mogguh, nou geeft me man de laatste fles van half 1...kom ik niet in slaap....en toen ie zag dat ik toch nog niet sliep vroeg ie maar meteen of k even kon helpen want ze had alles onder gepiest....ik viel uiteindelijk pas rond 2 uur. om 8.15 begon ze te murmelen, snel de speen erin en toen heeft ze nog tot 9.15geslapen gelukkig, dus aan haar lag t niet haha kleertjes:ga zo ff dat spijker tuinbriekje van gister passen, als t past wel met lange mouwen en een maillot en dun zomerjasje..
Ik heb geen idee wat ik hem aan moet trekken. Vandaag komt mn draagdoek binnen en daar wil ikook wel even mee oefenen.
thnx voor jullie reacties! Ik hoop met jullie mee dat de liesbreuk de oorzaak is vna het vele huilen, want dat zou betekenen dat het over 2 weken stopt pfff vind het nog zo lang 2 weken wachten en 2 weken toekijken dat hij pijn heeft!! ben wel wat wezen googlen en lees toch wel van meerdere mensen dat hun kindje erg huilde van pijn en na een operatie niet meer huilden! het kan dus toch...........een liesbreuk en pijn! gwen, ik hoop dat ze snel wat vinden meis! succes!! luiers, ik had de kruitvatluiers gekocht (stuk goedkoper dacht ik!) nou ik vind ze helemaal niets! ze zijn stug en kai is al 2 keer in 2 dagen doorweekt geweest en moest ik hem helemaal verschonen! dat was me met pampers nog niet gebeurd, dus ik stap maar weer over op de pampers! hier, kai vanmorgen om 715 gevoed, daarna in de box gelegd en toen omgekleed......daarna begon hij zachtjes te huilen en te gapen en toen in bed gelegd. 2 tellen protesteren maar daarna in slaap gevallen en slaapt nu nog steeds!! ik kom helemaal tot rust met dat nieuwe schema van rust en regelmaat haha. HEb wel het gevoel dat kai de hele dag in bed ligt!
Lijkt mij ook dat een liesbreuk zeer doet. Een oud collega van mij had een keer een dubbele liesbreuk. Volgens hem werd je daar echt niet vrolijk van qua pijn. Je kan in iedergeval aftellen. De oplossing is binnen handbereik, en er word nu wat aan gedaan. Dan lijkt me die 2 weken nog wel overzichtelijk en vol te houden. Dank je wel!! Ben zo blij dat er nu actie word ondernomen. Snap het wel dat ze het eerst wilden aankijken hoe de Pepti en nutriton aanslaat en dat dit even tijd nodig heeft. Ze is voor een heel groot deel een stuk rustiger geworden, maar haar maagzuur blijft. Hmmmm, ik zit er ook over te twijfelen om een uitstapje naar de kruidvat luiers te maken. Ze hadden er 1 in de winkel hangen die je kon voelen (schijnen nu dunner te zijn), maar zit er niet op lekkende luiers te wachten Wat heerlijk!!
Funny: Esmay zit ook al tussen 56 en 62 in hoor! Draagt de laatste paar dagen shirtjes van 62..... Germini: fijn dat Kai nu goed slaapt Kleding: Esmay heeft een shirtje met lange mouwen en een wit broekje aan, daaronder natuurlijk een rompertje! Vraag: Huilen jullie kindjes als ze gepoept hebben? Esmay doet dat overdag vaak wel maar als ze in bed ligt s'avonds / s'nachts niet... Ze heeft nu al 2 dagen achter elkaar na de laatste fles als ik net haar luier heb verschoond en ze in bed ligt dat ze haar hele luier vol poept! maar vervolgend blijft ze gewoon liggen en kijkt een beetje interessant rond! Ik ga vaak s'avonds als ik terug ben met de hond nog even bij haar kijken en dan ruik ik het altijd wel dan verschoon ik haar ook maar ze laat het niet meer zelf weten! Dat is toch raar? En plassen jullie kindjes s'nachts vaak meer of minder? Overdag plast Esmay ontzettend veel maar s'nachts als ik na 8 uur haar luier verschoon dan is hij minder vol dan wanneer ik haar overdag na 4 uur verschoon....
@ Hier: Heerlijk geslapen. Gisteravond na het zoveelste drama op de rug slapen, besloten dat ze nu gewoon altijd op haar buik mag liggen. Na 2 uur was ze nog aan het murmelen, en zich willen omdraaien (in haar eigen bed lukt het nog net niet). Heb haar op haar buik neergelegd, ze legden zelf haar hoofd goed en meteen slapen. Zonder speen, huilen of wat dan ook. Vannacht na haar voeding een half uur rechtop gehouden, op haar buik neergelegd en ze sliep weer vrolijk verder. Wel was ze vanochtend wat vroeger wakker. Ze wilden haar speen in de mond stoppen, maar dit lukten niet (lag naast haar mond). Niet willen opgeven. Heb ik haar maar even geholpen. 's nachts slaapt ze nog in de wieg bij ons op de kamer. Vind het eigenlijk ook wel erg gezellig. Zodra haar maagzuur onder controle is gaat ze ook 's nachts lekker naar haar eigen kamer toe.
De ene keer huilt ze er wel om en de andere keer niet. Hier heeft ze de laatste dagen echt hele volle plas luiers, maar ze drinkt nu ook keurig de flesjes leeg . Verder niet echt veel verschil met dag en nacht volgens mij.
Gwenolyn; lekker op de buik laten slapen dan . Zou ik ook gewoon gedaan hebben hoor.. Germini; ik hoor juist altijd goede verhalen van kruidvat luiers. Als onze pamper luiers ga ik me er ook een keer aan wagen.. Wel fijn hoor voor Kai dat ie t nu wat beter doet met de regelmaat, al is dat voor mams soms erg moeilijk hihi. Je hebt toch ook nog een "stief"zoontje in huis wonen? Hoe vind hij het allemaal.. Ano; je bent gewoon baby shop verslaafd hahaha.. Wel even een foto showen he als de kleertjes passen hihi. Funny; zo jij hebt er een hele nacht taak op zitten. Is dat elke nacht zo?
Gister hadden we echt een super dag ! Wat doet Taleah het toch goed, ze drinkt nu ook elke keer de flesjes netjes leeg. Behalve de nachtfles niet helemaal, maar is niet erg des te eerder kan die eraf . In de box vind ze het alleen helemaal niks, dan valt ze in mn armen in slaap en wil ik haar in de box leggen en is ze binnen 5 min. weer wakker. En als ze er wakker erin gelegd word vind ze het ook niks. Was/is dat bij jullie ook zo? Owja 's avonds heeft ze wel elke keer even een huiluurtje, ze wil dan slapen maar eigenlijk ook weer niet hihi erg lastig af en toe. Gaan jullie mama's nog wat leuks doen van t weekend? Heerlijk genieten van t weer natuurlijk..
Marye: veel plezier vandaag bij je babyborrel Gwenolyn: als ze goed slaapt op haar buik dan zal ik haar idd gewoon op haar buik laten slapen Ik zelf zou dat een eng idee vinden maar goed bij jullie gaat het allemaal goed en het gaat er tenslotte om dat ze goed slapen toch? Hier: zou vanavond kraam visite krijgen 2 tantes en een oom maar ze hebben afgezegd, kreeg net een sms (ik denk dan bel dan even op zijn minst maar oké!) dat mijn oom onverwachts toch moest werken (hij is ook chauffeur) tot vanavond en dat ze daarom niet konden komen! ik dacht echt van: huh zou hij dat gisteren niet al geweten hebben? Maar ach nu hebben we een keer een avondje samen.... Al zal dat ook wel niet zo heel veel voorstellen want mijn vriend heeft de hele week gewerkt en vandaag ook dus die zal strax wel kapot zijn
Eliesah: ik heb Esmay de eerste 3 weken ofzo in de wandelwagen bak in de box gezet, dat ging prima! Toen ze daarna over ging naar de box (ik had wel 2 boxkleden anders vond ik het te hard voor dr) ging het eigenlijk vanzelf..... Misschien kun je het gewoon blijven proberen en komt het strax vanzelf goed?
Haha, ik ken het! Hier ook een die verschrikkelijke stinkscheten laat en dan denk je dat heel de luier vol zit, maar ho maar.... Ik moet blij zijn als het 1x in de 3dagen is.. Gisteren kreeg ik de tip om druppeltjes van Dr.Vogel in de voeding te doen, dus die is mijn vriend nu maar even halen. Wie weet!!! @luiers: ik ben eigenlijk wel tevreden over de kruidvat luiers en ook over de bumblies van de Plus. @Marije: echt super die M&M's! Waar heb je die laten maken? Via internet? En volgens mij had je vandaag toch het kraamfeest. Iig heel veel plezier en succes met cadeautjes uitpakken @Kussie: Morgen toch de moeilijke confrontie?? Heel veel succes alvast en laat je niet kennen.. @kleertjes: Zelf heb ik eigenlijk nog niet echt veel gekocht. Al is het lastig om me in te houden Maar we hebben echt zo super veel kleertjes gekregen dat de kast al helemaal vol hangt. @ Germini: Balen zeg dat Kai zo veel pijn heeft, hopen dat de pijn snel over is na de operatie. Succes! @babydoos: Ben vorige week ook opgebeld om gegevens te checken zodat ze de bon voor de etos doos op konden sturen. Maar heb nog steeds geen bon ontvangen, zou het komen omdat ik de aanbiedingen niet heb genomen?? Van de Prenatal doos niets vernomen! Iemand al wel?
Ja, zal denk ik ook wel goedkomen.. Maar zal wel lekker zijn als ik mn handen even vrij heb haha . Mm de bak van de wagen is ook nog een idee. Thnx . Hopelijk heb je toch nog een gezellig avondje met z'n 3-tjes. Wij hebben vanaaf ook geen visite, erg fijn. Gaan straks allemaal lekkere dingen in huis halen hihi.. Zo-ie-zo filet americain, sjammie..
Ow heb vannacht zonder bh geslapen en heb niet meer gelekt, joehoei helemaal happy haha.. De kilo's vliegen er hier trouwens ook af, was 11kg aangekomen en dat is er al af! Gaat lekker..
ha meiden, even snel want moet daan's stoma verschonen .. Nacht is weer goed gegaan jesse heeft maar liefst 6.5 uur geslapen, dus weer een half uurtje erbij! Daan kwam ook weer netjes na 5 uur. Die sliep dus niet langer met wat extra voeding 's avonds (10 cc meer beide) Jesse om 5 uur 70 cc gegeven, wat tot half 7 was. Vond ie prima, hij sliep netjes weer in. (was alleen even niet blij toen zn fles al op was ) Vannacht dus nog maar iets minder proberen. Verder trek ik ze vandaag aan: Jesse een spijkerbroekje en shirt met lange mouwen en als hij naar buiten gaat dadelijk een vest erover. (en in het nestje, wat van zichzelf al warm is, alleen een badcape over de voetjes. geen deken dus) Daan heeft een boxpakje aan. bij hem zitten broekjes enzo niet zo handig aangezien zn stoma nogal eens bol staat van de lucht (scheetjes haha)
Ram: bij mij duurde het ook een week voordat ik de bon toegestuurd kreeg... Dacht ook zal dat komen omdat ik de aanbiedingen niet heb genomen? maar ik heb hem uiteindelijk wel gehad na iets meer dan een week geloof ik, Nog even geduld dus
@ Eliesah, wat een super foto @ lindavnr, het is inderdaad heerlijk weer!! Dus geniet ze van de wandeling!! @ Funnyme, jep, hier word alles gewassen!! Zelfs de speeltjes worden hier gewassen (knuffels, van die stoffen rammelaartjes etc) @ Channes, wat fijn meid om hier weer es van je te horen En goed te horen dat je controle helemaal goed was! Wat een narigheid dat je man door dat ongeluk weer een hernia heeft Dat is nog es dikke pech hebben zeg!! Hopelijk lukt het hem om eventjes te kunnen werken voor hij weer meer last krijgt, maar zijn lichaam gaat wel voor het werk heh!! Laat hij zichzelf niet teveel pijn doen!!! En wat fijn dat Liam het zo goed doet!! Dat moet toch wel heerlijk zijn! Hopelijk gaat het vandaag ook goed op de rommelmarkt!! @ Setti, wat een geweldige foto's!! Vind Lisanne het helemaal nie erg, die douchestraal in d'r gezichtje? @ Germini, laten we hopen dat die operatie word doorgezet, het arme mannetje, ik kan me ook echt niet voorstellen dat het pijnloos is!! @ Ano, hihi, die koopdrang,prachtig!! Helaas kan ik me niet uitleven.. Ik moet alles alleen opbrengen, en nou jah, ben afgekeurd dus heb een wajonguitkering.. Vind heel jammer dat ik niet zo es wat kan kopen voor mijn kleine mannetje En eerlijk gezegd zou ik mezelf ook wel es in nieuwe kleren willen steken na dikke 6 maanden in die zwangerschapskleding.. Maar jah... @ Ram, brr, jah, morgen zal het er toch van komen!! En ik heb er zooo geen zin in!! Ik wil eerlijk gezegd Stan het liefste zo ver mogelijk bij die l*lhannes weg houden, maar ik denk aan mijn kleine mannetje, hij heeft er recht op zijn "vader" te kennen, dus ik ga er niet tussen in staan, maar ow ow, wat moeilijk!! @ Ram en Setti, Stan kan ook ontzettende zwaar stinkende scheetjes laten!! Dat is serieus gewoon wonderlijk!! Waar haalt hij het weg! Liefs
@ All, dit is toch niet te geloven, Ben ik van de blaasonsteking af.. Komt er sinds gisteren pus en bloed uit mijn wond.. En op één plek is het behoorlijk rood... Dus ik heb vanmorgen de Huisartsenpost gebeld.. En jawel.. Waarschijnlijk is het ontstoken!! Geen wonder dat ik er nog steeds zo'n pijn aan heb!! Snap er nix van! Ik heb gelukkig geen koorts, maar moet dat dus in de gaten houden. Verder moest ik er een gaasje op doen, en maandag moet ik het laten zien aan mijn huisarts.. Wanneer houd dat gedonder nou es op en kan ik zonder pijn genieten van mijn mannetje!!?? Ik word er af en toe wel even moedeloos van hoor!! Stan heeft de eerste nachtvoeding er 4 uurtjes tussen gelaten, en daarna was het WEER hommeles.. Huilen, jammeren, kreunen, dekens afschoppen... Mama gefrustreerd... Toen kreeg ik het gevoel dat ik een ander huiltje hoorde... Zo van, volgens mij heeft hij pijn, was hij dus aan het persen, en ja hoor, een beginnende poepluier, dus ik hem verschonen, en toen kwam er nog veel meer, blijkbaar zat het hem dan erg dwars, maar zijn ontlasting is helemaal niet extreem hard ofzo, wel groen nu Het was al die tijd mostergeel, maar nu groen... Ik geef hem ook iets meer voeding ze hebben me 115cc aangeraden, maar ik geef hem nu 120cc... Dat klokt hij zo weg Nu heb ik het 2 1/2 uur aan gezien, en na 2 uurtjes begon hij al weer zo op zijn handjes te sabbelen en smakgeluiden te maken, dat ik hem weer een fles heb gegeven... En toen dronk hij 100cc en viel als een blok in slaap!! En toen heeft mama zowaar ook nog een paar uurtjes kunnen maken!! Hoeraaa!! Maar ow ow, hij heeft zo vaak dat hij na de eerste nachtvoeding die tijd tussen dat en de volgende voeding gewoon klaar wakker en huilerig is.. Ik weet soms niet meer wat ik er mee aan moet... Ik bedoel, om 4 uur 's nachts heb ik écht geen puf meer om nog uren wakker te liggen met een huilende baby, maar zo is het dus hier echt zowiezo om de nacht. En soms zelfs 2 nachten achter elkaar Dus meiden, geniet er van als jullie beebjes wel slapen!! Al laten ze er maar 3 uur tussen!! Tis beter als nix!! Liefssss van San en Stan