Maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm trouwens, wat hadden jullie ze aan gedaan vandaag?
    Onze jongens hadden echt niet teveel aan voor mn gevoel, maar toen we ze uit de auto haalde waren ze allebei echt klam op de rugjes/billen.
    Jesse had een shirt met lange mouwen spijkerbroekje en romper met korte mouwen aan.
    Daan een shirtje met lange mouwen, dun broekje en romper met lange mouwen.
    Had ze verder niet eens een mutsje of jasje ofzo aan gedaan..maar toch hadden ze het te warm. Ik denk dat het dan in de auto ofzo niet echt te voorkomen is, wel? want een shirt met korte mouwen lijkt me ook weer een beetje overdreven?

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Koopjesjagen is altijd leuk. :D Vind het vaak nog leuker om voor mijn kids te winkelen dan voor mezelf. 8) Ach ja wie weet zie ik vrijdag nog wat leuks voor mezelf.

Ben vandaag voor het eerst sinds de bevalling weer ongi geworden. Heeft dus 7,5 week geduurd.

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

ik had neomi vandaag een kort rokje aan zonder mailott, maja buiten ligt ze natuurlijk nog wel odner een dekentje he!
    straks even getempt of ze t niet te koud had, maar was 37,5 das juist wat hoog, nou ja maar ff in de gaten houden.

linda ahhh wat een scheetjes zeg, echt liek die in de bx met de handjes vast!

alies netjes hor 7,5 week, ik ben er net weer vanaf werd t met 6 weken precies!

kussie okeej jeetje lijkt me heel vervelend, mijn man heeft ook erg vaak hoofdpijn, hij is vorige week naar de osteopaat geweest, moet nog 2 x terug, we hopen heel erg dat het werkt.ij wil geen migraine pillen als t even kan want hij is niet zo van de medicijnen haha

gwenolyn ja die doos krijg je als je bevallen bent.vond m erg leuk, zitten nog een paar leuke nuttige dingen in!

hier alles goed!xxx

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ lindavnr, nou hier hetzelfde. Wij zijn even wezen toeren (mijn mama reed, en ik zat met Stan achterin) en na de rit had hij gewoon het zweet in zijn nekje staan en ook voelden zijn kleertjes helemaal klam aan! :eek: Heb hem lekker in badje gedaan!! Maar ik heb hem niet getempt.. Had ik misschien beter wel even kunnen doen!!
    Doe ik strax bij de volgende fles gewoon!!

Ow en wat een superrr geweldige foto's..
    Ik kan het niet laten, ik kom ook even weer spammen hoor, vandaag weer foto's gemaakt van mijn kanjertje!!

5. Soda Pop

Kijk nou toch es, mijn kleine Moppie, 3 wk en 4 dg.

6. Soda Pop

Ikke en mijn grote liefde!!!

7. Soda Pop

Slapennnnn?? Ik ben klaarwakker hoor!!!

8. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Zo, daar ben ik weer.. Lekker weekend gehad met mijn mannetjes!
    Morgen helaas weer alleen thuis!

Weer net een hoop bijgelezen. Zal enkel even op de laatste pagina reageren ;)

@ Kussiexxx, mooie foto's hoor!! Lekker manneke! Hier was Milan vandaag ook helemaal klam na het autorijden.. Denk dat het in de auto bijna niet tegen te houden is.. Milan had een dun broekje aan, lange mouw rompertje en een tshirt met korte mouw. Niet extreem warm lijkt me...
    @ Ano, 37,5 is idd wat aan de hoge kant.. Ff goed in de gaten houden.. Maar er is vast niks aan de hand ;)
    @ Alies, Koopjesjagen, I love it :p Ben donderdag naar de Prenetal geweest. Ook alles 20% en ik had ook nog een cadeaukaart van Eur. 45,- Heb alvast wat kleertjes erbij gekocht in maatje 62 incl. een leuk zomerjasje.. Dadelijk zal de maxi cosi hoes wel te warm worden en dan is een jasje wel lekker lijkt me.
    @ Gwenolyn, Ik heb ook een Dr. Brown flesje. Milan heeft nu wel minder last van krampjes maar de scheetjes en boeren blijven hier ook nog hoor! Heb jij ook last van lekken met die flesjes? Wanneer ik het flesje wil schudden dan lekt de melk eruit.
    @ Lindavnr, balen van de stoma van Daan. Bah Bah, overgeef van de hond! Hier was het laatst ook bingo.. Gelukkig was mijn vriend thuis om het op te ruimen.. Kan er absoluut niet tegen ;)

@ Hier, weet niet meer of ik het wel of niet heb verteld maar ik heb lekker voor 17 mei een midweekje Center Parcs geboekt!! We gaan lekker een midweekje naar de Kempervennen. Milan's eerste vakantie!!
    Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. We zullen wel bepakt en bezakt aankomen gok ik zo..

De laatste dagen gaat het zooooo goed met Milan's slapen!! Ben nogmaals echt onwijs blij dat ik over ben gegaan op de kunstvoeding en de Nutrilon Forte! HIj doet het er zo ontzettend goed op! S'avonds krijgt hij zijn laatste voeding rond half 12. en dan slaapt hij tot ongeveer half 6.. :D

Het hele weekend wéér kraamvisite gehad :p Gelukkig was het goed weer dus konden we buiten zitten. (dat maakte het dan enigszins weer goed) Wel weer leuke cadeaus gekregen..
    - Kegelspel van Sesamstraat
    - een beeld wat de collega's van mijn vriend hebben laten importeren uit Mexico.. Een moeder een baby (maar dan abstract weergegeven)
    - Truitje en broekje van Rainbowbabies met de text Milan sinds 2010

Zo dat was weer een heel verhaal!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Super leuke foto's kussie! Wat een lekker mannetje! :)

@ dozen: ik heb nog niets gehoord, van geen een doos :(
    Niet van prenatal en ook niet van felicitas.
    Zal zelf maar eens een keer mailen ofzo :)

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lindavnr: Ook al zo heerlijk geshopt:D
    Leuke foto's van je mannen! Wat een haar hebben ze:)

Joënna had vandaag een luier:D, romper zonder mouwen, shirt met lange mouwen en een katoene broekje aan vandaag.
    Ik denk dat ze in de auto stoel hun warmte slecht kwijt kunnen (rug constant tegen de rugleuning aan). Je schijnt van die stoelhoezen te hebben waardoor het zweten tot het minimum beperkt word.

@ Ano: Dank je dan ga ik hem aanvragen.

@ Kussie: Jij ook al zo'n heerlijk uitstapje gemaakt!!
    Prachtige foto van een trotse moeder:)

@ Chantal: Hier lekt de fles niet, maar ik schud ook niet. Ik roer, en draai de melk in de ronde.
    Zie jij de fles eigenlijk wel "werken". Als ik naar mijn nuby fles kijk dan zie ik regelmatig dat de ventielen zijn werk doen. Bij deze fles zie ik niks.
    Wat fijn dat Milan het zo goed doet. Dan weet je zeker dat je de juiste stappen hebt ondernomen.
    Lekker verwent!!

11. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Nee, zie hem niet " aan het werk "
    Ik heb ook 3 Born Free flessen (hetzelfde idee als Dr. Brown) en daar zie ik hem wel werken..

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vreemd:(. Hoe zouden we dan moeten weten of de fles zijn "werk"doet.....

13. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Geen idee ;) Wat ik wel heb ervaringen is dat ik van de week Milan een keertje uit zijn oude fles de voeding heb gegeven en toen begon hij halverwege ontzettend te krijsen omdat hij last had van krampjes. Echt heel zielig! Sindsdien gebruik ik constant de Born Free of de Dr. Brown fles.. Ook gebruik ik deze flessen omdat hij dan veel rustiger drinkt.. Eerder deed hij minder dan 10 minuten over een fles en dan had ik daarna heel veel last van krampjes/boeren en de hik.. Nu heeft hij bijna geen hik meer en zijn de krampjes en het boeren ook een stuk minder geworden.. En nu doet hij ong. 20 minuten over een fles..

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dan doet hij wel zijn "werk". Doe jij er ook nutriton in of niet?

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Logeren: Wat loop ik moeilijk te doen: Ik neem gewoon de wieg mee!!! De wieg is hier een mozes mandjes, en die kan ik prima mee nemen. Slaap "probleem" opgelost en ze kan lekker in haar eigen bedje slapen.

16. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Nee, Milan krijgt Nutrilon Forte..

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zo heb net mijn dochter gewassen. Arm kind:( 1 grote krijs ellende. Ze had na haar fles gepoept. Het was alleen dun en veel, kwam boven haar luier uit aan de achterkant. Ze moest dus na haar fles op de rug liggen. Met wassen op haar zij gedraaid, maar dit vond ze net zo erg.

18. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou ik probeer dus al 3 dagen bij te lezen en dan uiteindelijk te reageren. Maar het bijlezen lukt telkens niet! Ik ben nu weer geeindigd op gisterenmiddag grrr...
    En nu moet ik weer gaan. Echt een mega-drukke dag vandaag.... bah.

19. Soda Pop

Die dagen heb je er ook tussen meid!!
    Hopelijk kan je snel weer inspringen!!!
    Verder alles wel goed met jou en Fenna?

@ all, thanks voor de complimenten over de foto's!! :D:D:D

@ hier, om kwart voor 11 moeten we bij de huisarts zijn. Stan voor zijn hartruisje en ik voor mijn wond.. Ben benieuwd!
    En om 9 uur komt hier eerst nog de wijkverpleegkundige!!
    Hmm, die zal er dan zo wel zijn, haha, zie dat het al bijna 9 uur is!!

Liefssss

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Nou het lezen lukt me wel hier maar het reageren is vaak een probleem. Pff druk druk druk.
    Heb nu 3 mannen om voor te zorgen. Mijn man is vorige week geopereerd ( amandelen eruit ) en daar word je niet vrolijk van pfff

Maar goed, laat alleen ff weten dat ik jullie nog wel volg hoor ;)

Prachtige foto's gezien! Dat wil ik wel ff zeggen hihi

Direct met Owen voor de eerste keer naar het cb. Gelijk ook zijn prikjes brrrr.
    En dan vanmiddag manlief naar de dokter want de pijn word maar niet minder.

Deel Deze Pagina