Heerlijk!!! Geniet ervan. Ik hoop voor je dat het de nieuwe voeding is. Vermoeidheid werkt hier juist averechts.
Gisteren naar de prenatal geweest. Die dingen die ik graag wilden hebben, hebben ze niet in hun assortiment. Heel "vervelend" moest ik alsnog de bij ons de stad in Heb een dr Brown fles gekocht. Toen ik de Nuby fles kocht, vreselijk zitten te twijfelen tussen deze 2 flessen. Nu met de cadeaucard kun je toch leuk experimenteren. Ik heb wel de fles met brede hals gekocht, daar de Nuby speen ook breed is en ze dit erg fijn vind. Ook papspenen erbij genomen. Verder een difrax speen (met een ronde speen) om te kijken of ze het iets vind. Bij ons in de stad een Nuby speentje gekocht (ook om uit te proberen) 2 van eigen merkt Etos (daarvan weet ik zeker dat ze die wil hebben), en een leuk zonnehoedje. Kon ik bij Prenatal niet vinden. Die ik leuk vond waren allemaal te groot voor haar. Bij de Dr Brown fles met de speen die erbij zit, krijgt ze haar voeding er niet uit (heb JBPM door de fles zitten 150+5+2 JBPM), dus de papspeen erop. Toen ging het iets te hard. Vanochtend 3 schepjes JBPM gedaan. Dit ging al een stuk beter met de papspeen. Nu moet ik wel halverwege even een keer omwentelen anders krijgt ze het laatste beetje er niet uit. Ben wel heel tevreden over de fles. De Difrax speen vind ze 10x niks, maar de Nuby wel!!! De Nuby "veert" mee met de zuig bewegingen.
Gisteren lekker geshopt. Heb voor mezelf nog niks leuks kunnen vinden, maar we hadden ook niet uitgebreidt gewinkeld. Ben nog bij Prenatal geweest en nog wat leuke kleertjes gekocht voor Melanie. Je kreeg nog 20% korting. Ook op de al afgeprijsde artikelen. Dus ik heb me wel vermaakt. Had ook nog een cadedaukaart van 25 euro gekregen dus die ook gebruikt.
Koninginnedag gaan we bij mijn zus in Zierikzee vieren. Aangezien je waarschijnlijk vrijdag amper het eiland op kan komen, gaan we donderdagmiddag/avond er al heen. 's middags brengen we de honden naar het pension, en dan door naar mijn zus. Vind het wel erg spannend, daar we voor de eerste keer gaan logeren. Vandaag maar eens het campingbedje opzetten. Kijken hoe dit gaat. Ben ook al bezig om een lijst te maken wat ik allemaal voor 1 nachtje mee moet nemen. Volgens mij neem ik veelste veel mee, maar ja: Beter mee verlegen dan on verlegen.
WAUW nogmaals hij heeft er vanacht 5,5 uur tussen laten zitten IK = Trots!!! En uitgeslapen pfff heb echt een mega ongesteldsheidsgevoel echt misselijk van de buikpijn en dat zeurende gevoel in me buik. Zou het nu al me eerste keer weer zijn? Zo lang geleden maar herken dat gevoel nog als gisteren :x Vind het dan best vroeg dat ik weer ongi ben. Ohh vandaag 4 generatie foto maken met me vader en mijn oma ik en Rowan
hihih spannend. Onze kleine heeft bij de eerste logierpartij in de kinderwagen gelegen. Ik vind Rowan nog iets te klein voor een campingbedje. En indd beter te veel mee als te weinig Rowan gaat 4 en 5 juni voor het eerst alleen uit logeren. Pffff ik zit me nu ook al te bedenken wat ik toch allemaal mee zou moeten geven en nemen. Hij gaat dan naar mijn schoonouders. Die hebben gelukkig al ervarig met me vriend zijn neefje en nichtje dus dat scheelt al weer zorgen 8)
Heerlijk winkelen is dat he ik heb me ook gek gekocht voor Rowan 8) Ook helaas niks voor me zelf gevonden het zat allemaal niet lekker :x maar ja over 2 weken weer proberen
gwenolyn die nuby fles zit ook in de etos doos, dan is ie gratis dus!!!!!heb m ng niet gerpobeerd, maar zit ook te hannesen met de jbpm en welke speen/fles...
@ nuby: wel een fijne fles, op zich. al ben ik meer voor de difrax en avent flessen. Jesse drinkt alleen uit difrax flessen en dat doet ie ook erg goed. Andere flessen vind ie niet fijn. Toen hij JBPM had, dronk hij ook prima uit de difrax zonder problemen. Daan heeft eigenlijk alles geprobeerd..maar hij drinkt het beste uit de Avent fles en Difrax fles. Ik heb ook tommy tippie flessen geprobeerd die gratis ergens in een doos zaten en die bij onze sterelisator zaten, maar wat een drama! Die flessen zuigt hij het speentje helemaal naar binnen! @ Alies: lekker he, zo shoppen? misschien dat wij vandaag ook nog ff richting stad gaan, even dat badzitje omruilen.. als we zin hebben @ Gwen: ook jij lekker geshopt! Heerlijk he Gelukt met de cadeaukaart of had je helemaal niet kunnen slagen verder bi jde prenatal? @ hier: zucht, lekker begin van de ochtend. Stoma van daan los, dus die moest opnieuw erop (beetje balen want vannacht was hij ook al los. Hopelijk krijgen we nu niet weer een paar dagen gedoe met het plakken...) en toen ik beneden kwam had de hond over gegeven pff..zondagochtend moet relaxt zijn Mgoed, nu gaan we genieten van de dag
Germini: spannend woensdag, maar wel fijn dat je nu eerder terecht kunt. Kleintje: haha wat een grap, maar wel zonde, want zonder folie is het wel veel mooier. Ik kan me voorstellen dat je het nu nog even laat zitten. Lindavnr: je mag trots zijn op je mannetjes, leuk dat jullie uit eten konden! Karel dronk trouwens niet uit de avent flessen en tommie tippie werkte bij hem juist heel goed. Toon heeft nog geen fles gehad . Hier: strandfeest was super en Toon heeft zich weer uitstekend gedragen. Karel had het enorm naar zijn zin. Bleef maar roepen: "zandbak, hele grote zandbak!" Het fietsen was gelukkig ook niet te ver. En Toon heeft vannacht van 11 tot 5 geslapen, een nieuw record! Ik hoop dat de stijgende lijn doorzet. Helaas is Karel nu ziek: hoge koorts. Hij werd wakker van een koorstdroom. Beetje een verward verhaal, maar ergens wel grappig. Hij vertelde dat er een grote hond op het terras was waar hij niet langs durfde (terwijl hij eigenlijk helemaal niet zo bang is voor honden) en die ging zijn bitterballen opeten (en dat vindt Karel heeel erg!). Vanaf een uur of 6 heeft hij bij ons in bed gelegen en hij is zielig...
@ Lynette: Wat heerlijk!!!! Zo kom jij ook even bij. Daar zit ik ook over te denken om haar in de bak van de kinderwagen te laten slapen. @ Anoniempjuh: Vind het ook maar een gehannes. Nu 3 schepjes ingedaan met de papspeen, maar als ik tussendoor geen pauzes had ingelast had ze hem binnen 5 minuten leeg. Nu de level 1 speen, het gaatje iets groter gemaakt. Kijken hoe het nu gaat. Krijg je die doos als je bevallen bent? @ Lindavnr: Heerlijk geshopt!! Alleen al het rond snuffelen en kijken en vergelijken. Zalig Ja, ik heb met de cadeaucard de dr Brown fles met pap spenen gekocht, en de difrax speen. Heb met kleertjes in mijn handen gestaan, maar ze heeft al zoveel. Ook voor van de zomer. Bij de Etos dan de nuby speen en spenen Etos eigen merk. We hebben een ontzettend leuk winkeltje met kinderkleding, en daar een zonnehoedje gekocht. Jouw ochtend begon al goed, maar niet heus @ Nijnja: Zo te lezen een heerlijke avond gehad. Beterschap met Karel. @ Badzitje: Bij Joënna moet ik wel haar hoofdje ondersteunen, anders zakt ze onderuit. Wel een anti slip laagje erin, dat vind ik wel erg prettig.
@ Kleintje, ik hoop zo dat je gelijk hebt qua wond... Op één of andere manier heb ik er even niet zoveel vertrouwen in, terwijl ik ook echt wel weet dat het nu alleen nog maar beter kan worden... Maar ik ben er helemaal klaar mee na 3 weken elke dag weer die zeurende pijn!!! En over dat Johannes Pit meel, ik ga morgen met de wijkverpleegkundige in overleg... Want ik heb het idee dat Stan niet genoeg krijgt. En of ik dan over moet op bijv. voeding voor hongerige baby's (als dat hypoallergeen is) of meer voeding geven of indd die Johannestoestanden er aan toevoegen.. Want dit gaat het zo ook nie worden! Whahahaha, die raamsticker, geweldig verhaal @ Ano, ik heb hele zware migraine... (voor de zwangerschap soms wel 4x per week...) Tijdens de zwangerschap is het een paar maand weggeweest, en nu begint het weer... Ik hoop alleen wel dat ik het minder vaak zal krijgen, want kan dat er dus totaal niet bij gebruiken nu ik mijn kleine mannetje heb.. Vooral omdat ik toch de zorg voor hem ALLEEN heb... (Mijn vriend durf ik nu echt niet meer zoveel te vragen, ik ben nog steeds een beetje bang dat het hem alsnog te veel word en dat hij weer gaat, heb hem dat gisteren ook gezegd, en hij zegt dat hij dat écht niet meer zal doen, zullen mijn hormonen wel zijn, was gister zo mega onzeker over ons... Ik hou zoveel van hem, en ik wil hem gewoon niet meer kwijt!!) Maar door die migraine ben ik bij verschillende bedrijven eruit gegooid, omdat ik vaak af moet bellen qua werk.. Omdat het gewoon niet lukt. Nu werk ik met behoud van uitkering ongeveer 15 uur in de week... En zelfs dan val ik vaak nog een dag uit Best heftig dus... @ Lynette, wat heerlijk!!! Wat ben ik blij voor jou.. En ik zou maar es even aankijken!! Misschien heeft de voeding indd die uitwerking op je kleine mannetje!! @Lindavnr, jeetje *bloos* bedankt hoor voor die lieve woorden!! En wat heerlijk dat jullie zo relaxed uiteten konden 8) Laten we hopen dat het zulke voorbeeld kindjes blijven Maar ik denk dat het nog wel 2 heerlijke deugnieten worden hoor!! @ Gwenolyn, oww wat spannend en wat heerlijk!! Hopelijk blijft het zulk heerlijk weer!! Kan je er dubbel van genieten!! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen!! Verstandig dat je even oefent met het campingbedje, hihi!! Kom je niet voor nare verassingen te staan!! @Lynette, nou dat gevoel had ik dus ook al, dat ik ongesteld moet worden... Ook last van de buik, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, want die stomme staaltabletten zinnen me ook nix.. Maar ik ben ook zo onzeker (iets wat ik altijd extra word vlak voor ik ongesteld word) Maar ik had ook al zoiets van, is dat niet veelste vroeg?? @Lindavnr, hmm geen leuke start indd van een zondag morgen!! Maar hopelijk genieten jullie nu heerlijk van dit machtig mooie weertje! Ik dacht, ik kijk op forum (TE NIEUWSGIERIG om het niet te doen, jullie zijn een deel van mijn leven geworden, haha) En ik reageer en dan duik ik ook weer de zon in 8) @ Nijnja, wat heerlijk dat Toon het zo goed heeft gedaan!! Wel naar zeg dat jullie kleine Karel nu zo ziekjes is!! Heel veel beterschap die kant op!! @ hier, net heerlijk gewandeld met Stan, nu natuurlijk weer last van de wond. Dus ik ga relaxen in de zon, tot mijn kleine man de fles weer moet! Hopelijk genieten jullie allemaal ook van deze zondag en zijn jullie kindjes vandaag allemaal lekker rustig en slapen ze goed!! Zodat we allemaal even kunnen bijtanken Dikke knuffel voor jullie allemaal!! Liefss San en Stan
Heey Kussie Ik heb al 2 dagen van die rare vreetbuien heb zin in wat lekkers maar niks lig er in huis naar me zin. Dit had ik ook altijd voordat ik ongi ging worden. We zullen ffies afwachten. En die Friso die ik heb is niet hypo alergeen. Maar hoorde dat sommige andere friso ook aangemengt kon worden met JBPM om het dikker te maken. Ik geef Rowan nu 135 cc per fles hier zitten 4 schepjes Friso en een schepje JBPM hier diet hij dus een 15 minuten over gaat de goede kant op en smakken en soppen is ook dan zo goed als over. Dus hier is eht nu eerst 50cc kokendheet water daar een schepje JBPM door. Dat goed mengen, daarna vul ik de fles tot 120 cc en doe ik 4 schepjes Friso bij en dan nog maals goed mengen. Deze voeding klontert erger als de standart friso. Hij heeft om 11:30 zijn fles gehad en heeft even liggen jengelen toen ik hem in bed had gelecht maar binnen een mum van tijd viel hij in slaap en hij slaapt nu nog ps. hier ook een die al 3 jaar thuis zit. heb nooit meer als 24 uur kunnen werken en ook veel problemen met ziek zijn bij me werkgevers gehad. En daardoor ook zo vaak ontslagen of me contrakt niet verlengt. Dit komt helaas mede door mijn depresieve periode Ik hoop toch in de einde van de zomer toch weer een dag of 2 te gaan te werken. Helaas gedwongen doordat me uitkering straks na me zwangerschaps verlof na een maand afloopt en we dan wel krap bij kas komen te zitten. En alle kleine beetjes zijn mee genomen. Graag had ik totdat de kleine naar school ging zelf voor de kleine willen zorgen en niet hem bij opvang te hoeven brengen. Het is nimmers al duur zat die opvang.
Wauw, dan krijgt Rowan dus ook al meer als Stan, hij mocht 115cc en ik heb maak er zelfs soms 120cc van Ik ga het morgen écht gewoon aangeven hoor!! En meis, wat vervelend dat ook jij bekend bent met veel ziek zijn Weet maar al te goed hoe je je voelt, wat frustrerend heh, je wilt zo graag, maar het lukt niet... *knuffel voor jou meisss* En ik weet precies wat je bedoeld, dat je eigenlijk ZELF voor je kleine wilt zorgen!! Ik wil ook helemaal niet dat m'n kleine mannetje naar de opvang/creche of wat ook zou gaan.. Ik wil proberen om toch 2 ochtenden aan de slag te gaan weer bij het werk waar ik nu ook werk, als hun daar mee akkoord gaan.. Omdat ze me aanraadden er af en toe toch even uit te gaan, om dus te voorkomen dat je echt fulltime mama bent.. Dat schijnt ook zijn uitwerking te hebben op de kleine, als je er af en toe even uit bent.. En even wat anders aan je hoofd hebt... Ik weet het nie.. Moet het nog ervaren, haha!! Maar misschien zit daar wel wat in... Liefsss
Bij de dr Brown flessen zouden ze toch amper/geen lucht binnen moeten krijgen? Het lijkt wel alsof ze meer lucht binnen krijgt: Meer boeren en windjes laten.
@ Gwen: Hmm raar dat ze er nu meer last van hebben! @ hier: Lekker geshopt! Eindelijk ook weer eens voor mezelf; nieuwe schoenen gekocht voor de zomer Verder een erg gaaf setje voor een van de baby's (haha geen idee welke, waarschijnlijk voor beide aangezien Daan alle kleertjes pas na Jesse past ), het badzitje omgeruild en deze lijkt veeel praktischer met dat antislipmatje erin. Hij lijkt ook veel beter om erin te zitten: Jesse wipte zo z'n kontje uit dat andere badzitje. Verder een vuurkorf voor buiten gekocht ennn dat was het wel zo ongeveer. Mannen waren weer voorbeeldig. Hebben ze in de Bakker bart de fles gegeven en daarna niet meer gehoord moppies! Nu liggen ze heerlijk samen bij elkaar in hun wipstoeltjes