar buiten nemen om de hond uit te laten, misschien is de hond dan wat minder vervelend....

Oh en vriendlief komt vanavond niet thuis :( Had ik eigenlijk al verwacht want dat is vaak op donderdag.... Maar moet zeggen dat ik het nu ook minder erg vond dan van de week toen hij 2 nachten achter elkaar weg moest....

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    vaak ruikt ze wel lekker maar die luiers die stinken zeg ook al als ze er niets in gedaan heeft ik gebruik nu de pampers 2 en daar zit zo'n blauwe streep in en die meurt.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik ga spammen :D
    Samen in de box!

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik ga zo ff koken we eten teryaki vandaag. Lisanne ligt weer heerlijk te slapen ben benieuwd wanneer ze komt want er zit al bijna 6 uur weer tussen.

ik merk dat nu ik haar zelf laat komen en ze op de dag er ook 5 a 6 uur tussen laat ze t veel beter doet. ik bied haar dan wel wat meer voeding aan (volgens cb zou ze 5x 150 moeten hebben) ik bied haar nu bij alle 4 de voedingen 180 aan en ze heeft vanmorgen 150 gedronken de voeding erna 160 en ze krijgt zo weer dus dan zien we wel wat ze neemt.

ze is met deze manier van doen veel rustiger en meer tevreden heb ik t idee

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    mama is verliefd op deze foto, zooo'n gaaf rompertje! :D
    (beetje jammer dat ie hem eigenlijk niet meer past nu)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Badjasjes gekregen van collega's (gemaakt op dagbesteding voor gehandicapten :D)

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jaa die is echt zo lief de schatjes!

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

haha die zien er echt grappig uit en knap van die gehandicapten en erg lief ook

overigens zijn gehandicapten net als kleine kinderen vaak erg lief voor baby's

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Samen op het speelkleed

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    aahh lief hoor.

klap eens in je handjes blij blij blij

haha

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ahhh linda wat een scheetjes, echt lief, ook die badcapes van die gehandicapten zijn ook super leuk!

setti blauwe streep, as toch alleen in 1?

nou ik vertelde net dat ze scheetjes liet terijwl ze bij me lag?nou toen ik klaar was met me bericht tilde ik haar op en poehhh hele kleren onder de poep (volgens mij zat de luier echt goed);)
    nou heb r maar meteen in bad gedaan anders wist ik niet hoe ik t schoonmoest krijgen...heb nu voor de 2e keer het badzitje gebruikt en ik vind t echt ideaal, kan d'r dan een stuk makkelijker en beter wassen, en ze vind het zelf ook super.
    normaal ging ze na een minuut of 3 huilen en vond ze t welletjes, maar nu krijgt ze er geen genoeg van!!ze is ook echt dol op spetteren, als ik dan een beetje in d'r gezicht spetter gaat ze helemaal lachen en d'r mond opendoen, iig dus niet bang voor water tot zover:)

hebben jullie ook dat als je ze op t aankleedkussen legt dat ze je helemaal gaan bestuderen en volgen wat je doet?vind dat zo lief:), net was ik druk met alles pakken en dan ligt ze me overal na te kijken, echt schattig.

heb rnu meteen maar s boven gelegd, is voor t eerst overdag.gelukkig sliep ze meteen anders word het een hoop lopen op en neer voor die speen...

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nr 1 heeft zo'n dunne streep die blauw wordt als ze geplast hebben maar nr 2 heeft aan de binnenkant een blauwe lap zegmaar

ja lisanne doet dat ook tijdens t verschonen. en vaak moet ze dan ook erg lachen

ze is nu bij papa die haar de fles geeft ze heeft er nu dus 7 uur tussen gelaten en nog kwam ze zelf niet dus heb ik haar maar gewoon gepakt ze was gewoon lekker om haar heen aant kijken. ze heeft nu om 06.30 150cc, 10.50 160cc, 17.50 uur 180cc op gedronken. nu krijgt ze weer tussen 22.00 en 23.00 en dan bieden we weer 180 aan en dan zien we wel wat ze drinkt.

ze vecht nu iig niet meer tegen de fles dus ze doet t echt super terwijl dit niet zou mogen van t cb. maar zolang ze t goed doet vind ik t prima

Deel Deze Pagina