Marye: veel plezier vandaag met je babyfeestje! Wij hebben straks een strandfeest. Super natuurlijk met dit weer! We gaan met de fiets, is een ruim half uur fietsen. Ben benieuwd hoe ik er aan toe ben als we weer thuis zijn .
Helaas wel. DUs nu heb ik besloten dat ikvandaag helemaal niets doe! Meiden hebben in de tuin gespeeld en liggen nu in bed. En Luca ligt in de kinderwagen dus ik zit ook lekker in de tuin.
hmm nou net gebadderd met het baby jou zitje maar tot nu toe ben ik nog niet heel gelukkig met dat ding. Jesse glijd er de hele tijd uit en vind hem ook niet handig. Zijn hoofdje zit ook helemaal niet lekker volgens mij. Zit ook geen anti slib matje in zoals bij die van de babydump of prenatal. Dus ik denk dat wij hem gaan omruilen voor prenatal merk, en eens kijken of dat wel wat is Geen foto's helaas dus, aangezien we behoorlijk aan het klooien waren haha. volgende keer Verder ga ik maandag maar eens de huisarts bellen voor jesse. zn hele hoofdje zit onder hele kleine bultjes. dat had ie al, maar sinds gisteren heeft hij er ook nogal rode wangen bij gekregen. en ze zijn nu ook heel erg schraal. Heb al wat vaseline erop gedaan maar dat helpt niet echt..dus toch maar eens naar laten kijken.. lijkt toch een beetje op uitslag of exczeem ofzo..
is dat niet gewoon babyecceem Linda ? Heeft Owen ook zo veel last van. Ik smeer 2 keer per dag Bepanten zalf en dat lijkt best goed aan te slaan
Ik weet 't niet.. het lijkt best wel erg.. maar ik weet niet hoe babyexczeem eruit zien haha.. Ik durfde dr geen bepanthen op te smeren, maar dat mag dus wel op het gezichtje..? Wil het niet erger maken door dr vanalles op te smeren.. wat als het wel uitslag is en het daardoor erger wordt?
Baby - eczeem - Centrum voor Jeugd en Gezin Hardenberg Hier zeggen ze idd dat het van eigens over kan gaan maar dat je wel even met je huisarts kan overleggen..dus ga maandag toch gewoon ff bellen, gewoon voor de zekerheid
Hey meiden!! Nou ik heb er weer een enerverend dagje op zitten! vanmiddag naar de eerste hulp geweest omdat we de liesbreuk niet meer teruggeduwt kregen en kai gilde van de pijn. Een maal in ziekenhuis jawel..........brabbelen en lachen!! zul je altijd zien! de arts kreeg de breuk wel terug maar koste wel moeite. Hij wordt nu woensdag geopereerd!! pfffffff zweet peentjes! maar ik hoop zo dat de pijn daarna over is! wordt vervolgd.............. gwen, klinkt toch als reflux hoor! denk als ze medicatie krijgt dat alles over gaat!! eliesah, mijn 'stief'zoontje vind het erg leuk een broertje te hebben maar vind het wel lastig dat hij zoveel huilt en pijn heeft. Maar hij gaat er goed mee om!! kussie, Balen meid van je ontsteking!! het zit je niet mee!! zit stan al aan de voeding voor hongerige babys?? vind het super hoe je het doet hoor! met al dat gedonder en ook nog eens alleen, je mag trots zijn op jezelf!!
@ Kleintje, ik hou het zeker goed in de gaten!! Gelukkig nog steeds geen koorts @ Germini, wat een lieve woorden, zit hier bijna met tranen in mijn ogen... Ik moet eerlijk bekennen dat ik het best wel zwaar vind als Stan weer 's nachts zo lang huilerig is!! Het begint me een beetje op te breken in combinatie met de pijn die ik nog steeds heb Maar als ik later Stan zo lekker zie slapen of ik heb hem op de arm en hij maakt weer van die heerlijke geluidjes of ik zie zijn lachstuipjes.. Dan geniet ik weer... Maar hoe erg ik het ook vind om het toe te geven.. Het valt me soms wel es niet mee Erg heh!! Ik bedoel, heb geen tweeling, en Stan is verder harstikke gezond!! Dus ik schaam me er best voor... Maar nou jah.. Het zullen mijn hormonen ook nog wel zijn Heb trouwens ook heel veel respect voor jou!! Tis toch wat met Kai.. Arme kleine mannetje!! Maar wat "fijn" dat hij nu woensdag al geopereerd word!! Ik weet bijna zeker dat dat verbetering geeft!! Dat MOET gewoon!!! Zal heel erg aan jullie denken en voor jullie duimen!! Dikke knuffel!! Liefsss
Dankjewel kussie!! Ook voor jouw lieve woorden En je hoeft je echt niet te schamen hoor!! een 2-ling hebben is zwaar, een kindje wat niet helemaal gezond is hebben is zwaar, maar zeker ook alleenstaande moeder zijn is loodzwaar!! Dat mag en het is juist goed dat je daar eerlijk voor uitkomt. Moeders die zeggen dat het allemaal appeltje eitje is geloof ik niet. Voor iedereen is het moeilijk en voor sommigen nog net even een beetje meer om wat voor reden dan ook! Wees lekker trots op jezelf dat je ondanks hoe moeilijk het is toch maar mooi voor je kleine mannetje zorgt! En geniet van de momentjes waarop hij zich lekker voelt en blij is! JE doet het supergoed dat weet ik zeker! Twijfel daar niet aan, want daar maak je het alleen maar moeilijk mee ook voor STan. HIj is trots op zijn mama, nu jij nog
Heey meid wat naar Een megaknuffel voor jou Ik heb ook nog erg veel last van me wond bah En wat naar dat die van jou nu ontstoken is. Echt %^&* om het maar zo te zeggen. Ik herken je gevoel helemaal zeg wanneer komt het echte genieten nou zonder de elende van ons lijf. Maar ik vind dat je het super doet hoor Pff dat gevoel van een huilende/jengelende baby midden in de nacht. Herken het Helaas hoort het er allemaal bij. En is jou ventje niet net als die van mij een Hongerige baby?? Hoelang doet Stan over een flesje? Hier doet Rowan nog geen 10 minuten over 100/120cc . Vandaag Friso Extra gehaald voor hongerige baby's. Rowan begon ook al ruim een uur voor de voeding wakker te worden en te huilen/krijsen. Ook knuisjes sabbelen en de speen is ook niet wat hij dan wil. Volgens de CB is het mogelijk dat hij niet verzadigd is/raakt. Ik hoorde vandaag dat een baby pas na 15/20 minuten drinken pas een verzadigingsgevoel krijgen. Nou dus hier denk ik het probleem dat Rowan zijn flesje binnen een mum van tijd leegklokt. Nu dus die nieuwe frisovoeding uit gaan proberen en af en toe tussen het drinken dus het flesje even uit hed mondje en zo de tijd een beetje rekken. Mischien dat hij zo meer verzadiging krijgt? @Hier Ohh vandaag toch even bij de Mamma mazzeldagen geweest 3 kledingsetjes en wat andere dingetjes gekocht 8) Ook even terasje gezeten en een wijntje op die sloeg er in als een bom Morgen weer genieten maar dan lekker in mijn eigen tuintje.
Jeetje, dat klinkt me allemaal heel bekend in de oren, maar dat voor hongerige baby´s is dat ook wel in hypo allergeen?? Ik zal het maandag eens vragen aan de wijkverpleegkundige!! Want dit is ook nix... Arme kindje!! Ow trouwens meiden... De vader heeft afgezegd voor morgen.. Hij is ziek... (geen idee of het de waarheid is hoor) Maar hij wil nu volgende week komen.. Het lijkt me dat hij wel ziek is, want nou jah, het steeds uitstellen heeft ook geen zin.. Toch? Maar ik weet het ook nie Zucht... Maar morgen word het heerlijk weer heh? Dus ik ga gewoon lekker met Stan daarvan genieten!! Ik vind nie erg dat hij niet komt!! Liefsss
Lynette en Kussie: nu ziet het er misschien niet naar uit dat het beter zal gaan met de wonden en alles maar meiden het gaat helemaal goed komen! Helaas heeft het gewoon even tijd nodig Maar het komt strax echt allemaal goed! Ben nu 6 weken verder en heb af en toe nog wel wat last als ik teveel heb gedaan maar het is echt veel minder dus meiden hou je daar aan vast! Waarschijnlijk zal het bij jullie dan ook een stuk beter gaan, dat hoop ik voor jullie! Knuffels voor jullie meiden! Kussie: misschien johannes broodpit meel proberen? Dat verdikt wat en daarmee heeft Esmay minder snel haar fles leeg, ze doet er nu veel langer over en heeft naar mijn idee ook een wat meer verzadigder gevoel, ze blijft namelijk ook niet meer smakken na het flesje! Hier: Net in een deuk gelegen! mijn vriend ging alles opruimen qua ooievaar buiten en raamsticker etc. WIlde hij de raamsticker eraf trekken trok hij de folie eraf maar bleef de raamsticker zitten zegt hij zo droog: "Oh volgens mij ben ik 6 weken terug iets vergeten te verwijderen Bleek hij dus het folie te zijn vergeten eraf te halen waardoor het al die tijd eigenlijk niet goed heeft gezeten oh ik heb me echt rot gelachen
Hier de raamsticker zoals hij er 6 weken op heeft gezeten (en mijn vriend maar steeds de vouwen eruit halen door eroverheen te wrijven )
En zo moest hij dus Nu moet hij blijven hangen van mij haha Ik zei trouwens 6 weken geleden al: goh hij ziet er wel anders uit dan de meeste stickers die ik heb gezien maar hij moest echt zo volgens mijn vriend
hahahahaha kleintje lig in een deuk!!ziet er zo idd vele mooier uit!!! germini ahh wat zielig zeg, wat zal die arme Kai even een pijn hebben gehad, spannend hoor woensdag!! lynette lekker wijntje was het dus haha!!erg he dat babyshoppen... lindavnr jammer daqt het zitje geen suc6 was, mischien toch die van de prenatal.fijn dat ze zo goed hebben geslapen kussie nou toevallig wel dat je ex ziek is maja kan natuurlijk he!!waarom ben jij eigenlijk afgekeurd als ik vragen mag!!!nou je doet het prima hoor zo alleen voor je kleinte zorgen, en nu heb je natuurlijk ook nog een lieve vriend!!! eliesah fijn dat Teleah het zo goed doet.nee Neomi heeft eigenlijk nooit gehuild als ik r in de box leg ofzo. Kamertje slapen:neomi ligt nog steeds naast ons op de kamer.wilden r eigenlijk dit weekend op haar eigen kamertje zetten, maar wacht nog even tot na dinsdag, dan krijgt ze de eerste prikjes... nou vandaag heerlijk van het weer genoten!het spijkerpakje was nog te groot, maar heb wel een ander rokje aangedaan, voor t eerst een rokje haha.en eigenlijk heeft ze de hele dag blote benen eronder gehad, kon makkelijk!!zal kijken of ik morgen ff een foto ervan kan plaatsen. xxx
WAUW!!! Hij slaapt al 4 uur lang. Zou het de nieuwe voeding zijn?? of de vermoeidheid van de dag op pad?
@ kussie: even een hele dikke knuffel en heel veel respect voor jou hoor! Je doet het hartstikke goed en natuurlijk is het ook voor jou zwaar, ook al heb je dan geen tweeling ofzo! Vind je een super stoere en sterke meid! Enne, van die sticker: HAHAH!! Wat een grap!! hahah @ hier: Jesse heeft vandaag het door ons eerste gekochte setje aangehad! Echt super leuk dat ie die nu past! Een blousje met een spijkerbroekje. Verder vandaag uit eten geweest met mn schoonoudes en de kinders! Zomaar, spontaan. en het ging kei goed! Ze hebben het super gedaan. hebben eerst thuis voeding gegeven en toen dus gegaan en we hebben ze helemaal niet gehoord! Half 11 waren we weer thuis, precies voor de volgende voeding en ze hebben gewoon netjes doorgeslapen! Wa'n scheetjes hè?!